Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
30.03.2017 00:20
Aga kui ilmub, noh näituseks, mõni üdini kallutatud naisuurimus kuskilt üdini kallutatud allikatest siis, hõissa, kõik on 100% tõde ja keegi ei tohi sõnagi lausuda, sest see on kohe misogünist!
    30.03.2017 00:21
    Terve nn. palgalõhe müsteerium püsib sellistel "uurimustel"
    30.03.2017 04:02
    Igasugustest lõhilastest, mida mina tean, on tekkinud uus liik-palgalõhe.
    Järjekordne pseodoprobleem. Minuga koos sama töö peal töötavad ka mõned naised. Palk on sama, sest töö on ka sama, kuigi...... on mööndusi naiste kasuks. Nad ei pea tegema kõike seda, mida teevad mehed.
    Lihtsalt füüsiline võime on teine, aga palk on ikka sama.Ma täitsa usun, et see lõheliik on pastakas välja imetud.
30.03.2017 00:22
Poliittehnoloogid said nina pihta? Saage üle, käsu korras keegi usaldusväärseks ei saa. Mida rohkem essu üles kaarutate seda rohkm ise kaotate.
30.03.2017 00:28
Võibolla alustaks esimesena tähtsaimast-raha. Kõik teadlased,instituudid,turu-uuringufirm ad jt. saavad ju raha kellegilt.Ükski teadlane ei saa ühtegi sõna kirjutada ilma vastava loata,sest tema intellektuaalne tulem on selle oma,kes tema uurimustööd rahastab.
TÜ sotsioloogia eriala doktorandid pole ka mingi erand.
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    30.03.2017 13:14
    PiretBCN 30.03. 12:46 muahhahahahaaa.. Küsimus, kas homod on haiged, on seega tsipa väär
    Hää Piret: lugege palun mu kommentaar uuesti hoolega läbi - kuskohas Te näete sõna "haige, haigus"?
    Kuna eesti keele folkloor ja lingvistika on mu nö "väikeseks põlveotsas kõrvalhobiks" (seda küll profaani tasemel), siis püüaksin paari lausega seletada. Kasuta(si)n sõna "hälve", mis eesti keeles tähendab "kõrvalekalle normist". Ja sellised seksuaalhälbed nagu pederastia/lesbism on ilma vähimagi kahtluseta (seksuaal)"hälbed", elik "kõrvalekalded tavaseksuaalsusest" (ehk normist). Lisaks: sõnale "hälve" püütakse teadlikult (eriti mõistagi aktiivsete homoideoloogide poolt) omistada negatiivset või "solvavat" tähendust, mis tegelikult sel sõnal täielikult puudub. Sõna "hälve" on algupäraselt pärit hoopis matemaatikast ja füüsikast.
    30.03.2017 13:14
    stakanile - LAs on 40%...eks nad ole sinna koondunud, 130000 tundub suur number, aga sinnakanti see jääb...kas see just haigus on, aga mingi väärastumus kindlasti. olen lugenud artikleid, kus kinnitatakse, et suures osas kaotavad mehed oma testosteroonitaseme tänu tohutule keemiale, mis meie elus on - pesupesemine, nõudepesemine, kodu koristamine, lisaks õhusaaste...jne, jne. seega, on praegused ülekeskealised ise oma lastele selle tekitanud...mul on tunne, et naised muutuvad mehelikuks ka antibeebipillide tohutust kasutamisest ...vist.. neid aetakse sisse ju tohututes kogustes...
    30.03.2017 16:36
    130 000 Eestis! No andke andeks, võiks selle protsendi enne kasvõi Vikipeediast välja uurida.
    Kusjuures seal esitatud 2012 a. USAs tehtud uuringu tabelist nähtub selgelt - kui võrrelda protsente erinevate vanusegruppide vahel - kuidas homopropaganda mõjub. Väidan, et looduse vingerpussi tõttu on alla 1% sellist homoseksuaalsust, mille vastu see õnnetu inimene ise ei saa, ülejäänud on juba kasvatus (täpsemalt selle puudujäägid), psühholoogilised traumad ja muud tegurid k.a. homopropaganda.
30.03.2017 00:36
Ja kõik on nii, sest näitsikud nii ütlesid ja nendekäes on tõemonopol :D
30.03.2017 01:03
ühiskonnauuringute instituudi uuring on libateadus võltstõdede ajastul
Nii armas.
Meil on nüüd kaks Tõemonopoli valdajat.

nad kaaperdanud akadeemilised sümbolid ja nimetuse

Mis mõttes "kaaperdanud"? Kellelt "kaaperdanud?

Kuid kas ebamäärase rahastuse, motiivide ja huvidega organisatsiooni olukorrahinnangud ikka saavad olla sõltumatud
Nüüd läks huvitataks.
Et kui sm. Soros ei rahasta, siis ei pole "sõltumatust" ollagi?
:D

Näiteks kui tulla päevakajalise küsimuse juurde, mis uurib homoseksuaalsusesse suhtumist

Nüüd siis jõudsime "kuriteoni", :D

Mida võib inimene mõelda, kui vastab, et samasooliste seksuaalsuhted ei ole mitte kunagi õigustatud?

Seda, mida vastab. Aga ota, vastus ju meeldinud ...

Selle analüüsimiseks peaks olema kõrval näiteks küsimus vastassooliste seksuaalsuhete õigustatuse kohta.

Ja kuidas see oleks muutnud suhtumist homoseksuaalsusesse?
Kas oleks pidanud lisama küsimused ka ntx pedofiilia, nekrofiilia, zoofiilia, etc kohta?
Kas ka see oleks suhtumist homoseksuaalsusesse muutnud?

Uuring nõuab selgelt sõnastatud uurimisprobleemi, eesmärki, andmete analüüsi

Selge.
Uuringut oleks tulnud "tõlgendada" nii, et see oleks salastatud.
Sest tulemused olid "valed".

Seega on tegemist suurepärase infooperatsiooniga: räägitakse ulatuslikest uuringutest, näidatakse värvilisi graafikuid kenasti disainitud veebilehel, viidatakse sõltumatusele, kuid samal ajal konstrueeritakse oma reaalsust ja seeläbi manipuleeritakse avaliku arvamusega.

Otse vastupidi.
Uuring NÄITAS reaalsust.
Lihtsalt tädikestele see ei meeldinud ...

Küsimus pole selles, kas selliste „uuringute” tulemused meile meeldivad või mitte – problemaatiline on kõnealuse MTÜ metoodika ja mimikri, mida tulemusi esitledes kasutatakse.

Tõesti?
Just realsuse objektiivne ja aus kajastamine kutsus esile teie raevuhoo.

P. S.
Kes viitsib, otsige üles sm. Max Laossoni kõne EKP KK VIII Pleenumil 1950. aastal.
Üldse, võrrelge tolle pleenumi materjale antud sõimuartikliga
... ja nii saamegi pildi, milline oli meeleolu siis, kui praktiliselt keelustati eesti kirjandus ja ajalugu.
Või kui kuulutati "väärteaduseks" geneetika, küberneetika ...
Saame aimu, millised seltsimehed ja -naised tümitasid Timofejev-Resovskit, Vavilovit, Karpetšenkot, Levitskit, "juurteta kosmopoliite" ja "valges kitlis mõrtsukaid", "morganiste-mendellasi", kodanlikke natsionaliste ja kulaklikku elementi ...
Sm. Lõssenko ideed elavad edasi tema hungveipingidest õpilastes.
EPL on tubli.
Üks taoline artikkel räägib seltsimeestest tolerastidest rohkem kui sada küsitlust.
    30.03.2017 07:15
    Kui ilusti kokku võetud.
    Me elame huvitavatel aegadel kus ühiskonna ajupesu on nii ilmselge
    30.03.2017 10:15
    ja kui asi on selgemaist selgem, siis viimases hädas hakkame sõnumitoojat peksma.
    Sai Helme riigikogu arvamuse eest, saab libainstituut uuringu eest, nagu see tegelikust muudaks kuidagi?
    Äkki veab kuidagi järgmise palgapäevani välja (kui jamad välja ei tule)... onju "vaba" inimese mõttemaailm :D :D :D
    Parem lugege Kivisildniku :D http://objektiiv.ee/ma-ei-muretse-meie-kohtusust...
    30.03.2017 17:38
    arusaam,et sotsioloogia kui ühiskonnateaduse eesmärk on ühiskonna paremaks muutmine,küsitlustega tegelemine ei anna midagi,sest kehtib tööandja ja töövõtja jõusuhe,ühiskonna uurimisel pole mõtet,kui tegelikkuses midagi ei muutu,hetkel on maailmas uus marxistlik revolutsioon kus pööratakse tagasi kella sotsialismi poole sest venemaa jättis sotsialismi vahele ja arvas, et läheb kohe üle kommunismile,see ongi see vahelüli millega euroklubi tegeleb,mis aga kuidagi ei taha õnnestuda ja kindlalt ei õnnestu,sest liidud on tegelikult juhitamatud.
30.03.2017 01:15
Tsiteerime Juhan Kivirähki:
"Kindlasti tuleb avalikustatud uuringutulemusi hinnates silmas pidada seda, milliselt teoreetiliselt ja/või ideeliselt platvormilt lähtudes püstitati uuringu eesmärgid, sõnastati hüpoteesid ja koostati küsimused. Kuid pakutud analüüsi vaidlustamiseks tuleks viidata vastupidist tõendavatele uuringutulemustele, mitte kritiseerida uuringu tellijate maailmavaadet. Ka paremkonservatiividel on õigus arvamusuuringuid tellida.".
See oli siis asjatundja ja teadlase arvamus.
Võrdleme nüüd artikliga ...
Eks ta ole, ;)
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    30.03.2017 17:38
    Küsimus teile - " ʕ•ᴥ•ʔ 30.03.2017 07:43" : Miks ei või üks küsitlus olla lihtsalt küsitlus? Ilma suunatud "eesmärgita"? Ja mille tulemus näitab lihtsalt küsitletute arvamuse kontsentratsiooni sootsiumis???
    Nendin - hulluks olete läinud oma sallimatu "sallivusega"!
    30.03.2017 18:38
    Aleksander, esiteks on see küsimus on pigem Kivirähule- tema tsitaat on siin kasutusel. Teiseks, muidugi võib küsitlus olla küsitlus, kuid siis tuleb seda ka niimoodi esitleda, mitte nimetada seda uuringuks ja küsijat instituudiks. Probleem on antud juhul ju siiski teatud sorti "merkantiilses pettuses". Suvalist jama esitletakse kui instituudi tehtud uuringut.
    30.03.2017 19:04
    Hüpoteeside püstitamine enne küsitlust on absurd. See suunab soovitud tulemuste disainimisele.
    Hüpoteese võib püstitada pärast küsitlust, sellel põhineva uuringuga seotult.
    On hüpotees olemas, siis ei tohi kunagi hakata otsima argumente selle tõestuseks.
    Vastupidi, tuleb üritada hüpoteesi ümber lükata.
    Kui see ei õnnestu, on hüpotees tõenäoliselt tõene.
    Nii talitavad reaalteadlased.
30.03.2017 01:23
Kunagi isegi teinud väikestviisi teadustõõd reaalteaduses tean kui oluline on metoodika. Vajaliku tulemuse saab vähema või suurema andmete manipuleerimisega. Milleni ma jõuda tahan?
Nn "tõe eelsel" ajastul oli juhus paar korda attuda "autoriseeritud" kontori poolt küsitletava rolli. Taustaga pisut kursisolevana tundsin ära "ristküsitluse" eesmärgipõhisuse.
Kas te valiksite erakonna: A, B, C, D või E?" - "Mitte ühtegi" - "Aga B või D?" - "Mitte kumbagi" - "Aga mingi eelistus ju peab olma!" jne.
    30.03.2017 01:30
    Küsimustikud on koostatud silmas pidades VAJALIKU tulemuse saavutamist. Kui nüüd edasi arendada siis sageli jäetakse arvamust "mitte avaldanud" hoopiski mängust välja. Ja siit küsimus. Kas arvestati 1083 küsitletu või 1083 vastanuga(küsitleti ilmselt enam)?
    30.03.2017 01:50
    Kas on mingit vahet kui A-d eelistas 15% kõigist küsitletutest või 33% vastanuist? Vist ikka on!?
30.03.2017 02:52
Prouadele ei meeldi uuringu tulemus. Ja siis kirjutasid selle vastu pika ja jahuva artikli. Et äkki eesti inimesed on rumalad, et kui nad 10 palli skaalal homoseksuaalseid suhteid hindavad, siis on see kuidagi kallutatud.
30.03.2017 05:41
Eveliis Padar, magistrikraad, 2012, (juh) Kairi Kasearu, Samasooliste paaride kooselu regulatsiooni vajalikkusest Eestis sihtgruppi kuuluvate naiste perspektiivist, Tartu Ülikool.

-----------------------------
Mis meelel, see keelel.
30.03.2017 07:34
See, et tegemist polnud mingi uuringu, vaid jamaga, oli selge juba esimesest lausest- kui uuritakse inimestevahelise suhte "õigustatust". Selge oli, et tõde on küll viimane asi, mis ühiskonnauuringute instituuti huvitab, kuid sama vähe huvitab see ka sellealase pressiteate lugejaid- ka lugejad ei otsi mitte tõde, vaid kas kinnitust oma seisukohale (või vastandumist- mida siis kommentaariumis siunata). See "ühikonnauuringute instituut" on täpselt sama palju instituut kui on seda Egiptuse lõputud "papüüruse ja lõhnaõli instituudid" või türklaste "vaibainstituudid", kuhu turiste busside kaupa veetakse, et nad midagi ostaksid.
    30.03.2017 08:22
    Loomulikult "oli selge".
    Sm. Lõssenkole oli selge, et "geneetika on väärteadus', sm. Laossinile oli selge, et kogu Eesti kirjandus oli " kodanlik-natsionalistlik ja rahvavaenulik "....
    Krt, kuidas tahaks ära keelata, :D
    6% vasakekstremiste räuskab, pröökab ja ruigab.
    Kiunuge palju tahate, te olete jõuk äärmuslasi, võimetud oma seisukohti propagaleerima.
    30.03.2017 18:41
    Mina ei saa sellest küsimusest aru ja olen päris kindel, et ka Ungern ei saaks, kui ta ei teaks, et enamus inimesi homosuhteid õigustatuiks ei pea. Kas sinu suhe oma naisega on õigustatud? Sõltub küsitluse tulemusest- kui see on jah, siis ilmselt on, kui see on ei, siis on see valesti püstitatud küsimus ka Ungerni jaoks.
30.03.2017 07:55
Juba aastakümneid ei taga väidetava tõesust asjaolu, et see on ajalehepaberile kirja pandud.
Kogu kisa tuleneb tõemonopoli murenemisest.
Selle taustal tundus pr. suurtropi üleskutse teadlaskonna kaasamiseks ühikondlikku mudamaadlusse lausa groteskne. Ka teadlane on inimene ja ükski inimene pole täiuslik.

Käimasolev kampaania diskrediteerib veelgi niigi naeruväärset "sotsiaalteadust", olgu siis tiitlitega või ilma.
30.03.2017 08:26
Paistab küll, et TÜ doktorandid ei ole tegelikult maasikamaitselise siidri vastu häält tõstnud, vaid tegelik põhjus mis ärritab, on mujal. Akadeemilised riigivankri ette rakendatud poliittehnoloogiad ei toimi enam.
("maalt, vanemad, ja madalama haridustasemega" inimesed on doktorantides ärrituse esile kutsunud.
Las ühiskond areneb omasoodu. Pole teda üldse vaja kallutada. Muidu oleme varsti nagu rootslased kellede intervjueerimise ajal kostab mikrissse klaasiklirin ning karjed, ümberringi hõljub põlevate autode suitsuving, aga kõik kinnitavad naeratades: probleemi pole, meil on kõik ok!
Doktorante kuulates - miks mitte?
30.03.2017 08:42
Elu Eestis sarnaneb üha enam kadunud Terry Pratchety "Kettamaailma" elule.
Kõike juhib Unseen University, ...mis sellest et raamatukoguhoidjale meeldivad pählid ja banaanid :D
30.03.2017 08:56
Pada sõimab katelt.
TÜ sotsioloogid talitavad oma uurimustes täpselt samamoodi ja vahel veel hullemini.
Te olete avaldanud teadustöö, kus küsimused formuleeriti nii: "Kas olete nõus, et multikulti tagab riigi majandusliku õitsengu?"
Eitavalt vastanud olid sallimatud ja pahad inimesed.
Jaatavalt vastasid head ja sallivad.
Noh, NSVL oli multikulti ja mis selle majandusest sai?
Majandusel ja multikultil seost tegelikult ei ole.
Te ei uurinud hoiakuid, Te uurisite, kuivõrd alluvad inimesed ajupesule, kuivõrd vastavad nad "nii nagu peab".
Jah, "seksuaalsuhete õigustamine" kõlab jaburalt, aga kogu tänapäevane sotsioloogia, ka akadeemiline, on niisama jabur. Varjatumalt, kuid sisult sama.
Nagu Lobjakas on tunnistanud, peavad Teie uuringud andma ette teadaolevaid, sh poliitkorrektseid tulemusi ning andma ametlikele tõdedele teaduslikkuse katte.
Nagu omal ajal teaduslik kommunism.
30.03.2017 09:01
Ma saaks aru kui Ansipi põlvkonnal (näen tema pilti siin allpool) oleks probleem nimega "instituut", aga neidised on üles kasvanud ajal, kui ka nimi "universitas" on paljas fetiš - sellest rahvasuus need kassiülikoolid jms.. Projektirahade ümber kisklevad uurimisgrupid on muidugi need peamised "vaba mõtte" levimise paigad - andke armu! :D :D :D (FD - mind homode erinevad tegevused ei häiri).
Kingime koos kõigile Eesti vähihaigetele võimaluse elada!
Annetama
30.03.2017 09:21
https://www.washingtonpost.com/news/monkey-cage...

Toome siis veel juurde "ebateadust", ;)
30.03.2017 09:21
Kuulge, neiukesed! See, mis Tallinna Linnaülikooli seinet vahel toimub, ka sageli teaduseks ei kvalifitseeru!
30.03.2017 09:26
Andke andeks neiud teadlased, aga siga leiab ikka pori. Kui sul on mingi tulemusega uurimist vaja, siis sa leiad selle ka miljonite akadeemiliselt korrektsete uuringute hulgast. Ignoreerid kõiki ebasoiva tulemusega uuringuid ja viitad sobivatele ning vajadusel ainult mingile osale nende tulemustest. Seega probleem pon palju laiem. Lisaks tundub antud hetkel teile probleemiks, mitte viidatud uurijate meetodid, vaid nende uuringute tulemused. Kas pole nii? Seega justkui pada sõimab katelt.
30.03.2017 09:41
Oma mõtega teokodadesse kolimine on kaasaegse ühiskonna ja selle avaliku ruumi üks kõige tõsisemaid probleeme. Ma olen kõige vastu, mis seda süvendab.

Eesti lähiajaloo säravaim infooperatsioon – mida küll keegi nii pole nimetanud – on kahtlemata Mariina Kaljuranna presidendiks valimise lugu. Lisaks arvamusküsitlejatele, kes nii 1000 inimese pealt võisid vabalt väita, et Kaljurannast lemmikumat rahval pole, Riigikogul on kohustus ta valida, osalesid selles ka kõigile tuntud ajaviite- ja kultuurikangelased nagu Indrek Tarand, Andrus Kivirähk ja Juku-Kalle Raid. Arvamusküsitlustega taheti asendada nõudmist, et rahvas peaks ise saama presidenti valida. Ka on küsitlustega samuti nagu salakuulajate luurekogudega, nad peavad olema suunatud inimestele, kes on kursis uuringute või küsitluse eelduste, vajaduste ja rakendandamise kavatsustega. Antud küsitluse puhul, pidades tõeseks väidet, et pea 60 protsenti inimestest ei pea omasooliste suhteid mitte kunagi õigustatuks, peaks mõistlik rahvas tegema järelduse, et omasooliste õiguste nimel tuleks veel palju rohkem tööd teha kui seni. Nõus?
    30.03.2017 17:55
    Minu meelest tegite normaalse jutu lõpuks täiesti ebakorrektse järelduse. Ei pea niigi vaene riik raiskama resursse olematu diaspora aktiivseks promomiseks, kui seda resurssi saab kasutada kasvõi märksa enamate kodanike elementaarse äraelamise hõlbustamiseks! Sel teemal tasuks rohkem sõna võtta ja arvamust avaldada! Ehk siis kunagi ka partokraatlik maffia on sunnitud midagi sellel suunal positiivset ja TÕHUSAT tegema! Mitte nii, nagu praegu - "tõstame toimetulekutoetusi kakskümmend eurot ja aktsiise, mis söövad palju enam, ennaktempos!!!
    30.03.2017 21:15
    Küsimus on, millistest õigsutest on jutt. Eestis on ajast aega kõik inimesed teadnud homoseksuaalseid inimesi, nende hulgas palju tuntud inimesi, kes elasid oma elu homoseksuaalselt ja kui nende üle selja taga ehk mõni ka muigas - alles tänapäeval püütakse sedagi seadusega keelata - siis vaenanud ei ole meie avatud ühiskond neid kunagi. Kui meid kõiki sunnitakse aga kinnitama, et samasooliste ja erisooliste abielud on võrdsed ja ka mees-samasoolistel, kes ühelgi moel ise last ei saa, on õigus osta lapsi vaesematelt naistelt - seda mida muud meeste puhul lapsendamine tähenab? ja et samasooliste suhteid õpetatakse lastele lasteaias, siis jah on kindlasti suurim osa heteroseksuaalsetest inimestest selle vastu. Isegi mina. Mind ei ole mõtet kasvatama hakata, olen piisavlat vana ja mul on elu aeg olnud palju sõpru ja tuttavaid nende hulgas, vaenama ma kedagi ei lähe, aga kui sellega hakataske ideoloogiat tegema, siis kohtume barrikaadidel. Niiet oleks ikka parem mitte ühiskonda nii õhinal kasvatada.
30.03.2017 10:00
Praegusel võltstõdede ajastul on üha suurema kahtluse alla sattunud viimaste kümnendite püüdlused teaduspõhise poliitikakujundamise poole

Oi-jah ... võltstõed ja päristõed. Iga valimise eel ja ajal saan ma kuulda "päristõdesid" ja kardetavasti saab neid nüüd ka kuulda - ikkagi KOV-valimiste aasta. Aga see pole probleemiks. Probleem tekib kohe kui mõni parempoolne või konservatiiv sõna võtab. Siis on "võlts" ja "tõejärgne".

"Teaduspõhine poliitikakujundamine" ... vaat see on alles asi! Wow! Ma arvan, et küllap nii Adolf kui ka Jossif ajasid oma poliitikat "teaduspõhiselt". Või arvate, et neil ei olnud teadlasi seljataga.

Üldiselt tundub mulle, et kaugel pole aeg kui meil tekib/tekitatakse Tõe Teadusliku Uurimise Instituut, Tõe Ministeerium, Tõe Ülikool ...
Daamid ja Härrad! Kas see värk ei kisu juba liiga orwellikuks?
1 2
189 000€
Harku vald, Korter
115 000€
Tallinn, Korter
Otse omanikult!
229 500€
Tallinn, Korter
161 500€
Tallinn, Korter
197 000€
Tallinn, Korter
Otse omanikult!
120 000€
Tallinn, Korter
121 990€
Tallinn, Korter
126 500€
Tallinn, Korter
Otse omanikult!
129 500€
Tallinn, Maa
Otse omanikult!
83 000€
Tallinn, Korter

89 000€
Pärnu, Korter
109 000€
Keila, Korter
117 000€
Tallinn, Korter
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega

Amarillo Tex-Mex restoran Amarillo

Peakokk soovitab:

Mehhiko parimad palad Texase maitsetega vürtsitatult:

  • Tulise toidu austajale tacod ja burritod
  • Üle linna kuulsad Amarillo Famous burgerid
  • Maiasmokkadele suus sulavad kohapeal valmistatud küpsetised
  • Avatud linna kuumim päikeseterrass!
Vaata lähemalt