Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
Anonüümne kommentaar
16.12.2017 17:08
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "kuule, madison" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
16.12.2017 17:20
Madison soovib seega hindade tõusu ja konkurentsivõime vähenemist.
    Näita vanemaid (11) Laadin kommentaare...
    16.12.2017 21:13
    To "Indulgents"
    Fusi pole lihtsalt rumal - ta on lootuselt idioot! Anna talle andeks, ta ei saa oma sõnadest ise ka aru!
    16.12.2017 21:16
    Indulgents, innovatsioon peab samuti olema, teise haruna lihtsalt. Innovaatlised tooted/teenused ei teki üleöö. Näiteks Eesti ettevõte avas Saksamaal Euroopa suurima, miljoneid maksnud tehase.
    Üks põhjus on tööjõud mida nende jaoks eestis lihtsalt ei leidunud.
    16.12.2017 21:25
    A.O. sina soovisid ju miinimumpalgaks 2200€: "Arvestades eesti hullumeelseid hindu peaks miinimumpalk (neto) olema 2200 €."
    Kumb see täpsemalt nüüd !dioot on?
16.12.2017 17:49
Kuldsed sõnad, härra Madison!
Fusi! Kuidas saab konkurentsivõimeoooodangut langeda kui tooksime sisse ainult konkurentsivõimelist tööjõudu ja jätaks kõik ülejäänud riigipiiri taha? Kõrgenenud hinnad ei ole mingi näitaja. Näitaja on inimeste ostuvõime. Miks meie suur enamus ärimeestest virelevad? Virelevad sellepärast, et neil puuduvad oskused tööjõuga suhelda, neid juhtida ja toodavad konkurentsivõimetut toodangut mida kellegile vaja ei lähe või ei oska nad oma kaubale turgu leida. Ainult ärimehi kõiges süüdistada oleks ebaõiglane, sest viimased kümme aastat on reformarid, Ansipi juhtimisel teinud hukatuslikke riigijuhtimise apsakaid, mille korda tegemine võtab veel neli, viis aastat aega.
    16.12.2017 18:20
    Kaupade import/eksport on olnud 2004a alates kogu aeg ülespoole (kui suur majanduskriis välja jätta). Küllap tuleb Ansipit selle eest vihata.
    17.12.2017 05:56
    Fusi! Kaupade eksport ei ole alates 2010.aastast kuhugi poole tõusnud ega langenud.Ansipi valitsuse viimased viis aastat oli Eestis seisev vesi. Alates eelmisest aastast hakkas jälle tõusma. Ma ei väida, et praegune tõus oleks kõik selle valitsusjuhi tegu.
16.12.2017 17:51
Kena lugeda asjalikku ning tõeleastavat artiklit.
Olen oskustööline ehituses, mullu jäin töötuks põhjusel, mida ei osanud unes ka ette näha. Nimelt mu tööandja lõpetas töösuhted kõigi eestlastega ning võttis musta tööjõuna palgale ukrainlased ja lätlased, kes teevad talle sama oskustöö poole odavamalt - 3 euri tund, mis on sisuliselt miinimumpalk Eestis. Muide, kes ei tea, Ukrainas saavad oskustöölised ehituses kuus palka 150 USD ning seetõttu on Eesti miinimumpalk neile pudrumägi ja piimajõgi.
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    16.12.2017 20:45
    Ahti!
    Lahti ei lasta mitte ainult eestlasi, vaid samuti ka kohalikke venekeelseid! Meil lasti lahti suur osa Lasnamäe ja Maardu asukaid ja võeti nende asemele venelased piiri tagant! Palka pidavat saama nad umbes sama palju kui kohalikud, kuid firma pidavat kokku hoidma kõvasti kohalike maksude arvelt!
    See on selle 1,24-ja keskmise palga nõude 1,0-ile alandamise tagajärg!
    NB! Tegu pole mingite eriliste spetsialistidega - praaki toodavad pigem rohkem, kui enne neid kohalikud venekeelsed!
    16.12.2017 20:49
    Ahti, kuus eurot tunnis maksev Eit ei leia kuidagi piisavalt tööjõudu. Kahjuks pole need Sinu kolmeeuromehed lõimunud. Oleksid nad seda, näeksime juba nende motivatsioonikirju kommi vormis siin kommentaariumis.

    Hea Eit

    Olen töökas mees Ukrainast. Lugesin, et maksate 6 eurot tunnis ja otsite ehitusele tööjõudu. Olen esmaspäeva hommikul kohal. Kuhu peaksin tulema?

    Jumal õnnistagu Teid!

    Ehitaja Petro Ukrainast
    16.12.2017 20:50
    Mis ajast on okupant "kohalik venekeelne"?
Anonüümne kommentaar
16.12.2017 17:59
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Liru Vits" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
16.12.2017 18:04
Ma loodan, et elevandiluutornides lebotavad isikud teavad, millised poliitilised parteid tekivad, kui tungitakse kallale põlisrahva töölisklassile. Nende parteide kõrval on EKRE multikulti ja roosa.
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    16.12.2017 18:42
    Miks peaks teenijaskond olema ALATASUSTATUD?

    Minu vanaema oli ühe kindrali perekonnas teenijatüdruk. Kindraliproua oli ülimalt helde. Tema antud uhketelt taldrikutelt sõin veel mina Nõukogude okupatsiooni ajal suppi. Minu vanaemale õmbles maani leerikleidi kindraliproua rätsep. Kangas oli nii ilus ja kallis, et selle kleidiga võiks vabalt ringi jalutada mõnes Türgi ajaloolises seebiooperis. Häbeneda poleks põhjust.
    16.12.2017 19:19
    PiretBCN, aga miks mitte? Teenijatüdruk võeti sest staatus ja rahaline olukord lubas seda mitte seepärast, et härrasrahvas ei oska luuda kasutada või nõusid pesta.
    16.12.2017 21:39
    Piret.
    Su kindraliproua arvatavasti kuulus aadlikute ringkonda. Praegused teenijaskonna palkajad ei ole mitte aadlikud, vaid pigem rahakad koonerid.
Anonüümne kommentaar
16.12.2017 18:08
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Mädanik" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
16.12.2017 18:20
Ukraina mehed tulevad siia tööle ja väärivad austust. Seda ei saa öelda paadipõgenike ega lasnamäe ja kopli asotsiaalide kohta
16.12.2017 18:27
Madisoniga nõus võõrtööliste ja palgavaesuse kohapealt. Samas lisan, et ka nn.pagulaste sissetoomine meie valitsuse poolt on üks palgavaesuse suurendaja ja Eesti konkurentsi vähendaja ehk kellele on see kasulik on ammu teada! Siin ei tasu pead jaanalinnu kombel liiva alla peita ja ka mingitest küsitavatest väärtustest rahvale otse sõnu ka valetada. Tegemist ei ole seal inimlikusega vaid ainult eriti küünilise raha ahnusega EU institutsioonides käppa sees hoidvate nn.rahvasaadikute lobbypartei poolt! Iga pagulane on neil kullaauk, millega EU-st lüpstakse ca.25 000€ pearaha puhtalt ja riskivabalt lubajatele taskusse, kusjuures nende vaeste inimeste saatus ega ka käekäik ei huvita mitte kui kedagi. On millest järeldusi teha...
16.12.2017 18:57
Noormees peaks rääkima sellest millest midagi jagab. Täna loetud jutuke on lauslollus. Tõeline populismipasandus. Aga mis sellest. Ikka leidub neid, kes toituvad pasast.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    16.12.2017 21:46
    eid_..
    Täielik jama!! Ärimaailm ei ole seda valitsust kuhugi surunud. See valitsus on saamatu, küündimatu ja ebapädev. Simsoni lollakad "ideed", nt veokimaks, on teatud väikeettevõtjatele poomisnöör. Terve tööealine inimene ei pea saama sotsiaalabi. Sotsiaalabide süsteem saab raha siis kui ettevõtluskekkond paraneb, tuleb lisa töökohti ning palkadele antakse võimaulst tõusta. Kasvab maksutulu. Mida vähem riiki seda odavam on riiki üleval pidada. Ilma ettevõtluseta ei ole tööd, makse - ühesõnaga raha. Mida vähem makstakse muidusööjatele seda vähem on meil põhjust karta mujalt tulevaid majanduspagulasi. Täna neid ei ole. Tähendab, eelmised valitsused on teinud asju õigesti. Tänane rikub maksusüsteemi, teeb asju keeruliseks ja tegelikult mõttetuid liigutusi. Neist ei olegi muud oodata.
    Kui me vajame töökäsi siis tuleb need hankida. Kui omal pole tuleb tuua. Nii on teinud arenenud riigid ja kui tahame nende hulka kuuluda siis pole midagi parata. Soomes elab palju eestlasi, aga sostiaalabi peal neid peaaegu et ei olegi. Tähendab, peame leidma siia samasuguseid "eestlasi". Töökaid inimesi, kes annavad meile rohkem kui võtavad. Ärge paanitsege ning kuulake madissone, kelledel puuduvad igapäevakogemused ning üleüldse igasugused kogemused.
    16.12.2017 22:54
    Reformistist ajuanoreksikuna ei seedi Myrzik KE valistust ,ent soovib tagasi RE oma, adumata , et suures osas on tegu samade inimestega, kes pärit sellestsamast hallist vasakpoolsest massist!

    Reformistile tõde peale ei lähe , ta vihkab seda, kui keegi seda talle nina alla hõõrub, sestap nimetab ta seda populismiks!
    Ainust tõe kriteerium tema jaoks on RE ainuvõim!

    Statistika Amet, kes väidab ,et Eesti keskmine palk 2017. 2. kvartalis oli 1201 eurot kuus. Really!
    Mediaanpalk on samal ajal 750 euro joone juures.
    Statistika Ameti andmeil oli Eestis 12 000+ vabat töökohta a la meil on tööjõupuudus! Reaalsuses on 95% neist töökohtadest teenindussfääris, kus palka pakutakse ikka sama valemi järgi - miinimumpalk + 30-40 eurot. Eesti inimene sellest kinni ei võta ,sest tarijahinna indeks kallineb meie riigis kiirusega 4.5% aastas, võrdluseks eurotsooni keskmine on 1.4%. Seega selle palgaga ära elada pole võimalik. Kui need töökohad ei täitu, on tööandjad mingil hetkel sunnitud palka tõstma. See on materiaalne fakt. Kui aga nende kohtade täitmiseks veetakse sisse kari musti, siis madalad palgad kinnistuvad, kohad on täis ja tööandja kasutab palgatõusule mõtlemata pärisorjade tööjõudu. See on aboluutselt loogiline sündmuste käik ning ka üheselt tõene. Seega Myrzik, roni külmkappi ja sulge enda järel uks!

    KE valitsusel oli olemas võimalus reformistide poolt p-sse keeratud riiklik maksusüsteem renoveerida. Seda nad paraku ei teinud.
    Selle asemel ,et taastada ettevõtte tulumaks 20% juures ning lõpetada palkade ülemaksustamine, mis loonuks eelduses palgatõusuks ning pärisorjusliku korra ilmingute kadumiseks Eesti majanduses... selle asemel kukkusid geeniused aktsiise tõstma. Rootsi pangad aga viivad tsirka 700 miljoni euro suuruse Eesti turult korjatud akumuleeritud kasumi endiselt korporatiivseid kanaleid pidi siit minema , riik ei saa pennigi! Siin ei aita enam sõnadest, kuulipritsi on vaja!
    17.12.2017 06:03
    Mmyrzik!
    Praeguse valitsuse viljad ei ole veel võrsuma hakanud. Pea ükski seadus, mis vastu võeti ei ole veel toimima hakanud, kui aktsiisi rõusu oma välja jätta. Seegi oli eelmise valitsuse otsuste rakendamine, millest nad nüüd enam midagi teada ei taha ja ajavad aktsiisi tõusu kõik praeguse valitsuse kaela. Seda fakti võin vajadusel tõestada.
16.12.2017 19:13
Kõik mida hr Madison välja toob vastab tõele. EL on suuruselt 3 tööjõuturu. Jamajutt, et sealt pole kedagi võimalik palgata. Aga jah, neile tuleb palka maksta , mitte poolorjale kohast hingeraha visata.
16.12.2017 19:21
abordikeeld ei toitnud, surmanuhtlus lapsetapjatele ei toitnud, nüüd jõudis reaalsete probleemideni.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    16.12.2017 21:30
    Piret, pakkusin vaid enda loogikal põhinevaid variante! Kui lõimumise võimalusi nii vähe on, siis võiks koostada õppekavad selliselt, et lõimumine oleks möödapääsmatu!
    16.12.2017 21:39
    Arvo, sellest rääkis muide ajakirjanduses üks Eestis õppiv aafriklane. Aafriklane oli üllatunud. Ta ütles, et ta Saksamaal õppivad rahvuskaaslased PEAVAD õppima saksa keelt. Iga semestri lõpus peab taset tõstma. Kui ei tõsta, abiraha ei saa. Eestis puudub keelenõue. Nõukogude okupantide lapsed saavad muide TASUTA lisaaasta, et eesti keelt juurde õppida. Enamik sülitab põlglikult selle võimaluse peale. Ajakirjandus sellest ei kirjuta. Kas tegemist on saladusega? Sellisel juhul ma nõustun reeglitega.

    Eestis õppivad välistudengid on valdavas enamikus suurshovinistid ja ülbikud. Õnneks olen tutvunud ka eestimeelsete välismaalastega. Nemad teevad tuju heaks. Tegemist on muidugi marginaalsete friikidega.
    17.12.2017 11:17
    ...!!!!! 16.12.2017 21:14
    Miinused sa IQ 02 said selle eest, et tahad lapsetapjaid "pilpa peal hoida" ega pea neid küllalt tõsiseks probleemiks! ...


    ei, ikka sellepärast et te olete idioodid.

    palju meil lapsi tapnuid on olnud viimase 25 aasta jooksul? tõeline epideemia ju, miks peavooluparteid juba midagi ei tee IRWWWWWWWW
Anonüümne kommentaar
16.12.2017 19:25
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Ettevõtja" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
16.12.2017 19:42
Õige. Palgavaesuse ja arengupeetuse kirjutasid meie teele sisse juba Laar ja Ansip.
16.12.2017 20:00
Osta artikkel 15 Eesti Krooni eest ? Sünnipäevapakkumine kogu sisu 17,4 Eesti Krooni kuu ? Euro hinda ei tõsta.Oli vist Eesti Päevalehe moto ?
16.12.2017 21:10
Õige Madison. Ja õige on ka see,et need,kes käivad ostmas 10 senti odavamat kaupa Maxima keti kauplustes,need toetavad ka palgavaesust ja leedu-juudi-orjakontorit,kuna 10 senti odavam on seal AINULT SEETÕTTU et Maxima töötajad saavad 25-40% vähem palka,kui teiste jaekettide töötajad.
    16.12.2017 21:21
    Ka mina mitte. Inimeste loomulik soov on osta odavamalt,KUID- peab ka mõtlema,mille arvelt kusagil on odavam? Kui firma maksab orjapalka,siis on minu arvates ebamoraalne osta selliselt firmalt kaupa või teenust. Maxima puhul lisandub orjapalga aspektile veel alla igasugu arvestuse umbkeelne teenindus"kultuur". Mu keskmine ostukorv teistes jaekettides on 30€, ma tean et Maximas oleks sama ostukorv 25-27€. Kuid ma ei jookse odava järele nagu kits kuse järele,kui see odavus on kunstlik ja tööjõuturgu solkiv.
    16.12.2017 22:12
    Ma küll suhtlemisvaegust ei põe sellisel määral,et maximasse juttu ajama minna.Mulle piisab delfistki :-)
17.12.2017 17:00
mingit palga vaesust ei ole olemas , inimesed ise on nöus töötama vaese palgaga , ei saa ju keelata kui inimene 500 euro eest teeb tööd. enamus palga vaeseid ei viitsigi öppida ega körgepalgaliseks areneda , tahavad et palk töusab , panus aga jääb samaks.
10.01.2018 15:34
Lohistage riigikogusse üks ettevõtte omanik ja küsige kuhu on jäänud teadmiste põhine tootmine. Saate vastuse miks pole efektiivne toota teadmiste vaid odava tööjõuga.
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega