Konkurentide kokkupõrge nurjas Asmeri sõidu
Asmeri enda arvtes oli sõit täiesti võidetav. "Kui postitsioonid juba käes, siis tavaliselt sõidetakse esimesed ringid ikka ära ja siis läheb sõiduks, ma ei tea, mida Di Resta seekord mõtles. Kokku said kannatada neli sellele hektel kiiremat olnud autot. Hea, et eilses sõidus tulemuse kirja sain ja kogu nädalavahetuse head kiirust näitasin," vahendas eestlase kommentaari Are Eller.
Macaus sõideti formaadi kohaselt, kus neljapäeval toimus esimene ajatreening, reedel teine ja kahe sessiooni summas reastati 32 sõitjat laupäevasele kvalifikatsioonisõidule. Võidusõidu tulemusena sai paika stardijärjekord pühapäevaseks kihutamiseks. Neljapäeval oli Asmer kiireim, reedel sai 14. aja ja kahe sõidu kokkuvõttes oli eestlane neljas. Laupäevase 10-ringilise võidusõidu lõpetas Asmer Kamui Kobayashi järel teisena.
Seitsmendalt kohalt startinud Conwayle järgnesid Macau linnaringil ameeriklane Richard Antinucci ja Jaapani F-3 sarja võitnud sakslane Adrian Sutil. Kolma paremat mahtusid kahe sekundi sisse. Asmeri tiimikaaslane ThreeBond Racingus Jaapani meistrivõistlustelt, brasiillane Fabio Carbone lõpetas 10. kohaga.
2004. aastal tegi Asmer pärast Briti F-3 sarja Macaus kaasa Carlini teamis. Siis startis ta 24. positsioonilt ja oli kerkinud 11. ringi järel juba 11. kohale. Paraku tuli 13. ringil tuli võistlus just eestlase tekitatud avarii tõttu katkestada. Kuna võistlust ei saanud blokeeritud raja tõttu jätkata, siis võeti tulemuste aluseks kaks ringi varem ehk 11. ringi järel olnud seis. Kaks aastat tagasi võitis prantslane Alexandre Premat', järgnesid poolakas Robert Kubica ja brasiillane Lucas di Grassi. Mullu võidutses di Grassi.
SPORTNET
Foto: Eesti Päevaleht