Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
04.06.2018 22:03
Ajakirjanikke ei toi mõrvata. PUNKT
    Näita vanemaid (11) Laadin kommentaare...
    05.06.2018 03:58
    Antud spektaakel ...

    Eesti keeles on "spektaakel" etendus. Nii palju võiksid ka "inimkeelsed" teada kui tulevad eesti portaalidesse oma kuldmune munema.
    05.06.2018 06:16
    Nummerdatud eesel on ehe näide elu võimalikkusest ilma ajuta. Sellest rahvusest enam asja ei saa kunagi. Karma.
    05.06.2018 06:44
    "Seltsimees võrdleb julgestust Krimmis (0 hukkunut)"
    Krimmis oli (enam pole) 0 hukkunut seetõttu, et seal ei olnud mingit probleemi, seal polnud mingit konfliktiolukorda. Donbas oli pikalt käärinud, Krimm oli absoluutselt rahulik, ilma ühegi konfliktita. Krimmis ei olnud absoluutselt mitte mingisugust vajadust kedagi kaitsta, see lihtsalt okupeeriti, kuna seda oli nii lihtne teha.
04.06.2018 22:08
Kuidas MH17 "uurimine" kärab?
Möödunud esmaspäe pidi algama suur kokkuvõte, meite Mikser pidas maha tulise kõne enne üritusele minekut, irv!
Paraku - kajastus kadus maailma meediast juba lõunaks ja põhjuseks fakt, et mitte essugi uut polnud lisada.
Veel hullem - asi kisub sinnapoole, et Kiiev peab hakkama aru andma sooritatud kuriteo eest.
04.06.2018 22:10
"Ajakirjanik ei toi eriteenistustega koostööd teha" isegi siis kui teda kavatsetakse mõrvata.
Ajakirjanik peab laskma end fsb-l maha lüüa. Alles siis on ta tõeline ajakirjanik.

Just selline on mordori arusaam asjast.
04.06.2018 22:11
"...ajakirjanik ei tohi eriteenistustega koostööd teha" - kui tegu oli venelaste poolt orginiseeritava mõrvakatsega, siis tohib küll oma elu päästmiseks ka Vanakuradi endaga koostööd teha, olgu see siis ajakirjanik või Vanajumal ise.

Ja Vene meedia ise? Kogu sealne meedia teeb usinalt Kremliga ja eriteenistustega koostööd. Muud moodi seal ei saagi seal enam mingit ajakirjandust teha - kui oled vastu- siis lüüakse lihtsalt mättase. Vene ajakirjanikud kasutvad igasuguseid FSB poolt organiseeritud alatuid võtteid, näiteks eriti jägid olid need Ida-Ukrainas ja Krimmis. Vene ajakirjanikest provokaatorid töötavad käsikäes Põrguvürsti endaga!
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    04.06.2018 22:35
    Eesti "uuriv" ja "mitteuuriv" ajakirjandus igatahes ei tee KAPO ning palgamõrvaritega koostööd. Aga ainult üks näide nendest vene igati "ausatest" ajakirjanikest: Ida-Ukrainas kästi Venamaalt sisseimbunud rohelistel terroristidel pommitada omaendi elumajasid ja seda siis filmisid kohaletellitud vene ajakirjanikud. Kogu materjal koos võlts-intervjuudega ja muude lavastustega saadeti seejärel Moskvasse ja õhtul pasundas Vene meedia ukrainlaste "kuritöödest".
    04.06.2018 23:46
    ajakirjandus igatahes ei tee KAPO ning palgamõrvaritega
    Pajata oma vanaema kassi vanaemale, küll tainad usuvad.
    05.06.2018 06:17
    vene sigu ei usu keegi maakeral
04.06.2018 22:18
Oot,oot. Kui keegi ähvardab isand Parise maha lüüa tema veendumuste või kirjatükkide pärast,siis ta ei tohi sellest politseile või Kapole teada anda ,kuna see oleks koostöö eriteenistustega?
Kuidagi veidralt kõlab.Tea,kas Paris sellisel juhul ikka suudab loobuda koostööst "eriteenistustega" ja lepib sellega mida tema kohta nekroloogis kirjutatakse?
    04.06.2018 22:28
    Teda ei ähvardanud mitte keegi. Ja kui sa veidigi viitsiksiduudiseid pealkirjast kaugemale lugeda, siis tema palgamõrva tellis Ukraina eriteenistus SBU ise, ja võttes siis vahele esimese, kes oli nõus mõrva toime panema. Seega kuidas saab üldse keegi väita, et "mõrva" tellis ja planeeris Venemaa, kui nad ise tegelikult provotseerisid ja seadsid üles lõksu ? See on võrreldav olukorraga, kus KAPO agent käib ise linnaisadele altkäemaksu pakkumas, lootuses, et keegi nõus on.
    05.06.2018 06:18
    Pika tänava staabis on olnud raske tööpäev.
Kommentaar eemaldatud
04.06.2018 22:32
Üks omamoodi perekond, kolmikud ha-ha, mustjõe ja Kelle Asi (kõik vaimse puudega), nende vanemad paks kass ja Mükoloog (kes ei paista just kah erilise vaimuteravusega silma), kumb neist ema või isa on (või on mõlemad isad või siis emad), seda mina ei tea, peamine, et nad ise seda teaks. :))))))))
04.06.2018 23:03
Paris ajab teadagi kelle asja. "Ajakirjanik".
04.06.2018 23:32
Mul on salvestatud Marko Mihkelsoni pragamine Kuku raadios, kui see ketras "mõrva" uudist.
Seal ta pajatab, kuidas 1 kuul riivas südant ja 2 kuuli läbisid kopsu, mis on eriti küüniline ja viitab otsesele seosele Putiniga. Kuku raadio halui, kes "intervjuud" võttis, kiitis takka ja lisas oma teadmisi Kentmanni toapoisile kohases maneeris.
Kui tuleb õige aeg, saab eksponeeritud.
04.06.2018 23:32
Millised terroristidolid venemaal 1090 ndatel??? Kas Lembitu vanaisa käis neid kiusama??
    04.06.2018 23:36
    Jood mida?
    1054 - Izjaslav korraldab retke "sosolite" vastu ja maksustab neid raskesti. "Sosolite" nimetus arvatakse käivat kas Sakala või Soontaga või siis ühe Väinajõe piirkonnas asuva läti-leedu hõimu kohta. Järgmisel aastal kihutavad "sosolid" maksuvõtjad minema.
    1116 - Mstislavi juhtimisel korraldavad novgorodlased ja pihkvalased sõjakäigu eestlaste vastu. 1. novembril langeb nende kätte Otepää linnus. Venelased laastavad lugematul hulgal külasid ja pöörduvad tagasi paljude vangidega.
    1090 olid terroristid meie suhtes suht rahulikud, vant.
    05.06.2018 06:20
    Nummerdatud eesleid peksti d-terminaalis. Kahju, et nii vähe.
04.06.2018 23:48
did_185738 on täna ertiti agaralt ametis, vahutab siin kremli rõõmuks nagu vanglaseep.
04.06.2018 23:58
Miks Kristel Paris vene eriteenistustega koostööd teeb?
05.06.2018 00:09
sorry aga kogu see Lennart Meri nime kandev üritus on reaalsuse kognitiivse dissonantsi all vaevleva seltskonna enda naba imetlemine.
selle ürituse sloganiks võiks olla ''Headuse telje kaitsekonverents'' ainuke jama on selles, et euroopas on rahvuslus pead tõstmas ja kuidagi ei lähe kokku globalistide era armee(NATO) plaanidega.
05.06.2018 02:48
FSB jäi nii haledalt vahele. Oota nüüd avalikku kohtuistungit,kus FSB tellimus tiritakse avalikkuse ette.
05.06.2018 08:47
No vaevalt see ekspert oleks isegi koostööst keeldunud, kui tal endal oleks surm silm ees olnud. Põhimõtete pärast on teise ilma mindud kirjanduses. Tegelikus elus juhtub seda aruharva ja kui, siis ka hoopi teistel põhjustel. Sama võiks siis öelda ka ajakirjanduse ja poliitikute koostöö kohta. Mõni on nagu Figaro, kord siin, kord sääl. Ja käiakse poliitikas (edutult) ära ja maandutakse lõpuks jälle oma endise töö peale. Ja arvate, et poliitikud siis ei manipuleeri? Küll, ja kuidas veel.
05.06.2018 08:58
Väga kummaline on just ajakirjanike pahameel n... miks meile ei öeldud!? ... miks nad salaja tegid? ... nüüd ei saa me enam kedagi ega midagi uskuda !!! ... ja siis veel targutamine, et see olla ajakirjanduseetika rikkumine ... Ajakirjanikud on mingid liinimesed? Joonistad endale sildi rinda, PRESS ja ... tark valmis! Ja mis ajast kehtib ajakirjanikele vor v zakone "seadus"? Kas ajakirjanik ei olegi lihtsalt inimene? Mis erioperatsioonist saab juttu olla, kui enne seda kutsutaks kirjatsurad kokku, "salajane" pressikonverents, et me teeme npüüd erioperatsiooni ... palun ärge sellest kellelegi rääkige ... ara rjaagu nikamu! ...
05.06.2018 12:14
Ühesõnaga, kui inimesele lastakse kuul selga ja ta mingi ime läbi ellu jääb ja eriteenistuse mehed hakkavad temalt tulistaja välimuse kirjeldust küsima, siis juhul kui ohver on ajakirjanik, ei tohi ta venemaa "spetside" arvates eriteenistuse meestele midagi öelda? Venemaal on mingi massiline ajude sulamine... Kusjuures suurem osa venemaa nn riiklikest "ajakirjanikest" on otseselt eriteenistuste töötajad. Venemaa tohib?
    05.06.2018 17:59
    Mille üle imestat? Vene intelligents hävitati juutide poolt täielikult.Nüüd on seal tippteadlased,tippkunstnikud,tippmuusi kud,tipparstid jne ainult juudi rahvusest.Järele jäeti ainult mõtlemisvõimetud venelased, kelle järglased on nüüd nende käes tööriistadeks.
05.06.2018 17:49
Venemaa eriteenistus ei tohi teistes riikides inimeste tapmiseid korraldad.See on vastuolus ÜRO põhikirjaga.Punkt
05.06.2018 18:07
Kuhu jälle kaovad kommentaarid?
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega