Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 3
04.12.2015 06:38
Araabia terroristide hääl on kõlanud.
    04.12.2015 12:48
    Kui ilmub artikkel selle kohta, kuidas mustanahalise tudengi poole kive loobiti, on reaktsioon Facebookis: ta ei saanud ju haavata, mis seal ikka. Sama asi Vao keskuse süütamiskatsega – keegi ju ei saanud viga.
    -----------------------------------
    Esiteks: Vao varjupaigakeskuse seina süütamine pole veel kinnitatud (ja tundub, et hüsteeria ei leiagi kinnitust - mõni pagulane toppis koni seina vahele ja tuli võis süttida sellest!), aga mingi vene plika teeb sellest juba ülduistavaid järeldusi eestlaste ja Eesti riigi kohta.
    Teiseks: neegrit kividega loopima on altid pigem meie kodu-t i b l a d, mitte eestlased. See on just vene prolede moodi - käia kampades ja norida siis tüli, loopida kive kellegi pihta jne.
    Minul on ka vene nimi, kuigi olen eestlane ja mitte keegi pole minuga mitte kunagi keeldunud mängimast, kuna oleksin justkui "venelane".
    Aga üldiselt: vene okupandi paranoiat ravida on lootusetu. Et Eesti saaks rahus elda, on vaja nad assimileerida või kõige pujäänimad välja saata.
    04.12.2015 15:11
    Lp Moosivaras - vaata seda videot ja ütle kas sa näed sel kodu-t i b l a s i d? http://www.reporter.ee/2015/11/28/pagulasvastane... P.S. San aru, et see video on puhas propagandamaterjal, kollane ajakirjandus otsis ilmselt markantsemaid kujusid kaamera ette rääkima. Lihtsalt, meil on omal eesti rahvusest opakaid ka piisavalt
    04.12.2015 21:54
    Ma nõuan kategooriliselt, et see loom pandaks lühema keti otsa ......
Kommentaar eemaldatud
04.12.2015 06:53
See oli soov omada kodu, kus saaks ennast turvaliselt tunda. Olla peremees omas kodus. See on küll haige jah, kõik ühiselamusse jamitte oma perega ühte tuppa vaid suvalistega. Palju edu!
04.12.2015 06:58
Tagasi suure venna rüppe?
Kampaania mis ei ole korrelatsioonis ähvardava ohuga vaid on ilmselgelt naiivse ja vaimuvaese pööbli hirmutamiseks, teenib muid eesmärke kui riigi ja rahvuse säilitamine.
Kõige tõenälosimalt ollakse kas tahtlikult, või tahtmatult imperialistliku naabri eriteenistuste tööriistaks.
    Näita vanemaid (9) Laadin kommentaare...
    04.12.2015 16:56
    To: Tallahacet
    --------------------
    Keegi ei saaks meile mingeid kvoodipagulasi peale sundida, kui me sellega ise kohe kahelkäel nõus ei oleks. Seda tõestavad nii Poola, Ungari kui ka Sloveenia.
    Tore lugu küll - Merkeli-tädi kutsub kõiki moslemeid külla ja siis asub saabuvaid "üürilisi" Euroopas laiali jaotama?
    04.12.2015 17:08
    See, et maailm globaliseerub ja rahvad liiguvad, on loomulik. Ja Eesti võtab vastu kõik, kes just Eestimaad oma uue koduna näevad ja aktsepteerivad. Aga Merkeli küllakutsutud ei tahtnud ju sugugi Eestisse tulla ...
    Sallivuse ideoloogid arvavad vist, et Eesti pagulastel ja Saksa-Belgia pagulastel omavaheline side puudub? Kui valitsus plaanib tagada siinsetele pagulastele Saksa-Belgia pagulastega võrdväärse heaolu, on see kohalikele näkkusülitamine. Kui ei taga, hakkavad pagulased Saksa saatusekaaslastega võrdseid õigusi nõudma. KAHJUKS kellegil on jube kiire selle pommi tiksuma panemisega.
    06.12.2015 08:44
    Tallahachet-ile :" Sagem siis ja hinnakem seda, et meil on nüüd võimalik ISE oma saatust määrata, kuid tehkem seda tsiviliseeritult ja orienteerugem pigem koostööle, kui vastandamisele."
    Ilus näide täiuslikkust demagoogiast! Kus seda "ise"-t märgata on???
04.12.2015 07:04
Seda ju minagi, et mulle ei meeldi, et siia tulijad ilgelt oma usku tähtsustavad. Just nimelt.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    04.12.2015 14:50
    Ristisõjad eestlaste vastu käisid just uue testamendi järgselt ja kümneid tuhandeid naisi põletati tuleriidal kah uue testamendi ajal!!!!!
    04.12.2015 21:58
    Ja lisaks veel osmanid hävitasid ja nülgisid elusalt uskmatuid noored aga viidi vangi ja orjastati,ma ei soovi islamiste eestisse,siin on sama põlisrahvad elavad omaette linnades ja alevites,nii et võiksite ise 2 aastat araablaste slummis elada,siis hakkate ka tõtt nägema,ma ei soovi olla omas kodus kellegagi kes vihkab minu kultuuri,hiljaks olete jäänud oma ajupesuga.
    06.12.2015 10:18
    Ja palun, ärge õigustage moslemite kuritegusi kristlaste kuritegudega.
04.12.2015 07:21
Viha ja vaenu õhutajad ei taha kuidagi enam vakka jääda. Viskab juba suisa üle, nagu vana katkine vinüülplaat. Tähelepanuväärne on aga see asjaolu, et nad ise kutsuvad seda "sallimise" õhutamiseks.
Patriotismi, enesealalhoiuinstinkti, isamaarmastust ja tahet oma kodu(maad) ning lähedasi kaitsta - nimetavad nad aga "natsismiks" (või ka "rassismiks"). Ega inimeste TUNDED pole ju muutunud. Muutunud on lihtsalt nende sildistamine...
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    04.12.2015 14:40
    Kui väärnähtusi ei esine, siis tuleb neid ise toota. Näiteks Riigipäevahoone süütamine ...
    04.12.2015 17:56
    Wikipedia andmeil süütas Riigipäevahoone siiski üks hollandi rahvusest kommunist.
    05.12.2015 13:00
    Nõus Iisraeli venelane ütleb eestlastele, kuis omal maal käituda ja mida mõelda ning sildistab siis neid. Kui äraostetav peab olema meie Delfi, et selliseid artikleid avaldada?!?!?!
    Huvitav, kas jaapanist pärit somaallane, kes elab Türgis, saaks sõna Jaapanis jaapanivastase vaenu õhutamiseks????? VASTUS: ega ei saaks !
04.12.2015 07:31
Ühes lastelaulus on sellised sõnad nagu "... targaks saada on mu soov." Pikapeale hakkab see soov täituma, seda tarkust tuleb aga liiga palju ja sellisel kujul, et ma ei suuda kõike tarkuse ning tõe pähe võtta. Rahvusriigid on määratud suremisele; tänapäeva ühiskonnas ei prevaleeri rahvused vaid kodanikud; rahvuslus on väär, sest tumestab üldinimlikke väärtusi; soov oma rahvust säilitada viib rassismini... STOPP! Kas siis mina olen parem kui "maailmakodanik", olgu ta moslem, kristlane, juut või homo? Ei, ma olen halvem, ma ei mõista maailma ja arenguid selles, kuna mina ilmselge rassistina polegi seda võimeline mõistma. Kust on võetud arusaam, et enesekaitse on enda teistest kõrgemale seadmine, enese ületähtsustamine ja paremaks pidamine? Kui ma ei kannata eriti pikalt, kui näen, kuidas mu kodu paljaks varastatakse või põlema pistetakse ning astun vahele, kas siis see peaks tähendama sama, kui ma vargal rinnust rebiksin ja kisaksin: "Sina, pätt, sina ei saa aru, et minu asju ei tohi puutuda, sest mina olen sinust kõrgem olevus???!!!" Kindlasti leidub nüüd inimõiguslasi, kes mulle ette heidavad, et sellega ma õhutan vaenu, see on vihakõne ja Parise määratluse kohaselt otsemaid ka vihakuritegu, see on rassism, šovinism ja lõppude lõpuks viib see paratamatult selleni, et minust saab ülemaailmne mõrtsukas. See on ju nii tavaline ja ilmselge, nagu on ilmselge ka see, et üks korralik eestlane on ka korralik rassist. Ära hakkavad tüütama nee pidevad korrutamised rassismist, kuid on lausa läbinähtav, millist eesmärki täidavad sellised üha sagenevad kirjutised. See on osa ettevalmistustööst. Kuid paraku ei kanna see oodatud vilju, pigem on just vastupidi - mida rohkem mind rassistiks sõimatakse, mind ennast teadmatagi, seda tõenäolisemaks muutuvad vihakõned ja, mis parata, ka kuriteod. Kuriteod selle parimas mõttes.
    04.12.2015 09:56
    Millegipärast on need tolerastid kõik maailma näinud inimesed, ja nad tahavad seda multikultit ka meil siin õigustada...

    Aga pange tähele, kord tuleb aeg kus Euroopa saab aru millise vea nad selle multikultiga ja rahvuse alavääristamisega teinud. Tuleb tagasi see aeg, kus rahvuslus jälle ausse tõuseb! Aga siis kahjuks võib see jällegi äraspidises vormis toimuda nagu Saksamaal puhkes kunagi natsionaalsotsialism õitsele...

    See on minu arvates ka pigem sotsiaalse klassi staatuse küsimus. Kui vaadata muud maailma, siis nii USA-s kui ka mujal abielluvad teatud isikud siiski ikka oma etnose piires, mitte segaabielus. Juudid on selleks vast parim näide, kus omad hoiavad kokku!
    05.12.2015 22:05
    Pole paha Raivo, pole paha.
    Eks kui inimesele 100000 korda öelda, et ta on vastik, siis suure tõenäosusega käitubki ta ütlejate suhtes millalgi ootuspäraselt ning muutubki vatikumaks. Nii on ka selle rassismiga. Liiga palju surutakse meile seda rassismi peale. Järeldus - meilt oodataksegi seda. Ainuke võimalus pettumust valmistada - mitte selle vaimse surumise mõjul muutuda rassistiks. Mina ei kavatse, nui neljaks ei kavatse!!!
04.12.2015 07:37
Miks nn suur vene rahvas Moskva turgudel tadžikke ja teisi nn kilisid vaenab? Või Peterburis ja mujalgi mustanahalisi jalgpallureid peksab? Rassism?
04.12.2015 07:50
http://sport.delfi.ee/news/varia/muu/hukkunute-l...

Sellised on siis meie tolerastide ja sm. Pertšjonoki võitluskaaslased.
    Näita vanemaid (15) Laadin kommentaare...
    04.12.2015 12:30
    Tglt, kas sa vaatasid minu toodud linki Soome kohta? Kas sa soovid SELLIST lahendust kolgastumise vastu?
    Kultuuriliselt võõraste inimeste immigratsioonist rikkuse tõusu lootmine on sama mis loota sooja saada püksipissimisest - alguses võib küll soe olla, aga pärast hakkab väga külm ja haisema hakkab ka! Mõelgem või teise ja kolmanda põlvkonna terroristide-vandaalide peale.
    "Kodade" avaldus on aga kõige pesuehtsam kapitali surveavaldus. Kapitalil pole rahvust (või kui on, siis emamaa rahvus). Välismaise kapitali huvides on, et kõrgema elatustasemega harjunud eestlased läheksid Eestist minema ning asemele tuleksid vähenõudlikud, kellele võib vähem palka maksta. Välisriikide maksumaksjate huvides on, kui neil oleks tootmine võimalikult palju emamaal ja mujal ei toodetaks midagi, et sinna saaks oma tooteid müüa. Niipalju siis kaubanduskodadest.
    04.12.2015 12:33
    ... ja nende ždanovlikest nõudmistest.
    04.12.2015 16:48
    To teine eestlane
    Sa loobid küll "efektseid" metafoore ja jagad linke, aga minu väidete ümberlükkamist need ei sisalda. EKRE poolt soovitud "eestluse isolatsioon" on meie jätkusuutlikkusele ohtlik. Muulaste integreerimise kohta on mujal ilmunud isegi teaduslikke artikleid: kui kinnises ühiskonnas on rahva taastootmiseks vajalik vähemalt 2,1 last abielupaari kohta, siis avatud ühiskonna korral läheb "asi hapuks" alles 1,3 lapse juures abielupaari kohta. Praktika on tõe kriteerium.
04.12.2015 07:53
Lõpetage pagulaste PLAANILINE SISSEVEDU. Valitsus ise on põhiline hüsteeriaõhutaja oma kuritahtliku ja käpardliku tegutsemisega.
04.12.2015 07:59
Selge.
Okupante ja terroriste tuleb kaitsta. Vihkavad neid vastikud rassistid ja natsid.
Eesti joodik läks väidetavalt kobisema naisislamistiga. Selge see -süüdi on kogu rahvas.
Kõik on rassistid.
Eestlastele ei meeldi NKVD mõrvarid ja hävituspataljonlased.
Selge - see näitab eestlaste ksenofoobiat. Ei tunne kaasa massimõrvarite. Ometi oli neil nii raske - sõrm väsis päästikule vajutamisest ...
Sm. Pertšjononikil ei leidu mitte mingit kaastunnet sadade, tuhandete terroristide ohvrite suhtes.
Pariiisi massimõrvarid on unustanud. Ohvrid olid vale nahavärviga, vale usku ...
Tolerastid sülitavad kõigi eurooplaste, kristlaste peale.
Kas nad tunnevad kaasa Soome Vabariigi Peaministri vägistatud alaealisele vennatütrele?
Ei.
Nad ei ole kaastundeks võimelised. Sest ohver oli valge kristlane.
Selle asemel süüdistatakse ta eestlasi rassismis.
Inimene, kel puutub igasugune empaatiavõime, kes näeb kõik ainult läbi rassi- rahvus- ja religiooniprisma, süüdistab meid rassismis.
Rassist, ksenofoob ja antisemiit süüdistab meid rassismis!
Jõudu, EPL.
04.12.2015 08:01
EPL, kas antisemitism on nüüd teie toimetuse ametlik poliitika?
Hamazi toetamine samuti?
04.12.2015 08:11
Huvitav, miks venelased ise 1941.a. Hitlerile vastu hakkasid. Tahtis ju Hitler vabastada venelased bolševismi ikkest ja lõimida venelased Euroopa kultuuriruumi? Rassistid sellised, põlistasid suurveneluse Venemaal.
04.12.2015 08:22
Venelasi on maailmas 100 miljonit, nad võivad islamiseerumiseksperimente teha.Eestlasi ehk 0,8miljonit, siin pole ruumi ümberrahvastusmängudeks.Külastasin ise poolteist kuud tagasi Iisraeli. See närviline tõmblemine, ka mahalaskmised keset linnatänavat, olid Jeruusalemmas.Tel-Avivis oli suht vaikne. Ka Jeerikus, mis on Palestiina omavalitsuse alal(Jordani läänekallas). Sinna piirile on juudid betoonplokkidest "Berliini müüri" ehitanud. Kuna ebaseaduslikud juudi asundused Palestiina alal on müüriga Iisraeli koosseisu ühendatud, siis pingekolle missugune...
04.12.2015 08:49
Kui Osmanite Impeerium I MS-s lagunes, jäi Palestiina brittide hallata, siis olid just juudid need, kes enesetaputerroristidena Briti ohvitsere õhku lasid.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    04.12.2015 19:34
    King Davidi hotell oli Briti okupatsioonivägede staap (ja mitte hotellina tegutsev) ning juudi vabadusvõitlejad hoiatasid britte ENNE plahvatust, et hoones on pomm ja et tuleb lahkuda - okupandid avasid, et see on nali...
    05.12.2015 12:41
    King Davidi hotell oli Briti okupatsioonivägede staap (ja mitte hotellina tegutsev) ning juudi vabadusvõitlejad hoiatasid britte ENNE plahvatust, et hoones on pomm ja et tuleb lahkuda - okupandid avasid, et see on nali...

    Pole vaja valetada, Aleksander Laane - sest ühelt poolt pole valetamine kena komme, teisalt aga niikuinii on ametlik UK ammuilma leppinud juudi terroristide väikeste vallatustega brittide ja nende riigi arvel. Ent SEDA lapsikut valet, et juudi terroristid oleks justkui Briti mandaadivõime (Briti nö okupatsioon toimis Rahvasteliidu mandaadi alusel, olles seega igati SEADUSLIK!) enne õhkulasmist "eelnevalt hoiatanud", ei lase UK isegi täna endile pähe määrida. Nõnda lükkas ametlik UK sellised lapsikused tagasi ka aastal 2006 kui juudid Iisarelis King David Hotelli pommitamisee tähtpäeva pühistesid ja terroriste ülistasid (kusjuures tol 2006 Iisraeli välisministriks oli Tzipi Livni vanamees oli tall juudi terrorirühmituse Irgun operatiiv-ülem ja Tzipi LIvni ise kurikuulus Gaza kontsentratsioonilaagri pommitaja):

    https://www.google.ee/webhp?sourceid=chrome-inst...
    05.12.2015 13:27
Kommentaar eemaldatud
    04.12.2015 09:10
    Kohutav. Varsti hakatakse ka päkapikkude olemasolu eitama. Kuhu me nii jõuame?
    04.12.2015 09:45
    did_190424 ei tasu tõsiselt võtta, kuna ei adu isegi seda, kes liberastia taga on.

    Aga kuna ma ei taha avalikult antisemiit olla, siis las nuputab ise välja.
04.12.2015 08:58
"Rassismiga külgnev Eesti riigi ja rahvuse säilitamise hüsteeria meenutab mulle Iisraeli mantrat"

Kas Nastja Pertšjonok on lisaks eesti rahva vihkamisele ka oma rahva vihkaja?
Juudi natsionalist on kordades sümpaatsem tegelane kui juudi kosmopoliit.

Sm Pertšjonok, teile võib nii mõnigi asi mitte meeldida, see on teie õigus, aga eesti rahvuse ja kultuuri säilitamine on kirja pandud meie Põhiseaduse preambulasse kui meie riigi olemasolu peamine põhjendus.

Kui teile ei meeldi ei Eesti ega Iisrael, siis maailmas on peale nende kahe veel palju riike. Ehk leiate nende hulgast endale mõne sobiva?
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    04.12.2015 10:35
    Euroopas pole teada ainsamatki juudiorganisatsiooni, mis seisaks käimasolevale moslemiinvasioonile VASTU. Eranditult KÕIK sionistlikud Euroopa juudiorganisatsioonid NÕUAVAD Brüsselilt ja E-liiiduvabariikidelt uste päranihoidmist.
    04.12.2015 10:37
    See on kõnekas.
    Tuleb välja, et juudid ja moslemid on vaenlased ainult Palestiinas, kus nad sama maalapi pärast kisuvad.
    Mujal on rahvusriikide lõhkumine esimene eesmärk ja kõik vahendid on selleks head.
    04.12.2015 11:21
    Kui XIX sajandi sionism, mida esindas Hrezl jt, pakkus end välja juudi rahvuslusena, et "juutidest saaks ükskord ometi rahvus nagu kõik teised" (seejuures nn "internatsionaalset juuti" kõigi selle pattude ja patukestega üliteravalt kritiseerides - Adolfi Hitleri juudikriitika paistab Herzli jt sionistide "antisemiitlike" verbaalsete rünnakutega võrreldes suht vagur vuntsi-porisemine), siis kaasaegse sionismi nägemus maailmast on kahe ja poole tuhande aastse juutliku traditsiooniga enam kooskõlas, st pigem globalistlik maailmariik "pealinnaga Jeruusalemmas". Nagu seda 1962. aasta ajakirjas Look toonane nn Iisraeli peaminister Ben-Gurion juba aastaks 1987 ette nägi:

    In Jerusalem, the United Nations (a truly United Nations) will build a Shrine of the Prophets to serve the federated union of all continents; this will be the seat of the Supreme Court of Mankind, to settle all controversies among the federated continents, as prophesied by Isaiah.

    http://www.jta.org/1962/01/04/archive/ben-gurion...

    Ikka kogu inimkonna õnne nimel, ikka kogu inimkonna õnne nimel! Sestap diasporaa sionism nii innukalt pärani avatud Euroopa eest ja "rassistlike rahvusriikuste" vastu võitlebki. Nastja Pertsjonok esindab selles võitluses seda tiiba, mida Gilad Atzmon nimetab _anti-zionist-zionism_.
04.12.2015 09:05
Tundub, et delfi tahab venelaste vastu ka viha üles ajada!? Kes krt on mingi nastja blabla ja mis õiguseg ta eesti kohta üldse midagi räägib?
04.12.2015 09:06
MTÜ muidusööja ütleb- "kõik, kes julgevad tunnistada oma Eestlust on kurjategijad".
Aga tema lihtsalt vahetab mõtteid, erinevalt meist kõigist, kes me peame vihakõnet.:-)))))
04.12.2015 09:06
kirjutan peaaegu iga päev ühe kommi siia seinale. Kuna raha ma hhluige ``äriimpeeriumile `` ei maksa , siis kingin ühe kliki- inimesed lõpetage selle absurditeatri toetamine. Iga hommik on vähemalt üks hulluke saanud tolerastia paskvilliga hakkama ja tualeti sein on kritseldustest tumepruun. Kui aga need hullukesed tähelepanuta jätta, siis lõpeb varsti nende üllitamine ja koos sellega väheneb vihakõne ja vaenukülvamine, las venelased rusdelhvis toidavad luike, meie ei pea ju nii tegema
    04.12.2015 09:12
    Mõnes mõttes nõustun. Ka mina ei täi sentigi välja käia nende paskvillide täismahus lugemise eest.
    Aga Delfi kommentaarium oma sisselogimise ja oksasüsteemiga on küllaltki talutav mõtete vahetamise keskkond (kui idiootlik tsensuur kõrvale jätta - tundub, et moded kustutavad kommentaare ja blokeerivad kommentaatoreid ainult selle peale, kui keegi teatav "sobimatust" kommentaarist). Postimehe oma on kordades viletsam.
1 2 3
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega