Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 3
Kommentaar eemaldatud
    Näita vanemaid (10) Laadin kommentaare...
    08.10.2017 14:47
    Ragno, kas mäletad kui üks kooliõpetaja (Dieves) omas isiklikku seisukohta ja milleni see välja viis?
    08.10.2017 15:59
    Oma ateistlikku propagandat tehku noormees nagu tahab, aga jätku usklikud rahule.

    ehk jätku vaimuhaiged rahule , nendega peavad tegelema psühhiaatrid!!
    08.10.2017 21:15
    Artikkel on lihtsalt asjatundmatu ja ei mòista Piibli õpetuse eesmärki. Abielu on mehe ja naise vahel ning see et ajastu lõpul tähendab enne Kristuse teist tulemist sellised perverdid välja tulevad ei ole uudis. Ning Jumal ei salli abielu mõiste väärastamist. Kirikuòpetaja kohus on edasi anda Piibli õpetust mitte oma ideid.
Kommentaar eemaldatud
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    08.10.2017 17:11
    Iga avalikus ruumis kirjutaja võiks esmalt end tutvustada:
    1. Kas arvamus on enda oma või tellitud
    2, ja kui enda oma, siis millistest allikatest pappi tuleb, mis orientatsioonid endal on
    Selline tutvustus looks õhu kohe selgemaks.
    Ja samuti võiks kirjutajal olla ka pisuke austus Piibli suhtes, mis on olnud teenäitajaks ja moraalikoodeksiks inimkonnale läbi aastasadu.
    Kui panna ühele kaalukausile Piibel ja teisele homod, siis kolm korda võiks mõelda mis kelle üle kaalub.
    Aga paraku ei ole omasooiharatel jäänud vähimatki austust ega lugupidamist ei ajaloo, ei moraali ega neist lugupidavate inimeste suhtes.
    LGBT-väikesearvuline aga häälekas ja riigi poolt kinni makstud kogukond lihtsalt peab oma sexuaalorientatsiooni rahvale peale suruma, kasvõi häbematuse hinnaga, ar vestamata seda , et enaums rahvale on ja jääb krookpaelaga pruuni mulgu kaudu laste tegemise üritus pehmelt öeldes seadustamise jaoks vastuvõetamatuks.
    08.10.2017 17:22
    ma juba sada korda olen öelnud et p,e,d,e,d kappi ja ristikoerad risti!
    Kõigepealt tulid ristikoerad mõrvasid eestlasi, kes neile ei allunud ja nüüd on tulnud sealt samast ristikoerte kultuurist LGPT jüngrid ja üritavad uuesti eestlaste ajusid vägistada!
    08.10.2017 19:08
    Jeesus ütles ühe korra :) :
    Matteuse evangeelium 28
    Jeesus ilmub jüngritele ja läkitab nad evangeeliumi
    kuulutama

    16 Need üksteist jüngrit läksid aga Galileasse sinna
    mäele, kuhu Jeesus neid oli käskinud minna.
    17 Ja kui nad teda nägid, kummardasid nad teda, mõned olid aga
    kahevahel.
    18 Ja Jeesus astus nende juurde ja kõneles neile: „Minule on
    antud kõik meelevald taevas ja maa peal.
    19 Minge siis, tehke jüngriteks kõik rahvad,
    ristides neid Isa ja Poja ja Püha Vaimu nimesse
    20 ja õpetades neid pidama kõike, mida mina olen teil
    käskinud! Ja vaata, mina olen iga päev teie juures ajastu
    lõpuni.”
08.10.2017 09:19
Arutagu siis kirikusiseseid asju kirikus sees. Kas ajakirjanikud käisid tõesti käärkambri ukse taga pealt kuulamas? Ei, ilmselt informeerisid kirikutegelased ise avalikkust.
Anonüümne kommentaar
08.10.2017 09:22
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "oi niinestekesekene" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
    08.10.2017 12:11
    Selge.
    Piibel = muinasjuturaamat.
    Võitlev ateism tuleb jälle kristlusele oma geimoslemi doktriini kehtestama, rääkima kuis on õige ja kuis mitte. Mida uskuda ja mida mitte. Aated ja põhimõtted on Niinestele vaid mauinasjutt ja igand, 10 käsku samuti, mis peab ruumi tegema "kaasaegsele" homoislamile ja vasakultrafeminismile. Vaeseke. Nutt tuleb kurku kui loed neid põhimõttelagedaid trafarette, stampe ja üldistusi. Kristlus on aga paraku Euroopas hetkel löögi all. Näiteks: Prantsusmaalt lahkuvad tuhanded juudid, kuna ei tunne enam end seal turvaliselt ja juudivastased ründed rahvuse pinnal on sagenenud. Seega uus genotsiid liberaalse homoislami näol on saabunud, et jääda ja Euroopa traditsioonid ja kristlus maamunalt pühkida. Niineste muidugi on truu sõdur antud ideoloogia kaitsel.
    Kurb, et sellised sallivus amööbid on lahti lastud traditsione lammutama. Need tainapead ei tea ju ise ka mida nad teevad või mida usuvad. Aga irvitada oskavad kahe lõuapoolega. Vaesekesed. Vaesed taunid.
    Antud kommentaaril on 2 registreeritud vastust ja 40 anonüümset vastust, mis on nähtavad anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
08.10.2017 09:24
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "eesti mees" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
    08.10.2017 11:00
    Mis puutub Jeesusesse, siis soovitaksin vaadata Viasati kanalipositsiooni nr 18. See on ajaloo kanal. Inglise-Ameerika tooted, seda peamiselt.Ühes dokfilmis näidati jaseletati, et Jeesus ei surnud ristil, vaid pääses ja põgenes koos Magdaleenaga Lõuna-Prantsusmaale. Seal sündisid neil lapsed.Uuritakse Jeesuse vereliini. Ristisurmast pääses seetõttu, et tema onul olid head tutvused seal valitseva Rooma juhtkonnaga. Siit ka seletus, et 3-ndal päeval oli ta hauast läinud. Kui see versioon peab paika, siis raputataks see fakt kõvasti kiriku alustalasid. Loomulikult see versioon on teadlaste uurimise all. Veel. Kristlikus kultuuriruumis olijatena järgime siiski põhiliselt Uut Testamenti .Markuse evangeeliumi 7 pt salmid 18 jj. See kirjatükk seletab nii mõndagi. Ja nagu ütles saksa filosoof Nietzhe; ilma kristluseta ei ole toimivaid moraalireegleid. Ise oli ta vägagi ateistlik. Kuid tunnistas tõde. Selle arusaamiseni jõudis ta küll 20 aastat hiljem peale seda kui ta hülgas kristluse.
    Antud kommentaaril on 1 registreeritud vastust ja 18 anonüümset vastust, mis on nähtavad anonüümsete kommentaaride kaustas
08.10.2017 09:24
See Teie nn.muinasjuturaamat ehk piibel on-oli -on just see ühiskonna erinevaid kihte läbi ajaloo siduv-liitev-hoidev raamat TÄNU millele lääne ühiskond ongi jõudnud tänasesse 21.sajandisse. Vastasel korral oleksime seal kus täna suurem osa Aafrikast ja Lähis-Idast ....
08.10.2017 09:30
Ärge unustage Marthin Luhterit.
See mees tõi samuti oma Teesid välja ja need Teesid kohe mitte ei meeldinud Katolikule kirikule.
Ning vastasseis ei lõppenud Luhteri lüüasaamisega - nagu Katolik kirik lootis - vaid õppes hoopis Luteri kiriku tekkimisega.
Anonüümne kommentaar
08.10.2017 09:31
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Kutt" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Kommentaar eemaldatud
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    08.10.2017 10:13
    Jahah sibul krõlov, pidite haarama kellu ja moskvasse mošee ehitama.
    08.10.2017 10:42
    Selle piibli võid endale sinna panna kus päike ei paista. See raamat on toonud sajandeid häda ja viletsust, selle raamatu pärast ei arenenud ei teadus, ega ühiskond. Ühiskond hakkas just siis arenema, kui lasti teha teadlastel seda mida nad tahavad, ilma, et nad oleks nõidadeks tembeldatud kiriku poolt.
    08.10.2017 11:59
    Piibel ja ka koraan on vaid tugevalt kärbitud versioonid algsest tekstist. Huvitaval kombel on nad degradeerumise põhjustajad ja ka õhkõrna rahu hoidjad, mille vähegi kõigutamine toob kaasa miljonite elude hävitamise sisuliselt momendiga.
    Raamat on toonud sajandeid häda ja viletsust kuna selle raamatuga on püütud välja rookida esimese taseme teadmisi. Lase algkooli teadmistega tegelased professorite kallale ja neile uut maailmakorda seletama. See on toimunud sajandeid kõikjal maamunal. Õnneks on hetkel suhteline tasakaal saavutatud, õhkõrn lootus hakata tagasi pinnale tõusma või kaduda ajalooprügikasti teiste eelnevate tsivilisatsioonide sekka. Kell tiksub ja kui inimloomadel ei tule mõistus lähiajal koju, siis emake maa tiksub oma rada parasiitide tõrje suunas mida inimloomad kas võimendavad või kui mõistus kodus siis võimekuse jagu vähendavad. Praegune maailm karjub juba ammu vere järele, vähe on neid tervemõistuslikke kes sellele lääne hüsteeriale vastu tahavad seista ja suudavad seda.
08.10.2017 09:36
seadused ei saa olla laialivalguvad ja mitmeti tõlgendatavad. Sama on ka mõistete, tähenduste ja nendes sisalduvate väärtustega. Seega peab ka vaidlusalune seadus olema üheselt mõistetav ja kindlalt piiritletut elukorraldust võimaldav ja reguleeriv.
Kuigi Põhiseadus näeb ette inimõigusena õigust tööle ei ole ju vägistajal, pedofiilil jms perverdil õigust töötada nt. lasteaia kasvatajana.
Anonüümne kommentaar
08.10.2017 09:42
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "kakak" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Kommentaar eemaldatud
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    08.10.2017 10:49
    Peterson, tõmba tagasi. Tore on, et millessegi usud aga hetkel oled võõras kirikus oma piibliraamatuga.
    08.10.2017 11:36
    Mansion , mis oleks selle minu tagasi tõmbumise hinnaks ? Minu ja mu laste ning Eesti maa ja rahva väärastumine? Tänan aga Teie pakkumist ma vastu ei võta. Kas Teie oleksite oma veendumuste nimel elu jätma? Egas vist mitte , minul pole teisi valikuid , Te pole lihtsalt rohkem jätnud mistõttu pole mul taganeda kuhugi. Mult on võetud palju , liigagi palju ja selle eest peab keegi sealt vastaspoolt vastust andma....Nii kes millise piibliga ja kelle kirikus - see on alles selginemise algusfaasis.....
    08.10.2017 12:44
    Tegelikkus on tegelikult veelgi huvitavam. Selle selginemise käigus selgineb, et kõik on oma piiblite ja koraanidega valedes hoonetes valedel eesmärkidel. Orjad näevad vaid kahe võimalust ühed üritavad orje nende kastis hoida ja teised sealt orjapidajaks pürgida. Rohkemaks ei jätku taiplikust, lihtne on selliseid kontrollida ja suunata.
    Ainus võimalus on hakata kaugete esiisade tarkuseid kividelt lugema õppida, saame ehk aru kus ämbrisse astuti ja miks, et saaks sellest ämbrist välja astuda ja mitte kohe uude astuda. Tuleb hakata aru saama, et must ja valge pole vastandid ja vaenlased vaid ühe ja sama medali erinevad pooled. Nii on selle nö jumala ja nn saatanaga, ühe medali kaks erinevat poolt. Ilma üheta pole teist, hävitades ühe hävitad ka teise. Seekõik on nii elementaarne ja lihtne. Paistab, et kui on laual ainult kaks vale valikut mida nimetatakse õigeks ja valeks, siis tulemus on just see mis praegu on. Kaos kaose otsa. Viimane aeg on õige lauale tõsta või üles otsida.
08.10.2017 09:44
Aga sm. Ungern on nõus.
Piibel ei puutu asjasse.
Lihtsalt ei tohi avada Pandora laegast ja ühte parafiiliatest normaalsuseks kuulutada. Kui luua juriidiline pretsedent, on hiljem peatuda võimatu.
P. S.
Sm. Niineste, miks Te Talmudist või Koraanist rääkida ei julge?
    08.10.2017 12:22
    Ära sa selle pärast muretse, et laegast kinni ei saa. Saab, selle paneb inimloomade jaoks kinni emake maa, ainult et jäädavalt. Edasi toimetavad juba järgmised kes kunagi hakkavad kaevama ja siis on näha neil kas hakkavad oma rikutuse tasemelt oletama millega tänapäevased inimloomad tegelesid või mille millegi jaoks ehitasid või lõid. Kas nad astuvad samale rehale millele komistasid praegused või on võtnud grammi õppust.
Anonüümne kommentaar
08.10.2017 09:50
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "pärnakas." poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Kommentaar eemaldatud
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    08.10.2017 12:03
    Tglt nõus pmst.
    Ainult et, sm. Mmyrzik, seda teemat ei käinud välja ju ei EKRE, ei ükski Eesti konfessioonidest.
    Isegi mitte seltsimehed homoseksuaalid.
    Ilmusid seltsimehed homoaktivistid, kelle hulgas homode protsent on veel väiksem kui ühiskonnas, ja hakkasid taguma trummi.
    Veel enam, äkki selgus, et teistmoodi arvata enam ei tohigi ...
    Kuidas "homoaktivistid" suhtuvad homodesse tglt, selles kirjutas isegi Telhhvi konkurent - Kölnis ründasid islamistid homode "abielu"paari, peksid julmalt läbi - ja politsei ei võtnud isegi avaldust vastu." Homoaktivistid" aga soovitasid "säilitada rahu"...
    Nii pöördutigi AfD poole ...
    Elik siis, "homoaktivistid" ei lase teemal vaibuda enne, kui reaalsed homoseksuaalid neil suu kinni panevad.
    08.10.2017 14:31
    Homo suurimad vaenlased on need nö homosõbralikud tegelased. Nende aktiivne kisa tekitab tuska ja frustratsiooni ning keerab ükskõikseid inimesi homode vastu. Tavalisel normaalsel inimesel puudub vajadus oma aega raisata mingi seksuaalvähemuse peale. Teda ei huvita nende tegemised ja nende võimalik abielu jne. Aga need loosungeid karjuvad homo"sõbralikud" igavlevad tüübid tekitavad rohkem pingeid kui mõned homofoobid, keda tegelikkuses on väga vähe.
    Ja kirik huvitab samamoodi eesti inimesi vähe. Ning 21saj. peaks olema asjad nii, et kirikuinimestel peaks olema samuti vaba valik mida ja keda toetada või mitte.
    Mind on kogu see teema nii ära tüüdanud, et teen ettepaneku kirikutest teha homoklubid.
    08.10.2017 15:49
    moslemid arvavad jah, et talmud on midagi eriti hullu :)
    tegelikult on seal nö jumalateenistuse kord, et kuidas mingit asja teha, no võrdpildina kristlusest, et kuidas armulauda seada näiteks :)
08.10.2017 10:03
Kooselu massidesse!
Anonüümne kommentaar
08.10.2017 10:03
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "MuinasJulle" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
08.10.2017 10:19
"Kooseluseadust ei tohi arutada muinasjuturaamatu alusel..."
Ometi luuakse ,kooseluseadust õigustada püüdes,materjal uueks muinasjuturaamatu loomiseks!
08.10.2017 10:25
Paistab, et Viilmaa on oma Usu-kaardiväe saatnud siia teemasse Miinuseid laduma. Huvitav, kas parimatele miinuste ladujatele tagatakse koht Paradiisis ve?
Igatahes on selge, et ega nad Piiblit küll lugenud pole ja ei tea ka Kristuse ega Piibli ajaloost mitte kui midagi..
Anonüümne kommentaar
08.10.2017 10:29
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Homo Habilis" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
    08.10.2017 10:57
    Igasugune religioon lähtub omast ajast, kinnitades kehtivaid kultuurinorme ja paraku neid ka tsementeerides.
    Kultuurinormid tagavad populatsiooni kestmise, seega teeb religioon sedasama. Kehtestab reeglid, ilma milleta rahvas ellu ei jää.
    Ajapikku võivad mõned reeglid aeguda, kuid põhialused jäävad muutumatuks.
    Üksikisiku mina ei saa olla ühiskonna alus. Ühiskond põhineb suhetel, see ei ole isikute summa.
    Kultuurinormide kadumisel lakkab ühiskond toimimast.
    Ühiskonna asemel ilmub inimkari, mis tõepoolest koosneb üksikindiviididest ja mis ei ole elujõuline.
    See kas hävitatakse või muutub ise rangelt struktureeritud ühiskonnaks, kus loeb jõud.
    Antud kommentaaril on 1 registreeritud vastus. Vasta anonüümsete kommentaaride kaustas
1 2 3
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega