Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
23.03.2018 00:47
Krt, peksa võib igal pool saada, pole erilist annet vajagi Põhjusest rääkimata. Kui ei meeldi, ärgu siis tulgu. Kedagi ei sunnita ju vägisi siia sõitma. Selle pärast, et keegi tahab siia sõita, ei pea ega hakka me end muutma. Kodus olen ma mina ise, meeldigu see tulijatele või mitte. Nii nagu ka nemad ise sama oma kodus teevad. Mis teil inimesed viga on, et tolmu üles keerutate? Mujal võidakse kohalike kommete eiramise eest teise ilma saata. Või vangimajja sattuda. Miks siin peab mingite ringikaaberdajate paradiis olema? Ja kui siin tervis mõne kuuga üles ütleb, siis võib ju end turgutamas käia kodus. Mis imemaa see Eesti peab olema, kus kõiki peab teenindama selles keeles, milles nemad aru saavad. Oma reeglitega võõrasse kloostrisse ei ronita.
    Näita vanemaid (18) Laadin kommentaare...
    23.03.2018 17:07
    Mul polnud varem viitsimist vaielda, aga selle ragno punkti vastu ma vaidlen.
    Tsitaat:2) Kas igal inimesel on õigus elada oma pereelu ilma pealesurutud moraalinormide nõude ja kõrvaliste isikute sekkumiseta?
    Vaat siin kohas ütlen: ei saa olla. Kui mõni lapsevanem peab lapse seksuaalset ahistamist oma perekonnaeluks (ja selliseid on!), siis siinkohas tuleks peale suruda see insesti-vastane moraalinorm. Kuna laps ise ei pruugi olla võimeline end kaitsma, peavad seda tegema justnimelt kõrvalised isikud ehk lastekaitse, politsei, muud juhuslikud tunnistajad.
    Samuti on islamis perekonnaelul mõned hoopis teised mõisted, näiteks nn. isesüttivad naised, mida meiegi siin kogenud olema. Mujal Euroopas on teinegi väga levinud probleem - lendavad tütred (kui tütar ei taha minna sellele mehele, kelle isa määranud, visatakse ta lihtsalt kuskilt kõrgema korruse rõdult alla ja öeldakse, et ise kukkus). Olen moraalinormide pealesurumise poolt, mis selliseid asju takistavad.
    Ja on teisigi aktuaalseid teemasid, kus euroopa moraalinormid võiks olla just nimelt peale surutud, sest nad tagavad oma järgijatele elementaarsed inimõigused. Või vähemalt selle, mida meie mõistame inimõiguste all.
    23.03.2018 17:08
    "Rootsis olen käinud ja mu sugulased elavad Stockholmis. Samuti elavad mu tuttavad Berliinis, Kölnis, Londonis ja Itaalias."

    Ragno: Kui tihti sa oma sugulaste ja tuttavatega suhtled? Ma ei mõtle teemadel, a'la "vanaema vennapoja kass", vaid reaalsed probleemid... näiteks arenenud kultuuride hävitamine massiimmigratsiooni meetodil. Jah, olen nõus, kui teemadel mitte rääkida, siis tõepoolest võib jääda mulje, et kõik on ilus lust ja lillepidu. Mis need rekkad rahva seas, pommid, macheted, Allahu Akbarid ja muu taoline ikka ära pole. Isegi Vanas Roomas sõideti rekkadega rahva sisse, eks?
    25.03.2018 13:12
    Rootsi Kunn,
    Kellelgi oma naabruses elamist või omavahel abiellumist keelamine ei ole aktsepteeritav vabadus. Kahtlemata on inimesi, kes tahaksid omada kogu oma kogukonna üle diktaatorlikku kontrolli ja otsustada ainuisikuliselt iga puu, lille ja kivi paigutuse ning iga koera, lapse ja vanuri liikumistrajektoori üle, aga niiviisi inimühiskond ei toimi. Meil tuleb aktsepteerida sellega, et inimesed on võrdsed ja vabad ning et meil ei ole mitte mingit õigust otsustada teiste elu üle.
    Mis puutub oma tuttavate veenmisse, et Eestis pagulaskriisi tüüpi veebilehed teavad paremini kui nemad, mis neil seal Stockholmis või Kölnis toimub, siis ma ei kavatse sellist asja loomulikult teha. Vandenõuteoreetikute ja propagandistide maailm ei ole reaalne maailm. Loomulikult probleeme immigrantidega on ja kohati on poliitiline korrektsus absurdne, aga netist lugedes on need probleemid aetud nii üle võlli, et reaalselt kohapeal elavad inimesed hakkaksid mind napakaks pidama, kui ma neile selgitaksin, et Rootsi, Saksa, Prantsuse ja Briti linnades enam võimalik elada pole.

    ex-riigiametnik
    Isiku- ja varavastased kuriteod loomulikult vabaduse alla ei kuulu. Pedofiilia ja lapse ärakasutamine on kuriteod, tapmisest rääkimata. Siin ei ole jutt enam moraalist, vaid kriminaalkorras karistatavast seaduserikkumisest. Mitte ükski riik ei luba selliseid asju ja Euroopas ei vaadata sellistele tegudele isegi läbi sõrmede (mida kahjuks tuleb vahel ette nn arengumaades).
    Aga kahe täiskasvanu vaheline vabatahtlik kokkulepe (homosuhte näol) või oma kombe või usu rahumeelne ja teisi mitte kahjustav tegevus ei ole kuriteod.
Anonüümne kommentaar
23.03.2018 00:59
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Tahad Eestis elada - õpi eesti keeles suhtlema" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
23.03.2018 01:46
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "eesti keelset arsti ameerikas" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
23.03.2018 01:47
millest selline hüsteeriline üksikutel näidetel põhinev laimuartikkel?
    Näita vanemaid (12) Laadin kommentaare...
    23.03.2018 09:26
    "Loomulikult PiretBCN hakkab oma pervedist kolleegi kaitsma."

    Ekleetik, sm. Ungern ei ole minu "perverdist kolleeg".

    Kirjaviga ja eesti keele oskamatus on kaks eri asja. Kirjavigu tegev inimene kirjutab kuulmise järgi. Üks türklaste sõjavang tegi sajandeid tagasi kirjavigu. Ta kirjutas oma vangistajate nimed üles nii nagu ta neid kuulis. Sinu näites võiks kirjaviga olla "Bederburi". Kuna keegi ei ütle "Peterburgi", siis ei ole see kirjaviga. Mis Su emakeel/kodune keel on?
    23.03.2018 11:09
    Asi lihtne: Sest nood olid ainukesed mis suudeti reaalselt leida - ilmselgelt pooli asjaolusid mugavalt eirates.
    23.03.2018 11:12
    Ekleetik võiks endale aga reaalse töö otsida, ning mõtlevad inimesed oma haigetest seksuaalfantaasiatest välja jätta.
Anonüümne kommentaar
23.03.2018 02:05
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "... mõttetu maailm!" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
23.03.2018 06:01
Noor naisajakirjanik peaks teadma, et igal pool on Heimat. Rõõm on alati, kui külalised jäävad lühikest aega. Naised peaksid aru saama, et elukaaslaseks ei saa valida kogu maailma! Globalism kui ideoloogia võib läbi minna ainult USAs. Sotsiaaldemokraadid ja teised põgenike maale toojad, teie Heimat jääb ikkagi USA piiridesse. Võib olla ka Suurbritannia ja Prantsusmaa piiridesse, sest neil oli ajaloos asumaid.
23.03.2018 06:24
Patoloogilist estofoobiat, omast"rahvuse-eitajatele", aitab välja ravida paar aastat elu Telfordis või Rochesteris või Rochdale's või Rotherhamis.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    23.03.2018 08:19
    Me loeme tekste miskipärast väga erinevalt, Ungern. Mina küll sellist asja välja ei lugenud. Pigem pani see tekst mind mõtlema, et Eestis on üleüldiselt liiga depressiivne ja et midagi peaks ette võtma. Huvitav, kas see on pikast talvest tingitud?
    23.03.2018 08:35
    „Neeger” ja „t....la” on nagu diagnoos, mis tuleb publiku heakskiidul panna igaühele, kes ei sobi aaria rassi. Paljude selle mõtteviisi esindajate jaoks on välismaalase siinviibimine andeks antav ainult siis, kui nad Eesti Vabariigi 100. aastapäeva puhul televiisoris eesti keeles laulavad.
    23.03.2018 11:14
    Ragno eesti keele oskus on ilmselgelt mitte kõige adekvaatsemal tasemel. Samuti lugemisoskus ning analüüsivõime tervikuna.
23.03.2018 06:46
Tolerastidest liberaalide iiveldavama ajava propaganda lugemise eest peate te hakkama ise maksma mitte raha nõudma! Katkestan reklaamlepingu teiega.
23.03.2018 06:48
Võimalik et kuriteokaasus on olemas artikli autori eestlaste suunalise vaenu õhutamise näol
23.03.2018 06:50
Igasugu asju juhtub, aga mina näen neid tudengeid päris palju ning saavad oma 6 kuud siinmail suht muretult veedetud.
23.03.2018 06:52
Kas mitte igal õhtul ei saa peksa ka mitmed Eestlased ?Kas mitte heaolu ühiskonna musterriigis Rootsis ei ole linnu kus paljudesse piirkondadesse ei julge minna isegi politsei ? Miks meil elavad venelased peavad oskama Eesti keelt aga siia tulevad muulased nõuavad ingliskeelset teenindust ?
23.03.2018 06:53
Päris huvitav,kuidas sellised "näited" ikka ja alati mõne ajakirjaniku ja tema tuttavatega juhtuvad? Olen juba mõnda aega igal võimaluse Tallinnas elavailt tuttavailt küsinud ja kuulnud just vastupidist. Kuidas mustad õhtuti ööklubides ja tänavail ülbitsevad ning laamendavad.
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    23.03.2018 09:46
    Sm. Kuldvihmake üritab sm. Ungerni erutada?
    :P
    Sm. Kuldvihmake, kas Te sõimate Eestis tänavatel välismaalasi, et siis Telhhvi voorumis eestlasi sõimata?
    Vaadake, sm. Kuldvihmake, Teil on kaks teemat, mida Te kommenteerite:
    1. sm. Ungern
    2. sõim eesti rahva aadressil. Millised natsid, rassistid, ksenofoobid ja homofoobid on eestlased. Te, sm. Kuldvihmake, Te ei ole mitte kunagi mitte midagi öelnud eestlaste kohta positiivset.
    MITTE KUNAGI.
    Huvitav, kas pole, sm. Kuldvihmake?
    ;)
    23.03.2018 10:42
    Meie pervedist troll, kodanik Ugnern, valetab nagu ikka. Minu kommentaarida ajalugu on avalik. Valetamine, laimamine ja sõimamine.. kodanik Ungerni töövahendid oma igapäevast infosõdalase rahanatukese teenimisel.
    23.03.2018 11:31
    No seda ma ju räägingi, sm. Kuldvihmake.
    Enamasti sõimad sa sm. Ungerni, kui aega üle jääb, siis kogu eesti rahvast.
23.03.2018 07:13
USA linnade mõrvade ja neegrite hulk on omavahel otseses seoses ! Mida rohkem neegreid seda peldikum linn.
USA linnade mõrvade top, 100 000 inimese kohta (sulgudes neegrite hulk):
St. Louis 59,8 (47% neegrid, 47% valged)
Baltimore 57,8 (63% neegrid, 29% valged)
Detroit 43,4 (83% neegrid, 11% valged)
New Orleans 41,7 (60% neegreid, 33% valgeid)
Newark 33,3 (52% neegreid, 26% valgeid)

neegrite ja muude suleliste sissetulekuga hakkavad valged inimesed massiliselt lahkuma. Normaalne inimene ei saada USAs oma lapsi neegrite kooli.
Sealt ka termin "white flight" (valgete lend või valgete lahkumine, midagi sellist).

Nüüd samade linnade rahvaarvud ajaloolisest tipust:
St Louis. 857 000 (1950a.) -> 311 000 (2016a.)
Baltimore 950 000 (1950a.) -> 615 000 (2016a.)
Detroit 1 850 000 (1950a.) -> 673 000 (2016a.)
New Orleans 628 000 (1960a.) -> 392 000 (2016a.)
Newark 439 000 (1950a.) -> 281 000 (2016a.)

Arvake ära kas 1950 kümnendi tipparv on juhus ? 1954 otsustati et USAs ei tohi olla eraldi koole valgetele lastele. Riiklik programm riigikoolide "multikultuurseks" tegemiseks.
Sarnane fenomen juba Malmös täitsa toimub. Valged rootslased kolivad vaikselt linnast minema.
Juba 3-4% mitte valgeid tulnukaid käivitab täielikult Valgete Lahkumise.
Uuriti Rootsi noori emasid. Enamus kiitis multikulti jne. aga kui oli vaja lapsele lasteaeda-kooli valida siis oma last kuskile multikulti kooli ei pandud :) Võiks küsida Eesti näitlejatest-lauljatest sampanja-sotsialistidelt sama teema kohta. Teod ja jutt ei lähe kokku !
    23.03.2018 10:32
    "Enamus kiitis multikulti jne. aga kui oli vaja lapsele lasteaeda-kooli valida siis oma last kuskile multikulti kooli ei pandud"

    Täpselt nii. Kõnes (!) kõige sallivamad on tegudes sallimatumad kui minusugune "kuri ist ja muidu nats". Mina olen multikulti koolides õppinud. Kas ma tohin öelda, et valge nahavärviga õpilased olid targemad? Nõustun reeglitega.

    Vaadake inimeste TEGUSID! Tõeliselt salliv inimene suhtleb kõigiga ning ei eraldu ühiskonnast (sest ta ei suvatse kohalikku keelt kasutada). Eestis püsivalt (!) elav, aga eesti keelt mitteoskav inimene, on tegelik (!) sallimatu, nats ja kuri ist. Kuidas peab käituma kurjade istide ja natsidega? Eeldan, et karmilt?
23.03.2018 07:20
Itaalias äärelinnas valge mehena liikudes, tunned juba pilkudest ära, kui kiirelt peksa saad, kui õhtupimeduses samal trajektooril liiguksid.
23.03.2018 07:39
sobimatu artikkel
palun kõrvaldada
23.03.2018 07:55
Ootas keegi neid neegreid siia?
23.03.2018 08:11
"„Neeger” ja „t---a” on nagu diagnoos, mis tuleb publiku heakskiidul panna igaühele, kes ei sobi aaria rassi."
T---a pole ju mingi rassitermin, vaid käib post-sovieti, internatsi kohta. (EPL ei luba seda sõnu kasutada, mida ise avaldab)
    23.03.2018 09:45
    Tänu Teie kommentaarile sain aru kuidas d-lf-s eesti keeles t---a kirjutada.Soovisin sama arvamust avaldada,ei lubatud.
    23.03.2018 10:12
    Ma olen aru saanud, et Jahve ei ole võib-olla Jahve, sest tema kirjapildis on ainult kaashäälikud ning mingid suvalised täishäälikud tuli paratamatult kuskile lükata. Panen seega ette kirjapildi TBL. Lükake sinna mingeid täishäälikuid siis vahele. Võite saada nt sõna TUBLI.

    p.s. Tundub, et JAHVE ja JEHOOVA on sama...er...isik. Mõlemad on JHV koos suvaliste täishäälikutega.
    23.03.2018 17:12
    Piretile - täpne kirjapilt on neli tähte JHWH.
    Sisu - jah, eks ta algselt oligi seesama, ainult teised järgijad modifitseerisid tõlkimise käigus nii hääldust kui kirjapilti.
Anonüümne kommentaar
23.03.2018 08:16
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "peedu, peedu" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
23.03.2018 08:23
Neegril on põnev Aafrikas. Kui elada ei oska, saab traditsiooniliselt araablasele end orjaks pakkuda, onu Ahmedi onnikesse...
23.03.2018 08:50
Ajakirjanikul on sügav rahvuslik alaväärtuskompleks.
Sestap usub ta, et oma kodumaal peavad eestlased elu eest rabama ja tegema nii, et igal sissesõitnul oleks mugav ja kodune tunne.
Kes armastab lobiseda (mis paljudes kultuurides on osa sotsiaalsest elust ja seal hädavajalik), see peab seda saama ka siin.
Kuigi siin mõjub see tüütu ja väsitavana.
Eestlased aina muutku end omaenda maal.
Ja kui nad seda piisavalt kiiresti ei tee, kui nad eestlaslikult endiselt ükskõiksed on, siis mõtleb ajakirjanik välja lugusid, et kaasmaalasi tõrvata.
Mitu siin toodud justnagu reaalselt asetleidnud sündmust on väga väljamõeldise nägu.
Mina tean hoopis välismaalasi, kellele Eestis meeldib, sest siin saavad nad rahus olla. Ei pea alailma suhtlema ega aru andma.
Peksa võid aga igal pool saada, iseäranis Pärnus ja öisel ajal laaberdajatega kohtudes. Peksa antakse ka Berliinis, Pariisis ja kõigis Hispaania linnades.
Mõnel pool võid päise päeva ajal nuga saada nagu Turus või Viinis.
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega