Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
14.05.2018 00:14
--- Noorsotside ettepanek kehtestada neljapäevane töönädal üksnes süvendab kuvandit, et SDE kontakt reaalsusega jätab soovida ---
Marksist tähendab mitte maailmavaadet vaid diagnoosi. Kusjuures raskekujulise vaimuhaiguse diagnoosi.
Seega, millal on varem vaimuhaige kontakt reaalsusega mitte soovida jätnud?
    Näita vanemaid (10) Laadin kommentaare...
    14.05.2018 09:20
    Valik: sellised fundamentaalsed muudatused ühiskondlikus korralduses vajavad aega ja ei pruugi esimese katsega õnnestuda.

    Kas sellega oled nõus: kaasaegne laserkassa töötab palju kordi kiiremini, kui 30 aasta tagune käsitsi hindade kontrollimine ja arvutuslaual toksimine?

    Nüüd siit edasi on filosoofia küsimus. Kas see võit tuleks maksta välja töötaja palgaks, ettevõtja kasumiks, investeerida sotsiaalsüsteemi, investeerida ühiskonna struktuuridesse, korjata valitsemiskuludeks ;) või siis anda inimestele kätte vaba ajana. Tõenäoliselt ei toimiks neist ükski variant üksi ja lahendus on kombinatsioon.

    Miks ma pooldan inimese enda kasutuses oleva aja suurendamist tehnoloogia arengu viljana? Sest tehnoloogia areng ei lõpe kunagi ja enamvähem kõik asjatundjad on nõus, et keskmisele inimesele tuleb tulevikus leida muud rakendust, kui nüri töö. Vaba aeg võimaldab valida suunda: alustada ettevõtlust, olla rohkem perega, hooldada lähedasi, luua kunsti ja kultuuri jne.
    14.05.2018 10:22
    Ettevõtja võtab tehnoloogia arengu viljad loomulikult kasumine vastu. Tema investeeris, temal peab sellest ka kasu olema.
    Siin pole midagi filosofeerida. Investeeris konkreetne ettevõtja, mitte abstraktne ühiskond.
    Ülearused töötajad laseb lahti, andes neile palju vaba aega iseenda tarbeks.
    14.05.2018 10:43
    @ orbit
    Mida edasi, seda vähem on marksistlikus Euroopas neid, kes on võimelised midagi uut tehnoloogias leiutama ja reaalteaduses (mitte mullipuhumis"teaduses") avastama. Kuna kõik on muutunud suhete- ja puhkuse korraldajateks, "ajakirjanikeks", nn. ärijuhtideks, filosoofideks, politoloogideks, poliitbroileriteks diplomitega, mille saab olles isegi absoluutne id.oot, targemad juristideks ja arstideks siis varsti pole isegi neid, kes ameeriklaste ja hiinlaste leiutatust aru saada, seda juurutada ning hooldada suudaksid. Tagajärg ongi see, et vaja oleks kuskilt kedagi sisse tuua, kes midagi oskaks. Vanad EU riigid võtavad uutelt või mujalt tulnud targemad ja tegusamad suurema papiga (isegi hoolimata sealvalitsevast marksismist), aga uuemad võivad jagada vaid vaesust, mida vasakjõudude (marksistid, K-kriminaalid, Rodina) sissetulekute niveleerimiskatsed kahtlemata saavutavad. Meile jäävad need, keda meil oleks vaja endal toita, aga ka need on õnneks siit põgenenud. See-eest tuleb siia slaavlasi (kellest osa läheb varsti edasi) sest omasugused on ees.
    Kui lisaks on jalgade küljes veel lohisemas viimasel ajal üha kiiremalt paisuv kõrgepalgaline, aga nõdrameelsetest ja kaabakatest koosnev eriti paks riik, mis kõigile krooniks id.ootlike otsustega sadu miljoneid naabritele kaotab on asi vast päästmatult anuses.
    Ja nendes tingimustes soovib keegi, et jätame palga samaks, aga töötegemise asemel hakkame puhkama?
    Kust see palk tuleb?
    Mis rahaga me uut tehnoloogiat ostame?
    Kes sellega midahi teha oskama hakkab, kui isegi väga vähestel oskajatel sanktsioonidega (marksistide tavaline MO) pikemad tööpäevad faktiliselt keelatakse?
14.05.2018 00:16
Vanad Ossid on rääkinud
    14.05.2018 08:29
    Need on Pinoccio ajastu noorsotsid.
    14.05.2018 08:54
    Kulla tarkpea, see "raha kasvab puu otsas", kehtib absoluutselt KÕIGILE Eesti poliitikutele. Kõik nad harrastavad värdmajandust, nimega "eliitsotsialismi" SDE-st kuni reformierakonnani. Artiklihakatis on lihtsalt tule lükkamine sotside peale ja enda puhtakspesemine. Täpselt sama loogika nagu, "me kõik varastasime, aga näe naabri Vova varastas kõige vargalikumalt".
    14.05.2018 09:33
    "Viime Eesti 5 rikkama hulka" on nii mõneski mõttes ju tehtud. Eestil riigina on väga vähe võlgasid, kui võtta võlgade arv elaniku kohta, tõenäoliselt olemegi rikkamate hulgas.

    Võlgade puudumine ei näita antud juhul "rikkust", vaid lollust. Tark majandusinimene võtab laenu ja investeerib selle selliselt, et tagasi tooma hakkaks. Kuna reformierakond on majanduses täielik võhik, siis loomulikult tal on kasulikum laenu mitte võtta. Aga mismoodi aitab selline "rikkus" kodanikke, kel on vaja oma arved maksta?
    Ansip ei ole kunagi lubanud, et kõik hädapätakad 5 rikkama % hulka jõuavad. Neid on igas riigis. Ka Saksamaal käivad sakslased (mitte vaid immigrandid) tänaval kerjamas.
    Vat see on demagoogia ja HÄBEMATUSE meistriklass! Ühesõnaga, kui riigis on eliitsostialistid ja eliitsotisalistidest ärikad "viie rikkama hulgas", siis riik ongi 5 rikkama hulgas!? Ja kes Eestis need kerjused on!? Pereema või -isa, kes rabab mitem koha peal, et pere ära toita, sest ühest TÄISKOHAGA töö eest saadud "palgast" ei piisa normaaseks eluks! Nii või?
14.05.2018 00:26
aga see on ju teada asi, et sotsidel puudub reaalsustaju ja aju ei töötab madalama taseme juures kui teistel :)
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    14.05.2018 08:56
    Orbit 14.05.2018 08:42

    See kommentaar on nominent aasta demagoogiale.
    14.05.2018 09:35
    Viime Eesti 5 rikkama hulka" on nii mõneski mõttes ju tehtud. Eestil riigina on väga vähe võlgasid, kui võtta võlgade arv elaniku kohta, tõenäoliselt olemegi rikkamate hulgas.

    Võlgade puudumine ei näita antud juhul "rikkust", vaid lollust. Tark majandusinimene võtab laenu ja investeerib selle selliselt, et tagasi tooma hakkaks. Kuna reformierakond on majanduses täielik võhik, siis loomulikult tal on kasulikum laenu mitte võtta. Aga mismoodi aitab selline "rikkus" kodanikke, kel on vaja oma arved maksta?
    Ansip ei ole kunagi lubanud, et kõik hädapätakad 5 rikkama % hulka jõuavad. Neid on igas riigis. Ka Saksamaal käivad sakslased (mitte vaid immigrandid) tänaval kerjamas.
    Vat see on demagoogia ja HÄBEMATUSE meistriklass! Ühesõnaga, kui riigis on eliitsostialistid ja eliitsotisalistidest ärikad "viie rikkama hulgas", siis riik ongi 5 rikkama hulgas!? Ja kes Eestis need "hädapätakad" ja kerjused on!? Pereema või -isa, kes rabab mitme koha peal, et pere ära toita, sest ühest TÄISKOHAGA töö eest saadud "palgast" ei piisa normaaseks eluks! Nii või?
    14.05.2018 10:26
    Rikkust arvutatakse GDP per capita alusel.
    Ansipi loosung oli väljahõikamise hetkest matemaatiliselt jabur.
    Eesti tase oli tol hetkel 1/4 Euroopa 7.-st, mis tähendab, et kasv 1% Eestis ja seal on absoluutväärtuselt 4 korda erinev Eesti kahjuks
14.05.2018 00:27
Ajakirjandus on meil parempoolne, kohe nüpeldama.
Hea ettepanek.Kapitalistid, minge palun p.rsse.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    14.05.2018 01:17
    Kriis küll selles pole, et EKRE ei toeta "sotsiaalseid väärtusi". Pigem selles, et keegi pole praegu toimuva massiimmigratsiooni vastu sõna võtnud. Pole isegi hüüdlauseni jõudnud, nagu "meie kvoot on null", mis tegelikku immigratsiooni ei puudutanud.
    Mis noorsotsidesse puutub, siis nende asemel võiks asotsiaali kuulata.
    14.05.2018 01:31
    EKRE ja sotside beebi? Aga kui EKRE on Keski laps (nagu täna selgus), siis oleks ju vanaisa kommunist :)
    Palju tõhusam oleks Trump'i stiilis hardcore orgia, kus pannakse nagu juhtub ja igasugune ideoloogiline liin on ammu kus kurat
    14.05.2018 07:30
    Ära siis vingu siin kapitalistide lehel, kapitalistide toodetud vahendi kaudu ))
14.05.2018 01:01
Millal on komsomol kompartei vigadest õppinud?! Pealegi kui tuumiku moodustavad nn pehmete erialade fännid, lume- ja kaerahelbekesed.
14.05.2018 03:53
ja vabu päevi koormab samuti ettevõtjaid majanduslikus mõttes, sest ka nende puhul tuleb maksta topelttasu või anda vabu päevi. Tõsi, mitte küll nii palju, aga põhimõte oleks sama. Ei näe, miks siis sotside oma ei sobi kui välja pakutu tekitab samu probleeme. Kohe mitte ei meeldi selline eitav suhtumine ja ideede pauguga valeks kuulutamine. Asju saaks ka teisiti seletada ja arutada teemasid. Muidu jääb mulje, et on olemas minu arvamus ja teised on valed ja teevad vaid vigu.
    14.05.2018 04:46
    Mõni riigipüha võiks juures ikka olla ka. Näiteks ülestõusmise 2 püha, sel päeval on tööl mõttetu ja nõme olla umbes nagu pühapäeval, pole meile telefonikõnesid jne sest kõik partnerid ju puhkavad. Ma ei näe probleemi selles, et kui riigipüha langeb nädalavahetusele anda mõni lisa puhkepäwv, hoopis hullemad on aastad kus enamus pühi langeb nädakavhetusele ja pühi just kui pole!
14.05.2018 05:52
5x6 on ok. 3h tööd, lõuna, 3h tööd ja koju. Inimesed on õnnelikumad ja tööviljakus kasvab. Norras järgi proovitud asi.
14.05.2018 05:54
Ilus oleks.kui Sotsid ja ERKE ühineksid natsionaalsotsialistlikuks parteiks. Ja looksid 1000Eesti.
14.05.2018 05:57
Et tänapäeval üldse keegi viitsib tööd teha.Aga palka tahaks palju
14.05.2018 06:12
ega töö jänes pole mis eest ära jookseb, peaks hoopis nädalas viis puhkepäeva olema ja kaks vaid kui tööd lõhkude teha.
14.05.2018 06:29
kolmepäevase nädalavahetuse jooksul ikka paremini välja küll..
14.05.2018 06:31
Viimase 100 a jooksul on sotsialistid alati püüdnud teatud osa rahvast hullutada parsiitllike ja boheemlaslike elukommetega.
14.05.2018 06:59
et Eesti palgataseme puhul ei kasutaks paljud inimesed vabanevat päeva tõenäoliselt mitte puhkamiseks, vaid lisatöö tegemiseks
No mis sellel palgatasemel nüüd siis järsku viga on? Pidavat ju täitsa lill olema?

Ja üleüldse võiks sellise "juhtkirja" asemel siis ükskord algatada miski avaliku arutelu? Halloo, "Päevaleht"!? On ju veel teemasid samast valdkonnast? Näiteks võiks selle neljapäevase töönädala asemel mõelda hoopis sellele, et kas võiks arvata töötaja tööle ja koju tagasi jõudmise aeg tööaja sisse? Omast kogemusest tean, iga päev kulub sellele ca 1,5-2 tundi, mis tähendab, et minu tegelik tööpäev on nii 9,5-10 tundi pikk. Ja selle 1,5-2 tunni eest ei saa ma sentigi...
14.05.2018 07:00
Miks üldse juhtkirja tasemel lahatakse mingi marginaalse seltskonna propagandat? "Vaba meedia" on alati justkui sotside pärast mures. Tegemist on aga ju äärmusliku vähemusega. Kuidagi erapoolik on see epl. Ei meenu nagu eriti, et rahvuslike jõudude pärast näiteks mures oldaks.
14.05.2018 07:05
Nad ei usu et nende "nutikad" uued ideed on proovitud 10000 korda 100 riikis 100 aasta jooksul. Ja see pole ainult Eesti sotsid, igas riikis nad on sama sugused. Filosoofia on et "küll on muud inimised hullud ja kurjad et ei toeta sellised täielik ideed kus on ainult head küljed"
14.05.2018 07:13
MIS ASJA 4PÄEVA TÖÖL AINULT!-vat sedasi reageerivad meie orjapidajad, hoopis nende REAALSUSTAJU on kadunud.
    14.05.2018 07:15
    Aga kas sa tahaksid viiendiku võrra vähem palka saada?
    14.05.2018 09:37
    Pole kunagi olnud sotside valija, aga praegu ma küll ei saa aru, miks muidu nii sotsiaaldemokraatlike või suisa kommunistlike vaadetega EPL nii vihaselt tööorjust kaitseb. Mida rohkem töötunde, seda rohkem tarbimist ja raiskamist, ja seda rohkem keskkonna kahjustamist. Seda vähem inimestel aega oma lastega koos veeta või kasvõi mõni hea raamat läbi lugeda. Kas elu eesmärk peab olema enda haigekstöötamine? Pisiettevõtjana on mul perioode, kus tuleb töötada 16 tundi päevas ja ilma puhkepäevadeta, aga samas on võimalus võtta endale suvel kolm kuud puhkust või ükskõik millisel ajal aastast mõni vaba nädal. Ja ilmselt kogunebki tööaega keskmiselt neli päeva nädalas. Muide, paljudes ettevõtetes ongi sisuliselt neljapäevane töönädal, kuigi ametlikult sellest ei räägita.
14.05.2018 07:30
Average annual hours actually worked per worker:
Estonia 1,855
25 Finland 1,653
26 Sweden 1,621
27 Austria 1,601
28 Switzerland 1,590
29 Belgium 1,541
30 Luxembourg 1,512
31 France 1,472
32 Netherlands 1,430
33 Norway 1,424
34 Denmark 1,410
35 Germany 1,363
14.05.2018 07:35
ning edutas kommunistliku parteisse erilisi privileege saama.
Nii asusid endised kelmid ja tööpõlgurid rahvast juhtima?
Kas juhivad seniajani, nagu kommunismi dünastia?
14.05.2018 07:46
oleks 7 päevane töönädal ja 10 tundi päevas - siis hakkaks rikkus voolama ja õnn laskuks maa peale.
14.05.2018 07:50
Mitte ühtegi häält sotsialistidele,nende tüúpiline esindaja on varas Vink,kes on enne kohut soolaputkasse surutud.
1 2
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega