Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
29.06.2018 16:12
Ravivead on vead. Kuriteod on kuriteod.
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    29.06.2018 20:02
    mürgitatud ja alles nüüd hakatakse lahendusi otsima?!? :

    TÜ teadlased töötavad välja vastsündinutele ja väikelastele sobivaid ravimeid ning uurivad olemasolevate ravimite sobivust, sest väikestele patsientidele mõeldud ravimpreparaatidest on suur puudus.

    Praegu tuleb lastel sageli leppida neile kohandatud täiskasvanute ravimitega, mis paraku võivad sisaldada ka neile mittesobivad abiaineid.

    "Juba aastaid on räägitud, et vastsündinutel oleks vaja neile sobivamaid ravimeid, täpsemalt ravimvorme," selgitab Karin Kogermann Tartu Ülikooli farmaatsia instituudist.

    Ta kinnitab, et probleemist on lõpuks aru saadud ja nüüd juba liigutakse ka olukorra lahendamise poole. ...
    novaator tartu-ulikooli-teadlased-arendavad-vai kelastele-sobivaid-ravimeid
    29.06.2018 21:41
    Kes selle heme pere arst küll on.
    Tema ravi ei mõju.
    Helmed ajavad järiest rohkem segast.
    30.06.2018 16:25
    ...kõigi vead tuleb avalikustada.....ja sinustki saab siis avalikkuse ees pervert ja nihverdaja, riigivaras ja muidu kalgi südamega loomapiinaja või truudustmurdev lasteema…….keegi ei jää vahele. KOPUTGEM KOOS JA KOGUGEM LAIKE....ET LÄEKS ÕNNES LOOJA ME ELUKE VÄIKE. Huvitav milleks peab noor inimene, endast idioodi kuvandi looma kuita veel ei ole isegi sünnitand.
29.06.2018 16:16
Ja siis mätsitakse kinni tõsiseid eluohtlikke ravivigu! Inimeses surevad moodsa keemilise meditsiini tüsistustesse. Lastele süstitakse kümnete kaupa vaktsiine, aretatakse autismi ja tähelepanuhäiretega inimesi. Paha hakkab!
    29.06.2018 20:06
    novaator:
    "Täiskasvanute ravimpreparaat muudetakse lapsele sobivamaks, ent tootja pole seda tihtipeale ette näinud. Keegi pole ka uurinud, kas ja kuidas see preparaadi kvaliteeti mõjutab," selgitas Kogermann. "Ka ükski ravimitootja ei anna garantiid, kuidas nende ravim organismis täpselt toimib."
    Ta jätkas: "Abiaineid kasutatakse ravimvormis erinevatel eesmärkidel. Kõigi abiainete puhul peab tootja täpsustama, miks seda kasutatakse, ja tõestama selle oodatud funktsiooni. Näiteks ravimi paremaks säilimiseks mõeldud abiained, mis on täiskasvanu ravimpreparaadis, ei sobi alati lastele või on nende kogused lastele manustamiseks liiga suured.
    Euroopa haiglates antakse beebidele sageli ohtlike abiainetega ravimeid
    Ilmekas näide on etanool, mida kasutatakse paljudes ravimvormides lahustina. Selliste ravimpreparaatide manustamisel lastele on kirjeldatud mitmeid mürgistusjuhtumeid."
    29.06.2018 20:09
    alati lapsevanemaid, aga ravimite ohtudest vaikib nagu haud :

    Jolleri andmetel on Eestis 7000 vaktsineerimata last. "Kui need lapsed hakkavad haigestuma, võivad haigestuda ka need lapsed, kes on tegelikult vaktsineeritud, sest vaktsiini ei kaitse massile nakkuse puhangu eest," tõdes Joller. "Loomulikult vaktsineeritud inimesel möödub haigus palju kergemalt,"
    30.06.2018 21:38
    Tuleb aeg ja kasutame advokaatide abi selleks, et vaktsineerimata lapsi ei lubataks koos teistega lasteaeda.....Süüdimatud lurjused.
29.06.2018 16:22
Advokaate juba liiga palju ?Varsi nagu USA-s, kus EMO-s enne 3 advokaati oma teenust pakkumas kui arstiga jutule saad.
29.06.2018 16:23
Kõik müügiks
29.06.2018 16:24
Ravivigu on raske tõestada, kui raviarst neid ei fikseeri. Kohtus on aga kõige aluseks arsti poolt koostatud epikriis. Milline võimalus jääb patsiendile. See kõige julmem - salaja mobiiliga situatsiooni ja vestluse salvestamine. Kui arst tohib oma ämbrit haigusloos valetamisega varjata, siis miks patsient ennast äärmusliku meetodiga kaitsta ei või.
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    29.06.2018 18:13
    Minu poolumbkeelsel perearstil on samuti mingi imelik kalduvus epikriisi andmetega manipuleerida. Mingil põhjusel meeldib talle eriti allergiaid puudutav info välja jätta. Võimalik et tegemist on mingi vene psühhopaadiga, kes minusugust "eesti fašisti" avalikult ära mürgitada ei julge, aga loodab, et kui kunagi teadvusetult haiglasse satun ja allergiatega seotud infot haigusloos ei ole, siis saadavad teised tohtrid mind teadmatusest teise ilma.
    29.06.2018 21:23
    Sa elad vist Kuu peal. Minu naise operatsiooni epikriis ilmus 1,5 aastat hiljem peale jõulist nõudesoovi,millest arst ei saanud enam keelduda.Ja mis seal ilmnes - arsti muinasjutt oli kindlasti paremini esitatud kui vendade Grimmide oma.
    29.06.2018 21:55
    Ja sina oled pädev hindama arsti kirjutatud operatsiooni kirjeldust ning väidad, et tegelikult nii arst ei lõiganud? Ja Sinusuguste süüdistuste alusel hakkavad aplad advokaadid raha teenima? On aeg, et iga arst, kes on saanud meedias süüdistuse, võib esitada vastulause täielike analüüside, uuringute ja operatsiooni leiuga .
29.06.2018 16:36
Minult viis valeravi silmanägemise.
29.06.2018 16:45
Arstid tuleb oma vigade eest vastutama panna, muidu jääb Eesti meditsiin alatiseks Aafrika tasemele.
29.06.2018 16:47
Seda arstide ja ravimitootjate ringkaitset on peaegu võimatu murendata kuid kui kannatanud julgeksid astuda avalikuse poole ehk siiski? (loe eilsed ÕHTULEHEST)
29.06.2018 16:55
Millal peaks olema kõik patsiendiga teostatud tegevused ja raviandmed epikriisis olemas?
Kui patsiendil amputeeriti 15. juunil sõrmed ja täna veel polnud sellest epikriisis mitte sõnagi, kas see on normaalne?
Kas see on normaalne, et sa ei tea enne operatsiooni, kes nimeliselt seda tegema hakkab?
Aga seda lehte, et patsient on nõus operatsiooniga ja teadlik riskidest, ei unustata sulle enne narkoosi andmist allakirjutamiseks nina alla toppimast.
Miks pole igas osakonnas kuhu haige saadetakse, epikriis kaasas vaid ikka ja jälle alustatakse haige ülekuulamisega?
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    to arst
    29.06.2018 18:03
    eksid, seadusest tulenevalt on arstil dokumenteerimise kohustus, epikriis peab olema nii hästi dokumenteeritud, et ükskõik kes ja mis aja hetkel seda loeb, saab üheselt mõistetavalt aru diagnoosist ja selle kujunemisest, et vältida kahju tekitamist. Siit algabki arstide viga - arstid ei oska dokumenteerida s.t haiguslood on dokumenteeritud allpool igasugust arvestust, enamasti arstide subjektiivse arvamuse pinnalt, tegelik objektiivne leid puudub, tihti puuduvad ka uuringute tulemused.
    29.06.2018 20:20
    et on üsnagi hea, et kogu ühe arsti poolt tehtu ja leiud pole kirjas üheses epikriisis.
    kui see arst nt ei ole saanud tegeliku vea jälile, kui ta vaid arvab, et nii ja naa on põhjus ja tagajärg, siis on ülimalt hea minna teise tohtri juurde, rääkida talle oma lugu ja näha, mis tema asjast arvab ja millise tulemuseni jõuab.
    kuskil on tõde, kuskil on tegelik viga...ja pole vaja tagant kiirustada või jutustada, et keegi arvas sedasi ja keegi ütles nii. las inimene teeb omast tarkusest otsuse, selleks ta ju ongi õppinud kaua ja korralikult...et temast saaks tubli arst, kes ongi ARST parimas võtmes.
    29.06.2018 22:01
    Epikriis koostatakse peale patsiendi haiglast lahkumist, kui on olemas kõigi analüüside ja uuringute vastused ning operatsiooni puhul ka histoloogia vastus ( viimane võtab aega kuni 14 päeva ). Operatsiooni kirjeldust ei saadeta eraldi mitte kunagi. Sõrmede amputatsiooni kirjelduses ei saagi midagi valesti olla.
29.06.2018 16:56
Endal viimane hull kogemus nahaarstiga. Kolm korda käisin vastuvõtul, iga kord pidi vastuvõtu eest maksma ja iga kord kirjutas see idioot mingit eriti kallist salvi, mis absoluutselt ei töötanud. Lõpuks tüütas ära ja läksin apteeki ja kurtsin seal oma muret, apteeker andiski ühe 2 eurose salvi mis töötas. Selliseid idioote parandab vaid kohus, vangla ja korralikud trahvid.
    29.06.2018 17:03
    Loll, et ei alustanud apteegist. Pole vaja trügida kohe spetdialisti juurde. Samas ei pruugigi need salvid kohe aidata ja see sinu nn hea tulemus 2 eurose salviga on tegelikult eelmiste rohtude tulemus. Nii ilmselt ongi.
    29.06.2018 17:42
    Aga kasvõi teoreetiline korruptsioon teljel arst ravimifirma on ok?
    29.06.2018 20:37
    nahk peegeldab inimkeha, ja kui ses kehas on häired, siis nahk näitab seda välja.
    ei parane ükski nahahaigus ainult peale määritavatest salvidest ja vedelikest. jah, võib mingiks ajaks isegi paista, et häda möödub, aga see viga võib uuesti ja uuesti aktiveeruda ja muutuda aina laiaulatuslikumaks.
    ja seda ka, et kui kehas on midagi viltu, siis võib see olla mõnest suuremast tõrkest või veast, aga ka mingi pisike nihe võib viia terve organismi valesti funktsioneerima ja edasi juba igasugu erinevate hädadeni.
    seepärast aitab vahel mõni tilgake looduslikku "imerohtu", teinekord sissevõetud tablett, vitamiin, vann mõne raviva essentsiga...ja nii imelik, kui see ei tundu, võib tõepoolest aidata õigesti kokkusegatud ja imetabase kontsentratsiooniga homoöpaatiline dražee.
    vahel aitab lihtsalt omaenese kontsentreeritud mõte ja energiavoo suunamine ühelt lainelt teisele, et vabaneda nt tugevast valust kasvõi.
    me arvame, et oleme jube teadlikud elust ja organismidest...aga me ei tea eriti paljut, sest me pole sellega ise kokku puutunud, meil pole kogemust isiklikku ja usume seda, mida meile terve eluaja on räägitud, õpetatud ja mida oleme ise lugenud, uurinud vastavate juhiste järgi. oleme elanud juhtnööride järgi, läbinud ettekirjutatud õppematerjali ja siin me oleme, just nii targad, kui meile on võimaldatud olla.
    usaldage iseenda esmast tunnet, tajuge teile jagatavat infot igal ajahetkel ja olge kontaktis alateadvusega...saate huvitaval kombel hulga tarkust ja teadmisi juurde.
29.06.2018 17:00
Epikriisi kirjutabki tihti teine ja jääbki kirjutama. Operatsioini kirjelduses on alati kirjas, kes seda tegid, kes juures olid jne. See advokaadi jutt ei muuda seda süsteemi ja seda ei peagi muutma
29.06.2018 18:09
Ravimimajandus tuleb riigistada ,siis aastaga rikkurid . Meil lõpetab iga aasta kõrgeid ravimispetse igas kaliibris -hakaku vaktsiine ja ravimeid tootma siis jääb pool möla ära et miski on mürgine või kõlbmatu.Ikkagi omast riigist päri.Aga meil vaja tselluloositehast ja raudteed!!?? Aga meil aina arutatakse aastast aastasse kuidas traffe saada ja ära elada .
29.06.2018 18:36
Ravivead.
Aga proovide võtmise vead ja sellest tingitud diagnoosivead..
29.06.2018 19:27
Kassikoolid on 25 aastat ahvukaate vorpinud. Lõpuks ometi saavad nad tööd.
29.06.2018 19:31
Järjekordne toolipoleerijast advokaat haistab teenistust. Kirjutage, kaevake ja käige kohut. äkki õnnestub advokaat rikkamaks teha. Oma tervist ju nii kui nii tagasi ei saa.
29.06.2018 19:31
Nõustun "elukutselise setuga": kui haiglad on kasumit tootvad tootmisüksused, siis peab olema ära toodud ka kasumi tekke mehhanism. Pärnu Haigla juhid said suure preemia haiglas suure kasumi tootmise eest, kuid ootan juba teist kuud oma opi epikriisi. Kas Pärnu Haigla kohta kõik seadused ei kehtigi?
29.06.2018 20:47
Mõni aasta tagasi oli mul ülikooli kliinikumis operatsioon, mille käigus eemaldati ka kasvaja. Patoloogiast tuli aga vastus, et kasvajat ei olnud. Uskusin oma raviarsti, kes väitis, et kasvaja oli. Nõudsin uut patoloogiauuringut. Uus uuring tuvastas kasvaja. Kui küsisin, et miks siis esimesel uuringul kasvajat ei tuvastatud sain vastuseks, et esimese uuringu tegi esimese aasta resident ja ta veel ei oska uuringuid teha. Kui küsisin, et miks siis juhendaja üle ei kontrollinud sain vastuseks, et juhendajal oli kiire. Mul vedas, et kasvaja oli healoomuline ja ma ei vajanud ei keemia ega kiiritusravi. Aga hirm tuleb peale kui mõelda, kui palju see resident valevastuseid võis välja kirjutada mida keegi ei kontrollinud.
29.06.2018 20:56
Ravivigadest teavitamine ei tähenda nende avalikustamist. Teavitatud raviga jääb avalikkuse eest nii ehk naa kaitstuks, v.a juhul kui ravivea teavitaja soovib sellest täiendavalt, tasuta või raha eest ,teavitada ka ajakirjandust, kes siis seejärel paiskab saadud info avalikku eetrisse tulu teenimise eesmärgil.
29.06.2018 21:03
Nahh need artiklid kõik tasulised peavad olema? Ei viitsi lugeda, aga kommida küll tahaks.
Mulle tehti elekterimpulssravi minu nõusolekuta. Siiamaani võitlen peavaludega, mis on päris tugevad. Pidi olema kõrvaltoime, mis poole aasta jooksul kaob. Kirjutasin neile si*apeadele, vastuseks sain, et tule aga tagasi, teeme korra veel ..
29.06.2018 21:03
ON ARSTID JA SUURED ADVOKAADID......NII TARGAD KAAGUTAMA.....
1 2
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega