Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
27.05.2016 00:44
On tõsi, et Eesti parteide vahel aususe skaalal küll mingit konkurentsi hetkel ei toimu - kõigil on võrdselt miinus 100 punkti ja asi meenutab pigem omavahel tihedalt seotud puukide hierarhiat
    27.05.2016 14:50
    Tuli meelde,et Allar Jõks tahaks just parteide rahastmist pingsamalt jälgida.
    Selgelt on koalitsiooniparteid sellele vastu olnud kuna kahtlasel rahal toimub
    kogu tegevus.
    Siit kartelliparteide häbiväärne konkurentsieelis, mida ei taheta loovutada .MOT.
27.05.2016 06:30
Jõks presidendiks! Nõus 100%
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    27.05.2016 08:19
    Ma siin ka ühe silmaga jälgin. Trollid hüppavad nagu oleks vanakuradit näinud. Kujutage ette, et mõni presidendikandidaat võibki olla otseselt parteitu ning sõltumatu. See ei sobi kohe mitte ju.
    Vaja ikka mõni vuntsidega mees või moskoviit etteotsa panna, siis oleks kohe teine minek (?!)
    Mulle see Jõksi arstimise mõttelõng sobib. Kui Pätsu ajal peeti rahvast haigeks, siis nüüd võiks pigem tunnistada, et kala mädaneb ikkagi peast ja rahval mõistusega täiesti korras.
    27.05.2016 13:37
    "Sõltumatu" Jõks - no mis iba te siin ajate? Kas te tõesti usute, et Roosamanna-valitsuse tingimustes saab keegi sõltumatu õiguskantsleriks?:)
    27.05.2016 14:19
    Halbadest valikutest tuleb valida kõige parem ja kui rahvas mängib lolli saame nigu muuseas
    Kallase presidendiks.
27.05.2016 06:40
Tahaks küsida herr Jõksilt ainult ühte - kus sa mees siis olid kui see teema oli Rahvakogul ja Jääkeldris lausa üks domineerivaid teemasid? Miks seda küssat ei tõstatanud siis oma "kilbile" kui olid erinevates riigi organites lausa kõrgetel kohtadel? Ah et siis polnud ühiskond küps ? Pean Teid kurvastama - meie tänane ühiskond on lausa üleküpsenud selliste lakutud ja läikima löödud presidendi-kandidaatide jaoks . Täna on Eestil vaja mitte lihtsalt Presidenti vaid RAHVAMEEST ja eesminejat, teerajajat , rahva üldsuse arvamusest hoolijat .....
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    27.05.2016 08:53
    Minu mäletamist mööda oli Jõks ainus õiguskantsler kes esitas valitsusele ebamugavaid küsimusi.

    Koguni sel määral, et ta lükati kiiresti nö. vaiba alla. Ketikoer ta ei ole.
    27.05.2016 09:20
    Ketikoer ta ei ole.

    Ei, ketikoer Jõks ei ole. Sülekoer on - vägagi teadlik, kus on ruumi piirid, milles tal haugatada lubatud ja veel enam teadlik, mille-kelle peale mitte mingil juhul klähvida EI tohi.
    27.05.2016 10:03
    Hr. Aivo, Pertelson, kus sa siis ise olid tol hetkel? Oleks võinud siis Alar Jõksile kirjutada ja tema arvamust küsida. Tol ajal oli Alar Jõksil oma tööd ja seljuures ka isiklik elu elada. Kui ta presidendiks saab, siis on tal kohustus ka selliseid asju jälgida ja kaasa lüüa. Kui lugesid EPL-27.05.2016 tema mõtteid ja sisukat kirjutist, siis pole eriti kedagi, kes oleks nii selgelt asjast rahvale kirjutanud ka pakkunud välja oma tulevase ameti võimalused seaduse loomes kaasa lüüa. Muidugi, nii sina, Aivo, kui ka kogu eesti rahvas on liiga palju petta saanud poliitiliste mängude pärast, et on raske kedagi uskuda. Aga valik ju tuleb teha ja Alar Jõks pole ühegi erakonna PARTEIGA SEOTUD JA EGA TEDA PAEKUSTE POLIITIKUTE HULGAS KA ERITI SOOSITA TEMA LIIGA PÕHIKIRJALISE ÕIGUSE JÄRGIMISE PÄRAST! Kas Sinul, Aivo Pertelson, on keegi parem kanditaat silmapiiril või juba valik tehtud. Ega ometi Siim Kallas su lemmik pole?
27.05.2016 06:43
Vähemalt hetkel üks korralik kanditaat, mitte pehme (kaljurand), kuritegeliku minevikuga (kallas, savisaar), jutupaunik (tarand).
    27.05.2016 07:10
    Mitte kandidaat vaid parast Eesti libaeliidi mullipuhuja .... Ehk räägiksime tegudest ? Reaalsed teod on kus ? Palju lapsi , mida on tehtud eestimeelsuse arendamiseks , milline on suhtumine meie naabritesse ja milline visioon on meie lagunevast majandusest. Tema võimalikud variandid Eesti edasieksistentsiks. Suhtumine pagulastesse, omasoolistesse , Eestimaa venelastesse , Teise Maailmasõja tulemuste ümberkirjutamisest , jne jne jne . Ehk siis suhtumine nendesse teemadesse mida Eesti enda ühiskonna enamus oma südant valutab.... Paluks ainult vastuseid stiilis JAH või EI ... Udutamisi ja poliitilist pläma oleme juba viimased 15 aastat kuulnud .....
    27.05.2016 08:06
    Aivo,paistab et ainult sina sobid presidentitoolile.Sa unustad et meil ei ole ideaalseid kandidaate ja
    Jõksist võiks saada rahva president.Sinu vingumine aitab ainult riigikogu valimaks järjekordne
    president kes vihkab ja häbeneb eesti rahvast
27.05.2016 07:06
Jõks on momendil vist tõesti ainuke, keda saaks presidendina tõsiselt võtta.
27.05.2016 07:16
Jõks on RE poole kaldu. Mingitel valimistel oli RE nimekirjas. Lubas Ansipil Sakala Keskuse ära lõhkuda, kuigi rahvas oli 6:1 vastu. Eks neid "koostööleppeid" Ansipiga ole veel. Ei sobi. President peaks olema ülekeskmise ausam, eeskujuks. Jõks ei sobi!
Anonüümne kommentaar
27.05.2016 07:58
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Juba Päts" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
27.05.2016 08:01
Ükski president ei ole sobilik, kes keeldub valimistel kõige rohkem hääli saanud parteil valitsust moodustamast.
    27.05.2016 11:55
    XXXL , sisutu kommentaar!
    28.05.2016 15:29
    Evald Kukk 27.05.2016 11:55
    XXXL , sisutu kommentaar!
    -------------------------------------- --------------------------------------- --------------------------------------- --------------------------------
    Ei ole sisutu! Tead millepärast? Sellepärast, et see presidendikandidaadi kandidaat ütles, et ta ei annaks mitte igale valimisi võitnud erakonnale õigust valitsust moodustada. Milleks siis üldse valimised on? Miks ta rahva tahtega ei kavatse arvestada? Ise ütleb, et president on põhiseaduse järgija.
27.05.2016 08:25
Vaja oleks vähemalt üks tunni jagu intervjuud maast ja ilmast, et aru saada kellega on tegu. Üldiselt ei meeldi sellised tegelased, kellel on jutt nagu varnast võtta ja ei tundu improviseerivat. Üks selline tegelane on Kaljurand, kes vuristab mingit pähe tambitud teksti.
    27.05.2016 11:04
    Hr. "minu võitlus", sa väga liialdad, kui hakkad oma veendumistega laiama subjektiivsete tähelepanekute alusel. Sa ilmselt ei oska "sõkaldest teri eristada" vaid üldistad väljaöeldud sõnade põhjal. Ka ajakirjandus on sageli kallutatud ja tõlgendavad, vastavalt isikueelistusele, teiste sõnu võimalikke mitmeti tõlgenduste võimalustega nii nagu kallutatud poolele kasulikum oleks.
27.05.2016 08:29
Kui meie presidendiks saaks Jõks või Jõerüüt, siis oleksin kodanikuna väga-väga rahul. Andestagu teised kandidaatide kandidaadid, aga teie hoiakud on rikutud...
27.05.2016 08:40
Sellised inimesed reeglina põevad alaväärsuskompleksi ja see sunnib neid kalduma gigantomaaniasse,unistama ja lubama asju,mida pole võimalik täita.
Hr.Jõks kujutab Eesti presidenti kõikvõimsa ainuvalitseja/diktaatorina - teen,ehitan,lammutan,poon ja lasen.
Ohtlik kandidaat.
    27.05.2016 11:18
    OVI, kas sa oled poliitikas võhik, või oled harjunud meie riigi viimaste aastate arenguga ja sul on lootus alles, et saame samade poliitiliste jõududega kohe-kohe viie rikkama riigi hulka Euroopas. On saabunud aeg, kus on väga vaja tugevat ja tarka presidenti, kes ei lase end erakondadel ümber sõrme väänata. See sinu jutt - "teen,ehitan,lammutan,poon ja lasen" on ju meil praegu igapäevane poliitiline tegevus. Estonia, Air, Tallinna sadam, Eesti Energia, + riigipoolse toetusega SUURTE SÕPRADE eraettevõtmised, (Maadevahetus, Motorolla, Tere piim ja paljud veel + juba maha parseldatud riigiettevõtted, mis enamuses on pankrotis. Seda nimekirja võib mida võib kümneid üles lugeda. Mida sa arvad, OVI, kas on vaja riigijuhiks kõva käega inimest või mitte ja lasta vanaviisi edasi? Vasta sellele teemale siin avalikult oma tegeliku nime all (mitte anonüümselt), kui sul selleks teadmisi ja julgust on!
    27.05.2016 12:54
    Evald Kukk,kas Sa oled poliitikas võhik,või oled harjunud Stalini ajaga või kujutad ette USA presidenti,et ei tea,et Eesti Vabariigi Presidendil ei ole täidesaatvat võimu,Eesti on parlamentaarne riik.President võib esitada seaduseelnõusid,teha kellelegi ülesandesks valitsus moodustada,ministreid ametisse kinnitada jne.Ja pidupäevadel Valitsuse kallal tulutult näägutada.
    Otsustamine jääb Eesti Vbariigi valitsusele ja Riigikogule.Või vastupidi.
    Nüüd,isegi kandidaadi kandidaadiks saamata midagi lubada,on populism.Kas sellist presidenti tahamegi?
    Jõerüüt oleks soliidne isik meid välismaal esindama.
    Kui hr.Jõerüüti kritiseeritakse mingite okupatsiooni aegsete artiklite tõttu,siis sm.Savisaare pakkumisel tema kordades räigeimaid nõuka artikleid ei meenutata.Miks?
27.05.2016 09:09
Allar Jõksi visioon: võrdlen presidendi rolli arsti omaga, kes peegeldab ja kujundab ühiskonna tervist. Millist arsti me endale tahaksime?

Kõige vähem vajab Eesti presidendiks mõnd "budausulist loomaarsti", kes oma ülevoolavalt kaasatundvas armulikkuses Eestit/eesti rahvast/eestlasi kui haiget lojusekarja vaatleb ja "terveks ravida" - st tõepoolest mentaalselt vagur-apaatseks mäletsejate karjaks tohterdada ähvardab.

Eesti vajab hädasti presidendiks meest, kes teeb kõik endast oleneva, et aidata Eestil/eestlastel taaskord vabaneda võõramaisest ideoloogilisest kontrollist, intellektuaalsest ja võltsmoralistlikust terrorist, mis eestlasi justnimelt kui manipuleeritavat ja lihtsalt kuivakslüpstavat lojusekarja käsitleb.

Lõhe Eestis / eestlaskonnas kahtlemata ON olemas - ent see lõhe lähebki läbi selle, kas eestlased ON omaenese saatuse eest vastutav täiearuline rahvas või võõramaiste ideoloogiliste eksperimentide tallermaa. See on lõhe ENESETEADLIKE eestlaste ja eneseteadvuseta (võõramaise sünteetilise teadvusega) eestlaskonna vahel.

Jõks, paraku, esindab presidendikandidaadina justnimelt rahvusliku eneseteadvuseTA, võõramaistest ideolooglistest huvidest aretet koloniaalelitaarsust.
    27.05.2016 16:09
    Palun vabandust aga viimane lõik käib toesti yle jõu: veeri,kuidas veerid aga kohale ei joua,
    isegi mitte akvalangiga sukeldudes ei jaga ära loigu motet.
    ja siis kogu see pudru ja kapsad!!??
    loogiline,et rahvas on erinev: moned sonakad,moned riukalikud ja väga paljud peavad moka
    maas,sest nii on targem.
    Prantslaste mässust meil ei kirjutata ...aga kellele kirjutada kui asi on niigi kontrolli all,
    meie omad nutavad kodus põlle sisse,palga voi pensionitousu kysimine vordub riigireetmisega.
    Kantseliit,se valimiste tugisammas,eks temagi tahab elada..
27.05.2016 09:10
See jutt presidendist kui arstist kõlab natuke imelikult. Üks "arst" meil juba on olnud, aga tema arstipraksis lõppes kokkuvõttes katastroofiliselt nii Eestimaale, eestlastele kui "arstile" endale. Andis ta ju lõpuks oma praksise edasi suurele tohtrile idast, kelle ainsad ravimeetodid olid profülaktiline lobotoomia ja amputatsioon.
    27.05.2016 11:23
    Tommy Gun, Kas sa kunagi oled kuulnud midagi ridade vahelt tarkuse otsimisest. Aga ega pole mõtet seletada, kui avaldatud mõte piirneb vaid ühel sõnal ja kui puudub tegeliku mõtte lahtimõtestamise võime. Võimalik allegooria puudulikkus!
    27.05.2016 20:08
    Ma kuskilt olen sellest ridade vahelt tarkuse otsimisest kuulnud küll. Pidi vist kirjutama piimaga ja lugemiseks kuumutama küünlaleegil.
27.05.2016 10:14
„Viimati peeti õiguskorrale vastandujaks Edgar Savisaart, kes olevat end sügiseses kongressikõnes Eesti õiguskorrast lahti sidunud. Vastandumise tõlgendus võib ohtlikult venida.“ öeldaks Jõksi jutu sabas, et Jõks olla lausunud need sõnad

Ka Jõks ei saa ilma Savisaareta end portreteerida!

Villu justiitsmõrv, VEB fond, 10 miljoni dollari afäär, Autorollo kohtumantra, Savisaare „kahtlustamine“ …
Juuraharidusega endine õiguskantsler Jõks!

Ütle välja mis see on, ja Sa oled valitud presidendiks.
27.05.2016 10:50
Lp. A. J.!
Su manifest vastab kindlasti suuresti ühiskonna ootustele. Siiski soovitaksin sul kaaluda veel ambitsioonikamat ülesandepüstitust, vt. mu lugu http://www.ohtuleht.ee/731148/juhan-telgmaa-aeg-... Veel juhiksin tähelepanu pealtnäha väikesele, aga sisult eksitavale tõdemusele: nimelt on rahvas võimust küll võõrandunud, kuid võim on rahvast võõrdunud, mitte võõrandunud.
Muidugi tekitab sinu positsioon parteides kabuhirmu ja nende jõulise vastutöötamise (kuigi avalikult võivad nad isegi suurt poolehoidu näidata). Ja läheb nii nagu õiguskantsleri ametiga -- Jõks ei kõlvanud võimuparteidele, sest tallas pidevalt nende kõige haisvamatel konnasilmadel, julges nõuda isegi Põhiseaduse täitmist.
Igal juhul peaks nüüd avalikkus sind tugevalt toetama, kasvõi naiivsest usust hea tsaari võimalikkusse. Tegelikult pole ka valikut, sest seni end avalikustanud kandidaadipretendendid on sinuga võrreldes vaid lapsikut lalinat välja pakkunud.
Respekt!
J. T.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    27.05.2016 12:03
    Lp. A. A.!
    Ei saa Teist aru. Kust Te võtate selle mitteparteilise elitismi? Kui ütlen "avalikkus", siis selle all peangi silmas rahvast, kes asustab Eestit ja kes tahab Eestis oma elu võimalikult inimesemoodi ära elada. Kui Teie osutatud elitism eksisteeriks, siis hindaksin seda Teiega samamoodi.
    Ja muide ma ei rõhutanud kusagil Jõksi parteitust ja oleksin nõus ka parteilise kandidaadiga, kui ta vaid püstitaks presidendiametile adekvaatsed ülesanded. Senistest on Jõks sellele kõige lähemale jõudnud.
    Aga aitäh teile! Teie osutatud võimalus vääriti mõistmiseks võis ka teistele silma hakata. Nüüd on see klaaritud.
    27.05.2016 12:12
    Hr/pr anonüümne did_227262, olen sinuga täiesti nõusa! Aga kui lugeda kommentaare sellele artiklile, siis üsna palju klikke on pöidlaotsaga allapoole. Klikkida on lihtne , aga miks klikitakse seda või teist jääb saladuseks, sest väga paljud esinevad siin anonüümselt. Sellistele inimestele ei saa ka loota, kui rahvas hakkab avalikult tänavatel protestima (nagu praegu Prantsusmaal). Anonüümid võivad küll ka välja tulla, kuid hoiavad ohu korral ärapõgenemistee seljataga valmis. Need, kes mõtlevad teisiti, kui rahvas, siis need klikivad pöidla suunaga allapoole. Kes nad sellised on - oletatavasti (OLETATAVASTI) kas mingi patrei liige, sõber on rahvale vastumeelses erakonnas, ise suur susserdaja või on punast värvi. Ega rohkem valikuid polegi, kui veel see viimane - tahab näidata avalikult, mida sülg talle suhu toob.
    27.05.2016 12:39
    LP J.T, mitteparteilise elitismi võtsin sellestsamast lausest, mida ma Teie kommentaarist tsiteerisin ja mis minu arusaamist mööda üritab eesti avalikkust sõnasõnalt NAIIVSESSE "hea-tsaari-usku" survestada, seega eeldab, et eesti avalikkusel justkui "niikuinii" ei jätku täiskasvanulikku kriitilist meelt ja rahvusliku eneseteadvust - kõike seda, mida surrogaadina on määratud asendama "heausksus".

    Ent liiiiiga palju ja liiiiigaga pikalt ON eestlaste heausksust eliitide (poliitiliste-, majandus- ja kultuurieliitide) poolt juba ekspluateeritud ja seesinane kriitikavaba (õhinapõhine) heausksus on niigi juba eluohtliku määrani külvanud eesti teadvusse oma infatiliseerivat/seniliseerivat toimet - kusjuures alates hartadest-šmartadest ja jääkeldritest on eesti ühiskonda infantiliseeritud justnimelt läbi välimaiste poliitiliskultuuriliste institutsioonide ja võrgustike ning seda justnimelt "antiparteilise" retoorika meelitusel. Eelkõige hr Jõksi toetava Sorose nn Avatud Eesti Fondi mõjul ja huvides, olgu siinkohal rõhutatud.

    Sellest viimasest tõigast ka minu eriti suur skepsis hr Jõksi kandidatuuri suhtes.
27.05.2016 12:22
Pole kahtlust, et kõikidest seni presidendiks kandideerinutest on Allar Jõks mitte ainult kõige parem, vaid ka ainukene kes Eesti Vabariigi presidendiks tõeliselt kõlbaks. Kui presidentiks pressitakse valelikke vene mutte, suursulisi, neljas kuriteos süüdistatuid või partorge, siis on Jõksi kandidatuur nagu kopsutäis värsket õhku lämbujale. Kahju muidugi, et meie partokraatidest ja poliitbroileritest presidendi ametisse määrajatele ei ole aus president vastuvõetav.
27.05.2016 12:23
See on Eesti Vabariigi suur allakäik ja pankrott kui meil presidendi kandidaate tegelikult kahjuks polegi!
Senised riigijuhid on riigi allamäge lasknud ja me kõik oleme kuulnud, mida Ansip, Parts ja sadama "onud" kadunud kümnete miljonite kohta arvavad: "See oli ilmtingimata vajalik ja õige!"
Kahjuks ainult neile endile.
Meil ei räägi mitte keegi õigust!
27.05.2016 12:58
parim president oleks see kelle saab rahvas demokraatlikel ja ühesugustel valimistel valida. nagu teada siis sotsiaal liberastid teavad, et iga rahvaalgatus on nende teerulli lõpp ja on ausatele valimistele vastu.
27.05.2016 13:47
Kes president peaks olema? Kas föderaalset Euroopat ehitatavate europarteide kohalike käepikenduste Reformi, Sotside ja Isamaa kuulekas käpiknukk mis tähendab huvipuudust eestlaste ja nende heaolu vastu? Ärme ajame eestlasi segi rahvaga, rahvas ei pea olema eestlased.
Just president võiks olla kes ka rahvusriigi ja keele ja kultuuri eest seisab või vähemalt föderaliste sõimab. Aga sellist presidenti ju föderalistidest koosnev riigikogu ei vali, euroskeptikutest on meil võtta ainult föderalistidele salongikõlbmatu EKRE.
Oh üllatus, samuti föderalistide seltskonda kuuluv Keskerakond kipub ennast reklaamima euroskeptikuna aga europarlamendis istub koos liberaalidest paduföderalistidega. Jürka igatahes selle seltskonna valitsemise ajal õndsaks kohe kuidagi ei saa.
27.05.2016 14:24
Allar Jõks oskab kysimusi pystitada,teistel on kuidagi koik selge,andke aga presidendiraha
kaela.
Näet kandidaat Kaljurand paneks ka aumärgi kaela,kuigi toeline on Moskvas tallel
ja olgu..,isegi tagasi kysida ei viitsi,äkki veel panevad pahaks!
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega