Divisjon 1 klassi võistlejaist oli sel korral kohal vaid Silvo Viitanen. Volvot roolinud soomlane siiski rajal üksi kihutama ei pidanud, vaid võistles koos ERK 2500 klassi sõitjatega. Finaalsõidu lõpetas ta teisel kohal, vahendab rally.ee.

ERK 2500 klassi finaal kujunes üldse põnevaks. Omavahel pusisid selles sõidus tänavune Eesti rallikrossi meister Mario Karuse (VAZ 2108) ja lätlane Ilgonis Kriminš (BMW M3). Lätlasel polnud aga õnne - ta sõitis esimesel ringil rajalt välja. Hoog oli sedavõrd suur, et auto niitis maha noore männi. Kriminšile lõppes otsustav sõit seega katkestamisega.

Konkurentide omavahelisest nügimisest lõikas kasu Arkadi Bogomolov (VAZ 21083). Venelane sai kirja A-finaali võidu Mario Karuse ees.

Kolmandana võistluse lõpetanud Asso Ojandu (VAZ 2108) kirjeldas konkurentide lahingut järgmiselt: "Nad nügisid omavahel, mille tulemusena lätlane lendas rajalt välja piirdesse ja puusse. Minul möödumisvõimalust polnud ning sõitsin liidritele järgi, maha ei jäänud."

"Enda sõiduga olen rahul! See tuli väga hästi välja - arvestades asjaolu, et tavaliselt Vasalemmas sõidetakse slikkrehviga, minul olid kasutada vaid kruusarehvid," kommenteeris Ojandu enda edenemist.

Teine tõsisem intsident võistlusel juhtus samuti ERK 2500 klassi sõidus. Autol VAZ 2101 kihutanud Tiit Rattasep keeras teise vooru kolmandal ringil sõiduki katusele. "Sellel ei olnud pärast mitte ühtegi tervet klaasi ega sirget plekki," nentisid korraldajad.

Klassis ERK standard, kus osales 11 võistlejat, lõplik paremusjärjestus ei selgunud. "Standardklassi teine ja kolmas koht jäid välja andmata," sõnas võistluse juht Allan Arias, viidates veel lahendamata protestile.

Mitteametlikel andmetel oli ERK standardi arvestuses A-finaalis kiireim Martin Saar (VW Golf). Tema järel finišeerisid Marek Kasenurm (VW Golf) ja Toomas Kasenurm (VW Golf).

Noorteklassis saavutas meistrisarja viimasel etapil võidu Sten Karuks (Lada Samara). Teiseks tuli Kristjan Heamäe (VW Golf) ja kolmandaks Sten Oja (Lada Samara).