09.07.2013, 04:30
Kristjan Haller: Kas klient saab Eestis kuningas olla?
Üha rohkem kuuleb nurinat Eesti hirmkõrgete hindade pärast. Kaubad, mille hinna üle kurdetakse, pole enamasti luksus-, vaid lihtsalt laiatarbekaubad.
FOTO:
Kõrgete hindade peamise põhjusena nimetatakse turu väiksust. Kindlasti on sel alust, kuid kas see on ainuke põhjus?
Ettevõtluse areng mõjutab otseselt riigi konkurentsivõimet ning meie elatustaset, mistõttu oleme kõik ettevõtluse heast käekäigust huvitatud. Seega on müügi ja teenuste käibe kasv tarbijate ja ettevõtjate ühishuvi. Just ühishuvi, sest ühepoolselt siin edu ei saavuta. Paraku tundub äri Eestis küllalt tihti järgivat ühe-päeva-poliitikat. Hinnad ning teeninduskultuur jätavad liiga sagedasti mulje, nagu homne päev paljusid ettevõtjaid eriti ei huvitakski.