Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
07.11.2017 18:44
Miks kiunutakse ? Ametiühingut pole ? Kui liikmemaksu vaja maksta,siis leitakse kõikvõimalikke ettekäändeid kuidas sellest välja vingerdada,nüüd kus tööandja täiega töötajale selga sõidab,tuleb kohe ametiühing meelde.Või tahab keegi väita,et see nii ei ole ?
    07.11.2017 19:15
    No kuule, nii hull see asi ka ei ole! Näita üht inimest, kes AÜ liikmemaksust eemale nihverdab? 2003 õpetajate nn streigi ajal (jah, siis töötasin koolis) maksis muuseas AÜ meile keskmise tasu selle aja eest välja, kopikapealt kogunisti!
    07.11.2017 21:42
    Point on selles,et mingil ajavahemikul puudusid eestis üldse ametiühingud.Millest see räägib ? Rahvas,kes ainult hädakorral ametiühinguid meelde tuletab,see ei vaja seda asutust järelikult ja seega saab nende seljast seitse nahka koorida.Muide juba läheb 12-s kiht...
07.11.2017 18:49
Oktoobripöördeni viisid joobes sõdurid ja sõda ja nälg ning kaos Petrogradis. Nii palju võiks ikka Loone ajalugu teada.
07.11.2017 18:54
ja noh muidugi pärineb see arvamus vana punase sulest, kelle siis veel.

te olete aasta aega võimul olnud ja ma pole isegi selle viimase streigi kohta ühtegi valitsuse sõnavõttu või kursimuutust näinud.
07.11.2017 18:59
Kas sa näe, Oudekki Loone kargas ka nüüd pildile ja kukkus Toomi kaitsma. Loone teadmised on ammutatud tema iidoli kõrilõikaja Lenini teostest, kes koos oma oktoobrpöörde verise pandega hoolis vene töölistest ja talupoegadest nüüd küll kõige vähem: tehased rekvireeriti ja lasti põhja; ajudega kodanikud ja ettevõtjad lasti maha või saadeti koonduslaagritesse; juhtivad kohad määrati ustavatele hariduseta kommaritele; talupoegadele luabati maad, aga selle asemel kupatati nad kolhoosidesse ja kogu nende vara rekvireeriti; ettevõtlikumad talupojad saadeti asumisele või lasti kohe maha jne, jne. Mingeid ametiühinguid ei lastudki algul luua ja hiljem olid need tühjad kohad ja lihtsalt kommarite loosungiteks. Selline ongi siis Loone arusaam maailmast - mingu Venemaale ja tudeerigu seal neid mõisnik Lenini ja lurjus Marksi teoseid edasi.
    08.11.2017 11:48
    Paraku on õige, et Lenin & Co ei armastanud seda lihtrahvast mitte üks põrm. Tsaar ja kõrgaadel olid nendega võrreldes tõepoolest nagu vatiinglid, seega legend (suhteliselt) heast tsaarist sai isegi äraspidisel viisil tõeks. Venemaa kirjanikest Avertšenko (lugemissoovitus, kes veel avastanud ei ole) oli selline, kes neid vahesid oskas vaimukalt näidata.
07.11.2017 19:05
kui te rohkem raha tahate, siis peate oma firma tegema, mitte kelleltki lihtsalt nõudma
07.11.2017 19:05
Oudekki räägib ikka seda, mida isa ja vanaema ees rääkisid. Suguhaigest terroristist, kes Saksamaalt raha sai, seal peres tõenäoliselt ei räägitud.
07.11.2017 19:14
Kuidas on võimalik, et selline läbipunane rahvavaenlane (kusjuures võiks öelda - rumaluse etalon) parasiteerib Riigikogus? Sellise koht on kas vanglas, hullumajas või idapiiri taga.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    07.11.2017 19:29
    Ja teksti osa ühe lõigu alguses - meie, tööinimesed ... - see on paljuütlev. Huvitav, mis tööd ta teeb või mida tööd üldse oskab ?
    07.11.2017 20:25
    Sm. Loone on professionaalne revolutsionäär?
    08.11.2017 21:35
    Töötajate tingimuste õiglust on ilmselt puudutatud kogemata, kuid tegu on tõsise ja tähtsa teemaga. Esimese asjana tahaks küsida geneetilistelt punastelt, miks te NSV Liitu plaaniliselt likvideerides siiani töötajate sotsiaalse külje lasite alandada sellele ebaõigluseni, kust teda täna siis päästma tulla on vaja? Kus te siiani olite? Kas proletariaadi diktatuuri järgselt saadud briljantide ülelugemine võttis nii kaua aega, kuna neid oli nii palju? Kui nüüd tõesti uskuda, et need kellel oli ja on tegelikult töötajatest ükskõik, teevad tingimusi paremaks, ja ei astu sama reha peale ikka vähemalt kaks korda, võib edasi mõelda.
07.11.2017 21:39
Éelmises EWs olid Kingisepp,Anvelt ja veel mõned. Vanemad inimesed mäletavad kooliajast kuidas nende karjäär lõppes. Emand Loonel on ikka tükk maad,et nende tasemele jõuda.
07.11.2017 23:44
Kas tänapäeval on vaja streikida? vanasti jah, siis olid inimesed paiksed. Tööandjatele ei meeldinud isegi see, kui jalgrattad tulid - siis sai tööline juba natuke kaugemal tööl käia.
Tänapäeval tuleb hääletada jalgadega - kui tööandja on jama, siis tuleb ikka uude töökohta minna. Ja siis sellel tööandjal, kelle juures keegi ei taha töötada, on kaks võimalust: muutuda paremaks või panna uksed kinni.
Meil kõigil on üks elu ja seda ei saa raisata sellele, et vast tööandja kunagi kauges tulevikus muutub paremaks. Ikka kohe tuleb seda paremat tööandjat otsida.
07.11.2017 23:54
Mitte midagi pole muutunud . Eesti elab ikka kiviajas .
    08.11.2017 21:42
    Lahendada on vaja tänapäeval hiidkapitalifondide vastutamatuse probleemi.
    Üks firmade suur probleem on liigne tegevjuhtide heaks töötamine,
    mitte omanike või klientide. Kus omanik on mingi anonüümne hiidfond,
    kellel on ükskõik kas firmat juhitakse hästi või halvasti.
    Kes kaupleb õhu ja ootustega, paketiviisi, ükskõik kui hästi või halvasti töötajaid koheldakse. Kuidas sundida fonde huvituma reaalsusest? Või käib reaalsus alla, ja seda taotluslikult?

    Teine tänapäeva maailma tegelik probleem on tegeliku kapitalismi puudumine. Ehk korporatism, liigne riigikesksuse äärmus ja riigi laiutamine. Väikese isiku huvi ja detsentraliseeritud kapitalipaigutuste tõhusa kapitalituruga kapitalismi ju ei ole. Üks riiklik ebatõhusus ajab teist taga. Ja suurpangad nagu plaanikomitee. See inimkohtlemine,mida O. tahaks lappida, toimib plaanimajanduses, mis ise ei toimi. Ei suuda bürokraatiat üle elada, kõiki hindu määrata ja direktiive täita.
Anonüümne kommentaar
08.11.2017 13:53
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "vello55" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
08.11.2017 17:43
Me elame mingis paranormaalses tõejärgses riigis, Eestit juhib "Oudekki/Toome" partei , mis on ühtlasi ka kriminaalselt süüdi mõistetud. Ossi unelmaid ja soove toimetab rahvani "fekaaliketas". Isamaalased lehvitavad lippu ja kiidavad takka. Mistaniminüüdoligi tegeleb bravuuritsemisega ja meie kasvatamisega.
Ja kõike seda oleme enda õuele "demokraatlikult" valinud.
    06.02.2018 09:39
    Medullale: õige, vaja on uuesti upitada refid võimule, sest muud alternatiivi pole, streike ja a/ü ei saa muidugi ära keelata /"Euroopa" hakkab vinguma/, ent paneme veerl suuremad piirangud peale - kurat teatavasti peitub pisiasjades- ja siis oleme paradiisis. Kes aga pole nõus, see saab minna Soome või kuhu iganes, eks ole. Muuseas Rootsi ajalehes oli Luminori kohta /DNs/ suur artikkel ja lugejad ei uskunud sed, et Raasuke võis nii öelda ning artvasid ka olukorra kirjelduse kohta, et ajakirjanik on värve paksemaks seganud. Aga mis Läänes võttis 200 aastat aega , me oleme sinnani/ veerele/ taas jõudnud 25 aastaga. See annab lootust...
    06.02.2018 09:39
    Medullale: õige, vaja on uuesti upitada refid võimule, sest muud alternatiivi pole, streike ja a/ü ei saa muidugi ära keelata /"Euroopa" hakkab vinguma/, ent paneme veerl suuremad piirangud peale - kurat teatavasti peitub pisiasjades- ja siis oleme paradiisis. Kes aga pole nõus, see saab minna Soome või kuhu iganes, eks ole. Muuseas Rootsi ajalehes oli Luminori kohta /DNs/ suur artikkel ja lugejad ei uskunud sed, et Raasuke võis nii öelda ning arvasid ka olukorra kirjelduse kohta, et ajakirjanik on värve paksemaks seganud. Aga mis Läänes võttis 200 aastat aega , me oleme sinnani/ veerele/ taas jõudnud 25 aastaga. See annab lootust...
08.11.2017 17:45
Äkki proua Lill seletaks meile, mis on pildil valesti...
    08.11.2017 21:51
    Ma võin teile seda pr Lille asemel öelda. Vasakpoolsed, kes ise teavad, et ükski vastakpoolne riik ei majanda end ära, suruvad riiki ja võlgu peale. Ka O.L. ei pruugi seda uskuda, aga tegelikult mitte ükski vasakpoolne riik maailmas ei majanda end ära. O. võibolla ei taju, et kommunismi sildi all on tegemist utoopilise inimvaenuliku ideoloogia ja rahvapetuskeemiga.Ja võlgade pealesurumise skeemiga. Ja kui ka rahvas ei taju et eelmine nn tööliste võim oli võimu kaaperdanud kurjategijate petuskeem, astubki kaks korda sama reha skeemi otsa. Tööliste huve kasutati viigilehena võimuhaarajate ja šampanjasotsialistide poolt ära. Ehk tegelikult kommunism pettis töölisi. Nii et O. mitte midagi tegelikult ei lahenda, on juba ette näha. Veame kihla? Äkki tuleb O. jõuluks Eesti poole üle?:)
08.11.2017 21:47
Teadagi et kommunismioht mõjutas teda tõrjuma ja see parandas läänemaailmas tööliste olukorda veelgi. Aga korralik kapitalist ei kohtle töölisi paremini mitte sellepärast, et on olemas kommunist. Vaid ta sõltub elavalt ja pidevalt nii turust kui tootjast kui müügist kui inimestest. Ja see sõltuvus ise keelab kõige äärmuslikuma halva kohtlemise ära. Kapitalistid hukkuksid muidu ka ise. Nii et selleks, et tööliste olukorda parandada, ei ole vaja kommunisti.
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega