Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
06.04.2018 12:23
Demokraatlikus ühiskonnas ei peaks pensionäril üldse olema vajadust töötada.
Anonüümne kommentaar
06.04.2018 12:24
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "B." poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
    06.04.2018 13:25
    to 1254
    Defineeri lihtrahvas? kas ehitusfirma, kus töötab 3 inimest, omanik on siis mitte lihtrahvas vaid sotside ja vist ka sinu arvates mingi priviligeeritud klassi kuuluv isik?
    vaata-ümbrikupalkade puhul on 2 osapoolt-töötaja ja tööandja-kui üks neist nõus ei ole siis jääb tehing katki.
    Kust tekitatakse must kassa-jessass. Pole midagi lihtsamat.
    Ehitusel: eraisikud ei maksa pisiremontide jms eest kunagi arvega vaid mustalt ehk ilma käibemaksuta-jälle soovib seda alati tavaline inimene, sest talle on nii 20% odavam.
    Õmlbuses: viiakse vale arvega raha välja ja tuleb tagasi, müüakse mustalt-ehk toodang ei ole registreeritud. Võimalusi tuhandeid-ainult loovust on vaja.
    Antud kommentaaril on 2 registreeritud vastust ja 13 anonüümset vastust, mis on nähtavad anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
06.04.2018 12:35
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Ärimiizu" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
06.04.2018 12:36
Mitte ei käi supiköögi järjekorda, vaid sõidavad sinna ühistranspordiga- tasuta.
    06.04.2018 13:04
    Kui on riigil raha, et supikööke üleval pidada ... Ma küsiks hoopis midagi muud - mitu OÜ-d on asjaomastel kantsleritel? Ka see on töökoht ja sealt jookseb samuti tööstaaž ... kantslerihärral paralleelselt riigiametiga. Seega mõnel koguneb "tööstaaži" 120 aastat, Maxima kassapidajal aga vaid 40-45. Selle valguses on eriti küüniline nõuda pensioni baasosa arvutamisel töötasu arvestamist.
Anonüümne kommentaar
06.04.2018 12:37
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "pean siis jälle üle korrutama" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
06.04.2018 12:40
Endise maksuametniku mõttemaailma ei muuda! Teeme seaduseid pättide järgi!!! Paari päti vastu tehakse seadus ja 100 tuhat ausat kannatavad!
Sama on maksuametis, kus igasuguseid idiootsusi välja mõeldakse, et kõiki ettvõtjaid kottida, kui vargaid!
06.04.2018 12:55
Meie praegune valitsuspartei on ju väga pikalt opositsioonis istunud ja aja arengust seetõttu kõvasti maha jäänud ja seetõttu aegunud nõukamõtlemisega. Pluss asjaolu, et nad mõistvad ainult sotsialistlikku Ümberjagamis/plaanimajandust. Ainult lollid mõtted sealt tulevad!
06.04.2018 13:00
Nii palju kui mina aru saan, tahab üks pool, et palga suurusest olenev pension oleks absoluutne. Tegelikult kui aus olla, siis tundub, et eluaeg väga head palka teeninu on nii või teisiti mõelnud ka pensionäri elu peale ja sääste võib tal olla mujalgi kui ainult pensionisammastes. Et siis, miks ikkagi nii kiivad solidaarsusprintsiibi suhtes?
Varsti sekkub väitlusse Kaja Kallas.
Aga ennem seda ütleksin, milles minu arvates iva on.
Eks valimised.
Keskerakond on silmnähtavalt pensionäride hulgas toetust suurendanud. On see hea või halb, aga oma pealt kolmekümne eurolist pensionilisa ma ära küll ei annaks. Pigem uurin, kas lisa tulemas? Paljudele on mu arutlus aga hirmutav.
Kuidas siis võita mõnel erakonnal omale valijaid, kel samane iga veel mägede taga? Eks ikka niimoodi, et eraldada pensionärid ja nende ülalpidamine võimalikult lahti tänase tubli töömehe rahadest ja sissetulekust, või siis vähemalt anda selget lootust, et kui raha kuskile auku lähebki, siis tulevikus saab selle suurema pensioni näol kindlasti tagasi.
Kui ühtedele pensionäride grupp on valimistel suure tõenäosusega riskigrupp (rong läinud), siis tulebki lubada helget tulevikku teisele grupile valijaist, neid vastandades, kelledega ka parasjagu just tööd tehaksegi.
06.04.2018 13:08
Koalitsioonil on tuleviku pensionäridest küll soojalt suva. Neil on tänaste hääli vaja osta.
06.04.2018 13:50
Aga miks ainult pooled pensionärid suppi saavad. Kui kellelegi antakse siis mina tahan ka
Anonüümne kommentaar
06.04.2018 13:54
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "võrdsus sotsialismist?" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
06.04.2018 14:01
Ei arvanud siiani, et suurema palga saajad on NII abitud oma pensionipõlveks säästmisel- ainult esimeses sambas ja riigi abiga, ise mõelda ja investeerida ei suuda kuigi on võimalik.
Nüüd tean. Aitäh, sm Jegorov!
Anonüümne kommentaar
06.04.2018 14:04
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "420" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
06.04.2018 16:17
Hea haridus ja tööga hõivatus garanteerivad nüüd ja tulevikus inimestele parima toimetuleku. Seega ka siis, kui nad enam ei tööta. Kes jääbki vaid riigilt või õigemini maksumaksjalt käsi pikalt ees ootama, see hakkabki supikööke külastama. Palgad tõusevad, hoiused suurenevad. Järelikult on inimestel endil võimalus oma tuleviku kvaliteedi üle otsustada. Seda õigust või lausa kohustust pole ju keegi neilt ära võtnud. Kes laulab ja tantsib nüüd nagu ritsikas suvel, see ongi hädas, kui ilmad muutuvad jahedamaks ja külm hakkab varbaid näpistama. Need, kes nüüd endale ei mõtle, neid ootabki tulevikus ees selline lohutamatu olukord. Maksumaksja ei peagi teile pensioni teenima. Seda peate ikka ise tegema. Riiklik pension on vööras raha. Kõik see, mida te nüüd oma kõrge palga pealt riigil lasete korjata, selle peavad ju tuleviku maksumaksjad siis teile kinni maksma. Aga neid ei ole või on vähe. Seega rumalus oleks nüüd maksumaksja kulul elada ja ise lulli lüüa. Selleks kõrget palka saadaksegi, et iseendiga hakkama saada ja elukvaliteeti tagada. Ka tulevikus. Solidaarsed me võime olla oma kaasaegsetega, mitte tuleviku maksumaksjatega. Meil on nüüd mõned tõesti kommunismis, kui arvavad, et keegi peab pidevalt ja jätkuvalt nende eest hoolt kandma. See ongi sotsialistlik mentaliteet. Selleks ajaks, kui see seadus hakkab mõjutama, on kõik need arenenud sotsialismi vead ja hädad koos selleaegsete inimestega seljataha jäänud. Ja selletõttu ei peagi neid asju endiste tavade järgi lahendama. Teil on võimalus iseendi ja oma tuleviku eest hoolt kanda, mida teie vanematel ja vanavanematel ei olnud. Selle pärast ei saagi seda süsteemi üle nende eluea käigus hoida. Kommunismis on see põhimõte (sõnadeski vaid) et igale ühele vastavalt tema vajadustele. Aga küsige, kas teie lapsed ja lapselapsed ikka tahavad või on nõus teie vajadusi omast taskust kinni maksma? Ja miks nad peaksid seda tegema, kui te ise seda teha ei taha? Kel vähegi võimalus, peaks oma heaolu ja tuleviku eest ise hoolt kandma. Mitte laskma oma kõrgete palkade pealt arvestatud pensionid oma järeltulijatel kinni plettida. Selleks ju tuleksi oma kõrgeid sissetulekuid kasutada. Nagu öeldakse, igaüks on ise oma õnne sepp.
06.04.2018 17:35
Sellega on sihuke keskpärane lugu, et tegelikult kõik see, mille üle praegu vaieldakse, määrab ära ainult pensinäride hakkamasaamise erinevuse (jaotuse, kui täpsemalt väljendada) tulevikus. See kas ja kui hästi nad tervikuna hakkama saavad, sõltub hoopis muudest asjadest. Lubada praegu, et tulevikus (nii 25-30 aasta pärast) on pension umbes samaväärne 300 (praeguse) EURiga, on juba tõeline ekvilibristika. Esimene häda, et mille järgi mõõta. Ilmselt annavad ärasöödud lihakilod, sõidetud kilomeetrid, kasutatav elamispind ja saadavad hoolduse tunnid täiesti erinevaid tulemusi. Need võivad erineda vabalt kümneid kordi. Mingit keskmist pole sellises situatsioonis võimalik leida. Teine häda seisneb selles, et mitte kuidagi ei oska keegi ennustada, millist inimtöö teenust tulevased pensionärid vajavad. Kas hoolduseks on olemas täisautonoomsed robotid või mitte? Sellest vastusest võib sõltuda nt palju enam kui sellest, kuidas pensionisambaid praegu investeeritakse.
06.04.2018 18:38
Härra ju ütleb lausa välja et kõrgharitud inimesed on reeglina ka ebaausad :Kohe solvunult maksud maksmata jätta! Kohe nii sovunud ja kade ja ahne ,et FIE kes niigi saab kolme töötatud aasta asemel kirja vaid ühe, ei tohi oma kolmekordse panuse eest pisukestki pensionihüvitust saada, Kui ahned sellised arvamuse avaldajad ikkagi ikka olla võivad? Kas lõhki ükskord ei lähe
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega