Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 3
11.07.2018 00:30
see on pikalt valitsenud reformierakonna poliitika tulemus, kliinikumid on tegelikult oravate parteikontorite fiaalikesed, kus jätkuvalt aetakse neoliberaalset meditsiinipoliitikat, vaid pooleteiseaastane vasakpööre ei saa seda käigu pealt muuta, seda pöördumatut protsessi saab vaid korraks pidurdada. Linnad tühjenevad, arstid lähevad piiri taha jne. Trumpi oleks vaja ...
    Näita vanemaid (19) Laadin kommentaare...
    11.07.2018 12:03
    alternatiivfaktide levitamine.
    22 milj. pole õige.
    11.07.2018 12:27
    120 000 aastas riik ei suuda maksta!!!!
    On lolli,kes seda usub?asi ei ole rahas,vaid selles,et muidu enam ei saa maad inimestest puhtaks.
    Lihtsalt kiirendatakse seda,mida on üritatud juba
    pea 18 aastat teha.
    Iga algatus,mis parandaks maarahva olukorda,tehakse ajakirjanduses maha juba algfaasis.ja pööbel ulub kaasa.
    11.07.2018 17:00
    Kas Valgal on põhjust hädaldada? Delfi kaardi kohaselt Trt.-Valga 84 km 1h 02m, Trt.-Jõgeva 53 km 44m, Trt.-Põltsamaa 60 km 44m, Trt.-Põlva 47 km 35m, Trt.-Võru 74 km 58m, Trt.-Mustvee 63 km 47m
11.07.2018 01:32
Valitsus ju oli nõus raha andma, aga Valga haigla juhatus ei muutnud oma otsust haigla sulgemise osas ju.Põlva otsustas jätkata ja sai valitsuselt ka raha.Juhtkiri või asi!!
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    11.07.2018 11:27
    Vihakõned ka
    11.07.2018 11:29
    `` Mis seal imelikku kui üks sünnitus toimus maanteel? Selliseid sünnitusi toimub praktiliselt iga päev ja kohtades kus on sünnitusosakonnad. ``
    Palun viidet konkreetsele allikale, mille põhjal nii väidad. Kiirabitööga pole sa kursis, aga mina olen. Selliseid sünnitusi ei toimu kaugeltki iga päev. Kui toimuks, oleks riigis midagi väga valesti. Aga jah, keski + sotside taktikepi all juba liigume selles suunas. Ja jõudsasti.
    Tai postest. No südant sul sees küll pole,väida ise mida tahes. Palja mõte, et ligi kümme päeva pimedas niiskes koopas olevad lapsed peaksid veesurma surema, tekitab õudust.
    Aga jah, mõne jaoks on tähtsam, et jalgpalli vaatamist ei segataks.
    11.07.2018 11:51
    Loomulikult tekitab selline mõte õudust, aga sinna koopasse ei oleks pidanud hoiatustest hoolimata ronimagi. Nendel vedas ropult, et käike mööda sai edasi minna - kui poleks saanud, oleksid olnud nad tupikus ja ammu uppunud. Vedas, et käigud tõusid kõrgemale, mitte ei laskunud allapoole - kui poleks nii olnud, oleksid nad ka uppunud juba ammu. Vedas, et neid teati minna otsima - kui ei oleks teatud, oleksid nad sinna jäänudki. Võib-olla mõned eriti tugevad oleksid mõne nõrgema poisi ära söönud ja vihmaperioodi lõpuni vastu pidanud. Vedas ka, et õhku ikka jätkus - kui oleks koopas olnud mürgised gaasid, oleksid nad ammu surnud.
11.07.2018 02:17
Täiesti nõustun eelnevate kommentaatoritega. Vaadake, kes on haiglate/kliinikute nõukogudes. Nõukogud kubisevad oravatest, kes pole karvavõrdki huvitatud olukorra paranemisest tervishoius.
    11.07.2018 06:40
    Sünnitusosakondade rahastamise lõpetamise otsuse tegi Haigekassa Ossinovski targal juhtimisel. Oss on orav või?
    11.07.2018 08:04
    tobedat kiirabipäälikut kui see seal Tartus pole enne kuulnud
    Ülimalt positiivse PR juhtumi suutis too tegelane negatiiviks keerata ja seda nimelt iseenda jaoks
    Kui ta oleks suutnud vait olla,poleks sellist prohmakat tema jaoks olnud
    11.07.2018 08:17
    Vahi sigu, kesik ehib ennast sinimustvalgete lippudega! Võtke oma oravad ja sotsid ning kerige kõik koos põrgusse!
11.07.2018 04:56
Kas riigile tahtlikult selliste kahjude tekitamine ei ole riigireetmine?
    11.07.2018 06:24
    riik on ministrid ja rahvas on kahju tekitajad ministritele
    11.07.2018 07:06
    Parts ja Anzip saadeti terellide asemele Brüsselisse
    11.07.2018 08:15
    Toslem 11.07.2018 04:56
    Kas riigile tahtlikult selliste kahjude tekitamine ei ole riigireetmine?


    Eesti riigi reetmine algas 1992. aastast kellegi hampelmannist Laari pukkitoppimisega (debiilse rahva aktiivsel ja lollil kaasabil, teine "raund" 1999). Miskipärast siis, kui kogu Eestit ja tema ettevõtteid mahaparseldati, taolisi kõlavaid nõukogulikke loosungeid riigi reetmise kohta ei mäleta.
11.07.2018 05:29
Kes teab, miks selline sõnake järsku pähe silkas. Kuid arvestades, milline tsirkus on juhtunud ühe Eesti linnakesega, piirilinnaga, mille sõsar asub kohe ühel uulitsal, kuid teisel pool piirijoont, on taoline tsirkus üsnagi häbiväärne. Ja kodanikele kahjulik. Ja kisub muidugi kõvasti alla Eesti valitsuse mainet, mis niigi savijalgadel hüpleb. Seda ka seepärast, et Valga haila sünnitusosakond oli nii-öelda piiriülene, kahe erineva riigi üks pupede saamise kohake. Ja kui arvestada veel sedagi faktorit, et jant toimus sel ajal, kui Eesti valitsus lainetas lisaeelarve, riikliku, lainete mühas, on situatsioon üsnagi kurb ning häbiväärne.
    11.07.2018 08:15
    seal oligi mingi teema, et lätlased käisid valgas sünnitamas ja taheti ullult kallilt renoveeritud valga haiglast teha üks haigla kahele linnale. kas poliitikud ja ametnikud ei saanud oma kilekotte ära jaotatud või mingi kamm seal oli.
    mulje jääb küll, et trukitakse rahvast just kui nimelt.
11.07.2018 05:31
aga raha on vähe,riigil. Kui prioriteedid on mujal, mitte tervishoius, siis pole mõtet halada. Millegipärast ei mõista ükski ajakirjanik hukka eesti-vene piirile maetavat 300 miljonit eurot. Sel teemal sõna võtta ei juleta v arvavad kõik ajakirjanikud tõesti, et selline kulutus on vajalik. Muide oravad plaanisid piirile kulutada tunduvalt tunduvalt vähem, ometi nüüd nad samuti kui ajakirjanikud sellele kulutusele vastu ei vaidle. See tähendab, et on valdkonnad, mida kritiseerida ei julge keegi ja neisse valdkondadesse maetaksegi arutult raha, selle asemel, et see raha paigutada kasvõi tervishoidu, kus rahvas sellest reaalselt kasu saaks.
11.07.2018 06:11
...lammutavad kõik politikaanid (poliitikuteks ei saa neid nimetada, poliitikule on tähtis töö tulemus, st, oma rahva heaolu, mitte praegune pakasuhha ja eelmine kuritegelik ükskõiksus). Igal sammul näeme, et "juhtimine" on allutatud erakondlikele huvidele ja elutegevus käib ühest valimisperioodist teise. See, mis toimub vahepeal ei huvita ju tegelikult mitte kedagi. Võhikud, kuid samas ustavad parteilased, juhivad riigi silmnähtavalt rappa, spetsialiste ja majandusanalüütikuid ei kuulata, ümarpead on võtnud endale otsustamisõiguse, karistusi lauslolluste eest pole ette nähtud, kes need kinni maksavad --on tavalised inimesed. Vanasti läks kuningas lahingusse vägede eesotsas---ta vastutas oma eluga kogu riigi ja rahva tuleviku eest, praegu lendavad "ministrikesed" helikopteriga "hädaorust" kõrgelt üle, ei trügi haisvas "tasuta" transpordis" ja mis peamine, neil on leivad ühes kapis eestlastele surma kuulutaja -Toomiga. Kas enam madalamale võib langeda ja tõsiselt imestan selle üle, kes eestlastest Kesikuid ja sotse valib.
11.07.2018 06:15
Eesti andis Lätile eelmisel aastal 25,6 miljonit aktsiisitulu, lihtsalt kinkis, kuid mitte keegi ei julge jutuks võtta kui suur osa käibemaksust seetõttu Lätile kingiti. Käibemaks 20% on nii aktsiisilt (maks maksult) kui ka alkoholi enese hinnalt ning kokku on oluliselt rohkem kui "tühine" aktsiisisumma.
Piirialasid on alati toetatud ja peab ka edaspidi toetama. Elu ei pea keerlema vaid pealinna ümber. Samas riigipiirile üle 300 miljoni eest tara ehitada, on mõttetuse tipp. Vanarahvas ütles, et tara peab kinni looma, mitte inimest.
11.07.2018 06:19
Eesti lõhkumise alustasid rehvid-oravad ja paistab et lõpetavad kesikud .
    11.07.2018 06:51
    kas või ainult ühtegi poliitikut , kes hooliks meie rahvast ja riigist , sest senini teenivad nad vaid parteid ja ise ennast
    11.07.2018 07:33
    Olen nōus, et igas kolkakohas ei peagi kōiki teenuseid olema, kuid sellele vastav peaks olema ka seal elavate inimeste maksukoormus. Hetkel maksab aga kolkainimene lihtsalt raha riigile tühja.
11.07.2018 06:20
õige, rumalaiest ministritest tuleb lahti saada mõttetu raha hävitamise koht ja see kehtib praegu kõigi ministrite kohta valitsuses. Kaasa arvatud president.
11.07.2018 06:23
Mida siis rahvas ootab?Kuni rahakott tühi ja võlad kaelas?Iga kuu alguses peaks rahvas teadma,millega iga minister eelmine kuu tegeles.
11.07.2018 06:43
See kesikute ja sotside valitsus on riigi hukatusse viinud. Viljad alles tulevad. Hoia jumal Eestimaad!
    11.07.2018 07:26
    Oravate 17 aastat riigi õhukeseks viilimise poliitika on Eesti riigi hukatusse viinud. Riigieelarve saadakse juba 17 aastat kokku kusagilt äärealadelt infrastruktuuri või omavalitsuse asutuse kaotamise arvelt. Seda pattu ei saa küll kuidagi ainult sotside ja kesikute arvele panna. Nad jätkavad reformierakonna poliitikat.
    Tuletaks meelde, et reformierakond sai võimule, lubadusega teha Eestist Euroopa edukaim riik. No ei paista ju Euroopa edukaima eduka riigi moodi, kui isegi sünnitusmaja jaoks raha ei jätku.
11.07.2018 06:45
See maantee ääres sünnitanud naine ja kogu abiliste meeskond peaks saama Janek Mäggi nimelise teenetemärgi: nad ju tõestasid valitsusjuhi sõnu!
See, et maakohtades ja Tallinnast eemal asuvatest linnadest-asulatest võetakse ära poed ja töökohad ja pangateenused ja normaalne liiklus ja arstiabi - see on riiklik kuritegu.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    11.07.2018 09:06
    Neid maantee ääres sünnitanuid on igas maakonnas ja neid tuleb veel edaspidigi. Konkreetne juhus lihtsalt rakendati demagoogia vankri ette. Mis siis edasi? Kas hakkame nõudma näiteks Türile paarikümne vähihaige pärast onkoloogia osakonda?
    Ei ole enam 19 - s sajand kus Valgast Tartu tuli hobesega sõita.
    11.07.2018 10:04
    nüüd saab tasuta transporti kasutad .
    11.07.2018 10:51
    probleemi tuleks laiemalt vaadata, eks neid juhtumeid on ikka, et tuleb sünnitada maantee ääres aga riik ei peaks sellele panustama vaid tegema kõik , et asjad nii ei läheks. Teadagi on probleem veel selles, et kui jääda lootma, et kiirabi viib su ValgastTartusse siis võib juhtuda, et pole vaba brigaadi, päästekeskus suunab väljakutse lähimale vabale brigaadile ja see võib vabalt olla kes teab kus jne. ehk siis tuleb oodata ning kui nüüd sünnitajad peavad valima, kas oodata vabanevat kiirabi või ise kihutama hakata siis hakkadki mõtlema, milleks ja kuhu lähevad maksud, kui selle eest ei saa elementaarset meditsiiniteenust vaid see on nagu loterii, kuidas parasjagu veab.
11.07.2018 07:04
Saamatus väljendub kõikjal...riik on igaltpoolt nii õhukeseks lihvitud, et paistab läbi ja mõnelpool enam pole riiki.
    11.07.2018 09:38
    Ametnikearmee ja pöörasuseni aetud paberi ja aruandluse kohustuste järgi seda küll ei ütleks
    11.07.2018 10:20
    Eesti põhjapiiril pidvat maapind radooni ja veel mitmeid teisi tervisele mitte just kasulikke gaase välja ajama, ju need on siis ka mõjutanud valitsuse ja friigikogu otsuseid ja mitte paremuse suunas.
11.07.2018 07:04
Kuhu valitsus käe külge paneb,selle ta kannikasse keerab.
11.07.2018 07:07
Ärge ainult valitsust kiruge ,vaadake ka sünnitaja käitumist!
11.07.2018 07:29
Peale rehvormierakonna valitsemisaega läheb aastakümneid ennekui midagi normaalseks muutub.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    11.07.2018 08:41
    ..unustatakse ära,et kes oli see valitsus,kes alustas kütuse- ja alkoholi aktsiisi tõstmist?Reformikad alustasid ja näit.täna oleks alkoholi aktsiis veelgi suurem olnud,kuid praegune valitsus vähendas.Reformikad oleks 5.aastaga veelgi rohkem aktsiise tõstnud.Ise ie ole keskerakonna pooldaja,kuid reformikad oleks veeelgi suuremasse vaesusesse viinud madala palgalised.
    Arvan,et igas maakonnas peab olema üks suur haigla,kus on kõik vajalikud osakonnad k.a. sünntusosakond.Tundubki,et kõik koondatatakse Tartu ja Tallinna ning kes elavad nendest piirkondadest kaugemal,kui 200km.ongi ääremaa.Need ääremaalased,vaadake ise ,kuidas hakkama saate ongi lapspoliitikute arusaam.
    11.07.2018 09:09
    Oleks, oleks. Viimane RE seatud õlle aktsiis oli 9.13.
    KE valitsus tõstis esimesel võimalusel 15.52-le, nüüd on 18.61.
    Missuguse alkoholi aktsiisi see praegune valitsus vähendas?
    Arvad, et kui päevast päeva üht ja sama vale korrutada, küll siis leidub uskujaid.
    11.07.2018 10:58
    pole tähtis, kes alustas, oluline on kes lõpetaks selle pulli.
11.07.2018 07:36
sellist tralli Valgas ei saa kunagi toimuma, nagu on päälinnas hommikuti ja õhtati. Kui igasugused hakkavad, kas tööle või töölt ära sõitma. Ega ka vist esmaspäeva hommikune ja reede õhtune sünnitaja ei saa sellist "luksust" sünnitada põllul. Vaid siin saab iga tulevane vanem tänada RÜÜTELMAAD, uue asfaldilapse sünni puhul. Ja seda on valitsusele juba nii palju, et kellel see Valga enam meenubki. Saared ja jäätee on veel omaette teema.
11.07.2018 07:39
Mida rahvas undab? Teil on tasuta või peaaegu tasuta bussisõit surnuaeda ja tagasi! Tänud vaid Kadrile! Sünnitusosakond ei huvita tõesti kedagi ja 120000€ on ülemõistuse summa meile.
    11.07.2018 08:45
    ..ole tasuta bussisõite,vaid ikka maksumaksja taskust kooritakse selle katteks raha.Mida kostad selle peale,kui riigi monopol Eeesti Energia tõstab elektri hinda 30%?Kütuse aktsiis ja elektri aktsiis on hinnatõusu poolt veel hullemad,sest nende tõusudega tõusevad 100% kõik hinnad igas valdkonnas ja riik saab käibemaksudena raha riigikassasse.
    Tasuta lõunaid ei ole.
    11.07.2018 09:40
    Huvitav et teised väikelinnad kus sünnitusmaja on samuti ca 100km naugusel saavad ju hakkama, valgalased siis nõrgemad vms?
11.07.2018 07:46
normaalses riigis oleks selline valitsus rahva poolt juba ammugi kukutatud... aga meil pole vist rahvast...on mingi "lambakari"...
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    11.07.2018 09:18
    Peaasi,et teised kaa,teised kaa
    11.07.2018 09:33
    to:Konstateerija 11.07.2018 08:58
    Eelmised ja eelmised! Unustage nad juba ära, sest praegused käkid on 100% praeguste tehtud. Ka kõik halvad otsused oleks selle ajaga suudetud ringi teha kui vaid mõistust oleks!


    Inimesele, kes oma peaga mõelda ei oska, muidugi "saanuks kõik ümber teha". Ja teiesugustele ei tule pähegi mõtet, aga MIKS neid aktsiisitõuse üldse tehakse!? Niisama, igavusest või? Neid tehakse sellepärast, et eelmised valitsused on Eesti majanduse sedavõrd olematuks ja suutmatuks muutnud (samal ajal riigiaparaadi ja oma rahalüpsi MTÜ-d ja SA-d nii rasva kasvatanud), et RAHA ENAM RIIGIEELARVESSE PIISAVALT LIHTSALLT EI LAEKU! Ja see on juba puhtalt ja täielikult "reformijate" 17 aastase tegevuse või tegevusetuse (valige kumb rohkem meeldib) tulemus! Seda 1-2 aastaga kuidagi heaks teha pole võimalik. Seetõttu on taolised "juhtkirjad" alatuse, demagoogia ja küünilisuse tipp!
    11.07.2018 10:32
    Aga meil ju polegi valitsust, mida sa siin kukutad?
1 2 3
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega