Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 ... 6
13.08.2018 18:07
täielik eesti riigi reetur, uus olga lauristin ja vares barbarus !
13.08.2018 18:12
Väga ebameeldiv naine
    Näita vanemaid (8) Laadin kommentaare...
    13.08.2018 20:13
    ehk erinevate yttkängide omavaheline võitlus ongi praeguse maailma ebastabiilsuse aluseks.
    14.08.2018 08:49
    Sobiks Rakcere lihatööstusesse eestlastet ja venelastest töölisi kottima.
    02.09.2018 01:24
    mida krdit see tolbajooba ja manifest siia üldse puutub? Rahvaliidul on ju oma Programm ja selle 1. peatükk olemas - vastu võetud rahvaliidu 21. kongressil, 2012. aastal:

    "Meie(Rahvaliidu) põhieesmärk on kodanike aktiviseerimine ja nende blaa blaaa.
    Eesti riigikorraldus põhineb kodanike blaaa blaaa.
    Seisame kodanike sõna- ja mõttevabaduse eest.
    Arendame kodanike poliitikas osalemise mehhanisme.
    Töötame välja kodanikuühiskonna panust väärtustava rahastamis- ja tunnustamissüsteemi.
    Võtame vastu rahvastiku- ja rändestrateegia.
    Sisseränne peab lähtuma läbimõeldud tegevuskavast, mis kindlustab sisserändajate kiire lõimumise Eesti ühiskonda ja kultuuriruumi.
    Tagamaks Eesti ühiskonna terviklikkust ja mitte-eestlaste paremat sulandumist avalikku sfääri, jätkame sisulise lõimumisstrateegia elluviimist.
    Kodaniku poliitiliste jm ühiskonnaoskuste tagamiseks loome kodanikuõpetuse programmi.
    "

    ainuüksi esimeses peatükis sõna Kodanik(rahvuseta ori) ja LÕIMUMINE(orjade masstootmine) kasutatud ainult 10 korda ??????

    web.archive.org/web/20120108062002/rah valiit.ee/programmi-projekt
    web.archive.org/web/20120513133951/ekr e.ee/eestimaa-rahvaliidu-21-kongressi-p rotokoll/
    ekre.ee/wp-content/uploads/2015/07/EKR E-PROGRAMM-KONSERVATIIVNE-PROGRAMM.pdf

    ehk oskab mõni pimestunud jünger veel lugeda ka ja kepo kindlasti uurib rahvaliidu politrukke juba 6 aastat järjest???
13.08.2018 18:12
Nõustun Madisoni jutuga.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    14.08.2018 02:54
    alustame rahvuskaaslastele kuuluvate mobiiltelefonide parseldamisest
    14.08.2018 08:19
    õnneks ei ole jaagu toetajaid siin palju !
    02.09.2018 01:03
    mida krdit see tolbajooba ja manifest siia üldse puutub? Rahvaliidul on ju oma Programm ja selle 1. peatükk olemas - vastu võetud rahvaliidu 21. kongressil, 2012. aastal:

    "Meie põhieesmärk on kodanike aktiviseerimine ja nende blaa blaaa.
    Eesti riigikorraldus põhineb kodanike blaaa blaaa.
    Seisame kodanike sõna- ja mõttevabaduse eest.
    Arendame kodanike poliitikas osalemise mehhanisme.
    Töötame välja kodanikuühiskonna panust väärtustava rahastamis- ja tunnustamissüsteemi.
    Võtame vastu rahvastiku- ja rändestrateegia.
    Sisseränne peab lähtuma läbimõeldud tegevuskavast, mis kindlustab sisserändajate kiire lõimumise Eesti ühiskonda ja kultuuriruumi.
    Tagamaks Eesti ühiskonna terviklikkust ja mitte-eestlaste paremat sulandumist avalikku sfääri, jätkame sisulise lõimumisstrateegia elluviimist.
    Kodaniku poliitiliste jm ühiskonnaoskuste tagamiseks loome kodanikuõpetuse programmi.
    "

    ainuüksi esimeses peatükis sõna Kodanik(rahvuseta ori) ja LÕIMUMINE(orjade masstootmine) kasutatud ainult 10 korda ??????

    web.archive.org/web/20120108062002/rah valiit.ee/programmi-projekt
    web.archive.org/web/20120513133951/ekr e.ee/eestimaa-rahvaliidu-21-kongressi-p rotokoll/
    ekre.ee/wp-content/uploads/2015/07/EKR E-PROGRAMM-KONSERVATIIVNE-PROGRAMM.pdf

    ehk oskab mõni pimestunud jünger veel lugeda ka?
13.08.2018 18:14
Mis asi on 1. registreeritud kommentaar? Tahab vene passiga eesti valimistel hääletada?
13.08.2018 18:14
see 200 grammi on naeruväärne
13.08.2018 18:17
Aitab neist Kallastest juba Eesti poliitikas. K.Kallase nimetamise korral ei saa enam aru, kellega tegu. Paistab nagu poliitikas tegutseks Siimu tütar ja kõrvalehüppe produkt.
13.08.2018 18:18
paneb kõvasti kirvega kivisse. See Eesti199 ju Kapo hoole ja kaitse all tegutsebki. Nii nagu meil on lubatud tegutseda muslimitel, kes lähtuvad kuraanist, mis kutsub oma ajades avalikult üles uskmatute ja muuusuliste otseseks hävitamiseks. On küll eestlaste vastu aga las aga tegutsevad!
13.08.2018 18:19
Aga kes peaks huvi tundma KAPO vastu, kasvõi Jõhvis ja ka mujal nende tegevuse tulemusena Eesti riigile korvamatu kahju tekitamise tõttu?
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    13.08.2018 18:36
    Irli ostmatud müüsid vene kriminaalidele elamislubasid, kapo vaatas pealt ja teinud märkamagi või mäletab keegi, mis neist tegelastest sai, neist raudsetest sulidest?
    13.08.2018 19:57
    Ohverdati kaks etturit, et rahval suu kinni toppida. Projekti peasyydlased kvoodit6stjad Parts ja Vaher, kes oma ametiseisundit kuritarvitasid, ministrikohti ei kaotanud ja nyyd naudivad head elu Kontrollikoja priske palga peal.
    13.08.2018 19:59
    KAPO tegi Jõhvist, tollasest eestluse kantsist Ida-Virumaal, tänase linna mida kontrollivad pätid
13.08.2018 18:19
Jaak, ara pabista, kui Kremli abiga voimule kord saate, kyll siis teie Gestapo koikide nende Kallastega arveid klaarib.
:)
13.08.2018 18:20
Eesti 200 on meie võimurite projekt ja võimurite turvafirma ei hakka kunagi ennast uurima. Tõenäoliselt on kureering pärit läänest st tegu pole mitte meie endi väljamõelduga vaid lääne sekkumisega meie poliitikasse.
13.08.2018 18:20
Kõikki erakondi tuleks kontrollida, välja arvatud EKRE. Meie oleme kõige ausamad!
13.08.2018 18:21
meie keskerakoona rahastatud partei lubame putini presidendiks teha
13.08.2018 18:21
aitab jamast ; krimmile oli antud autonoonse iseseisvus , kuid narval seda ei ole , nende võrdlemine on kohatu.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    13.08.2018 19:33
    nii kaua Maarjamaalt ära olnud, et ei ole kursis, millal Eesti iseseisvuse taastas ning millal Jeltsin ja & NLi laiali saatsid? Aga Sa said muidugi järjekordselt eestlastele sisse käia, mille eest Sind muidugi tasustataksegi.
    13.08.2018 20:08
    Eestil oli otse loomulikult õigus iseseisvuda, tsaar ju koristati ära, mida imet siis eestlased oleks veel pidanud ootama, kui juba 1905 lasti põrgu lahti, kuna tsaar oli na vedel. Eestlus on seisnud nagu tala juba aastasadu ja venelastel tuleb sellest aru saada.
    13.08.2018 20:45
    Eesti ei saanud taasiseseisvuda kuniks eksisteeris NL, sa void ju toolt tulles hoisata roomust "Olen vaba!", kuid kodus ootab noid pudrunuiaga ja reaalsest vabadusest pole haisugi. See Toompeal vastuvoetud deklaratsioon oli poliitiline onanism, iseseisvus tuli aga kahes etapis, alul Jeltsini dekreediga Eesti iseseisvuse tunnistamisest ja siis viimase Noukogude soldati lahkumisega Eesti pinnalt.
13.08.2018 18:21
13.08.2018 18:23
kulla mees kapot ei huvita pisiasjad,vaid täidab talle etteantud suunised mis tulevad nii reffide kui isamaa poiste käsul-riigi kaitse on neil kökimöki nad ju loodud politiliseeritud tasemel löhkuma reffide vastaseid ,kuid need kallased on köik omad joped kapole.
    13.08.2018 19:01
    Teadmiseks on kapo nii reffidest kui muudest eesti tankistparteidest hierarhias kõrgemal ja allub samadele liinidele, mis fsb ja cia... võtke mõistus pähe pööbel ja tuhnige natuke sügavamal kui delfis ja postimehes...
13.08.2018 18:24
Vaata kes räägib...
13.08.2018 18:25
Mulle jälle tundub kummaline, et valijad, kes valisid Tsahkna riigikokku, ei valinud ju teda Eesti 200 esindama. Kuidas saab selline mees istuda riigikogus/ akna all/ ja esindada nüüd mingit Eesti 200 ja Kristina Kallast? Mis toimub? Istub, võtab raha vastu ja esindab KRISTINA Kallast? Las siis Kallas maksab talle ka palka, mitte Eesti maksumaksjad.
13.08.2018 18:27
Peab nentima, et rahvuslus on muutunud praeguses Eestis ainult poliitiliseks malakas, millega saab oma poliitkonkurente ja oponente tümitada. Huvitav kui suured rahvuslased me 21 saj globaalses internetisootsiumis üldesegi oleme... Meie interneti keel sisaldab palju anglitsisme, mis on keele normaalne areng globaalses internetis... Huvitav kui paljud on meist lugenud "Kalevipoega", "Tõde ja õigust"- üpristihti me ei viitsi lugeda nii pakse "telliskive", lihtsam on ineternetis vaadata inglise keelet videot...
Rahvuslus tuleb meile alles siis meelde, kui poemüüja ei oska riigi keelt-see on olme rahvuslus. Huvitav kui palju, meist viitsib tegelda rahvuskultuuriga ala rahvatants näiteks....
Seega me oleme muutunud, passiivseteks globaalse kultuuri tarbijateks, nii et me ei pane seda enam tähelegi. Meist on saanud kosmopoliidid, kes on näiteks nõus oma kodumaa hülgama, sest näiteks Soomes makstakse küprokimehele rohkem, kui kodus....
13.08.2018 18:28
Madissonil on kuidas selle vereliiniga
mõlemad vanemad ausad eesti sopajoodikud sellega on ok.
aga vennaga on probleeme
pidi olema tulnukas
kas madisson on vereproovi andnud,kas tulnuka vend saab olla õige aarialane
13.08.2018 18:28
Kes Tallinkil naistele nalja tegi?
1 2 ... 6
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega