Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
30.07.2018 00:29
Kuradi tark jutt, pange enda körvale sihuke hulk munejaid. Muna sööks küll vöi kuidas?Vöta kümme kana koju! Probleem lahendatud.
    30.07.2018 00:30
    Ja vaata kaua vastu pead?
    30.07.2018 09:26
    No aga kui tahaks veidi üle 20 kana võtta siis on juba nõuded sarnased, kui 25 000 kana võtmisel...
    Eesti ettevõtluse kõige pärssivam mõjutaja on see, et väikeettevõtjad (majutus, teenindus tootmine jne.) peavad tagama samad kohustuslikud nõuded, mis suuredki...
    Esimesena meenub kohe see Viikingi küla oina loomaaia nõue
    30.07.2018 10:57
    Nõus. Kodutootmises võiks juustu, mee, piima ja munade toomine nii käia, et igaüks ise vaatab kuidas teeb. Hirresitaga mesi, kärbsevakladega juust ja salmoneloosimunad on ju puhas mÖko. Samamoodi nagu tänaval liigeldes, kui aega on, siis jalutan rahulikult, aga kui kiire, siis võin kõik pikali joosta ja lapsevankrid kummuli lükata... sest muidu on halb, et mingid reeglid...
Anonüümne kommentaar
30.07.2018 00:50
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Lollakad oleme" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
30.07.2018 01:24
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "arvaks kah" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
30.07.2018 06:18
Milline kaunis demagoogiline artikkel :) Et Eesti majandus peab põhinema mingitel haisvatel ja tossavatel ettevõtetel? :) Oi on need vastikud pirtsud tsuhhnaad meil ikka kes ei saa aru gigaÄriInimeste Maailma haaravatest projektidest :) A järsku kuulutaks need 360 000 kana ka Eestile strateegiliselt tähtsateks lindudeks? :)
Ja on see kanala üldse nii haisev, kui see on kaasaegsel tehnoloogial põhinev? Ega mina ka ei tea aga artikkel selle kohe eelduseks võtab ju lugejat suunates.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    30.07.2018 07:22
    No mis mina rumal :) Las ma ikka toksin mõne rumala tähe siia - ära nüüd nii kuri ka pole :) Ega Delfis kõik tähed sulle meeldima ei peagi ju :) Või peavad? :)
    30.07.2018 07:41
    Üks väheseid kordi kui ma Heh-iga nõus olen. Esiteks on sellist suurtööstust võimalik rajada ka majadest kaugemale, aga kuna on olemas mõningane infra (vana sigala) siis arvati et kui kunagi haises, võib ka tulevikus haiseda...
    Teiseks - Euroopas on munade ületootmine, Eesti suudab praegugi oma turu ära täita, nüüd aga plaanitakse turusolkimiseks tehast mille tootmismaht on 50% olemasolevast riigitoodangust. Siit saab tulla vaid totaalne munasõda ja õnneks saab olema külluses vahendeid mida poliitikute pihta loopida.
    30.07.2018 07:51
    Seal on veel ju see point, et kumb oli ennem: muna või kana või ehk inimeste elupaik või tööstus. Kui asi tõesti haiseb aga see on varem loodud, siis on inimese oma mure, kui ta selle äärde oma kodu rajab. Kui see aga rajatakse sinna, kus kohalikke see häirib siis vist võivad kohalikud poriseda küll. Tsellutehast taheti rajada Tabiverre Tartu külje alla. Polnud nagu kuulda, et Est-For´i äritegelased Tabiverre omale armsa elamise rajada oleks tahtnud.. Tallinnas hea küll ju elada :)
    Munade ekspordist ei tea ma midagi aga kahtlustan küll, et see pagana Kana nüüd Euroopas küll väga haruldane lind pole, et me munadega Euroopat vallutama läheks :) Või oleme Antarktikast mingit kavalat lepingut saamas? :)
30.07.2018 06:46
miks satuvad meile toomised mida teised ei taha?
30.07.2018 06:48
Tegelikult paneb asjad paika turg,ei saa toota pastlaid,puulusikaid jne.kui turgu pole aga mets poolmuidu välja vedada ja kanamunad sisse vedada pole ka lahendus !
Tegelikult kogu see tselluloositehase ja kanala haisuprobleem tänapäeva toomistehnoloogia juures on suures osas sulepeast väljaimetud.
Otsite kremlimeelseid siis vaadake kõigi nende poole kes takistavad Eesti majanduse arengut !
30.07.2018 06:58
Mõne aasta pärast kolivad need inimesed Tallinna sellepärast et maal pole tööd ja “väärtuslik” kinnisvara jääb lagunema. Enamusel elab juba praegu mees Soomes.
    30.07.2018 11:56
    Soomes on need kanalad ja tselluloositehased kõik olemas.
    30.07.2018 17:16
    Orjalikkus on see, mis surub inimesed linnadesse, kus on oluliselt rohkem neid, kes nende tööjõudu ärakasutada oskavad. Kel on vähegi ettevõtlikkust, saavad maal suurepäraselt hakkama. Maapiirkondades on edu aluseks ühistegevus - selles peitub jõud. Niisiis on murekohaks geneetiline orjalikkus - inimesed ei näe muid võimalusi, kui leida töökoht, kust saadav kesine palk neil kuidas äraelada võimaldab. Ja loomulikult süüdistavad nad riiki või kurja saatust, kui neile sobivaid töökohti piisavalt saadav ei ole.
30.07.2018 07:20
Tavainimesele ei tohi väga palju valikuvõimalusi pakkuda, eriti veel siis,. kui neil midagi teha pole. Lollus kipub üle pea kasvama suurest laiskusest. Otsustama peavad ikkagi spetsialistid, kes asjast midagi reaalselt teavad, mitte küla Maalide käest ei peaks küsima, kes poe sabas arutavad.
30.07.2018 07:34
Need 30 tselluvillatehase töökohta küll seda reostust ei õigusta.
30.07.2018 07:34
Kolhoosi ajaga võrrelda on äärmiselt rumal,Lehm laudas ja kanad kuuris oli siis ellujäämiseks ajalik ja mingi protestimine oleks kurvalt lõppenud.
Nüüd kui võimalik ptotestida,protestitaksegi kasvõi protestimise enda pärast.
Kunagi kui Loo Linnuvabriku poolt tuul oli haises pool Tallinna.Nüüd uued tehnoloogiad,WC-pabergi vabal müügil …. .
30.07.2018 07:38
Huvitav, et selline juhtkiri turbatolmu all kannatavatest inimestest rääkiva artikli kõrval.
Kui turbatootja peaks tekitatud kahjud kinni maksma, ei olekski ehk turbatootmine enam rentaabel. Ja miks peaksid ümberkaudsed elanikud ühele tööstusele peale maksma?
30.07.2018 07:42
No kanala haiseb ja saastab küll vähemalt 10 korda rohkem kui puidurafineerimistehas, aga meedia sümpaatia tundub olema kanala poolel. Küllap siis on kanala rajajad juudid...
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    30.07.2018 10:16
    Kõige rohkem haiseks ja reostaks vett ikka see tuulepark, mida Hiiumaa kõrvale merre ehitada ei tohi.
    30.07.2018 12:08
    Ma ei oska võrrelda, kui mitu puud on vaja langetada kanala ehituseks vs puidurafineerimistehase ehitamiseks. Aga ega need kumbki väga suur kogus ole, kindlasti jäävad kordades alla rohemölakate poolt kas või alvarite taastamiseks korraldatud metsamõrvale.

    Mis puutub pädevasse tõestusse, siis käi mõnes suurkanalas ära ja tõmba seal paar kopsutäit õhku ja siis räägime tõestuses teemal edasi!
    31.07.2018 16:25
    Hiiumaa meretuulepark laseks oma haisud valla enne valmimist peamiselt Hiinas ja pärast valmimist valdavalt Narvas.
30.07.2018 07:48
Selge on see, et toodetakse ja tellitakse artikleid, et lugejat suunata ja arvamust mõjutada. Artikkel väidab, et kohalikud olgu vait, sest kogu asi on justkui õndsa eesmärgi nimel. Rumal jutuke.
Või mis see point siis on? Teeme rohkem tehaseid, rohkem kaevandusi. Kui välismaised tehaseplatsid asuvad külg-külje kõrval, siis see tähendab ju rohkem raha, rohkem raha ja Eesti majandus ei peagi külmuma. Hurraa! Tavainimene ise ongi süüdi, et nii viletsalt elatakse. Tavainimene on loll, las ärrased künkal otsustavad, mis on hea ja halb. Tavainimene ongi süüdi, et Lätti kanditi kümneid miljoneid eurosid eestlaste raha. Nii jah?
30.07.2018 08:00
Isegi Bill Gates kasvatab suurlinnas kanu ja ütles,kui oled vaene vöta kanad.
30.07.2018 08:01
Nii ta on, kui tootmisest tekkivad ebamugavused ja saast jäävad kohalikele ja kasu läheb kuhugi kaugele, siis mis motiveeriks. Elan isegi ühe suurema sigalakompleksi läheduses, mitte päris kõrval, no seda "värskust" lähimale ümbrusle ikka jätkub.
Siit ka erinevus minevikuga, kohalikele oli see elatusallikas ja tulu jagunes kohapeal.
Täna praalitakse mõne kuni mõnekümne madalapalgalise töökohaga nagu mingid heategijad. Pange see kanala toompeale püsti!
30.07.2018 08:36
Braavo, Ekspress Meedia, ilma autorita "juhtkiri", mis sisaldab vaid emotsionaalset sonimist ja mille järeldused on nii lapsikud, et ainult tänapäeva "ajakirjanik" sellise arulagedusega hakkama saaks. Lihtsalt hämmastav kui madalale on langenud ajakirjanduse tase Eestis. Teie "ärileht" ei tee siiani vahet miljonil ja miljardil, toimetajad magavad tööpostil ja päris ajast ja olust kirjutajaid on teil palgal umbes kaks tükki. Oma Tallinna kontorist on nii lihtne inimeste muresid maha teha ilma mingisuguste konsensuslahenduste poole üldse vaatamata. Idee: te olete haledad.

"Ja minu najal vaid seisab
see terve tsirkus koos
Ma hoolsalt raamatuid täidan
areeni all büroos "
30.07.2018 08:37
XXI-sajandi e-Eestisse, missuguse põhitegevus omaenda e-munade lakkumine, sobib vaid e-kanala. Sihuke haiseb vaid vaimselt.
30.07.2018 08:58
Mis rumal jutt, et Eesti suudab praegu oma turu ära täita - miks poodides siis Läti mune müütatakse? Tõesti huvitav, kui paljud nüüd neist Laari sõimajatest trumme taovad selle kanafarmi vastu? Tänapäeva tehnoloogia on juba selline, et mis amoniaagist te räägite? Keskkonna ja muude ametite nõuded üsna karmid - ennem tuleks projekti ja asjadesse süveneda ja siis röökima hakata. Aga need, kes maal elada koos põllumajandusest tulenevate aroomidega ei suuda - siis linnade paneelmajad mahutavad rahvast veel küll.
    30.07.2018 09:49
    Rahune maha, lumehelbeke ja proovi kõigepealt ise "projekti ja asjadesse" süveneda.
    Point pole ju selles, et Eestis ollakse tootmise vastu nagu see juhtkiri lapsikult väidab.

    Point on selles, et väljaminekute minimaliseerimiseks (kasumi suurendamiseks) tahavad tootjad pidevalt kellestki üle lasta. Antud juhul siis keskkonnamõjude hindamisel on kasutatud vajaliku tulemuse saavutamiseks hämamist ntx valdava tuulesuunaga antud piirkonnas.

    Just see hämamine ja rahva lollitamine tekitab protesti. Miks ei võiks planeerimine toimuda objektiivselt ja läbipaistvalt?

    Tartu kõrvale planeeritud tselluloositehas on täpselt sama ämber- kui selgus, et rahvas on arvestatav jõud, oli üllatus suur. Nii suur, et lasti paista välja fakt: mujale tehase rajamist pole tõsiselt kaalutudki, kuna see kõige magusam koht oli juba omade jopede poolt valitsuses lahkesti neile ära lubatud.

    Vaat mille vastu rahvas tegelikult protestib, juhtkirjakirjutajad ja muud eemalt arvajad.
    30.07.2018 11:18
    ja siis, kuna hämati hea idee nimel, siis las jääb parem tegemata. Ehk leiutad sellise äppi ise, mida näppides laekuks raha kontole ja riigikassasse... ühe käega näpid, teisega sügad - tore oleks ju elu Eestis? Pole ise lumehelbekeste põlvkonnast, need viimased hetkel tootmise vastu ju üürgavadki, rohkem mõistust neil ei jagu.
    30.07.2018 12:14
    Kellele hea idee? Tootjatele või kohalikele? Ja et siis võibki hämada kui on "hea idee"?
    Teist korda ja hästi aeglaselt- protestitakse asukohavaliku ja sellega seotud hämamise, mitte tootmise vastu. Jõudis kohale?
30.07.2018 09:20
Kuna valitsus ja riigikogu tegid rahvale Ral Balticuga anuusikat, siis ei maksa oodata, et rahvas üldse mingit algatust, mille taga on avalik võim, toetaks.
30.07.2018 09:26
Kõigepealt koostada kanala vastane apell,aktiveerida tumerohelised ja muud sulelised ning mõni populistlik kohalik poliitik . Hea oleks kui mäks esitaks ka väikese protestilaulu inimketi moodustamise ajal . Ürituse sponsoriteks oleks Läti ja Leedu munatootjad . Tehtud !
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega