Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
19.12.2017 12:59
Noorsandist komsomolikoolitusega asjamees ei tea jätkuvalt mida tähendavad rahvuslus ja patriotism. Meie esivanemad keeravad hauas külge selle jura peale. Mine küsi kooliraha tagasi, IRL jooksutsura.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    19.12.2017 15:18
    Nõrgemal tasemel koolikirjand.
    Igal juhul tasub ettevaatlik olla: selliseid tuleb koolipingist peale süle ja seljaga. Nõukogude hädagoogid, kes omal ajal toppisid lastele pähe sirpe ja vasaraid, tambivad nüüd laste ajusid kandiliseks uute ideoloogiliste suunistega, mis haridusministeeriumist järjest kohustuslikena või tungivalt soovitatutena peale tulevad.
    19.12.2017 15:55
    Meie esivanemad rääkisid sellest, kuidas jääda eestlaseks ja saada eurooplasteks.

    Minu esivanemad on olnud koguaeg eurooplased, sest Eesti on viimased paarsadatuhat aastat samas paigas asunud. Eurooplaseks saamine võib huvitada vaid mõningaid nomaadlike eluviisidega rändrahvaid.
    Sotsist kirjamehe jora ei tasu esitada kogu eesti rahva nimel.
    19.12.2017 16:01
    Jah! See noorsandist asjamees tõestas, et IRL-is elavad endiselt edasi "kahe miljoni" (miks mitte ka kolme, nelja, viie ja enama) eestlase "tekitamise" ideed araablastest ja aafriklastest!
Anonüümne kommentaar
19.12.2017 12:59
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Kui IsamaaReeturiteLiit - elamislubade müüja" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
19.12.2017 13:06
See IRL i vastus ei olegi vastus, see on globalistlik propaganda- see, et rahvuseid ei ole olnud 500 aastat tagasi pole õige, rahvus on keelele toetuv, kas siis puudusid keeled 500 a tagasi? Mille alusel selline ebatõde?
Edasi, vastaja eeldab, et on väärtus kui 100 a pärast ei ole oluline enam rahvus. Kas see on areng või on see taandareng? Kui kaovad juured ja kaob ka perfektselt vallatav keel- emakeel- kas see on väärtus? Miks kirjutab vastaja eesti keeles, võiks teha kohe arenguhüppe järgmisele tasemele.
Igasugust muutumist ei saa tolereerida ja arvestada ja mõista, on muutumisi, mis on kui haigus ja millele tuleb vastu seista. Kuidas saab olla konservatiivsuse muutumine nii kiire, et laulva revolutsiooni aegsed üldised tõekspidamised naeruvääristaatakse nüüdseks teatud ringkondade poolt.
Ja lisaks, on jah EKRE see, kes ausalt ja ilma valega koostööd tegemata seisab eesti rahva ja rahvuse ja rahvuskultuuri eest. Ungari saab hakkama, miks Eesti ei saa, kuulake mida Viktor Orban räägib.
    19.12.2017 15:07
    ...kuulake mida Viktor Orban räägib. ...

    v.a. kui küsida temalt Felcsúti raudtee kohta. väga huvitav, et 1500 elanikuga küla sai omale kitsarööpmelise raudtee ja staadioni kuhu mahub pealtvaatajaid rohkem kui külas elanikke.

    rääkimata tema sugulastest kes ühtäkki saanud väga rikkaks riiklike hangete abil

    aga ju siis on kõik korras. rahvuslane ikkagi.
19.12.2017 13:10
Vaatame siis definitsioone. Entsüklopeedia on koopiakaitse all ja siia kopeerimiseks ei kõlba aga Wikipeedia on ehk ka sobilik.
"Konservatism ehk konservatiivsus ehk alalhoidlikkus on enamasti demokraatlik parempoolne ideoloogia või mõtteviis, mis tugineb traditsioonilistele väärtustele. See tähendab, et ajaloost tuleb üle võtta ja säilitada kõik väärtuslik. Konservatiivi jaoks on oluline rahvus ja tema ajalugu, mitte üksikisik.

Alalhoidliku riigijuhtimise mõtteviisina välditakse kergekäelisi ning vägivaldseid riigikorralduse muutusi."
Austet IRL esindaja võiks anda ühegi näite kus praegune IRL poliitika / teod vastavad ülalkirjeldatud definitsioonile.
19.12.2017 13:10
Kes on see hamster ,kes IRL nimel sõna võtab? Keegi teab?

IRL - moodustis mis peaks olema ISAMAALINE , ent peale elamislubade müümist muulastele ning kvoodipagulaste poolt hääletamist on asi isamaalisusest kaugel ning tegu on keskliini ajava parteiga. IRL peaks oma nime muutma ,sest ISAMAA nende nimesse lihtsalt ei sobi.

RAHVUS EI OLE OLULINE! See on isegi IRL jaoks uus tase!
Konstervatiivsus muuseas ei ole väärikuse pustlaat. Konservatiivsus on alalhoidlikkus. IRL arvates on Eesti rahvaste paabel ,kus kõigil peab olema ühtviisis hea. Vale vastus! Eesti on eestlaste kodumaa, riik , mis on väiksuse tõttu peab olema rahvusriik ning ajama rahvuslikest väärtusest lähtuvat poliitikat!
Miks? Sest vaid see tagab meie rahva, keele ja kultuuri jätkusuutlikuse!

IRL sõnum on - " inimesed , palun ärge demoniseerige islamistlikku massiimmigratsiooni". Ja seda vaatamata sellele, et viimasega kaasneb terror, mille tulemusena on viimase 24 kuu jooksul Euroopas hukkunud sadu inimesi, sealhulgas 2 eestlast!

See lapse lalin on ülimalt lame ja kui see on IRL vastus ,siis oli Jürgen Ligil õigus- aeg on sellel keskparteil uksed kinni panna!
19.12.2017 13:10
Mina näen, et konservatiivsus ja rahvuslus pole kivistunud.
Mida see võiks tähendada?
Aga siin on vist vastus:
Konservatiivsus tähendab, et inimene on vaba ja väärikas olenemata etnilisest päritolust
Elik, et IRL'i arvates ei sõltu rahvus etnilisest päritolust.
Me ei tohi kapselduda minevikku
Mida see võiks tähendada?
Aga siin on vist vastus:
minna tänaste globaalsete probleemide – näiteks Islami pealetungi - demoniseerimise teed.
Elik, islami pealetungist rääkimine on "kapseldumine minevikku".
Täna vajame konservatiivset lähenemist, mis võtab arvesse muutunud keskkonna ja muutunud maailma. Eesti on seda joont hoidnud taasiseseisvumisest saati ja teinud seda ka viimastel aastatel kui Euroopat vallutanud migratsiooniprobleemid on ka meil olnud aktuaalsed. See on parempoolne lähenemine.
Nüüd on pilt selge.
IRL kutsub üles "tänapäevasele islamiste mitte demoniseerima, vaid hoopis koostööle islamistidega", sest "keskond on muutunud" ja "see on parempoolne lähenemine".
Võtame kokku:
rahvus ei ole seotud päritoluga, islamiste ja migratsiooni ei tohi demoniseerida, vaid tuleb teha nendega koostööd, mis ongi parempoolne poliitika.
Selge.
Suur tänu, sm. Värk, selgituste ees.

... nüüd küll juhtus siuke asi, et lugedes "parempoolse poliitika" kirjeldust, ei saa sm. Ungern enam aru, milline on "vasakpoolne poliitika" ...
19.12.2017 13:11
Oma riiki pidada on kallis.
Eesti Vabariigi ainus mõte ja olemasolu vajadus on see , et ta kaitseb eesti keelt , eesti meelt ja kultuuri. Ma olen nõus selle nimel vaeva nägema ja kinni maksma Toompea lossi elektriarved ja hambad ristis ka stalnuhhinite autoliisingud.
Meid on suurlinna ühe kvartali jagu rahvast ja pajatada siin nagu mingist halleluujast kui me aina kedagi integreerime on pehmelt öeldes kohatu, tegelikult suisa kuritegelik.
Sellesse AS Eesti Vabariik millest siin pajatab IRL liige ei ole ma nõus punast krossi ka panustama ja mulle jääb küll arusaamatuks milleks ja kellele selline administratiivüksus vajalik on. Kui siis ainult parteilastest ametnikele, kes muidu ju tööta jäävad.
19.12.2017 13:13
Muidu mõistlik jutt, aga miks islamit demoniseerida ei tohi? Ma ei näe põhimõttelist vahet islamil ja näiteks natsismil. Enamik natsi-Saksamaa tsiviilelanikke olid samuti rahumeelsed (nagu on enamik islamimaade elanikke), aga see ei õigusta natsismi (või islamit) kui ideoloogiat.
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    19.12.2017 15:58
    Aga rahvuse puhul on etniline päritolu oluline, sest rahvus moodustub ühtse etnilise päritoluga inimestest. Keeldun olemast "eesti inimene" või "eestimaalane". Olen eestlane.
    19.12.2017 16:03
    Sel juhul IRL'i sind ei võeta, :P
    19.12.2017 17:46
    Ka mul hakkab vastik, kui näen ajakirjanduses väljendeid "eesti inimene" ja "eestimaalane". Veel vastikum hakkab mul, kui mingi statistik või muidu asjamees otsustab, et mina olen nende gruppide osa. Ei ole. Ma ei ole ei eesti inimene ega eestimaalane. Ma olen eestlane. Veel on see lubatud.

    Statistikud ei tohiks statistikat võltsida.
19.12.2017 13:23
Saaksin sellisest mõtte-sõnaloogikast aru vast isegi kui tegemist oleks USA tüüpi suurriigiga aga Eesti mõistes on need väljaütlemised pehmelt öeldes lapsused ja väljendavad kosmopoliitset idiotismi.Sellised"arvamusliidrid " panevad muretsema ja sügavalt kahtlema nende lastetoas,isamaalisuses,patriotismis,s oovis kaitsta oma sünnimaad.Siit edasi on ainult väike samm reetmiseni ilma süümepiinadeta.
19.12.2017 13:29
Kui vaadata antud pilte, siis ma näen kahte meessoost isikut, küll aga saan ma öelda ühe kohta Mees ja see Mees on lugupeetud maestro Tõnis Mägi.
Paide linnal nagu näha pole vedanud piimahabemest komnoorega.
19.12.2017 13:31
See oli nüüd isamaaliitlase vastus? Päriselt ka või?
Nukraks teeb.
Ma ütleks, et 1990 ja hiljem sündinud parteilastel pole mitte mingit vahet, mis erakonda nad kuuluvad - tegelikkuses on kõik sotsid.
    19.12.2017 13:57
    Mind hämmastab kõige rohkem see, et alles äsja ju nagu oli, kui lugupeet` isamaalis-respuublikaanlik seltskond oli nö alla valimiskünnise mülkasse vajumas, trööstitud numbrid ahastuslainete näol peakohal kokku löömas... Nüüd, peale suurt pusimist nagu MIDAGIGI hakkas natu-natukene juba koitma-looma ning koolnuke ilmutas esimesi hädiseid elumärke... ilmub püünele taas mingi klemm... kes külma-stoilise rahuga JÄLLE "vesi peale" nupule vajutab... ;) Meenutab kangesti eelmist fopaad, kuidas lp. iierrellane M. Aunaste "kooseluseaduse" POOLT nuppu vajutas... ;)
19.12.2017 13:32
Oletame, toimuks Mäksi kontsert ja Sm.Värki kõnepidamine, siit küsimus, kummal oleks rohkem kuulajaid?
Mäks küsib raha aga Värk peab tasuta loengut, konksuga küsimus:)
19.12.2017 13:32
Tore oli eile erinevatest TV uudistekanalitest vaadata, kuidas kajastati Austria uue valitsuse võimuletulekut (seal tuli võimule nö meie EKRE ja sealne riigipea on hetkel maailma noorim ehk 31 aastane rahvuslik konservatiiv). TTV näitas põhjalikult pidulikku valitsuse allkirjastamise- ja õnnitlustseremooniat, kõik naeratasid, õhkkond oli positiivne ja optimistlik. Le Pen soovis südamest õnne ning märkis, et see on suur võit kogu euroopale. Märgiti ära ka uue asekantsleri sõnavõtte, kes on teravalt kritiseerinud euroopa islamiseerumispoliitikat, peab A. Merkelit suurimaks ohuks euroopale ning on seisukohal, et islam ei kuulu euroopa kultuuriruumi. AK aga näitas ülilühikest lõiku, kus käputäis vasakpoolseid meeleavaldajaid pildusid Viinis süütepomme ja olukorda turvas ligi paartuhat politseinikku. Mokaotsast märgiti vaid, et "meeleavaldajaid oli siiski veidi vähem, kui siis, kui "PAREMPOPULISTID" üldse parlamenti pääsesid"... Nii - et üsna erinevalt saab nö uudiseid edastades "sündmuseid kajastada"... ;)))
    19.12.2017 13:54
    "Õigeid" uudiseid tehaksegi nii, et otseselt ei valetata, aga... Näide sellest oli nõukaajal, kui uudistes öeldi, et Jaapani komparteil keelati tööajal koosolekute pidamine ära, jäeti aga ütlemata, et see keeld kehtis kõigi parteide kohta.
    19.12.2017 14:33
    Sul õigus muidugi.
    Asja traagiline pool on selles, et selle hammustab läbi ainult ca 1-2% valijatest.
    20.12.2017 11:42
    Just praegu nägin ERR TV uudistest, et presidendiks määratud naesterahvas (mistaniminüüdoligi?) tegi mh ettepaneku ka sulgeda TTV või liita ETV+ kanaliga.
    Kommentaarid (seoses minu eespoolöelduga) on siinpuhul ilmselt ülearused...
19.12.2017 13:35
Kui Eestimaa südames veel hakkajaid teotahtelisi kodanikke on, siis soovitus võtke see nagamann maha ennem, kui pole hilja.
Punakaartlaste aeg arvasin sureb viimsete kommudega aga näe uued tulevad peale nagu katk, ükskord ometigi algab ju aega......
19.12.2017 13:36
Kulla kirjutaja, kusagilt läheb ikkagi piir, kus ei saa öelda, et on rahvuslus ja konservatiivsus. Iga iseloomutu ja põhimõteteta lima ei saa nende sõnade taha panna.
19.12.2017 13:36
irl... viimane aeg prügikasti kolida... ja valijad järgmine kord esitage valitavatele rohkem küsimusi, siis saate aru keda valite. PS ja on aeg ära lõpetada erakondlik valimine....
    19.12.2017 15:28
    IRL-st oleks olnud suuremeelne minna ajaloo prügikasti juba siis, kui ta valitsuses Reformierakonna vastu takka üles lööma hakkas (muidugi mitte põhimõttelistes küsimustes, vaid niisama solvumistest RE ülbuse üle - väikese venna kompleks) ja koos sotsidega aitas venemeelsed ja kommunistlikud kesikud riigis võimule. Reformierakonna varjus hääbumisel oleks IRL küll ise tasapisi alla valimiskünnise vajunud, kuid see oleks olnud riigimehelikum kui iseenda parteina säilitamise nimel riigi hävingu suunas saatmine.
    Nüüdsed kiljatused Tõnis Mäe ja EKRE suunas ei aita seda mõttetut grupeeringut enam järgmistel valimistel Riigikokku. Rahvas ei vaja selliseid pseudokonservatiive, kes vasakliberaalidega kaasa jooksevad ja lausa purupunased bolševikud võimule aitavad.
    19.12.2017 16:01
    Vana IL kirjutas oma surmaotsusele alla kui ühines besruublikute poistebändiga.
19.12.2017 13:39
On ikka IRL-s kaabakaid!
Tänast IRL-i hinnates,eriti siin esinevat seltsimeest lugedes,on näha,et tegemist 1940.aaasta juunikommunistide kloonidega,reeturitega,kes täpselt nii moodi arutasidki.
Erakonna looja,Mart Laar mõistis Irli Kremlilepingulistega ühinemise üheselt hukka.Kuidas valitseva partei liikmed hoiavad Venemaa poole,võitlevad eesti keele vastu,ei tähenda "isamaalistele" kaabakatele midagi.
Nii,et umbkeelsed sovetid on eestlased,ütleb seltsimees.Paistab,et ajakirjanikud on ka selles osas kuulekad.
19.12.2017 13:40
See IRL-i uussotsialist on lihtsalt ajupestud, et ei adu, mis konservatiivsus üldse on
-------------------------------------:
konservatiivsus ehk alalhoidlikkus on enamasti demokraatlik parempoolne ideoloogia või mõtteviis, mis tugineb traditsioonilistele väärtustele. See tähendab, et ajaloost tuleb üle võtta ja säilitada kõik väärtuslik. Konservatiivi jaoks on oluline rahvus ja tema ajalugu,.
-------------------------------
Ja oma rahva ajalugu, väärtusi ning mõtteviisi ei ole võimalik sotside moel igal ajahetkel välja vahetada nagu vanu sokke
Kui IRL-is taolised poliitikukesed sõna võtavad, siis lahkuvad neilt viimased hääleandjad ning sotsidel on sedavõrd vähe hääli, et sealt ei jätku neile enestelegi, rääkimata siis IIRL-i poole ületulekust.
19.12.2017 13:46
Olgu selle IRL-ga kuidas on, aga pooldada EKRE vaateid on Eestile tee kuristikku.
19.12.2017 13:49
Tõnis Mägi kujutab endale ette, et on mingi arvamusliider? Nõuka ajal röökis Kesktelevisoonist venekeelseid "hitte". Laulva revolutsiooni ajal oli Rootsis "Elu Sõna" sektis ja ajas lavalt mingit täiesti süüdimatut usujuttu. Tollest ajast peale on teda ikka väga raske tõsiselt võtta.
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega