Tellijate kõrvale on lisandunud märkimisväärne hulk inimesi, kes ostavad Eesti Päevalehte üksikmüügist. Neid on koguni nii palju, et Ekspress Meedia kogenud levidirektor Tarvo Ulejev kratsib kukalt ja uurib koosolekutel alatasa: mis te Päevalehes küll teete, et lehte nii hästi ostetakse? Mis ma oskan vastata, järelikult kirjutame häid lugusid! Näiteks augustis oli Eesti Päevalehe üksikmüük võrreldes möödunud aasta sama kuuga keskmiselt 45% suurem. Ka juuni ja juuli ei erinenud oluliselt ning tõid paberlehte lugema palju uusi silmapaare.

Augustis oli Eesti Päevalehe üksikmüük võrreldes möödunud aasta sama kuuga keskmiselt 45% suurem. Ka juunis ja juulis oli lugu umbes sama.

Ülimenukaks osutus paberleht näiteks siis, kui kirjutasime perevägivallast eakate vastu või lahkasime nn lumehelbekeste põlvkonna noorte tööharjumusi. Väga suurt ostuhuvi pälvis samuti number, kus kajastasime suurema fotoreportaaži vormis kaitseväe eriüksuse katseid.

Veel suurem üllatus on meid aga tabanud lehelugude internetimüügis. Kui poolteist aastat tagasi alustasime süsteemiga, kus paari näpuliigutusega on võimalik endale lehelugu soetada, ei osanud praegust nõudlust küll ette näha. Mööduv suvi on olnud meeliülendavalt rekordiline. Lugejad on hakanud aktiivselt tarbima kõikide Eesti Päevalehe rubriikide lugusid. Võrreldes möödunud aasta augustiga on üksiklugude ostmine kasvanud peadpööritavad 130%. Eraldi võiks esile tuua Ärilehe ehk meie majanduskülje lugude edukuse, kus palju ei jää puudu 200%-sest kasvust. See tähendab tuhandeid ja tuhandeid uusi lugejaid nii mainitud leheosadel kui ka spordi-, arvamus-, kultuuri- ja muudel külgedel avaldatud lugudel.

Möödunud nädala lõpus ei olnud vist ühtegi seltskonda, kus ei oleks räägitud Kanuti aiast ja noortejõukudest – teemast, mis sai alguse Eesti Päevalehe esmaspäevasest avaloost ja kandus läbi nädala meie lehes ilmunud arutlevatest ning mitmest vaatekohast lähtunud järjelugudes. Internetis ostetud artiklite statistikas olid augustis esikohal just selle teema lood.

Head järjepidevad ja kõik uued lugejad, suur tänu teile! Teie usaldus ja toetus on meile kinnituseks, et teeme head ja väärt ajakirjandust. Lõpetuseks: me ei jää loorberitele puhkama. Kindlasti tuleme sel sügisel välja mõne uue algatusega ja veel paremaks tehtud tuttavate projektidega.