Superkrossi kuuendal etapil startis viies võistlusklassis kokku kolmkümmend üheksa sõitjat. Nii noorteklassis kui ka esirattaveoliste autode arvestusklassis oli kohal rohkem kui kaheksa võistlejat ja neis klassides tuli pidada ka B-finaal.

Noorteklassis oli võistlejaid kokku üheksa. Kohal oli seega üks võistleja rohkem, kui A-finaali mahub. Kahjuks lõppes aga eelmise ringraja etapi võitnud Karl Raudsepa Honda Civicu jaks teise eelvooru viimasel ringil ja oligi noore tartlase sõit selleks korraks lõppenud.

Noorteklassi sõiduvõidu noppis Janno Õis (Honda Civic). Teisele kohale tuli Sander Roosimaa (VW Golf) ja kolmandale Martin Seppam (VW Golf).

Juunioreid oli kohal vaid neli ja see tähendas, et nemad sõitsid vaid kaks eelsõiduvooru ja finaali. Kõik sõidud lõpetati samas järjestuses: esimene oli Erik Raudsepp (Honda Civic), teine Grete Männikus (VAZ 2108); Heigo Kriibi (VW Golf) ja Taavi Ilves (VW Golf) olid vastavalt kolmas ja neljas. Kuigi statistika on kuiv, pakkusid sõidud omajagu põnevust - ka kohad ei olnud sõitude vältel sellised, nagu lõpp-protokollis. Näiteks Grete Männikus suutis pealtvaatajatele silmailu pakkuda efektse möödumisega Heigo Kriibist.

Esisillaveoga autode arvestusklassi võistlejatest oli eelsõitudes kiireim Kaido Orav (VW Golf), kuid tema auto finaalini vastu ei pidanud. Sõiduvõidu võttis Ain Heamäe (VW Golf), Margus Suigusaare (Opel Astra) ja Toomas Kasenurme (VW Golf) ees. Tauri Jaanson, kes ei saanud kirja ühtegi eelsõidu aega ja pääses A-finaali edasi läbi B-finaali, keeras oma Opel Astra otsustava sõidu esimesel ringil katusele. "Hakkasin Kasenurme tempot hoidma ja läksin liiga uljalt," selgitas Jaanson ise.

Tagarattaveoliste autode klassis tehti seekordne Taali rajarekord. Keio Serbin suutis oma VAZ 2101-ga saada absoluutselt parima eelsõidu aja. Ka finaalis sõitis Serbin kiirelt ja tasuks väljateenitult esikoht. Teiseks tuli Kevo Kärp (VAZ 2101) ja kolmandaks Kalmer Vaht (VAZ 2101).

Vabaklassis oli rajal ka üks uustulnuk Egon Tuulik, kelle istumise all oli Poolast muretsetud neljarattaveoline Ford Escort. Varem kardispordiga tegelenud, kuid praeguseks üheksa aastase võistluspausi pidanud Tuulik finaalideni ei jõudnud, kuid ta suutis välja sõita vabaklassi eelsõitude paremuselt teise aja ja see näitab nii auto kui ka mehe potentsiaali.

Vabaklassis startis finaali esimeselt kohalt Rommi Pukk (BMW 320). Finaali esimestel ringidel sõitsid tihedalt koos Rommi Pukk, Toomas Kasenurm ja Kalle Kütt (Honda Civic). Esimesel ringil oli selles pundis veel ka Margus Tammoja (Honda Civic). Tammoja oli sunnitud aga esimese ringi lõpuosas katkestama. Teisel ringil üritas katkestanud Tammoja autost mööduda Pukk, kuid kandus pehmele rajaosale. Toomas Kasenurm, kes ei olnud arvestanud, et konkurent suuna sinna võtab ja auto kiirust kaotama hakkab, sõitis talle tagant sisse. Sellest intsidendist võitis kõige enam Kalle Kütt, kes sai mõlemast mööda ja lõpetas sõidu esimesena. Toomas Kasenurm tuli teiseks ja Kristjan Heamäe (VW Golf) kolmandaks.

Superfinaalis startisid vaid noorteklassi võitja Janno Õis, Toomas Kasenurm ja Kalle Kütt. Kasenurme tehnika vedas teda juba alt esimesel ringil, kus tema roolitud VW Golf pidi rajast üles sõitma, kuid jäi neljakümne viie kraadise nurga all mäe küljele seisma. Kütt ei suutnud samuti ringi lõpetada ja keeras enne finišijoont rajalt ära. Seega oli juba esimeselt ringilt tulles selge, et Õis on superfinaali võitja.

Meeskondlikult oli parim uus meeskond Honda pluss, kuhu kuuluvad viis Hondaga sõitvat võistlejat ja üks Lada. "Ladat see pluss tähendabki," selgitas meeskonna esindaja Peeter Raudsepp. Meeskondlikult võttis teise koha Yellow Racing ja kolmanda Ligur Racing.

RALLY.EE