Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
19.08.2018 09:03
Kas tõesti selliste soperdiste eest makstakse päriselt raha?
19.08.2018 09:12
Tõesti piinlik sellist jura lugeda, see on kolmanda klassi tase.
19.08.2018 09:27
Tõsi ta on,et nii huvitav,kui ka see ei ole,siis vene noored on kohusetundlikumad ja usinamad tõõtegijad.
19.08.2018 09:32
Kohe, kui tööandja saadab teile tööpakkumise töötute jaoks, tuleb teil koheselt võtta temaga ühendust, et ta saadaks tööpakkumise uuesti, koos konkreetse palganumbriga, minimaalselt 7 eurot tund ja ta peab olema ALATI valmis pakkuma tööd poole kohaga ehk täpselt kahe inimese jaoks. Teil on töötukassas tööpakkumisi täpselt poolte töötute jaoks ja on vaid teie süü, et te pole tööandjatele puust ja punasega selgeks teinud, et töötaja asub tööle täpselt sel hetkel, kui palganumber vastab elementaarsetele inimõigusnõuetele. Eesti on niivõrd kisendavalt vaene riik, et ei ole võimalik lubada kasvõi ühte vaba töökohta, ent teil on neid kümme tuhat. (Jah, ma lugesin ära.) Miks ei ole viimase viie aasta jooksul tööandjatega räägitud, et väga suur arv inimesi lihtsalt ei saa käia täiskohaga tööl, kuna enamasti on neil vaja hoolitseda põdurate sugulaste või laste eest. Tööandjale peab kohale jõudma, et Eestis on üle poole inimestest vigased ja pensionärid ja on selge, et töötavad inimesed peavad nende eest hoolt kandma.
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    19.08.2018 10:35
    "piiratud", kuna olen REAALmajanduses, mitte lõualõksutamises piisavalt kaua osalenud

    "eneseteostajatel" on suurepärane võimalus end näidata, alguseks kasvõi täpitähtedega
    19.08.2018 11:05
    Mis asi on reaalmajandus? Mis asi on töö? Krüptokoinimine? Või kes on majanduses kõrgelt tasustatud jalgpallur/filminäitleja jne? Kel natukenegi mõistust saab aru kui palju asjadel on õhku sees ja kui seotud kõik üksteisega on. Ei ole tarbijateta eraldiseisvat ettevõtjat. Sõnaseletus on väga hea, maailm ei saa muutuda mõistlikumaks kui vanad kõnekäänud("Järjekord on ukse taga") veel domineerivad. Tänane vaid käputäie jõukust kasvatav süsteem ei ole lõputult kestlik.
    19.08.2018 12:54
    "Järjekod on ukse taga" ainult kaerahelbekestest, kes välistavad ettevõttesisese karjäärivõimaluse ja kelle jaoks ainsad töökohad on need, kuhu võetakse "inimesi tänavalt". Enamus normaalse palgaga töökohti eeldab paari edutamist firma sees, kui sellist levelit pole kuskil saavutatud, sisi tulebki selle järjekorraga konkureerida.
19.08.2018 09:32
venemaa ühe poeketi juht ütles, et nad võtavad tööle ALATES 28-aastast, selleks ajaks "maailm on paigas":
1. "kõrgharidus" (vähemalt baka) on omandatud või aru saadud, et seda pole vaja
2. vähemalt üks laps on olemas (varsti see enam ei pruugi kehtida)
3. on olemas arusaam tööturust, pole tunnet, et veel 100 ust on lahti
    19.08.2018 09:37
    Mida seal poes kõrgharidusega teha? Ma tean suuri kauplusi, kus süvadebiilikud arveldavad kassaga ja müüvad nii et tolmab, kusjuures kõik kaubaartiklid on neil pealuu sees, nii et raal võib laual rahulikult lakata töötamast.
    19.08.2018 09:45
    sellel ketil on sisekarjääri põhimõte, KÕIK alustavad kassast või kaubaladumisest, mitte nii, et otsitakse eraldi kaupluse juhti, piirkonna juhti, finantsjuhti, et kõigil oleks ettekujutus "eesliinist", kuidas ettevõte toimib, kes on klient

    IT, raamatupidamise ja juristidega on ilmselt teine asi, aga neid teenuseid võivad ka sisse osta, PR ja reklaami neil PÕHIMÕTTELISELT ei ole, kuna on "kodupoe" kontseptsioon
19.08.2018 09:35
niineste trollib jälle mõnuga. aga noh, miks mitte, kui makstakse ja päris tööd tegema ei pea.
19.08.2018 09:50
Palun defineerida, kes on "lumehelbeke", väljend mis on viimasel ajal selgesti üle-ekspluateeritud. Vanusega (milleeniumi lapsed) see nähtus seotud ei ole, sest vastsel juhul poleks end ära tundnud. Ja üldse - mis selles artiklis valesti oli?
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    19.08.2018 13:00
    x-generatsioon ei pipardanud - kui palk oli piisavalt hea, siis nad olid nõus mõnda ega isegi s*tta viskama (tavaliselt tehti seda küll Sooes-Rootsis kuni korteriraha käes). lumehelbeke sellega toime ei tule.. Palk muidugi pidi olekorda arvestavalt tõeliselt hea olema.
    19.08.2018 14:00
    Lumehelbekesed on halva kasvatustöö tulemus. Kirub see sama põlvkond, kes nad kasvatas.
    20.08.2018 10:53
    liberaalsus ei riku kedagi. vaat (rahvus)konservatiivsusega on teine lugu. see on punt, kust tulevad kõik need marutõbised rassistid ja teised inimvihkajad.
19.08.2018 10:00
õudne see eesti ajakirjandus
19.08.2018 10:04
Lumehelbeke on nõukaaegse töössesuhtumisegs, kus töölistel olid õigused
19.08.2018 10:05
Kas sellise mula eest saab palka ka?
19.08.2018 10:16
Mõtlev inimene säärast mula ei kirjuta.Kolumnist Väli kirjutab suvalist saasta ja on kummaline,et mõni leht trükib selle isegi ära.
19.08.2018 10:25
Provokatiivne tekst küll, aga samas väga õigesti kirjutatud. Mulle meeldib milleniaalide või siis lumehelbekeste põlvkonna sõltumatus. See põlvkond muudab maailma paremaks ja õpetab vanematelegi põlvkondadele ühtteist, näiteks isikuvabadusi ja kuidas ennast tööl väärtustada.
    19.08.2018 10:48
    Hiljuti matkas kaks milleniaali Tadžikistanis - siiras usus, et kõik inimesed on head. Kohalikud lõid nad maha. Eks ta ole, vähemalt Darwini teooria leidis kinnitust.
    19.08.2018 11:36
    see nende nn. sõltuvus tuleneb selles et na elavad kellegi turjal. vanemate või ühiskonna. see on nende sõltumatus. võta see ära ja tee nad tavaliseks siis tuleb ka austus ja töötahe.
    19.08.2018 13:21
    Kõik me elame kellegi turjal, ka ettevõtjad. Asi on lihtsalt selles, kelle rolli parajasti täidame. Vanasti oli umbes selline kõnekäänd:" Iga ..., kiidab enda oma."
    Lapsena sai maatööd tehtud nüristumiseni, täna ei ole selle tööga midagi peale hakata. Pigem on frustratsioon, et ärisoont ei ole. Äritsemine oleks ilmselgelt lihtsam eluviis kui töö tegemine vanade reeglite järgi. Palun tehke mulle selgeks, mis on "töö" tänases maailmas?
19.08.2018 10:26
on see artikkel paras soga. Noortel on enda sõnul terve maailm lahti, suured rahad ootamas jne., aga ikka ronivad rimidesse, selveritesse kaupa laduma. Siis avastavad, et makstakse liiga vähe selle töö eest. Lugeda ei oska või? Ja mis erikohtlemist neile vaja on? Lihtsalt tee tööd - lao seda kaupa riiulitele.
19.08.2018 10:38
Suvel käisid soomlastest perekonnatuttavad külas. Istusime saunas, ajasime juttu, käisime ujumas ja jalgrattamatkal. Rääkisime ka veidrustest, nii Soomes, kui ka Eestis. Naisterahvas töötab Helsinki linnale kuuluva asutuse direktorina, ütles, et viimasel ajal on tulnud tööletahtjate ankeeti muudatusi. Näiteks soo kohta
a.mees
b.naine
c.mingi muu
d. ei oska öelda
Ka tema paljunäinud inimesena oli pehmelt öeldes üllatunud, kui nägi seda ankeeti. See mall olevat tulnud Rootsist neile. Paari aasta pärast on see kindlasti ka Eestis.
    19.08.2018 11:40
    Soome on euroopa kõige sotsialistlikum maa koos rootsiga ja täiesti mülkas omadega. Itaalia eesotsas normaalse, parempoolse valitsusega, hakkab nendest lollustest lahti ütlema. Soomes on nii palju punaseid et Soomes tuleb kolmandik rahvast ära kaotada enne kui soome taas isamaaliseks muutub.
    19.08.2018 13:25
    Mis otsast on Rootsi ja Soome rohkem mülkas kui meie? Idiootsused käivad alati ühest äärmusest teise.
    19.08.2018 14:14
    Keegi kintsunimeline kommentaator on millegipärast väga valel ja arusaamatul arvamusel Soomest, vastupidiselt talle on Soome riik, millest oleks meil palju õppida ja eeskuju võtta.Aga noh, igaühele oma...
19.08.2018 10:46
Autoriteedi suhtes Niineste eksib.
Kapitalisti ehk omaniku autoriteet tuleneb otseselt tema positsioonist.
Juhi autoriteet tuleneb by default ametikohast.
Sealjuures võib ta olla ülemuse tüüpi, kes toetub ainult ametikoha autoriteedile või liider, kelle autoriteet lähtub nii ametikohast kui isiklikest omadustest.
Juht peab olema tema ise. Kui juht üritab alluvate juures midagi "välja teenida", siis pole ta juht ning võib ka ametikohast tuleneva autoriteedi kaotada. Siis lastakse ta lahti
    19.08.2018 11:41
    Mina austan ainult üemust kellel on liibukad teksad ja kes oskab pilli mängida.
    19.08.2018 20:35
    Nii ongi.
    Ka mina olen oma nooremate kolleegidele örlnud: Lôvil on ôigus juba ainuüksi seepärast, et ta lôvi on. Sama kehtub ettevôte omaniku kohta.
    Ja teiseks meenutusena kirjandudklassikast: lôuad pidada ja edasi teenida!
    Muide, môjub !
    Minema ei ole joostud. :)
    20.08.2018 10:47
    mulle sellised panniga vastu nägu inimesed üldse ei meeldi, ei kolleegide, ei sõprade-tuttavate seas, seetõttu olen enda ettevõttes mõnusat õhkkonda hoida katsunud. heatujuline inimene teeb lihtsalt paremat tööd ning mul endal on niimoodi oluliselt kergem kogu kupatust majandada, kui suhted head ja lihtsad on.
19.08.2018 11:01
"lugejake" prototüüp põgenes nüüd Austraaliasse?
19.08.2018 11:10
sai suutäie naerda :D tundsind end lumehelbekeses üsna ära (olen 80ndatel sündinud ehk millenial). kapitalistis tundsin ära kas või oma viimase ülemuse, kelle arusaam autoriteedist ja palgast jms oli üsna masendav. nii masendav, et panin lahkumisavalduse lauale ja tegin ise ettevõtte. huvitav on see, et kuigi see juhtus juba 15 aastat tagasi, pole ma senimaani veel "kapitalistiks" muutunud - vaatan selliste hoiakutega inimesi siiani arusaamatusega. nii et järelikult saab olla korraga nii tööandja kui mõistlik inimene. vanem põlvkond peaks lihtsalt kohanema, aru saama, et inimesed on muutunud ja keegi ei mõtle enam hierarhiliselt.
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    19.08.2018 13:32
    Mingi hetk pead kohanema, nt 20.a jooksul. Kohusetunne ja lojaalsus kipub olema just kirutud NSVL-i ajal sündinute teema. Uuem generatsioon mõistab asjade olemust tihti enda teadmata paremini, st lojaalsus ja kohusetunne ei taga kõrgemat töötasu.
    19.08.2018 14:08
    Ühiskond muutub. Varsti on hierarhilisel vanavaral uksed kinni.
    20.08.2018 10:50
    olen samuti ettevõtja ja meile pole näiteks sellise suhtumisega inimesi tarvis, millist sina välja näitad. vabandust, et nii otse ütlen, aga sa tundud üsna selline, kes teiste tundeid eriti millekski ei pea, ja see on paraku ohumärk.
19.08.2018 11:16
Soovitus lumehelbekestele ja teistele vingatsitele: looge oma töökoht ise ja töötage just nii nagu ise tahate: ei ole lolli ülemust ega kiuslikke kolleege, olete teie - ilus, tark ja õiglane. Jõudu!
19.08.2018 11:19
olen dateeritud aastakümnest mis väga kaugel lumehelbekestest - iseendale tööandjane nõustun igati helbekestega.
jääb mulje, et enamik kommenteerijatest on palgatöötajad ning rahul sellega ja pimesi kummardavad oma ülemusi/omanikke/ikestajaid.

ei näe põhjust miks peaksin oma aega, teadmisi, oskusi, kogemusi jms panustama nö kapitalistide hüvanguks - pigem olen iseendale tööandja, teen nii palju kui vaja ning just siis kui tahan.
19.08.2018 11:30
absurdinaljake :)
1 2
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega