Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
Anonüümne kommentaar
17.06.2018 10:13
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Munavatt" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
17.06.2018 10:16
Jah, see on ühe " tõelise"ajakirjaniku seisukohavõtt, milles pole jälgegi kellegi või millegi eelistamisest ja on vaid sulakuld, mis kannab nime "uudis" . Delfi läbi Eesti Päevalehe on musternäide oma uudistevooga sellest, kes kellega ja kus kohas käis ja mida sõi. Jõudu kõikidele ajakirjanikele eeskuju võtmisel!
17.06.2018 10:22
Sama toimub Uutes Uudistes, kus EKRE on laitmatu, kõik teised lollid ja vargad
Huvitav, miks mul on jäänud miskipärast pigem vastupidine mulje? Et hoopis vasakliberastide poole tugevalt kreenis koššermeedia pröökab 24h lillatkarva uusmarksistlikku propagandat, mis tugineb pseudodemokraatide põhiteesile: eksisteerib meie arvamus ja "vale arvamus"... kusjuures "vale arvamus" on enamasti "vihakõne". Kui palju on keegi näinud koššermeedias üllitisi, mis taunivad pederastia propagandat, võõrrahva invasiooni... jms. väär- ning võõrnähtuseid? Ja kui palju on keegi märganud artikleid, mis positiivses vormis räägivad USA presidendist, EKRE-st, Ungari-, Poola-, Sloveenia-, Austria-, Itaalia... jne. valitsustest?
Ja siis see "Pravda"-liini ajav koššermeedia veel hädaladab... et areenile ilmuvad üllitised, mis ei puhugi sama torupilli?
Kas endal kuidagi piinlik ja/või imelik ei ole? Aga see, et võõr-ja värdnähtuseid propageerival suleliste-karvaste seltskonnal igasugune häbitunne puudub... pole ju kah miski kiivalthoitud saladus...
17.06.2018 10:23
Sellise asja vastu aitab ainult lugeja ja valija harimine. Eesti haridussüsteemis on vaja rohkem kriitilist mõtlemist harjutada. Sotsiaalmeedias on vaja usul ning emotsioonil põhinev libauudis naeruvääristada. Tuleb õpetada inimesi tegema vahet sektil ja koolkonnal.
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    17.06.2018 12:27
    Kes ja mis mõttes vasakäärmuslikku propagandat lastele suunab? Minu laste puhul pole ma midagi sellist täheldanud.
    17.06.2018 12:45
    Ragno, Delfil on kiiresti vaja uut ajakirjanikku. Intervjuule saabuvad kaks isikut: paadunud ekreiit ja paadunud sorts. Muid kandidaate ei ole. Kes saab töö?

    Kas EKRE liige saaks olla sotsiaalteaduste professor mõnes ülikoolis? Aga sortside liige?
    17.06.2018 21:49
    Ajakirjanikuks aktiivseid parteilasi üldjuhul ei palgata. Ma arvan, et eesti tegevajakirjanikest alla 10% on mõne partei liikmed.

    Ülikoolis teevad karjääri teadlased. Näiteks Jaak Valge tundub olevat üsna EKRE sõbralik ja ta on tuntud ajaloo õppejõud.
Anonüümne kommentaar
17.06.2018 10:26
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Pikveltvaatleja" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
17.06.2018 10:27
Jube
Anonüümne kommentaar
17.06.2018 10:29
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Ekre valija #123882" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
17.06.2018 10:33
Olid USA Presidendivalimised.
50st suuremast päevalehest on Demokraatliku Partei poolt.
Igasugune kriitika Demokraatliku Partei ja tema kandidaadi suhtes puudub.
See on "demokraatia".
USA kümnetest telejaamadest ÜKS toetav Vabariiklikku Parteid.
Kõik ülejäänud toetavad Demokraatlikku Parteid.
Probleem see "üks" - et miks ta olemas on. Pole vaja.
Samuti on pahad twitter ja veisspukk.
Mingi jama toimub seal - "vastalistel" ei olegi hapnikku kinni keeratud.

Jubekole.
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    17.06.2018 12:33
    Pravda oli kompartei häälekandja, mille kõik ajakirjanikud olid partei liikmed ja nende karjäär sõltus parteist. Tänases Eestis ja USAs on meedia erakätes ja ajakirjanikud parteitud. Ehk siis see võrdlus ei päde.

    Poliitikud loomulikult reageerivad igale oponende viltuläinud ütlemisele. Poliitiku eesmärk on võimule saada, sellest sõltub tema sissetulek ja karjäär.
    Aga mingi partei pooldajate reageerimine kellegi naljale on kahtlasem teema. Ok, kui see võib laiemat gruppi (naisi, mehi, eestlasi, venelasi, heteroid, homosid vms) solvata, siis on veel mingi põhjus isiklikult võtta. Aga miks peaks keegi Trumpi kohta tehtavat nalja isiklikult võtma, kui ta Trump ei ole?
    17.06.2018 12:58
    Juudimeedia toetab ikka juudiasja, nagu seda on jewrosotsialismus, globalism, rahvuste kokku segamine ning goide väljasuretamine pedepropaganda ja "vaktsineerimisega"
    17.06.2018 13:22
    Pravda oli kompartei häälekandja, mille kõik ajakirjanikud olid partei liikmed ja nende karjäär sõltus parteist. Tänases Eestis ja USAs on meedia erakätes ja ajakirjanikud parteitud. Ehk siis see võrdlus ei päde.

    Sm. ragno, mitu päeva töötaks CNN's Vabariikliku Partei liige?
    Ks NYT võtaks tööle sm.Trumpi toetaja?
    Nii et ära aja jama.
    Omanikud on "parteistunud" koos oma meediaga.
17.06.2018 10:35
Autori soovitus on ilmselt piirduda Delfi ja EPL iga,nagu teevad Mustjõe,siililegi,Söör krat jt?
Kahjuks ei ole ....rast,et ainult nendega piirduks,liiga ühe mätta otsast kõik uudised.
17.06.2018 10:39
Reform teeb omadele ikka korralikku ajupesu - kui naabrimees läheb parteikoosolekule normaalse inimesena, siis tagasi tuleb, justkui ära tinistatud - ainult tema teab, kuidas õige on (ja ainus õige erakond teadagi ...)
Nimetagem seda Kajakambriks või kuidas iganes.
17.06.2018 10:39
Mul tekkis pilti vaadates Pavlovi refleks: erakond I Nad ju regasid selle tähe omale :)
Väga õnnestunud valik :)
Mis see I küll olla võiks? Issi Jüri?ei-ei.. mhh: Ilmajaam? Isamaa? Iguaan? Ilma naiseta? .. ah, mis ma oletan: ega mina ju nende tähtsaid ristimisi tea :)
17.06.2018 10:42
Sama toimub Uutes Uudistes, kus EKRE on laitmatu, kõik teised lollid ja vargad. Kas on seal mõnigi uudis sellest, et peale rahvuskonservatiivide midagi head olemas oleks? Loed ja jääbki mulje, et maailm on hädaorg ning EKRE nagu Nõukogude lennuk, mis kunagi alla ei kuku.

Sama toimub Telhhvis, kus EKRE on põrgusigidik, kõik teised head ja toredad. Kas on seal mõnigi uudis sellest, et rahvuskonservatiividest midagi head oleks? Loed ja jääbki mulje, et maailm on hädaorg ning EKRE on süüdis selles kõiges - nagu Nõukogude Liidu aegne "peavaenlane" ja "süüdlane" - neli aastaega ja rahvusvahelike imperialism üheskoos.
17.06.2018 10:45
Selle nupu mõte on küll väga äraspidine. Ma nimelt ei näe meie sõnavabaduse tingimustes ühtegi põhjust, miks keegi ei võiks mingit oma lehekülge kokku panna ja avalikuks teha. On huvitav teada saada, et EPL, kes ise naudib sõnavabadust, on asunud sõnavabadust piiravale positsioonile. Ometi, just EPL kui sõnavabaduse nautija ja lipulaev peaks olema see, kes sõnavabaduse nimel esimesena ambrasuurile viskub... Aga asi on vastupidi, loen. Väga imelik!

Tegelikult pole siin midagi imelikku. Kõik on loogiline. EPL-i hädakisa põhjust pole vaja kaugelt otsida. Meie ajakirjandus on harjunud olema monopoolses seisundis ja peab seda seisundit oma loomulikuks õiguseks. Ajakirjanduse enda meelest saab olemas olla vaid üks tõeline ja õige ajakirjandus - nemad ise.

Nüüd aga ilmuvad areenile mingid konkurendid ja niigi kiratsev ning kaheldava väärtusega ajakirjandus näeb, et tema tegevusväli on äkki veelgi väiksem. Siit ka sisuline üleskutse piirata sõnavabadust meie ühiskonnas.

Õnneks pole meie ajakirjandusel selleks voli. Mida nad teha saavad ja ka teevad on valada ämbriga soppa oma konkurentide peale. Et ehk mõjub. Mõjubki. Kuid teistpidi, kui EPL seda arvab. See meie "ainus ja õige ajakirjandus" kaotab minu silmis oma usaldatavust veelgi.

Pole midagi katki, kui tekib uusi infoallikaid. Lõppude lõpuks on lugeja see, kes oma valiku teeb. Meil on vaba turumajandus, seda ka info vahendamise osas. Ja meil pole monopole - vähemasti ei tohiks olla. Kui meie üks suur monopol - ajakirjandusmonopol - kokku variseb ja end enam ära ei toida, siis on põhjust selle üle vaid plaksutada. Sest pole hirmu - info ja uudised seepärast ei kao. Kaob vaid üks monopol.

Ja mõtelgem: kas meil on mida taga nutta, kui nii läheb? On see meie monopoolne ajakirjandus tõesti nii objektiivne, nii aus, nii siiras, üksnes ja ainult tõde otsiv ja tõde kirjutav, et tema pärast pisarat poetada?

Kelle vastus on "Jah!" - eks siis mingu ja nutku.
17.06.2018 10:50
Nagu peavoolumeedia ei ajaks udu.
Anonüümne kommentaar
17.06.2018 11:01
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "ekrelane" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
17.06.2018 11:18
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Mida" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
17.06.2018 11:18
Miks arvab keegi Joosep Tiks, et ülejäänud Eesti rahvas on sama madala IQ tasemega, kui tema? Õnneks siiski pole Eesti ühiskond veel tiksistunud, ning ajudega inimesi veel leidub.

Analüüsivõimeline inimene saab oma info erinevatest allikatest ning teeb selle põhjal omad järeldused. Ning nimetada Delfit "ajakirjanduseks" on sama, mis nimetada marksismi-sotsialismi-kommunismi edukaks inimkonna hüvanguks töötavaks süsteemiks.

PS. Tisksitumise kasvu vältimiseks palun lapsevanematel lapsi mitte saata sotsiaalteadusi "õppima".
17.06.2018 11:19
Kõik on tegelikult lihtne.
Parteiline ajakirjandus on ausalt parteiline.
Selge, et nad promovad ennast ja teevad maha teisi.
Objektiivsusele pretendeeriv ajakirjandus on varjatult parteiline.
Nad esindavad omaniku, sponsorite või ajakirjanike isiklikke poliitilisi vaateid ja promovad neid.
Näiva objektiivsuse saavutamiseks avaldatakse vahel ka muud, kuid täpselt doseerituna.
Objektiivset ajakirjanudust esindas kunagi Maaleht, nüüd pole ühtki sellist väljaannet. Isegi ERRis lööb välja ajakirjanike isiklik eelistus. Nii valitakse fakte, mida kuvada, mida maha vaikida. Nii tellitakse arvamuslugusid ja nii edasi.
Noormehe mure on muidugi mõistetav.
Uues meediakeskkonnas ei ole ajakirjanikke enam tarvis.
Nad lasksid end osta, nad tarvitati ära ja nüüd, kus nende usaldusväärsus on kadunud, visatakse nad minema.

Muide, Spinoza lause ei ole segane. Haritud inimese jaoks on see lihtne ja selge.
    17.06.2018 11:50
    Täpselt.
    Kas oht ajakirjandusele on parteiline ajakirjandus mida võetaksegi kui partei propagandat või vabale ajakirjandusele pretendeerivad väljaaanded, kes sageli ajavad hoopis varjatult mingi erakonna, omaniku majandus- või oma tsuftihuve.
17.06.2018 11:21
Muidugi: Uute uudiste toimetaja Urmas erose kütkeis Espenberg on nii sõltumatu, et temast ei sõltu midagi.
17.06.2018 11:40
Noormees soovib tsensuuri sõnavabaduse sildi all.
Aga nii, et tema oleks tsensor. Paraku võib juhtuda nii, et hoopis teda tsenseeritakse ja siis kuuleme juba teist juttu.

Ajakirjanduse objektiivsuse kohta on hea näide kontsernist, kuhu EPL kuulub.
Pikka aega promosid nad vaheldumisi sotse ja IRLi. Järsku ilmus seeria artikleid kahtlastest kombinatsioonidest IRLi kaitse all.
Põhjus selgus peaaegu kohe: IRL oli kontserni omanikule andnud lubadusi, kuid neid mitte täitnud. Kahtlaste kombinatsioonide kohta oli info ajakirjandusel paar aastat varem, aga avaldamiseni jõuti alles siis, kui omaniku ärihuvid said põntsu.
Oleks IRL lubadused täitnud, poleks me neist iial kuulnud. Ja kes neid maininud oleks, oleks kuulutatud libauudiste levitajaks.
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega