Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
Anonüümne kommentaar
02.04.2018 11:23
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "jah" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
02.04.2018 11:32
Huvitav millisest Ref valitsusest ta räägib, kui väidab:
"kriitilisema vaatega õpetatud tarkpead, kes oma akadeemiliste argumentidega pidurdaksid äsjavallandunud väärtuslikku demokraatlikku debatti kõige võimalikkuse teemadel"
Kes olid seal valitsuses akadeemilised?
02.04.2018 11:35
Kummaline, et meil julgevad igasugu autorollotajad veel pead tõsta. Kas tõesti arvatakse, et rahvas on ajudeta ja valib sellised veel riiki juhtima?
Rosimannused võiks nüüd tööle minna ja riigi SKP-sse oma panuse anda.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    02.04.2018 12:40
    Puhas kadedus kumab läbi - neidisel / parteil on rahad otsas ja hädasti vaja jälle otsustajate sekka pääseda! Jutud a´la "meie kõigi rahakott" ja "süda valutab Eestimaa pärast" on puhas valimiseelne kassi-ahastus ja kuuluvad seega hoomorirubriiki!
    02.04.2018 13:37
    Inimesed on imelised: ühed vaatavad pakendit, teised sisu - sõnum või sõnumitooja!
    Sõnum on peaaegu õige; kuid ei saa nõustuda, et 25a hautud KOV'de territoriaalne "reform" õnnestumine oleks. Pigem järjekordselt sünnitas mägi hiire kõlavate fanfaaride saatel...
    02.04.2018 14:24
    Teisele eestlasele: ega ta ei ütlegi midagi valesti, aga lihtsalt inimene on oma poliitilise usalduse kaotanud. Nagu sanitar kiigutaks haiglavoodi jalutsis kalosse ja räägiks, mis arstid sinuga valesti teinud on. Eks ta räägib nagu näeb, aga opereerida ise ei oska. Oskab ainult rahaga opereerida.
02.04.2018 11:47
Jutt õige aga teate edastaja vale, poliittehnoloogiliselt. Reform astub reha otsa kui laseb rosimannustel-mihailitel pidevalt refi seisukohti edastada, õige jutt lähem pööbli pahameele suminas kaduma!
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    02.04.2018 12:38
    Aga OVI, Eestis ongi just selline praktika - isegi kasvõi eile Eestis sündinud venelane on automaatselt okupant ja peaks välja saatma. Kas pole nii?
    02.04.2018 12:56
    "kasvõi eile Eestis sündinud venelane on automaatselt okupant"

    Sellised asjad ei ole rahvuspõhised. Kui ta on EW kodanike järglane, siis pole ta mingi okupant. Kui tema esivanemad saabusid pärast Teist maailmasõda ja tegid seda ilma EW eksiilvalitsuse loata, siis on ta okupantide järglane. See on lihtlabane fakt, mitte solvang. Puud ei saa puuks sõimata. Puu on puu.
    02.04.2018 13:27
    Ei ole midagi teha - neidis on RE-s kindel esiviisiku kandidaat (kui mitte esikolmikus?) ja seega on RE endiselt Roosamanna nägu ja tegu!
Anonüümne kommentaar
02.04.2018 11:56
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "AGA" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
02.04.2018 11:57
Keit Pentus on küll viimane, kes siin sõna võiks võtta. Kogu rahvas teab sinu sulitempudest Autorollotamise asjus.
02.04.2018 11:59
Padu nudist sõimab omasuguseid.
02.04.2018 12:03
Kes on ütleja? Häbi olgu üldse avalikkuse ette tulla!
02.04.2018 12:05
Jah,vigade vältimine oleks olnud odavam kui nüüdne vigadeparandus.Mindi ülbeks,pandi aktiivne tola peaministriks.
Eestil läheb raskeks,aktiivne tola on asendunud passiivse,minevikku vaatava tolaga,tolaga,kellele ei loe Eesti heaolu pädevate ministrite juhtimisel vaid hoolitsus sõpruskonna upitamise eest ministritoolidele.MEIE TEEME!
02.04.2018 12:05
Oravad, Rosimannuste asemel andke rohkem sõna Ligile ja Gräzinile. Muidu lasete endale (jälle) jalga.
    02.04.2018 12:08
    ...ja selles tõepoolest ei vaidle vastu, et praegune valitsus teeb ebakompetentsuse üleriigilisi rekordeid.
    Aga tekstis tunnen ära mõningaid Ligi jt kirjastiili jooni. See tähendab, te kirjutasite selle loo ilmselt koostööna, aga esile tõstsite Keidu...
02.04.2018 12:07
Seda on tore lugeda inimeselt ,kes on pidanud mitmeid ministriameteid ja ootab närviliselt,et järgmisesse ministritooli vajuda !! Reformierakonna 35 % toetus loeti kokku ilmselt erakonna suurkogul küsitlust tehes !!
02.04.2018 12:09
Selge.
Sm. Autorollo tahab ise alasti olla.
02.04.2018 12:11
Parem on olla alasti kui varastatud varga riietes
Kas suured ja peavargad hakkavad nälgasurema või.................
02.04.2018 12:11
Vabandust, aga alati kui Autorollo-Keit sõna võtab kaotab Reformierakond hääli.
02.04.2018 12:13
Mulle praegune vaitsus meeldib.
02.04.2018 12:16
Vabandust, aga kui heita pilk tegudele, siis mis vahe on reformil ja keskerakonnal? Mina nagu mingit vahet ei näe. Mõlemad venestavad ja hoiavad punamonumente avalikus ruumis.

Reform tegeles oma võimuloleku ajal räige (!) venestamisega. Või peavad oravad normaalseks, et Eestis elab Eestis sündinud Eesti kodanikke, kes seda kommi kirjutada ei suudaks ning kes suhtlevad vanade eestlastega vene keeles ja noorte eestlastega inglise keeles?

Reformi praegune hale ving venestamise vastu mõjub jälgilt. Vaadake parem, mida Läti TEEB.
Soome keel on raskem kui eesti keel (peamiselt seetõttu, et seal ei ole dogmaatilisi keelenõidu, kes vihkavad kõnekeelt; muide, isegi germaanipärase tuleviku legaliseerisid soome nõiad ära, üritage Eestis seda teha ja nõiad saavad teid ära sööma...er....söövad teid ära). Seal on kirjakeel, kõnekeel ja kohalik viis rääkida. Ometigi oskavad kõik Soomes koolis käinud (kodanikud või mitte) soome keelt. Kas Eestis oskavad kõik Eestis koolis käinud eesti keelt? Südame ajavad pahaks need oravad.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    02.04.2018 13:16
    A. O oled uimas. Uimas võib olla õllest, narkootikumist. Eestlane nagu sina oled uimas poliitilisest pugemisest nii läände kui ka itta.
    02.04.2018 14:25
    PiretBCN 02.04.2018 12:16
    Vabandust, aga kui heita pilk tegudele, siis mis vahe on reformil ja keskerakonnal? Mina nagu mingit vahet ei näe. Mõlemad venestavad ja hoiavad punamonumente avalikus ruumis.

    Reform tegeles oma võimuloleku ajal räige (!) venestamisega. Või peavad oravad normaalseks, et Eestis elab Eestis sündinud Eesti kodanikke, kes seda kommi kirjutada ei suudaks ning kes suhtlevad vanade eestlastega vene keeles ja noorte eestlastega inglise keeles?

    Reformi praegune hale ving venestamise vastu mõjub jälgilt.
    ----
    Samuti mõjub jälgilt EKRE ving arvestades nende suhtumist idanaabrisse ja eriti jälgilt nende "au" ja "uhkus" koos oma Lenini Ordeniga.

    Küll aga ma ei ole kunagi öelnud sobiliku sõnumi puhul sõnumitooja kohta midagi halba vaid piirdunud sõnumi endaga, ehk siis püüdnud lähtuda jutu sisust.
    Sõnumitoojate kohta tõe ütlemiseks on piisavalt teisi nende kohta käivaid artikleid.

    Vot tak, sm. PiretBCN
    02.04.2018 18:34
    Müko, reform oli võimul ja venestas. EKRE ei ole võimul olnud. Kui EKRE tuleb võimule ja venestab, siis saavad nad mult siin kommentaariumis nii et tolmab. Mingit sümpaatiat mul venestajate vastu ei ole. Partei pole oluline.
02.04.2018 12:25
Kurb muidugi ! Kui alasti -polegi midagi võtta ! See on petistele suur mure küll. Põhimõtteliselt ei loe autori tõttu ühtegi artiklit mis on valimise propakanda...Arvake mida iganes. NÕUSTUN REEGLITEGA -juba ette
02.04.2018 12:28
80 aasta salastus nõue on kehtiv, pole siin midagi alasti.
02.04.2018 12:31
Ütlen ausalt , olen palju aastaid valinud reffi, välja arvatud nüüd viimane kord, õppetunniks tatinokale, kes valitsust koos hoida ei suutnud. Kui reff tahab saada uuesti valituks suure ülekaaluga, siis "nilssonid" vait! ja nurga taha peitu, mitte püünele kirema. Ükskõik mis õige jutt ka on, kui nilssonid räägivad, on see kui pardiprääksumine.....
    02.04.2018 12:33
    Lisaks tootvale tööle minemisele, võiksid nilssonid ka rahva taastootmise peale mõtlema hakata, aastad juba sealmail.....
    02.04.2018 13:07
    Ja-jah , Keit tahab RK- sse uuesti saada, tunda on kartust ,50 kukub ja keegi teda mujale tööle ei võta....
    Autorollo rahad, kergelt tulid ja sama kergelt ilmselt ka läksid, nii, et RK palk on oluline.....
02.04.2018 12:44
Miks sm. Autorollo sõna võtab?
Tegelane ,kes riisumises osalenuna iialgi oma süüd ei tunnistanud, kas tema on õige indiviid üldse kedagi kividega loopima?

Jah tal on põhimõtteliselt õigus. Ratase valitsus on täpselt sama saamatu kui seda oli Rõivase valitsus enne teda. Ainult ,et Rõivase valitsuse aadressil polnud sm. Autorollo tõelise reformistina kunagi nõus aksepteerima mingit kriitikat.
    02.04.2018 14:26
    FREE ESTONIA 02.04.2018 12:44
    Miks sm. Autorollo sõna võtab?
    -----
    Miks sina, vene kopkas siin sõna võtad?
    02.04.2018 15:14
    Sitaseen, sa oled juba vana mees, ent loll nagu labida vars! Same old, same old...
    Kõigile ,kes reformistide kohta midagi kobiseda söendavad vajutatakse otsaette kas Kremli või "vene" tempel. Seda seetõttu, et muid argumente ju ei ole! Kui ikka midagi tarka öelda ei ole, ole parem vait!
    02.04.2018 15:19
    FREE ESTONIA 02.04.2018 15:14
    ----
    Ma saan aru, et vene kopikatel on keeruline loetut mõista, aga proovi vastata - miks sa siin kired kremli kukena?
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega