Kui esmalt pidi Tallinn Openi viimane etapp toimuma Keilas, siis seoses sealse krossiraja likvideerimisega toimus etapp seekord Türi külje all uuendatud Kihli krossirajal.

Meeskonda kuulus Ã¼heksa sõitjat: Ã¼ks sõitja 85cc klassist, kolm meest klassidest MX1 ja MX2 ning kaks võistlejat quadraceritel.

MX1 masinaklassis andis Juss Laansoo juba kvalifikatsioonis konkurentidele tormihoiatuse edestades järgmise mehe Taavi Nassari ringiaega lähes 2 sekundiga. Ülejäänute sõitjate ringiajad olid juba üle 4 sekundi aeglasemad. Ka mõlemas võistlussõidus suutis Laansoo järgnevaid veenvalt edestada ja võttis maksimumpunktid mõlemast sõidust. Nassar kihutas esimeses sõidus pikka aega teisena, kuid siis möödus temast Toomas Triisa ja ta langes kolmandaks. Sama saatus tabas Nassarit ka teises sõidus. Triisa oli üks vähestest meestest, kes võistles nii MX1 kui MX2 masinaklassis ning tema rõõm kahe teise koha pärast oli igati kohane. Kahe sõidu kokkuvõttes seega esikolmik Laansoo, Toomas Triisa ja Nassar.

Klassis MX2 oli valitsev Eesti meister Edik Kuusk konkurentidest ajasõidus kindlalt kiirem ning tundus, et Türilt saab ta kaks kerget võitu. Paraku suutsid noored konkurendid ja vana kala Toomas Triisa Kuuske üllatada. Esimeses sõidus kihutas esmalt esimesena Rannar Uusna, kuid siis pääses Kuusk ette, kelle selja taha kerkisid Martin Leok ja Triisa. Leok suutis Kuusele iga ringiga natuke lähemale saada ja siis Kuusk kukkus stardijärgses kurvis ja Leok pääseski ette. Mõnda aega hiljem möödus Kuusest ka Triisa ja sellises järjestuses ületatigi lõpujoon. Teises sõidus suutis Kuusk vigu vältida ja hoidis sõitu kontrolli all. Kuigi Triisa seiras Kuuske mõnekümne meetrise vahemaaga, siis ta Saku motoklubi all võistlevale Kuusele ohtlikuks ei saanud. Kehva stardi saanud Leok suutis end kolmandaks sõita, kuid esiduo oli juba püüdmatus kauguses. Esikolmiku moodustasid Kuusk, Leok ja Triisa.

85stel tsiklitel näitas Andre Park, et tema head tulemused Euroopa radadelt ei ole puhas juhus ning võitis kindlalt mõlemad sõidud. Sama kindel oli mõlemas sõidus Martin Varrandi tulemus. Kahe sõidu tulemusena oli kolmas esimese sõidu kolmas ja teise viies mees Erki Kahro.

Quadraceritel käis esikoha peale rebimine Meelis Jürgensoni ja Helari Järve vahel. Kuigi mõlemas sõidus segas sõitude algfaasis esimeste meeste kaarte Andrus Vaks, siis sõitude edenedes suutsid Jürgenson ja Järv temal eest ära sõita. Kui esimeses sõidus pidi vigase tagarattateljega kihutav Järv Jürgensonile alla vanduma, siis teises suutis ta oma konkurenti edestada ja võitis ka kokkuvõttes. Kolmas oli mõlemas sõidus Vaks ja seega poodiumi madalaim aste temale.

Selleaastase raadiomasti kuju viis 1404 punktiga oma klubi klaaskappi Yamahadel kihutav Yamamoto meeskond, kelle koosseisus kihutasid Carl-Robert Pae (85cc 125 punkti), Toomas Triisa (MX2 250 p.), Indrek Mägi (MX2 187 p.), Markus Hansaar (MX2 71 p.), Jüri Triisa (MX1 200 p.), Heigo Lauren (MX1 137 p.), Tõnu Lill (MX1 katkestas, 0 p.), Helari Järv (Quad 275 p.) ja Hando Palm (Quad 159 p.).
Teisele kohale platseerus 1336 punktiga Saku motoklubi: Martin Varrand (85cc 250 punkti), Edik Kuusk (MX2 260 p.), Henri Remma (MX2 159 p.), Oliver Repo (MX2 90.), Raido Nei (MX1 154 p.), Andero Oksaar (MX1 125 p.), Tarmo Teeväli (MX1 101 p.), Andro Alliko (Quad 140 p.) ja Marek Kirsima (Quad 57 p.).
Poodiumi kolmandale astmele pääsesid 1294 punktiga Favor-KTM Motoextreme liikmed Kevin Kuusik (85cc 154 punkti), Rannar Uusna (MX2 193 p.), Andres Krestinov (MX2 132 p.), Henry Kiisa (MX2 77 p.), Taavi Nassar (MX1 220 p.), Meelis Madisson (MX1 92.), Almar Proos (MX1 86.), Andrus Vaks (Quad 220 p.) ja Marko Männi (Quad 120 p.).

MOTORSPORT.EE