Seda enam, et FIA nõuab tänavu, et iga auto mootor peab vastu pidama kaks võistlust järjest, kui sõitja ei katkesta. Reeglistiku sellest punktist leidub möödahiilijaid. Avaetapil katkestasid BAR-i mehed Jenson Button ja Takuma Sato viimasel ringil meelega, sest punktilootust enam polnud. BAR saab Malaisias mõlemale autole panna uue mootori, ilma et ähvardaks kümne stardikoha kaotus. “Hakkame vahet tegema, kes katkestab põhjuseta, kes tõsise vea sunnil,” hoiatab FIA Malaisia GP eelõhtul.

Viis meeskonda tipus

Kuigi Renault´ piloot Giancarlo Fisichella sai avaetapil kindla esikoha, eeldab meeskonna tehnikajuht Pat Symonds, et tänavu puhkeb haarav võistlus. “Meie ja McLaren oleme peaaegu võrdsed, ühel pulgal asub Ferrari ning Williams ja BAR ei ole kaugel. Ka Red Bull võib konkurentsis olla,” usub Symonds.

Viimaste aastate valitseja Ferrari esipiloot Michael Schumacher katkestas Austraalia GP-l oma vea tõttu. Saksamaa ajakirjandus paneb seitsmekordsele maailmameistrile süüks, et Schumi põhjustatud avarii tõttu jäi teeveerde ka kaasmaalane Nick Heidfeld. “Nick pidi tõesti väga optimistlik olema, kui uskus, et lasen ta võitluseta mööda. Tavaline võidusõiduolukord,” ei võta Schumi kuulda väljaandeid, kes nõudsid meistrilt vabandust.

Nelja päeva ilmaennustus lubab Sepangi sademeid, eriti õhtutundidel. Seni päike kõrvetab: eile mõõdeti võistluspaigas 37 kraadi, raja pinna temperatuur oli koguni 58 kraadi.