Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
13.05.2018 09:11
Kahju, et Eesti moraali eest põgenenud veel sõna saavad, et eestlasi mõnitada.
    13.05.2018 11:41
    Meil on alati ja igal ajal sellised olemas olnud. Omal ajal nimetati neid kadakasaksteks. Las nad olla ja elada, nad kaovad nii, et neist ei jää ei siia ega sinna mingit mälestust. Lisaks häbenevad sellised ka emasid-isasid-õdesid-vendi jne. Habemega ja t.tiga naised, sootud, igasugu uushullus, mis varsti püüab seaduse jõuga keelata meie osa looduses, need on selliste iidolid. Las olla, lihtsalt me ei tohi selliseid enam ka siin etteotsa lasta. Meie riigis oleme kahjuks sellised oma riiki juhtima valinud. Loodan, et mingisugune muutus toimub vähem kui aasta pärast. Ja kui ei tule, siis kaome ka meie, rahvusena, lõplikult.
Anonüümne kommentaar
13.05.2018 09:11
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Lible" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
13.05.2018 09:15
Jälk ja masendav!
Mis on "Sotsialistliku Delfi" eesmärk sellist jama avaldada? H. H. Luik, kas raha on nii otsas või? Sellise jama avaldamisega täida taskuid.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    13.05.2018 10:49
    Küll EPL neilt uue tellib
    13.05.2018 11:06
    "Seda nimetatakse sõnavabaduseks."

    Mulle tuli meelde sm. Plotinos ning tema tasand, kus EI on JAH ja JAH on EI.

    Ma olen sm. Ragnoga nõus. Ma ei ole sm. Ragnoga nõus.

    Sõnavabadus peab jääma, kuid kas ka punktides, mis halvustavad eestlasi, eestlust, eesti keelt, Sinimägede kangelasi jne? Selles pole ma väga kindel. Või olgu siis, jäägu! Aga mulle peab jääma võimalus saata sm. Ragno väga roppudesse kohtadesse. Mind ei tohi selle eest kustutada. Elagu sõnavabadus! Ragno, käi karutagumenti!
    15.05.2018 00:08
    Et sõnavabaduse sisu on õigus kõiki saastaga üle kallata, aga vastulausete esitamine sellele Õigepassagaülekallamisele sõnavabaduse alla ei mahu :P
13.05.2018 09:16
Igasugu hälbelised ja perverdid võiksid ema tiitli osas väga vait olla. Miks meie vasakäärmuslik delfi sellist jama üldse emadepäeval avaldab?
13.05.2018 09:17
Viimane aeg võtta vastu seadus millega saab ära võtta kodakondsuse isikult kellele kodumaa, rahvus ja traditsioonid ei meeldi.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    13.05.2018 14:15
    See "vaba maailm" on suurem vaimne GULAG kui seda oli Stalini okastraadiga piiratud paradiis. Niisugust ajupesu kadestanuks iga diktaator.
    13.05.2018 15:07
    Milleks erutuda teistsugusest arvamusest? Lehed pole ju enam partei ja valitsuse häälekandjad. Ehkki mõned ekremli omad on jäänud oma arusaamistes stalini aega kinni.
    13.05.2018 19:35
    Vabadus ju seda tähendabki, et saab valida rahvuslust hindavate inimeste poole. Rahvuslusest mittehoolivatele on vabadus lahkuda ja leida koht kus saavad oma rahvust salata. Pole aga vaja käia tagasi tänitamas. Unustagu oma emakeel ja isamaa. Selliste sootute tüüpide tõttu ongi vabaduse tähendus solgitud ja ainukeseks vabaduseks ja ainuõiguseks tehetakse pidada limuklikku vegeteerimist.
Anonüümne kommentaar
13.05.2018 09:19
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "eesti mees" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
13.05.2018 09:21
Ma ei taha halvustav olla inimeste suhtes, kuid teatud artikleid lugedes lõikab minust läbi homoseksualisti kiun. Samuti, nähes väljendit "võrdõiguslikkus", tuleb silme ette kogu õudus, mis kaasneb sotsialismi ja sotsiaaldemokraatiaga. Elu on ilus, kui sa ise ei tegele rõveduste/perverssustega ega nende propageerimisega.
    13.05.2018 15:13
    Demokraatia ja arvamuste vabadus võib olla valus. Eriti siis, kui oled keskealine ja keskpärane mees.
    18.05.2018 21:11
    Jah, tóepoolest, puudub ju probleem - igaüks vóib elada nagu soovib, siiski ka Eestis. Kui ei ole just tahtmist kóiki teisi sundida iseenda moodi elama ja uskuma. Paraku on inimesi, kel on elulaadide ja móttemaailma mitmekesisus nagu risu jalus, tahetakse ikka panna kogu kogukonda oma pilli järgi tantsu vihtuma. Loomulikult vóib valida keelegi, milles rääkida ja elada. Ega pea Eestimaad meeles pidama !Mis puudutab tumedanahalisi, siis seda rasissmi jama ei ole mina kunagi esindanud, kuigi peab mainima, et silmnähtavalt on rassid siiski olemas, inimesed on eksisteerinud ja pólvnenud üksteisest eraldatuna ja seetóttu on ka teatud erinevusi, nagu näiteks silmavärv kuid ma ei ole iial arvanud, et pruunisilmne inimene on kuidagi halvem kui sinisilmne ja selles vaimus edasi. Hóljuvad lumehelbekesed minu ööund ära ei riku, hóljuge, olgu teil kerge,aga ei ole vaja kóiki hóljuma sundida. Väga prassiv kirjutis, mis peab ainult oma seisukohti óigeks. Absurd on küll lastele "valge mehe" maha tegemine ,kuna kóik, mis maailmas viltu ei ole valge mehe süü ega ka viga. Objektiivsus ja tóelähesus on olulised kui järelkasvule teadmisi jagada. Lastel on küll taibumus elust ise omad järeldused teha, on paduusklike lastest saanud ateiste ja vastupidi. Ka ei puutu enamus inimesi oma laste valikutesse, kellega nad abielluvad vói ku imitu last teevad. Aga elage Teie, hóljuge, paljusid vaid ei huvita sellised prassivad hammastekiristuse saatel vorbitud tekstid. Loodan südamest, et olete oma ÒNNEMAA leidnud ja ei pea pettuma ! Kóigil valikutel on tagajärg, aeg näitab, missugune. Ma olen pidanud nägema nende kodumaasóimajate nutuvóru ja kahjatsust, kes tagasitee kinni müürisid, ühelegi órnale lumehelbele ei sellist tóesti soovi. Pühkige korralikult - küll see kodumaa muld jalgadelt rabiseb, siis vast vóite nii elada, et ei pea siiapoole praalima, eriti kui enam keeltki varsti ei oska! Ei saa ka aru, mille üle uhkustada, minu laps ei ole ka tumedanahalistest traumat saanud ega altkulmu vóórastanud. Lapsed ei vajagi siin vanemate kommentaare valge mehe pattudest maaima hädadega seoses vaid erinevad inimesed on neile loomulik nähtus!
13.05.2018 09:25
Kriitika on palju tõsisemalt võetav, kui selle autor mingit kibestunud ja kättemaksuhimulist vahtu välja ei aja. Praegune jutt Eestist lahkumisest ja eesti keelest loobumisest kahjustab võrdõiguslaste tegevust, mitte ei too kasu.
    13.05.2018 10:20
    Jaaa, ;)
    Sm. Ungern jälle on organism Kriidi artiklist ...
    Vähemalt on organism Kriit aus.
    Milline on "ametlik multikulti"?
    Kultuuride ja keelte paljusus ja kooseksiteerimine.
    Mida nõuab "võrdõiguslane" organism Kriit?
    Erinevate keelte ja kultuuride hävitamist.
    Organism Kriit räägib küll vajadusest "vabaneda eesti keelest", aga silmas peetakse ÜLDSE väikerahvaste keeli.
    Ütleme otse, organism Kriit jutlustab lingvistilist, kultuurilist, rahvuslikku, ja nagu kohe selgub, ka rassilist ja usulist genotsiidi.
    Organism Kriit väidab, et on tore, et kõik tema ümber on "tumedama nahavärviga", et "ei ole rassiste". Elik, "tume nahavärv" on PAREM, MITTERASSISTLIK .
    Kogu raevupurse on "kristlike konservatiivide" vastu, islamile pretensioone ei ole.
    Ja kuidas saakski olla, kui "teise nahavärviga õiguslased" on KÕIK islamiradikaalid - Assata Shakur, Linda Sarsour, Yusra Khougali, Janaya Khan.
    Tõsi, valgeid nad inimesteks ei pea, sm. Khougali palub lausa Allahi abi, et "valgeid mitte kohe maha tappa"...
    Mida taotleb organism Kriit?
    AntiFa ja ISIS'e lippude all - ISIS finantseerib AntiFa'd, väidetavalt - alustada Jihaadi Euroopa, Euroopa väikerahvaste, Euroopa väikerahvaste keelte ja kultuuride vastu; Euroopa kultuuriuumi ja demokraatia kui sellise vastu.
    Kas keegi kahtleb selles, et organism Kriit vihkab eestlasi, meie keelt, meie Laulupidu, meie Tammsaaret, Vildet, Jaanipäeva, etc etc, lausa elajalikult?
    Nagu Sergei Kingisepp.

    P. S.
    Rootsis on radikaalfeministid ja radikaalislamistid juba ühinenud, mõlemad nõuavad sugude segregatsiooni sisse viimist.
13.05.2018 09:26
Omaviha ja oma kultuuri viha on parajalt ilged asjad küll.
13.05.2018 09:30
Karmalaks saab siin valus olema, ning milline on see kõige targem inimene fotol?
13.05.2018 09:34
Mul endal ema juba ammu enam elavate kirjas pole. Vaatan siin kõrvalt oma naise toimetamisi sel tähtpäeval. Tundub, et ta on oma emaseisuse üle päris uhke. Minagi heiskasin täna lipu, et tema pidupäev rohkem rõhutatud saaks!
Siis lõin lahti arvuti ja............. kas ma pean sellist kibestunud inimese kurtmist siit lugema? Normaalsed ja terved inimesed on järsku süüdi, et nad olemas on?!
Elage seal, kus parem ja selliseid kirju koju ärge saatke!
13.05.2018 09:40
Pages konservatimsi eest kabuhirmus.... Perekondlikke väärtusi peabki kartma- need ajavad hirmujudinad peale! Ja oma lastega tuleb rääkida vaid hiina keeles, mitte puu inglise keeles mida tädi ise pursib! Nii hääbub side natsistliku Eestiga kiiremini ja lapsed unustavad kes nad on...
13.05.2018 09:47
Imelised inimesed on tekkinud selles eurosotsialismi hulluses, tunnen kaasa tema lastele.
13.05.2018 09:48
Tead kadri ! Elu on täis igasugu kiusatusi ja neile järeleandmine õnne õuele ei too, sellepärast peaks võtma suuna voorusele, lootuses, et siis ehk ei pane päris ämbrisse.
Kui juba algatuseks suuna ämbri poole valid, siis sinna ka jõuad !
13.05.2018 09:52
Ma ei ole seda inimest kunagi kohanud, ei tea temast midagi ega ole temast seni midagi arvanud. Mul on seda teksti lugedes vägisi tunne, et ta räägib muuhulgas minust kui vastikust ja pahast inimesest, kes elab vastikute ja pahade inimeste maal ja teeb igapäevaselt oma vastikuid ja pahasid tegusid. Aga ma löön käega ja otsustan, et selle tädi peale ma oma pühapäeva rohkem ei raiska.
13.05.2018 09:54
Huvitav mõiste see "klassikaline perekond". Huvitav, millisest ajastust pärinevat siis täpsemalit klassikaliseks nimetatakse. Võib päris kindel olla, et aastal 1000, aastal 1500, aastal 1700, aastal 1900 ja aastal 1950 tähendas perekond päris erinevaid asju. Milline neist on klassikaline?
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    13.05.2018 17:56
    Ei saa kinnitada, et ta erinevaid protseduure tähendaks, kui pisiasjad välja jätta. Abielu sõrmus pärineb juba vanast Roomast. Näiteks Plinius Vanem kirjeldas rauast sõrmuseid, mis tema sõnul sümboliseerivad püsivust. Juvenna kirjtuas, et mees annab truuduse märgiks oma kihlatule kullast sõrmuse. 1926 viidi küll Eestist abielude registreerimine kiriku alt riigi alla, aga seegi on pisiasi. Erinevusi leiad sa siis, kui tahad leida, aga tehniliselt on need pisiasjad.
    13.05.2018 19:46
    Sõrmus pole protseduur, varasema kohta ei tea, aga praegu võib ta ka vabalt puududa. Minu ajalooalased teadmised ei võimalda täpsemaid detaile, kuid vaevalt, et enne kirikut (ristiusku) üldse midagi muud oli, kui suusõnaline vanne või kinnitus tunnistajate juuresolekul. Sellel oli sisuliselt juriidiline jõud. Kirikus oli vaja "jah" sõna ja tõotust jumala ees. Protseduurid Katoliku, Luteri jm kirikutes on erinevad, rääkimata teistest uskudest, kuid pika ajaloo jooksul oli abielule juriidilise jõu andmiseks vajalik ikka terve rida vastavaid protseduure ja mingi tõotus jumala ees. Praegusel (ilmalikul) ajastul piisab allkirjast vastaval lepingul, kõik muu (sh sõrmus, "jah" sõna, isegi tõotus) võib olemata olla. Kuid see pole põhiline, minu kommi põhiväide on ikka, et tänapäeva ilmalikul ühiskonnal puudub igasugune otsene vajadus seda lepingut kuidagi eriliselt reguleerida. Kõik, mis tehakse, on lihtsalt tarditsiooni järgimine ja mh ka siin kommijate enamiku sarnaste valijate soovidele järele andmine.
    15.05.2018 00:30
    Perekond on keskkond, mis tagab inimeseksolemise memeetilise (kombed ja nende tagamise võtted ja infostruktuurid) keskkonna jätkumise kõige kindlamini vähemalt sama edukana ja õnnelikuna kui senini vähemalt minimaalse statistiliselt kasutatava inimese omaaegade hulga piires. Memeetilise teabe edasikandumisel toimib väga tugeva vormiva jõuna geneetilise infosüsteemi paralleelne edasiandmine.
13.05.2018 09:58
Epic resentment
13.05.2018 10:07
Välismaal välismaalasena elades ja kohaliku rahvaga võimalikult vähe kokku puutudes võib endale igatsugu asju ette kujutada.
Näiteks seda, et seal ei ole konservatiive ja lõvi sööb tallekesega koos rohtu.
Seal oled sa võõras ja jäädki võõraks.
Avameelselt sinuga keegi rääkima ei hakka. Kui hakkab, võib see juhtuda hoopis karmimal kujul kui Eestis.
Siin saad oma lolluse eest kohe vastu ja selle eest sa pagesidki. Seal elad kaua näivuses, kuni ükskord plahvatab.
Seal on sõnavabadust pikemalt alla surutud ja kui kokkusurutud vedru end sirgu ajab...
    13.05.2018 11:10
    Väga õige komm. Isegi mistaniminüüdoligi pani seda tähele. Eestis on oluline RAHVUS. Lääne-Euroopas on olulised RAHVUS ja SOTSIAALNE KLASS. Jah, ka läänes möllavad roosad. Nad kuulatakse ära, neile naeratatakse (nagu hulludele ikka) ning elatakse ikkagi edasi omamoodi.
    18.05.2018 22:24
    Vóórasse keskkonda minek on sarnane armumise huumaga, mil organism hakkab tootma meeleolu tóstvaid ja meelepettelisi mónuaineid ja inimene on tóesti hóljuvas unistavas olekus kórgel maisest realiteedist. Ei ole vist inimest, kes ei ole kogenud armumise arutust ja óigupoolest on see raskesti kestetav olukord, mida lópmatuserni ei jaksaks keegi, seetóttu ka organism ei tooda neid aineid lópmatuseni. Antud helbe puhul on hetkeks miskist vabanetud, ka iseenda loodud konfliktidest ja probleemidest. Elu on kui tühi vigadeta leht.Ei ole minevikku ega tulevikkugi veel. Armumisest aga ei saa alati armastust, üsna harva tegelikult juhtub see. Uudsustunne vaibub ja silmad lähevad pärani, mida kórgemal on hóljutud seda kórgemalt tuleb ka alla potsatada, kuna naudinguainete tootmise on organism selleks ajaks lópetanud - see mida nähakse ja tuntakse vóib meeldida ja vóib ka mitte meeldida. Omaviha teeb kahju nii suurtele kui väikestele, väikesi vóib see lóplikult traumatiseerida,kuna siin saab oma identiteet, sisin üdi, haiget, just oma, mitte kellegi teise, kasvói selle abstraktse rahvuslasest eestimaalase, kellele antud hetkel kibestumist välja valatakse nii halvustavas toonis..Mis puudutab lapsi, siis juurte kadumisega seoses on teadlased teinud uurimuse, et kóige suuremad ja levinumad psüühilised probleemid on teise pólve immigrantidel. Eriti juhul, kui seda ei leevendata sóbralike suhetega minevikku ja oma juured ära kuivada ja känguda lastakse. Puugi sureb, kui surevad tema juured, vóimalus maast toitu ammutada.. Ûkski tumedanahaline, kellest siin juttu oli, ei móista ega hinda säärast ohverdust, kuna nende inimeste jaoks on oma kultuur äärmiselt oluline ja vajalik.
Anonüümne kommentaar
13.05.2018 10:12
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "spanky" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
13.05.2018 10:13
Sellise mõttelaadiga peaks Eesti kodakondsusest loobuma ja tõepoolest Eestimaa ja eesti keele unustama sest meil selliseid võõramaalasi siin niigi ca 500 000.
Kui mingi väike hulk heidikuid peab end ca 900 000 eestlasest targemaks ja paremaks siis olgu.
"Igal perel oma värdjas",nii ka igal rahvusel ja rahval.
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega