Saidi avalooks on sõnum, mis on pühendatud katoliku kirikus tähistavale kommunikatsioonipäevale, teatas Reuters. Paavst rõhutas sõnumis, et noored peaksid online’i suhtlusest otsima kvaliteeti, mitte kvantiteeti ega unustama inimlikku kontakti.


"See on kurb, kui me ihaldame toetada ja arendada online’i sõprust, makstes selle eest oma kehtivate sidemetega perekonna, naabrite ja nendega, kellega me oleme koos töökohas, õppeasutuses ja vabal ajal," märkis paavst.
"Kui iha virtuaalse suhtlemise järele saab kinnisideeks, isoleerib see indiviidid mitte ainult tõelisest sotsiaalsest suhtlemisest, vaid ka nurjab puhkuse, vaikuse ja omaetteolemise, mis on inimese tervisele vajalik."
Paavsti sõnul võib inimkond seista silmitsi tragöödiaga, kui digitaalne lõhestumine laieneb, kuna maailm on juba majanduslikult ja sotsiaalselt marginaliseerunud.
"Meie strateegia on saada inimesi meie saiti külastama," lükkas Google’i esindaja Henrique de Castro ümber kuuldused tehingu maksumusest.


Saidil on võimalik vaadata umbes kaheminutilisi videoklippe paavsti tegevusest. Saidil on materjale inglise, hispaania, saksa ja itaalia keeles.
Klippe panevad üles Vatikani meediaspetsialistid. Sait asub aadressil www.youtube.com/vaticanit
Vatikani veebileht seati üles 1995. aastal ja YouTube’i kasutamine on katse võtta kasutusele uued tehnoloogilised vahendid. Vatikani kommunikatsiooniametnik peapiiskop Claudio Celli ei välistanud, et järgmisena võib kõne alla tulla paavsti oma Facebook.