Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
Anonüümne kommentaar
16.11.2017 00:36
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "On tõesti" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
    16.11.2017 01:41
    Feministide jaoks on "ahistamissüüdistus" eelkõige võimalus karjääri teha või raha teenida.
    Mis on tagajärg?
    Lääne inimesed ei ole elanud sm-ste Krõlenko ja Võšinski ajastut. Ei ole harjunud, et nad on "süüdi süüdistamise hetkest alates" ja et tõestada oma süütust ei ole võimalik - ei ole kellele ega kus tõestada, mitte kedagi ei huvita, keegi isegi ei küsi midagi. Lastakse töölt lahti, kaotad perekonna, sissetuleku, "lõigatakse filmist välja" etc etc etc ja kõik.
    ... ja Putini Venemaa, kommunistlik Hiina, Islamimaailm, ei tundugi enam elamiseks nii koledad ...
    Kui keegi millestki aru ei saanud - pole oluline, milles süüdistatakse, oluline on, et tõestada pole midagi vaja ja ennast kaitsta ei ole võimalik, samuti ei ole laim ega valesüüdistus kuidagi karistatav.
    See on Lääne demokraatia ja õigusriigi lõpp.
    Antud kommentaaril on 2 registreeritud vastust ja 2 anonüümset vastust, mis on nähtavad anonüümsete kommentaaride kaustas
16.11.2017 02:01
Filmidest ja telesaadetest tuleks välja lõigata kõik ahistamis kahtlusega stseenid, samuti kõik alkoholi-, tubaka- ja narkootikumide kasutamisega seotud stseenid, rassistlikud stseenid, LGBT sallimatud stseenid ning seks ja vägivald...Tööle ametnikud, tööle!
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    16.11.2017 11:02
    Kui enne oli flirt ,siis nüüd on ahistamine.Kõik see kipiš on muidugi pärit eelkõige USA-st kus sellest jamast on advokaadid endale lõpmatu tööpõllu teinud.
    Tulemus on üksikud lastetud naised,kes ei saa kunagi endale meest(sestr ega pole ka ühtegi sobilikku veel maailma sündinud) .Mingist hetkest alates nad ei oska seda endale tahtagi ja nii me, eelkõige valged inimesed, vaikselt välja suremegi.
    Värvilise nahavärviga ühiskonnad on sellest jamast end veel kuidagi osanud distantseerida ja on jäänud oma traditsioonide juurde,kus naine on päris naine ja mees on päris mees,mitte sellised kesksootud nagu on põhja-ameerika ja euroopa inimesed.
    16.11.2017 12:15
    kõik õige-laagrisse tuleks saata toots, kiir, kogu "siin me oleme" meespere ja päris kindlasti toomas nipernaadi
    04.06.2018 00:31
    Kuradi kurat!!! Mis asi on see kui naine (abielus!) oli nõus sõitma suplema ja pärast lähenemise katsel oli nõus....aga otsustaval hetkel hakkas vinguma, et ära jända, ma ei taha, teine kord jne. Tulemus, bensiin põlema ja suund kodupoole ja siis mossitas ja läks vihaseks, et ära enam kunagi nägu näita ega küsi midagi! Küsimusele, milles probleem, ise ei tahtnud ja nüüd vihane, vastus: Mis teha kui ma olen selline, see ei tähenda, et peab minema jooksma! Tagasi võssa ja kõik jälle otsast peale, et ära jama ja ära vaata, aga asi sai aetud. Ja võibolla aetakse tänase päevani sama eelneva ,,vägistamisega'', sest ainult nii soovitaksegi! Mind ei ole mõtet siit otsida, see mees ei pea olema mina kes selle läbi elas, võib olla usutavaid sõpru kes haruldustest räägivad.... Kuidas sellised tädikesed siis vägistamist vajavad, aga nüüd ühtki meest enam ei saa, sest suure hirmuga tõmbab potensiaalne peig silmapilk uttu!?
16.11.2017 06:15
Ahistamise sõna on omadega pankrotis. Igaüks kasutab nagu juhtub.Süütud kannatavad, "süüdlased" itsitavad. Meedia lõikab "rasvast saaki" midagi külvamata.
.Kergitab keegi seelikut põlve pealt, kohe puud langevad, neist saadud paber kirjutatakse ahistuslugusid täis ja paisatakse müüki ning postitatakse kodudesse! Juurdekasvu puudujöääki asendame pagulastega.
16.11.2017 06:18
Ehk siis lühidalt, kokkuvõtlikult ja enamusele arusaadavas keeles: nn "ahistamisest", "diskirimineerimisest", homofoobiast" ja "rassismist" on saanud vasakliberastide/kultuurmarkistide mentaalse terrori ajastul uus legaliseeritud šantaaživahend. Võigas relv, millega häbimärgistatakse ja elimineeritakse kõik, kes "uue aja demokraatlikele väärtusele" ei kuuletu...
16.11.2017 06:43
Selle kohta ei üelda, et inimesed on julgemad, inimesed on lihtsalt vingumad.
16.11.2017 07:13
Ahistamine on ja jääb. See on seotud inimese ambitsioonidega. Kuna seksuaalfooniga suhtlemine moodustab inimese käitumisest umbes pool, siis jääb ka ahistamine vähemal või suuremal määral. Küsimus on reaktsioonis ahistamisele - julge kaitseb ennast, argpüks allub ja hakkab kunagi hiljem virisema. 10 a. hiljem vingumine ahistamise teemal on nõrk.
16.11.2017 07:30
Jälle üks hullus mis on Pandora laekast väljunud.
Laus lollus mis toimub. Tegelijult peaks inimene kes süüdistab teist inimest ahistamises karistada saama kui ei suuda juhtunut 100% faktidega tõestada.
Kõik need aga kes tahavad raamatute, filmide ja üldse kunsti kallale minna, et seda "tänapäevaseks" muuta, peavad linna peaväljakul piitsa saama.
16.11.2017 07:33
Mis on ahistamine? Kas see, kui mehed peavad naist raha ja kingitustega meelitama, pole meeste ahistamine ja alandamine?
    16.11.2017 08:06
    Vaimne vägivald.
    16.11.2017 08:49
    Kellyl on õigus, weinsteinide pervo-perhvoomantsite motiiviks OLI sügavalt perversne vaimne vägivald.

    Weintseinide nilbed masturbatsioonid justnimelt valgete naiste ees olid kättemaksu ja alandusehimust inspireeritud, öäk. Loetagu Mark Oppeneheimeri asjatundlikku kommentaari Tabletist (guugelda 'Harvey Weinstein, Philip Roth, and Jewish Perverts') või vaadaku Youtube'ist Larry Davidi satiirilist ülesastusmist SNL-is, tegemist on väegede kultuuraspetsiifilise pervoseksuaalse sado-maso ahistamisega.

    äpipealt needsamad motiivid on alati olnud ka nn homoparaadide nilbitsemistel: avalik "välja võtmine" ja võimukas liputamine ON pervoseksuaalne ahistamine ja sihiteadlik vaimne vägivald.
16.11.2017 08:04
Mõnele mõjub ajupesu ikka kole kiiresti. Eks ta ole, põhimõtteid saab vahetada nagu põlvikuid.
16.11.2017 08:11
Lõpetage oma mukkimine ära. Käige ringi nagu vanad kontsud ja keegi ei tülita teid enam iialgi.
16.11.2017 08:27
Siiski tuleb tunnistada, et ahistamisteadete sagenemine on ühtaegu nii hea kui ka halb.

"...kui ka halb"?!? Missiin halba ometi, aru ma'i saa? Alates Weinsteini nö kapist välja tirimisest pervoahistajana ja sellele samahästi kui kõigis liberastlikes võimukeskustes järgnenud ahistamispaljastuste laviinist tunnen end jüsku uuestisündinuna: mu uni ja söögiisu on parem kui kunagi varem, silmis on optimistlik sära ja karv läigib igal hommikul kui Breitbarti lahti löön, et kaeda perra, mihuke tõbras nüüd jälle ... ja pole päeva, mil peaksin pettuma.

Minu jaoks sel aastal - nagu hollivuudi labastes seriaalides magedalt vaimutseda tavatsetakse - "jõudsid jõulud varem": ma uskusin nimelt kaljukindlalt, et kord see päev PEAB kätte jõudma, mil kogu see krdi globalistlik-liberastlik võltsmoralistlik sünagoog iseenda sünteesitud mürkidest plahvatab (vastupidine oleks vastuolus loodusseadustega!) ... ja kui leegid Hollywoodi, Silicon Valley ja liberastliku meedia enese kontorites lõõmama lõid, siis tervitan seda kui koitu, uut võimalust inimkonnale!
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    16.11.2017 12:56
    Neid asju ei saa siiski võrdsustada. Seda juba seepärast, et iga aja ja ühiskonna tegevust tuleb vaadata selle ja mitte tulevase aja kontekstis. Meie kribame siin näiteks praegu pahaaimamatult kommentaare, oskamata arvatagi, et umbes 20 aasta pärast kommenteerimisest suur tabu saab ja kui siis mingeid logisid jmt säilinud on, tõmmatakse registreerunud kommentaatorid, kelle kohta andmed olemas, häbiposti. Sääraselt toimisid muidugi kommunistid, aga üldiselt asjad nii ei peaks käima.

    Praegu kära tegevate ahistamistega on ka see lugu, et mõned aastakümned tagasi peeti üsna iseenesestmõistetavaks ning see oli avalik saladus, et näiteks noored näitlejannad režissööriga ka lähemalt tutvust tegid. 12-14 aastaste poisikeste osas ei ole see mitte kunagi nii olnud. Seega, kui praegu pedofiilide seltskond püüab kõigest väest võrdusmärki nende kahe asja vahele sättida, näidates, et näe, nemad ju ka, siis eeldusel, et ühiskond selle konksu alla neelab, võib niimoodi hakata vaatama homseid sündmusi, kuid mitte eilseid tagantjärele. Eilseid vaatame eilsete normide valguses.
    16.11.2017 18:50
    "oskamata arvatagi, et umbes 20 aasta pärast kommenteerimisest suur tabu saab ja kui siis mingeid logisid jmt säilinud on, tõmmatakse registreerunud kommentaatorid, kelle kohta andmed olemas, häbiposti."

    Seepärast tuleks teha seadus, et ahistamissüüdistust saab esitada ainult 1 kuu jooksul peale nn. ahistamis juhtu. Kui oled asjaga liialt venitanud, oled asjaga nõus olnud ja süüdistus uurimise alla ei kuulu.
    Ainult mõjuval põhjusel saab ka hiljem, näiteks oled pool aastat keldris kinni ja mobiili pole ka sulle antud see aeg.
    16.11.2017 19:24
    eid_15552272477abb ,

    mõlemad juudipervogängid väärivad teineteist, nii et andku aga minna. Tähtis on, et nende senised pretensioonid ka valges ilmas moraalset autoriteeti etendada, kuradile käiks. Minu poolest käigu nad põrgu kogu oma kultuuramarksistliku kupatusega. Ja mida suurema käraga, seda uhkem.

    Niisiis kehitan sinu kirjeldet "valupunktide" puhul lihtsalt õlgu.
16.11.2017 08:59
Üks on selge, et filmis "Siin me oleme" ahistas Lia Laats Ervin Abelit süstemaatiliselt.
Mida selle teadmisega peale hakata?
16.11.2017 09:50
Üle ka ei maksa pingutada.
16.11.2017 09:51
Jaburuste ja orwelliku uuskeelega ahistav meedia on ka suht igapäevane.
16.11.2017 10:09
See, mis on Kevade filmis on puhas koerus. See ei ole ahistamine. ja kui igav on lastel ilma koeruseta
    16.11.2017 11:56
    ....ja tänapäeval paljudel(eelkõige vanemas 30+40 eas sünnitanute) lastel polegi enam koerusi.Uutes eluraajoonides kohtab väga harva lapsi õues ilma vanemateta ja mis koerusi sa ikka koos emaga teed :D
16.11.2017 10:22
Ennast ahistada ei pea laskma, aga täna toimuv hakkab tervele mõistusele vastu. Toimub nõiajaht, kus faktid ei ole enam olulised, Inimesi lüüakse risti ilma tõenditeta ja mitukümmend aastat tagasi toimunud suvaliste ebameeldivate pisiintsidentide tõttu. See pole küll mingi "tänane pilk".

100% inimestest on elus teinud midagi, mis pani kedagi ennast halvasti tundma st kõik inimesed on selle järgi ahistajad. Nüüd on mingi hulk välja valitud, kellest on vaja just neil samadel pseudopõhjustel vabaneda. Astugem siis kõik tagasi.
16.11.2017 10:43
Minu naiselt tuli hommikusöögilauas huvitav ettepanek - kõik naised, kes ei taha, et neid ahistatakse (vaadatakse, kui naist või komplimente öeldakse... see on ka vist juba ahistamiseks klassifitseeruv tegevus) võiks kanda seda moslemi kogu keha ja nägu katvat rüüd ja kohe oleks selge tema ellusuhtumine ja teda ei tülitata.
Kui naised end meigivad ja seksika riietusega endale tähelepanu tõmbavad, siis mis on selle eesmärk? Kas mitte meeste tähelepanu võitmine? Olge siis inetud ja riietuge jubedalt, ka see võib aidata...
Täna käis Soome uudistes juba jutust läbi, et äkki pikem pilk meeskodanikult on ka ahistamine...ja osa naisi leidis, et ongi...no mida kuradit, kandke siis tõesti peakotte.
16.11.2017 11:00
Kui ma poleks omal ajal oma praegust naist "ahistanud" siis poleks mul praegu ei seda toredat naist ega kolme väga toredat last. Sest tänapäevase "mõõdupuu" järgi oli see täiesti kindlasti "ahistamine".
Anonüümne kommentaar
16.11.2017 11:18
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "ulalaa" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
16.11.2017 11:21
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Pilveltvaatlejad" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega