Margit Keller
Tartu ülikooli sotsiaalse kommunikatsiooni vanemteadur

Robbie Williamsi kaudu maailma üldsuse „teadvusse jõudmine” on umbmäärane väljend. 32 miljonit kontakti, nagu EAS väidab, võib-olla tõesti saavutatakse. Kas inimesele jääb meelde, kus või mis on Eesti, kas see tuleb meelde, kui ta oma reisiplaane teeb? Seda on pea võimatu mõõta. Ühest lineaarset tulemust siin saavutada ei ole võimalik ja seda olekski naiivne loota. Kui siinne turism järgmisel hooajal kasvab, ei tea me ju, kui suur on selles Robbie Williamsi promokampaania otsene roll.

Teine teema on kontsert ise kui sündmus ja selle ümber toimunu. Seda võib pidada edukaks. Tundub, et kontserdil käinud said elamuse ja üritusega kaasnenud majanduslik kasu, sh kaudne kasu on kindlasti üsna märkimisväärne. Ligi 60 000 kuulajat on tubli tulemus. Kuivõrd aga saab siin pikas perspektiivis eristada Eesti kuvandit ja Robbie Williamsi kuvandit, on keeruline küsimus.