Scandinavian Openile koondub põhjamaade motoparemik, sarja tase on võrreldes EM-võistlustega igati arvestatav. Ligi 90-st üritajast pääseb olenevalt raja pikkusest ja laiusest starti keskmiselt 34. Esimene etapp sõidetakse 5. mail Rootsis.

Kogenud Marko Rohtlaan tunnistati aastail 1997-99 Eesti Motoföderatsiooni poolt Eesti parimaks motoringrajasõitjaks. Uuel hooajal sõidab ta täieliku uuenduskuuri läbinud Suzuki GSX-R600-ga ja tema põhitoetaja on AS KG.Knutsson. Rohtlaane tänavune siht on jõuda kõrgele kohale eeskätt Scandinavian Openil.

Risto Klauseni kutsus möödunud hooajal enda eest sõitma Venemaa Panavto klubi. Mullu pälvis Klausen 600cm3 klassis Eesti meistritiitli ja tegi mitu head sõitu Venemaal. Tänavu sõidab Klausen ligi 130-hobujõulise 2001. aasta Yamaha R6-ga, mis seadistati Panavto eestvedamisel Prantsusmaal. Klauseni sihiks on osaleda Venemaa meistrivõistlustel, Scandinavian Openil ja Eesti meistrivõistlustel.

Hanno Velt alles peab sponsoritega läbirääkimisi. Endiste toetajatega liitub kütusefirma Saurix Petroleum. Ka Velt hakkab sõitma uue Yamaha R6-ga.

Mullu võitis Velt teist aastat järjest 600-liste võidukihutamise Kalevi suursõidul.

Mootorratturid arvavad, et Scandinavian Openil võivad neile kõige rohkem probleeme valmistada harjumatult kiired, laiad ja väga hea pinnakattega rajad.

Eesti meistrivõistlustel sõidetakse tänavu üheksa etappi Tartu Raadi ringil, Pirita-Kose-Kloostrimetsa ringrajal, Pärnu Est-ringil, Saaremaal ja Hiiumaal.