Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 3
16.06.2018 17:04
Ohh reform pilgutaks silma ka hitlerile ja stalinile,,, saadaks jälle Eestimaalasi siberisse ja võlla... peaasi, et saaks jälle võimule ja varastama....
    Näita vanemaid (11) Laadin kommentaare...
    16.06.2018 23:51
    "saadaks jälle Eestimaalasi siberisse ja võlla..."

    Eestimaalased lahkusid Umsiedlungi käigus.
    17.06.2018 07:28
    Eestimaalased saatis siberisse Eesti tööraffa kommuun mida juhtis praeguse siseministri vanaisa.
    17.06.2018 07:29
    Leidub rahvas, kes vaid silma pilgutades ehk lipitsedes, oma eesmärke saavutabki. Ekre-poisid peaksid iga sellise pilgu naljaks pöörama. Veel enam, eestlase kombel on mõistlik see vilkuv kui ka lahtine silm kinni lüüa. Diplomaatias ning poliitikas kehtivate normide tõttu on see siiski lubamatu. Ikkagi kinni lüüa, piltlikult öeldud ;)
Anonüümne kommentaar
16.06.2018 17:09
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "no nii" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
16.06.2018 17:13
Kui nad lepivad kokku, kuidas raha jagavad.. kes palju varastab jne... siis võivad ka leppele saada...
egas keegie i arva, et keegi riigi hüvanguks sinna pukki ronib??? Ah et lubadused......
lubaduste järgi, peaks me olema 5 rikkama hulgas, maksuvabad reeded ja kodukulud alla viidud...
lubadused on pööblile... kes peavad pärast neid lubajaid ja teisi pätte riigikogus üleval pidama...
16.06.2018 17:16
Vaataks asja teiselt poolt...
mind paneks imestama, kui EKRE, kes pidi olema läbinisti aus ja Eestimeelne, paneks leivad ühte kappi varaste ja kommunistidega reformierakonnast...
Anonüümne kommentaar
16.06.2018 17:27
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "yll" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
16.06.2018 17:30
Suurepärane artikkel. Sm. Vaher kräunub kui sm. Lavrov
"Võ vseeee vasssistõ'.
:D
EKRE võib valimisreklaami pealt kokku hoida.
16.06.2018 17:37
Rahvusriik on punane joon???
See on ju täiesti punane jutt.)
16.06.2018 17:38
to Bert Valter , kes sa selle kirjatüki valmis vorpisid. Vaata palun, mida teevad sotsid ja siis hakka nimetama erakonda, kes pea ainsana Eesti erakondadest muretseb meie rahva saatuse pärast , paariaks.
Kui sotside ninamees nimetab rahvusriiki ohtlikuks düstoopiks ( aga ohtlik tuleb ju likvideerida ), siis on selle erakonna käitumine tõeline barbarlik käitumine Eesti kui rahvusriigi suhtes.
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    17.06.2018 02:32
    Erineval ajal vahemikus 2005-2015.
    Ja ei tulnud mulle keegi kusagil kallale. Ehkki teatud ulatuses immigrantide hulga kasv muidugi kuritegevust suurendab. Kuid mingist apokalüptilisest linnapildist kindlasti rääkida ei saa.
    17.06.2018 08:37
    Ragno, kas sulle on 400 000 immigrandist meie 900 000 eestlase vastu veel VÄHE, et peaks neid igast ilmakaarest juurde tooma? Kas teadsid, et Eesti on peale Lätit suurima immigrantide hulgaga riik euroopas? Kas teadsid, et kurjategijad ja narkomaanid on valdav osa eesti keelt emakeelena mittekõnelev kontingent? Kas teadsid, et lasnamäe 120 000 elanikust 93 000 räägivad emakeelena muud keelt? Kas eesti ei ole sinu jaoks juba piisavalt multikultuurne või pead sa venelasi eestlasteks nii nagu tänased valitsuspoliitikud koos presidendiga? Te sotsid ajate mul käe rusikasse ja ükskord saate selle litaka ära ausalt!
    17.06.2018 14:31
    Antitiib, Te lükkate mitu erinevat asjakokku, nimetate selle samaks suureks probleemiks ja pooldate selle lahendamist mittetöötavate vahenditega.

    Esiteks, Eestis on tõepoolest kolmandik elanikkonnast mitte-eestlased, aga see ei tähenda, et nad on immigrandid. Üha suurem osa neist on immigrantide järeltulijad. Samuti üha suurem osa neist on selliseid, kelle vanemate või vanavanemate hulgas on vähemalt üks eestlane.
    Nende integreerimisega on tegeletud kahetsusväärselt vähe ja suur osa Eesti poliitilistest jõududest on üritanud neile hoopis vastanduda. See poliitika ei vii kuhugi, aga õnneks ei ole täna nende kogukondade vahel konflikti ja see mitte-eestlaste kogukond on tasapisi vananev ning vähenev.

    Teiseks, massiline immigratsioon on kahtlemata probleem, kui see eksisteerib. Itaalia, Saksamaa, Rootsi, Suurbritannia ja Prantsusmaa on sellega selgelt hädas. Samal ajal on aga probleem ka ksenofoobia levik ja üleskutsed rahvusvahelise koostöö ning kaubanduse takistamiseks. Ma olen nõus, et Eesti valitsus peab toetama ja otsima ideid massilise immigratsiooni lõpetamiseks kolmandatest riikidest Euroopa Liitu, aga ma ei ole nõus, et seda peaks tegema inimõiguste hinnaga. Immigrantide getos on ebameeldiv elada, aga veel ebameeldivam on elada natsiriigis.
    Etniline puhtus vereliinis on väga ohtlik tee. Selles osas küsimust ei ole, et Eesti residendid peavad kõik oskama eesti keelt. Küll aga kardavad nn vasakpoolsed seda, et nn parempoolsed hakkavad kehtestama verepuhtuse nõuet Voldemorti stiilis.
16.06.2018 17:39
düstoopiaks
16.06.2018 17:42
ref on prostitutsiooni partei, tal puuduvad pm, ta võiks kõigiga oma olematut poliitiitikat ajada, võim on magus
Anonüümne kommentaar
16.06.2018 17:43
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "ekspert" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
16.06.2018 17:44
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "arvamus" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
16.06.2018 17:46
Ekre kõrbeb nii oma lamedate Maade ja Kuudega..
Ma saaks aru kui oleks erakond kellel midagi Reaalselt ette oleks näidata oma Riigikogu tegemistest. Peale õhupallide, plakatite ja Helmete nätsunärimise pole nad midagi suutnud ju. Kas ma Valetan? Igavesed opositsioonis virisejad. Isegi Rahvaliit, millest nad välja kasvasid on rohkem suutnud ja Valitsuses olnud. Need muudkui sitsivad ja halavad nii Riigikogus, kui oma poolehoidjatega Delfit pooleks ja genereerivad endale plussikesi :) Valimistel tulemused kuidagi lahjakesed, seal tõesti siis enda eest sada korda ei saa hääletada? :)
Hakake normaalseks, saage lahti julmusest ja niisama kaagatamisest ja hakkab teile ka Hehi suguste hääl koitma. Ma pakun, et mina olen Eesti keskmine inimene. Teenin oma raha oma käte ja kõrvadevahega. Aitan abivajajaid aitanarmasta.ee kaudu palju suudan ja oskan. Mulle on tähtis Eesti ja Eesti Kaitsevägi. Vabariigi aastapäeval on mu silmad sini-must-valged :)
Rehv saab minu Hääle seekord väga viltu kõõrates. No pole paremat kedagi. Need jagavad midagigi majandusest Mõhkugi. Aga see on meie väikse Eesti Inimeste alus.
    Näita vanemaid (18) Laadin kommentaare...
    16.06.2018 19:21
    mu yks tuttav nögi tänaval vedeölemas kasutatud kondoomi ja peal olid järgmised tähed:EKRE
    16.06.2018 20:01
    "Ma saaks aru kui oleks erakond kellel midagi Reaalselt ette oleks näidata oma Riigikogu tegemistest."
    Mõned näited:
    20.03.2017 EKRE esitas eelnõu pagulaste vastuvõtmise peatamiseks
    18.05.2017 EKRE esitas Riigikogule eelnõu, et piirata kohaliku omavalitsuse volikogu valimistel hääleõigust ainult Eesti ja Euroopa Liidu kodanikega.
    08.11.2017 EKRE eelnõu seada maamüügipiirangud välismaalastele jättis valdava osa riigikogust külmaks
    03.10.2016 EKRE saadikud algatasid eelnõu presidendi otsevalimiseks
    11.11.2015 Peavooluerakonnad lasid EKRE algatatud kuluhüvitiste likvideerimise eelnõu põhja!

    Kui heh oskaks peale delfi kommentaariumi ka ülejäänud internetti kasutada siis ehk leiab otsingusõnadega "ekre eelnõu" veel nii mõndagi huvitavat :) Aga ega ma ei oodanudki, et ekrefoobid mingite oskustega siin esineks :) õõnespead jäävad õõnespeaks :)
    17.06.2018 00:17
    Mustjõe: Kui sulle kondoomid niiväga meeldivad, siis on töökoht pakkuda: Kondoomireklaami jaoks otsitakse soovimatu lapse rolli.
16.06.2018 17:47
"Olles osa läänelikust kultuuriruumist, peame jälgima, et Eestis suhtutaks võrdsetena ka geidesse ja venelastesse."

Kas eestikeelset tõlget saaks?

Ma saan aru, et Tartus õpetatakse riigiteadusi suures osas inglise keeles ning ainult inglise keeles pärast bakat?
16.06.2018 17:47
Jah, peab nentima fakti, et Helme eksis kui rääkis Aafrikast saabunud tudengite puhul õõnespuidust, sest tuleb üha enam esile, et ka kohapeal sirgunud, funktsionaalset lugemisoskust mitte omavate, üliõpilaste peades on seda õõnest kohta küll ja veel.
Mis aga sm Valterit puudutab siis tema peaks küll otse poliitikasse suunduma, nii hästi tuleb tal sirge seljaga faktide väänamine välja, et poliitikas ootaks teda kindlasti Suur Tulevik.
16.06.2018 17:48
Kes kurat selliseid tegelasi valib üldse? Inimõiguste rikkumise õigustamine peaks iga mõtleva inimese jaoks olema kindel ohumärk.
16.06.2018 17:51
Kes on Bert Valter ja millisele sihtgrupile oli kirjatükk suunatud?
    Näita vanemaid (9) Laadin kommentaare...
    16.06.2018 22:22
    Natsionalistlik riik on. Erinevus on selles, et rahvusriik on ühe rahvusenamusega ja seab oma peamisteks prioriteetideks selle rahvuse säilitamise ning arendamise, kuid ei keela ega takista teistel rahvusgruppidel oma territooriumil tegutsemist. Ehk siis püütakse sõbralikult läbi saada.
    Natsionalistlik riik püüab kõike likvideerida, mis keeleliselt, kultuuriliselt, usuliselt, rassiliselt jms moel ei sobi.
    16.06.2018 22:51
    "kuid ei keela ega takista teistel rahvusgruppidel oma territooriumil tegutsemist."

    Kuid ei tantsi nende pilli järgi. Kui eestlane ei saa eesti keeles oma kodumaal hakkama või Eesti kodanik surub talle peale muukeelset suhtlust, siis on asjalood väga viltu.
    17.06.2018 02:34
    Riigikeele oskus on loomulikult kohustuslik. Selline nõue ei ole kuidagi halb.
Anonüümne kommentaar
16.06.2018 17:51
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "kui" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
16.06.2018 17:52
Tegelikult peaksid kõik parteid,vaatamata kõigele,olema suures plaanis vastutavad Eesti maa ja rahva säilimise eest ning suutma teha vajadusel igakülgset koostööd.
16.06.2018 17:53
Kas on normaalne, kui keegi ütleb, et iga pagulane on rohkem Eestlane, kui Eestlane ise...
miks see inimene veel kongis ei ole, või võllas,... kui Eestlus on tema jaoks mingi must kõnts...
Kas on normaalne, kui mingi kärssand seina pärast, tembeldab mees riigikogust kõiki Eestlasi mõrtsukateks---
andeks pole siiani palutud ja sooviks siis teada, kes selle seina kärssama pani...
Krt, kas on normaalne, et riik on 17 aastaga nii ära peenhäälestatud,, et täielik laostus väljapool Tallinnat...
Küsiks,,, kas Balti ketis seisjad, siis arvasid, et saades iseseisvaks, tulevad jälle võimule samad kommunistid, ainult regormistide nime all ja saab olema 17 aastat riigi laostamist, vargust ja korruptsiooni...
1 2 3
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega