Kuidas suhtute sellesse, et sotsiaalmeedia kasutamise tulemusena (Facebooki like'id, postitused, muusika kuulamine, sõpruskond jne) kogunenud informatsiooni kasutavad ettevõtted, et saada inimestest või sihtrühmadest ülevaade?

Sellise informatsiooni põhjal müüb näiteks Facebook reklaami ja teatud firmad pakuvad (kasutaja nõusolekul) teenust ka näiteks pankadele, nagu kirjutas Eesti Päevaleht 8.05 ettevõttest Big Data Scoring? 

Facebook ise kinnitab, et isikliku informatsiooni pealt nad raha ei teeni. Samuti ei edastata informatsiooni kolmandatele osapooltele, kui kasutaja pole ise selleks nõusolekut andnud.

Kas selle informatsiooni kasutamisel on ka positiivseid külgi?

Kas tunnete, et Teie isiklik informatsioon on Facebookis kaitstud?

Andke teada kommentaariumis, või kirjutades ave.tampere@epl.ee