Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
19.07.2018 00:33
Eks ole neid uppunud mitte-eurooplasi sealt Ahja jõest juba üksjagu välja kougitud. Kas EPL tahab, et see jätkuks samamoodi edasi, et meie kliima ja loodusolud oleks need tõkked, mis meid illegaalsest rändest päästavad? Äkki tara olemasolu paneb järgmised mõtlema, et kas ikka tasub siia ronida ja jääb neist ehk mõni elama.
    19.07.2018 10:19
    Mitte ükski tara koos kõikide hüper-super kellade ja viledega ei hoia riigipiiri puutumatuna. Aed ja riisutud riba + patrulltee + mõned valveseadmed saavad olla ainult väikesed abivahendid. Eelkõige on vaja ikka korralikku piirivalvet, kes suudaks valvata, tõkestada ja vajadusel ka lahingut lüüa. Millegipärast piirivalvesse ei taheta investeerida? Aed ja riisutud riba + patrulltee + mõned valveseadmed ei maksa ühegi nipiga 2,4 miljonit kilomeetri kohta. Isik kes seda tõemeeli väidab on suli ja tuleks kohtu alla anda.
    19.07.2018 11:22
    EPL võtaks liivaneegrid tee ja suupistetega vastu. Annaks pärast tasuta korteri.
19.07.2018 00:50
Vaevalt üle Narva jõe ja Peipsi. Lõunas jama värk...............!!
19.07.2018 01:10
Nojahh, lihtsurelikule läheb 2 meetri kõrgune traataed maksma ca 5 tuhat euri / kilomeeter, riigile aga "kõigest" kaks keskmist brutokuupalka e. 2482 euri / meeter... Teisisõnu siis talunik või ettevõtja saaks omale pool kilomeetrit aeda, riik aga meetri... Aga mis parata - mõisa köis, las lohiseb e. "riigi hange" ja ei miskit laristamist...?
    19.07.2018 05:56
    4 m betoon aed on kordades odavam max. 100 milj. mitte 320 milj.
    Hiinlased ehitavad selle aia valmis ka 50 milj.
    Korraldage aia hinna väljaselgitamiseks rahvusvaheline hange kui ise arvutada ei oska.
    19.07.2018 10:15
    anvelt ja vaher ei räägi ja ajakirjakud ei oska küsida, maksumuse komponente. ametnike kaitsemahhanismi kaudu on kogu värk riigisaladus ...
    siiski võin ma kihla vedada, et riigipiiri planeeritud 320 mijonist investeeritakse otse piiririba alasse mitte üle 160 miljoni. muu raha kulutatakse "jälgimisvõimekuse loomiseks", täpsustamata, et Tallinnasse ehitatakse uus büroohoone, kus asuvad tööle mitmedsajad ametnikud, kellel pole piiri valvamisega rohkem pistmist, kui trükikojal eesti päevalehe lugejani toimetamisega ...
19.07.2018 02:44
Riigipiiri ehituse üksikasjad peaksid olema riigisaladusega kaitstud. Seega ei saa kõrvaltvaataja hinnata et kas on tegemist kalli või odava ehitusega. Ja tegemist ei ole kindlasti ainult traataia ja tee ehitusega.
    19.07.2018 10:20
    et iga korra- ja riigikaitsega seotud asutus kuulutab oma tegevuse riigisaladuseks, aga sina maksad turvatunde eest napp 4 korda kallimat hinda?
    kogu seda riigisaladust võib pärast igaüks (sh. idanaaber ja tema eksperdid) vaadelda ja näpuga katsuda. seda kuulutab ju Anvelt avalikult, et mehi ei jätku selle riigisaladuse kõrvale seisma ... seega peale objekti valmimist ja raha kulutamist lakkab olemast saladus. miks siis praegu ei saa vähe täpsemalt rääkida?
19.07.2018 02:47
320milli traataia eest mis ei anna sisuliselt mitte midagi? Keda see traat ikka takistab.. See oleks valitsuse suurim möödapanek. Sorri aga selle raha eest saaks kõik need vähihaiged keda haigekassa ei toeta terveks ravida järgnevad 20aastat.
19.07.2018 04:31
Kui EKRE võimule tuleb, siis viiakse piirivalve sõjaväe alluvusse ja antakse korraldus piirivalvuritele korraldus kõik ebaseaduslikud võõramaised piiriületajad maha lasta. Kes on selle poolt, tõstke pöial!

Roosade liberastide valitsemine on viinud sellleni, et Harku kinnipidamiskeskusest on lastud mööda Tallinna lahti 108 "kontrolli all" olevat illegaali, kuna roosade vastuvõetud seadus ei võimalda murjaneid tagasi oma maale saata ja lõpmata kaua kinni ka hoida.

EKRE võimuletulekul saadetakse kõik mugavusprussakad tapiga oma koduranda ja esitatakse neile arve. Aitab jamast.
19.07.2018 05:22
See paar traat-tara, tee, liivariba ja kaamerad minu arvates ei anna kuidagi nii suurt eelarvet asjale. Vaadake meetrihinda! Lõhnab jälle ressursside ebaotstarbeka kasutamisena. Aga siin riigis on kõik võimalik. Eraettevõtja ütleb mingi utoopilise hinna ja riik taob kinni, enam ei imesta ka. Kui juba mingi asutuse nimevahetustahvlid ja dokumentide päised lähevad miljoni maksma, asi siis see migranditõrjetara veerand+ miljardi euroga teha pole.
19.07.2018 06:33
EPL ja Delfi laskuvad pidevalt ei tea mille võrdlemise tasemele - kas ikka teatakse, mis asi oli Maginot' liin?
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    19.07.2018 14:23
    Tõsi, oli ka seda kuid paraku, ehmatuseks see jäigi, sest tankid olid kui dinosaurused, suured küll, kuid mitte otstarbekohased (ja oi kui aeglased pealegi). Jälle, ajalugu, kui läinuks teisiti, ei siis Jossif julgenuks Eestit hõivata. Võinuks üldse tulekahju jääda lokaliseerituks......ja baltimaad puutumata.
    19.07.2018 14:43
    Ei imesta kui selle piiri ehitamise maksumusse on sisse kirjutatud suur hulk õhku.Olen seda juba kõrvalt näinud kuidas riigi tellimuste korral kirjutavad ettevõtjad tellimusse kõvasti õhku sisse,et aga omale rohkem tasku panna,riigi tellimused ju kullaauk ja riik laseb aga ennast pügada.
    19.07.2018 20:27
    et siis Tallinn on Pariis ja Toompea on Bastille?
19.07.2018 07:23
100 mlj maksis Eesti EL-i nn eesistumine?!Tõlkes tähendab see et 100mlj eest korraldati üks sisutu jutupidu millest kellelegi mingit kasu pole tõusnud!Sellega võrreldes on 350mlj riigipiiri väljaehitamisele lausa peenraha! 100mlj tühjale sõnamulinale kulutada tundub mingile seltskonnale igati mõistlik,samas 350mlj riigipiiri väljaehitamisele aga priiskamine ja mõttetu kulutus?! See ongi euroopalik mõtlemine...teeme suuri sõnu ja valmistume murjanite vastuvõtuks aga piirikaitseks raha ei ole!
19.07.2018 07:31
Ärge tehke riigipiirist uut Alkoholipoliitika sarnast "Ämbrit".
Korralik riigipiir sellise naabri suhtes on Hädavajalik!
Iga asja eest siin maailmas tuleb korralikult maksta.
Ilma raha kulutamata seame oma elu hädaohtu nii praegu kui ka tulevikus.
Meile on vaja korralikku riigipiiri.
    19.07.2018 10:25
    jutust eeldan, et oled nõus käibemaksu tõstmisega 25%-ni?
    või "riigikaitse maksu" kehtestamisega nii 3-4 protsenti tuludest?
    või mille arvelt selle muu pillerkaari jätkumisel neid korralikke piire, muuseumeid ja superministeeriumeid peaks rajama?
    19.07.2018 12:48
    Nõus, aga mis mõte on korralikul riigipiiril idas, kui lõunast saab takistamatult sisse jalutada, sõita või aja säästmiseks hoopiski lennata, ujumise oleks peaaegu unustanud?
19.07.2018 07:48
Kommunistlik päevaleht hakkab pabistama, et äkki tehakse liiga hea piir ja keegi enam üle ei pääse. Ja mis katsetustest nad räägivad. Näha on juba praegu, et piir ei pea ja kõik kes jala siiapoole saavad lohistatakse meie maksuraha peale lebotama. Kas Harku pole juba täis?
    19.07.2018 08:21
    Nojahh, kui nood "piiri-valved" ka edaspidi kõik ebaseaduslikult piiri ületavad subjektid "kohuse tundlikult" eesti maksumaksjatele kostile veavad, siis pole küll suurt vahet, kas see piiritara tuleb põlve- või pilvekõrgune - selle ületamise viis on juba puhttehniline pisiprobleem...
    19.07.2018 08:27
    Midagi hullu ei juhtuks, kui piirivalvurid avaks piiririkkujate pihta ühekordse hoiatusega tule. Selline standardprotsess, mis hoiaks palju jama ära. Pehme jõu korral tullakse varsti prinditud relvadega üle ja siis läheb mölluks.
    19.07.2018 09:47
    Pehme jõud on Euroopa Liidu puhul kohustuslik. Vastasel korral läheb see tuleavaja viivitamatult vangi.
19.07.2018 08:12
Partsu sadade miljonite kõrval, mille eest ei saanud ühtegi jooksvat meetrit venemaa annekteeritud Tartu rahu lepingu järgset maad juurde, on tänasel päeval küsimus- kas kaitseme riiki või läheme laia ilma laiali ja rohkem sellest ei räägi.
19.07.2018 08:22
Kõlab nagu Venemaa tellitud sisuturunduslugu.
    19.07.2018 11:31
    Ühele mehele Venemaa-reisil kingitud "tasuta läpakas", mille see sügavalt valgustatud peatoimetaja "oma lastele mängida" tõi, läheb mehele ja Eestile juba aastaid ikka paganama kalliks maksma...
19.07.2018 09:21
Ei saa tõesti aru, miks seda võimsat EU idapiiri vaja on. Aafrikas ei julge neeger enam varvastki vette pista. ´"Abiorganisatsiooni" laev tirib pardale ja toob Itaaliasse. Ja siis leelutatakse Brüsselis mingist ühtsest poliitikast?
19.07.2018 09:22
Pole mōtet yhe puuga mōōta kōike. Kui piiril on raskesti läbitav soo siis las see jääb sooks, sinna pole aeda ja teed mōtet rajada. Kus on kerge pinnas seal teine lugu. Kui Läti vōi Leedu kaasa ei tule siis ületatakse edaspidi hoopis lōunapiiri kaudu. Vōi tullakse pimedas paadiga üle järve. See meeletu tara liigutab probleemi asukohta punktist a punkti b ega muuda seda olematuks. Pigem kas ollakse punkti b liikuva probleemiga tegelemiseks valmis?
19.07.2018 09:54
teemal, kus ei osata välja tuua põhjendusi läbi kalkuleeritud alternatiivide. Keegi kuskil arvutas ja saagu x raha eest juhtuma ei ole argumenteeritud vastus ning tuua sisse, et riigi turvalisus kaalub üles kõik numbrid tõestab läbimõtlemattuid käike, mille vigade eest kodanik pale higis peab kinni msksma. Riik ja turvalisus on väga olulised, aga sefa ruleb väikeriigi puhul teha targalt.
Sama teema on RB ehitusega, keegi ei tea mis see maksab ja mis sellel rahal liikuma hakkab ja kuidas see ära tasub. Ja nüüd toome tarad sisse, idast tara ja riigi lõikame samuti taraga pooleks ja loodusesõbrad hakkavad metsas metsloomi karjatama, et vajalik aiaauk kätte juhtada. Läti ehitab tara ja nüüd meie väiksed pindalad on ilusti tarastatud...
    19.07.2018 10:51
    Ja nende tarade sisse on ehitatud veidi väiksemad tarad ka, et ennast muust maailmast saaks isoleerida (tsitadellid nagu). Tegemist on endiste mafioosodega valdavalt, nemad juba teavad kuritöö ja karistuse olemasolust. Igatsugu tarad, rauduksed, fonolukud ja mis iganes.......see annab ka impulsi majandamise edusammudest, kuid mis see ühiskonnale maksma läheb, seda teadvustada ei taheta. Politseinikke koondatakse, uurijate lauale kuhjuvad dokumendivirnad, raha vahetab peremehi kas ümbrikutes või ka kilekottides, suuremat sorti tegelaste puhul viisakamalt, nagu preemiad, kuldsed käevõrud jne......
19.07.2018 12:01
on ju täitsa tavaline ja normaalne veits väiksem kui ungaris aga ok
19.07.2018 12:31
Kas ehitatakse piiri või kontrolljoont?
19.07.2018 12:40
taastada piirivalve,kes seda ajutist kontrolljoont valvab, on meestel tööd, perel leib laual ja ka isamaalisus tugevneb
19.07.2018 12:56
jätke Elmar Vaherile üks väike väljaehitamata piirilõik,, tema ütles, et tulevikus vaja samuti provokatsioone riigipiiril korralada.
1 2
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega