Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
03.08.2018 16:04
Valimised tulemas, Keskerakonna-härrad soovivad ju soojale kohale saada :)
    Näita vanemaid (9) Laadin kommentaare...
    04.08.2018 09:53
    Jaa kesikuhärrad on kõik prillikivid ja ebakompetentsusest pole jälgegi. Seda laulu kuuleb iga keskerakondlase suust...
    04.08.2018 12:54
    Keskerakondlane kirjutab: .....rahvas väärib selgitust .... . Kas keskerakondlane on minu arvamust üldse küsinud. Pole, seega pole ta ka kellegi käest seda küsinud, mida keegi asjast arvab. Kekserakondlane ei pea üldsegi kogu rahva nimel kõnelema vaid seda ehk ainult oma valijate nimel. Aga viimased pole ju kogu rahvas vaid ainult osake rahvast. Nii et ärgu üldsegi üldistagu.
    04.08.2018 19:34
    eid...............974a: ,,........Kekserakondlane ei pea üldsegi kogu rahva nimel kõnelema vaid seda ehk ainult oma valijate nimel. Aga viimased pole ju kogu rahvas vaid ainult osake rahvast....''
    ................
    Suur täpsustus! Mitte ainult osake rahvast, vaid ENAMUSES VÕÕRAST RAHVAST! Võta see mägede mass tagant ära kes jääb järele? Kari kohalike pettureid, ärastajaid, varastajaid ja korruptante, kellega kohus mängib pimesikku kuni asi aegub! Kõige madalama IQ 'ga valijaskond valib tsipake suurema IQ'ga pande ja kui võõraid taga ei oleks, poleks nad keegi!
03.08.2018 16:11
Mis nüüd juhtus?

Monika Kuzmina "minev!ttueestimeedia" artiklit ei saagi enam kommenteerida? See Saag on vist päris kobe advokaat?

Või miks anti käest võimalus EKRE liiget sõimata?
03.08.2018 16:18
No nii,kõigepealt ikka untsuläinud projekti algatajad ja soosijad seaduse ette
ebakompententsi,rahva arvamusega mittearvestamise,vassimise ja priiskamise
alusel ja sealt edasi uuele ringile,sest nagu vanasõna ytleb:
mis sitasti,see uuesti.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    03.08.2018 16:42
    Ilmselgelt on see Vabaduse Rist ja Viletsus nii autorite, kui läbiviiate poolt tõeline kummardus Eesti tänasele valitsusele.
    03.08.2018 19:52
    Aga nõnda see ongi. Keegi enam tehtud tööde eest ei vastuta. Nüüd siis ehitame uue ja paneme veel mõned miljonid magama. Paistab, et Tallinna linnal on pappi küllaga, Tasuta bussisõit ja ma TLT juhile saab maksta ka 6,5 t kuus. Muidugi viimane võiks ka tasuta tööd teha, kui juba on sõit tasuta.
    04.08.2018 12:17
    Siinkohal ütleks, et kes on teinud soppa ja oma ego upitamseks maksumaksja raha eest, tuleks anda 5 aastane riigiasutuse juhtimiskeeld. Nii, et ei saaks riigikokku ja ka muid riigiasutusi juhtida. Hetkel üks kloun juhib ülikooli ja teine seilab brüsselis. Miljoneid oskab igaüks tuule loopida aga vähesed seda raha juurde toota. Kõigil peab olema vastutus, mitte nii nagu hetkel, et ei vastuta millegi eest.
03.08.2018 16:22
Rist maha, kõik endised osalejad maksualla ja lõpuks riigist välja saata,kui riigi laostajad.
03.08.2018 16:25
Aaviksoo ja Laar peaksid selle jama eest vastutama. Nemad seda projekti läbi surusid , iga hinna eest ja maksumusele vaatamata. Aga loomulikult meie riigis poliitikud ei vastuta millegi eest. Hoopis Laar sai sotsiaalse töökoha Eesti Pangas kui teenekas poliitik ja Aaviksoo suruti TTÜ rektoriks. Läks nagu alati
03.08.2018 16:26
Selle "vabadusristi" külge oleks selle autor paslik naelutada.
Teisisõnu risti taguda.
03.08.2018 16:39
Hea näide populismist. Võetakse üks ohutu teema ja hakatakse selle ümber vahtu kloppima,lootuses tähelepanu saada. Riigikogu valimiste tasandil oleks palju olulisemaid asju mille kohta KE võiks arvamust avaldada.
03.08.2018 16:45
Pole küll eriti mingi vsevolodi asi...
03.08.2018 16:45
Kes on Eestis näinud/kuulnud Parteid/pateilast oma valeotsuste ja kahju tegemise eest VASTUTAMAS??
03.08.2018 16:49
Vsevolodidel,volodjadel,mihhailidel ja teistel Ühtse Venemaa lakeidel hakkab turi alati Vabadussõja võidusammast nähes kipitama.
Seda,et Keskkommunistlik parei alustab varem või hiljem rünnakut oli peale nende võimuletulekut Isamaa toetusel,oodata.
Lammutamisse usun,uue ehitusse punavõimu ajal ei usu.Kes on enne vaenlasele võidumärki rajanud?
Et peale 70 aastat hoovõttu vabadussamba ehitaja ebaõnnestunult valiti,on õnnetus aga mitte põhjus kommunistidele eestlaste võidusammas hävitada.Peab olema muu lahendus.Vabadussõja mälestusmärkide õhkulasmise oleme üle elanud,rahval õnnestus mitmed kommunistide,punafašistide eest peita.Nüüd ehk õnnestub kaitsta.Metsavendlus pole surnud.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    03.08.2018 17:08
    Mul hakkab ka turi seda käkedist nähes alati turri tõmbuma.

    Ja ma ei ole volodja.

    See plastkarahvin tuleb lammutada ja alles jäänud betoonkonstruktsiooni baasile teha Vabadussammas.

    Mul poleks midagi selle vastu, kui selle samba sisseõnnistamisel ohverdataks lammas, soovitavalt aaviksoo-nmeline
    03.08.2018 17:30
    Kui asendus toimub SAMAAEGSELT ning ei jäeta ära sümboleid, mida Keskerakonna elektoraat peab natsismiks jms, siis olen ma nõus. Vastasel juhul oleks tegemist lammutamisega ning sellega ma nõus ei ole.
    04.08.2018 10:27
    See on koht kus puu juhtumisi õige, aga koer täiesti vale.
    Krdi söör geid.
03.08.2018 17:05
See on häbiplekk, mitte mingi vadussõja au ja uhkus. Imetu, lagunev kolakas. Disaster!!!!
03.08.2018 17:14
Ootan huviga ekre konkreetset seisukohta sellel teemal.
03.08.2018 17:15
Kas see ei tundu kuldvasika kummardamisena, samaaegselt kui langenute hauad on umbrohtu ja võsa täis kasvanud! Selle samba raha eest saaks aastaid, kõik teadaolevad Vabadussõjas langenute kalmud korras hoida!
03.08.2018 17:15
küll me ikka oleme rikkad, muudkui laristatakse süüdimatult ja rahvas kerjab ravikuludeks üksteiselt raha, juhtoinad aga muudkui ehitavad, lammutavad, annetavad...loomulikult riigi raha, mitte endi oma... Kena riik meil, onju? ;)
03.08.2018 17:35
Teades ,kes Tallinnas võimul on ei imestaks, kui vabadusristi asemel püstitatakse Kangro poolt valmistatud skulptuur , vürst vjatško ja meelis eestit euroopa peninukkide eest kaitsmas .
    03.08.2018 18:17
    Vjatscho pojad ongi praegu Eesti pealinnas võimul.
    04.08.2018 06:34
    Paar korda suurema summa eest saaks samba asemele rajada hiiglasliku betoonist tuvi, mille miniatuurseid koopiaid juba vanalinnas leidub, ühtlasi saaks Keskerakond valimisteks hädavajalikku raha. Tuvi oleks nii piisavalt suur, et selle pea ulatuks kõrgele üle linnamajade, pea sisse aga rajataks Mupo keskus, et nad saaksid tallinlaste tegemistel silma peal hoida. Saaks lisada ka ruupori, kust tuleks tuvi kudrutamast ja Mupo manitsusi. See oleks siis Eesti Vabadustuvi.
03.08.2018 17:45
Suurem ja kivist, ei pea olema mingeid tulukesi küljes.
03.08.2018 17:57
Mul suhteliselt ükskõik, kes või mis erakond selle risti alla tõmbab. Asi olgu tehtud ja kõik. Kamp eesti rahva reetureid nii või naa enam minu usaldust ja häält ei võida, peitugu nad mis tahes erakonna taha.
03.08.2018 18:02
Sellist võidusammast,mis kohe alguses juba oma lagunemist alustas ja nagu näha seda ka pidevalt,vaatamata suurtele remondikulutustele,endiselt jätkab pole tõesti tarvis.Vabadussammas väärib kindlamat püsimajäämist.
03.08.2018 18:12
Olgu see sammas nii ebaõnnestunud kui tahes, kuid mingid vsevolodid pole selle ütlejad.
Millal agab Eesti dekoloniseerimine ja okupantide repatrieerimine?
    03.08.2018 18:58
    Siis kui kukuvad nii Venemaa kui ka uus föderaalse iseloomuga Euroopa Liit. Uued jõujooned võimaldaksid okupandid koju saata. Ma panustaksin Euroopas Poola ja Ungari peale ning maailmas USA peale.

    Ka sõjas saaks neist ruttu lahti, aga see sõda peaks olema võidukas.
    03.08.2018 19:09
    PiretBCN
    03.08.2018 18:58
    Siis kui kukuvad nii Venemaa kui ka uus föderaalse iseloomuga Euroopa Liit. Uued jõujooned võimaldaksid okupandid koju saata. Ma panustaksin Euroopas Poola ja Ungari peale ning maailmas USA peale.

    Ka sõjas saaks neist ruttu lahti, aga see sõda peaks olema võidukas.

    Mis too nüüd oli , kas eesti kuumus mõjub rohkem , kui barcas ?
03.08.2018 18:24
Mõte on väga hea, see ülimalt kulukas HÄBISAMMAS tuleb asendada millegi "hooldusvaba" ja püsivaga, millel oleks ka mingi esteetiline väärtus.
Ainult, et seda asendust tahaks enne ikka kaeda, kui lammutamiseks läheb.
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega