Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 ... 5
Anonüümne kommentaar
23.12.2017 18:04
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Jõuluwana" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
23.12.2017 18:09
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Loomulikult" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
23.12.2017 18:09
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "asjast rääkides" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
23.12.2017 18:12
Langev täht on kõnelenud.
23.12.2017 18:22
Me ei ela juba ammu vabas riigis. Oravate paduliberaalne parempoolsus viis meid tagasi feodaalsesse ühiskonda. Kui need vikerkaarlaste jaoks on vabadus terroriseerida normaalseid inimesi, siis on midagi väga mäda ja see ei ole mitte vabadus. Elage ja tehke mis ihu ihkab, aga ei maksa oma moeröögatust teistele peale suruda. Kogu sellest kirevast seltskonnast on tegelikke vikerkaarlasi heal juhul 10%. Ülejäänud on lihtsalt moega kaasa lohisejad.
    Näita vanemaid (34) Laadin kommentaare...
    24.12.2017 09:02
    "Ja kindlasti jätan ma minemata Tõnis Mägi kontserdile või ostmata tema plaadi." Tõnis, vala kahetsuspisaraid ja palu homopreili käest andeks!Ta ei tule muidu sinu kontserdile ja ei osta ka plaati-ja seda sind hävitavat mantrat lajatab ta sulle isegi 2 korda.Ka Erki Nool peaks vist häbenema, sest homojuht on rääkinud.

    Nüüd tahaksin mina, tavaline eesti mees öelda siia ka oma arvamuse: minul on häbi ja ma tunnen sügavat vastikust selliste inimeste suhtes, kelle arvates 90-95% Eestimaa inimestest EI SAA ARU, EI MÕISTA mingeid üllaid ideid, mis tõstavad esiplaanile tühise , kuid agressiivse vähemuse, ei hooli inimestest, kes peavad kõige tähtsamaks oma KODUMAAD, RAHVAST ning püüavad vastu seista pealetungivatele võõrastele ning peasurutavale võõrale ideoloogiale.Millal on need "sallijad" nõudnud veerandi eesti inimeste abistamist, kes on vaesed ja selle tõttu tõrjutud?
    Miks antakse sellistele oma rahva vastastele inimestele igal pool propagandaruumi, suure populaarsusega oma VABA maa eest seisvale EKRE-le aga minimaalselt?Selge, miks: nende taga seisavad Brüsseli president, sotside kooslus, reformarid ja valitsev keskpartei.Kas neid on 10-20% meist?Vaevalt.Aga hääl on neil kõva.Tegelikult teavad ka nemad, et nad lähevad oma rahva vastu, aga nad ei hooli sellest.Sellepärast ka homo-ja võõrakultuse pealetung.
    Soovin kõikidele võõravastastele Häid Jõulusid!
    24.12.2017 10:27
    Elmer, su ekre on kah saanud küllaga sõna. Ma ei saa aru mille üle sa kaebled.

    Üldiselt pikk tekst demagoogiat oma poliitiliste lemmikute promomiseks. Mingid neegrid pole isegi probleem venelaste kõrval.
    24.12.2017 11:06
    See did ei vääriks vastamist, kuid ma õiendaksin siiski ühe talle minu "demagoogiast" arusaamatu mõtte ära: ma ei promo oma arvamuses EKRE-t, vaid põhiideena avaldan VASTIKUST homo-ja võõraideoloogia ja sinusuguste nende sabassörkijate suhtes.
23.12.2017 18:28
...Loojuva mõistuse ja hääbuva vaimu Jõulumõtisklus...! oo Looja-Jumal anna neile Armu, sest nad ei saa aru , mida nad teevad...
23.12.2017 18:29
Et siis keelame ära, boikoteerime, vallandame, paneme vangi kõik, kes mõtlevad.
Et "erinevus rikastab" ainult kooris määgides.
Et muudkui toome siia sisse "abivajajaid", kui nood naisi põletama hakkavad, siis ...
saabub sm. Rannaääre seltskonnas kõrvulukustav vaikus ...

P.S.
Viimastel päevadel on abivajajad leidnud endale uue ajaviite.
Grupivägistamised Rootsis ei ole midagi uut, kuid nüüd on abivajajad peale vägistamist valanud vagiinasse süütevedelikku ja selle süüdanud.
On väidetud, et taolise eriliselt julma kohtlemise põhjus oli ohvri seksuaalne orientatsioon ...
Kole küll, kui fanaatiline vihkamine võtab inimeselt isegi enesealalhoiuinstinkti.
23.12.2017 18:31
Artikli autor on väga halastamatu. Tundub, et ta pole mitte kunagi lennukiga sõitnud. Mina olen. Seal tutvustatakse turvareegleid. Hapnikumaski puhul rõhutatakse, et lapsega reisijad peavad südame kõvaks tegema ning panema kõigepealt maski ette endale. Õhupuuduses ei suuda nad kannatavat last aidata.
Minul on aitamise suhtes sama filosoofia. Olen nõus aitama kõiki, kelle aitamine ei too kaasa minu, eestlaste, eesti keele ja Eestimaa hukku. Kuna Nõukogude okupantide ja ka selgelt liiga paljude uusimmigrantide suhtumine eesti keelde ja eestlastesse on pehmelt öeldes õudusfilmilik, siis jääb sellise seltskonna aitamine ära. Abi peavad saama eelkõige eestlased ning siis Eestisse hästi suhtuvad (ning seda oma TEGUDEGA näitavad) võõramaalased. Kõikide teiste aitamine on Eesti jaoks surmaotsus. Järelikult neid aidata ei saa.
23.12.2017 18:34
Esiteks pingutataks EKRE kriitikaga üle. Teiseks pole kahjuks ühtki erakonda, kus räägitakse midagi ka eestlastest. Kõik muud erakonnad on omaks võtnud, et toome siia tohutul hulgal võõramaalasi ja las rahvus kaob. 800 aastat erinevaid sõdu, katkuepideemiaid, pärisorjust jms pole suutnud eestlast hävitada. Aga praegu võimul olev poliitika teeb selle heal meelel teoks. Seega pole meie kõige hullem vaenlane mitte piiride taga, vaid me ise oleme endile vaenlasteks saanud. Ja siis vingume, et EKRE paha ja EKRE kohutav. Mida on teil aga nende kõrval välja pakkuda? Lõpuks ei jäägi paljudel eestlastel muud üle kui anda valimistel hääl EKRE-le. Annavad ka need, kes selle erakonna vaadetega paljuski nõus ei ole.
Ei ole Tõnis Mägi langev täht, ta on meie jaoks täht tema ja meie elude lõpuni.
    Näita vanemaid (8) Laadin kommentaare...
    24.12.2017 08:51
    ervinkarvin: Kvaliteetne muusika on olnud arenenud kultuuride lahutamatu osa. Tihti on muusika loomine eeldanud ka keskmisest kõvasti suurema intelligentsi olemasolu.

    Aga, räägi endast. Mis ala spetsialist oled, et sõna võtad? Kas seedekulgla lõpppunkti mittesihipärase kasutamise spetsialist? Teatavasti pole antud teema spetsialistid kogu teadaoleva ajaloo vältel olnud seotud kõrgkultuuride ja tsivilisatsiooni loomisega. Pigem nende hävinguga. Ning see, et sinusugused soovivad Euroopasse tonnide viisi moslemeid, kes sinusuguseid katuselt alla viskavad näitab järjekordselt totaalset intellekti puudumist.
    24.12.2017 11:34
    ervinkarvin
    23.12.2017 23:18
    eit. sul on ka maksumusest veidi viltune arusaam. kogu riigitöötajaskonna ülevalpidamiseks kulub sinu maksudest umbestäpselt 25 euri. terve eesti riigiaparaadi!!

    Sooviks arvutust näha, minu teada on tulumaks Eestis 20%. Sa väidad, et eit teenib ainult 300euri kuus, et ta 25euri riigiaparaadi jaoks maksab? Pensioni ja muud sots maksud 33% maksab tööandja kui sa siiani veel aru ei ole saanud ;)
    26.12.2017 22:08
    Minu meelest on meie Mäks Petlemma tõusev Täht.
23.12.2017 18:40
Tore oleks lugeda mõnd normaalsuse definitsiooni. Ma ei saa lahti tundest, et homode ründajatel on selle teemaga mingi jama, kasvõi noorpõlvemälestus. Homot ümber ei kasvata, kuigi karismaatilised märatsuskirikud (sorry väljendi pärast, aga paljudel neist pole kristlusega mingit pistmist) väidavad end seda oskavat. Kusjuures, ma tunnen jälestust suure osa homokultuuri vastu, selle eurovisioonliku rõlguse, trillallaa-trallalaa ja tobeda camp-maailma vastu ja olen ikka paduhetero. Aga ma ei pillu kedagi kividega.
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    24.12.2017 08:57
    Selles mõttes õige, et pagulaste probleem Eestis marginaalne. Aga see tuleneb suuresti sellest, et need "õnnetukesed" ise ei kipu siia. Kiputakse sinna kus portsud suuremad. Hakkasin praegu mõtlema, et siuname siin seda valitsust, et need ei tee midagi, et meid võimaliku pagulaste tulva eest kaitsta, aga äkki ongi see eestlase säästlik talupoja kavalus. Ametlikult EL-ga vastuollu ja riidu ei lähe, me justkui oleme ju nõus neid vastu võtma, aga nad ise ju ei taha. Miks? Sest siin võimaldatakse neil kuidagi moodi ära olemine, aga heaoluriikides oleksid nad või sees. Hundid söönud ja lambad terved. Näiliselt poliitkorrektne, aga tegelikult hootakse seis selline, et need abivajajad ise hoiduvad siia tulemast. Hm!
    26.12.2017 20:27
    Pagulastevooge on tekitanud Iisraeli Oded Yinon plaan mida teostavad USA ja Euroopa suurriigid, meie võtku liidu killustamiseks vajalikke sisserändajaid ja toetagu islamistide rahastajate poliitikat Süürias ja Liibüas...
    26.12.2017 22:09
    mulle ka ei meeldi eriti kultuurimarxide loll iba.
23.12.2017 18:50
nii nagu erki nool ja tõnis mägi, mõtlevad paljud inimesed ja teie paduliberaalne, paduroosa ühiskonda lagastav, demoraliseeriv, kusjuures rahvuslikke ja konservatiivseid väärtuseid hindava erakonda halvustav suhtumine ei tee teid küll vastuvõetavaks ega mitte ka dialoogivõimeliseks. inimsmuugeldamisega tegelevate maffiajõukude rahateenimises ja maj. immigrantide vastuvõtmises, millega tegeleb brüssel, süüdistada ekret sõjapagulaste vaenamises on tegelikult lausvale. äkki meeldivad teatud organisatsiooni meestele hoopis pruunid noored terved poisid,kes laste ja naiste asemele siia randa sõuavad nn. sõja eest?
23.12.2017 18:53
Mina jällergi olen sallimatu selle suhtes (LGB võib minu poolest olla!), kuidas autor ei mõista kasutada i-mitmust!
väärtuseid, väärtuseid, väärtuseid ...? Võiks treenida end väärtusi kaitsma.
Need kes "seaduseid" ja "väärtuseid" kaitsevad, leiavad selleks hulga "põhjusi". Kuigi koolis õpetati, et põhjus on aasta-tüüpi sõna: aastaid, põhjuseid.
23.12.2017 18:58
Kõigest saan aru, aga miks peab perverssusi teistele agressiivselt peale suruma, vähe sellest, nende rahastamist ka nõudma. Sellele artikkel kahjuks mingit vastust ei anna. Normaalsuse deifinitsiooni võiks mõni küsija aga ise välja mõelda, sest igale inimesele on see ilmselgelt mõnevõrra erinev.
    23.12.2017 23:55
    Peale peab suruma, sest nii nagu adolf kunagi arvas, et on ainult nende "õige" mõttelaad ja kes teisiti arvavad, tuleb hukata!
    Õnneks tänapäeval enam Auschwitzi laadseid laagreid ei teha, aga kui oleks võimalik, siis oleks vist iga viimanegi kui teisiti arvav hetero seal oma lõppu ootamas!

    Tänapäeva kõige hullemad natsid ongi need "vähemused"! On ainult nende arvamus ja nn "tolerandid" ei tolereeri teisitimõtlejate arvamust!!! Sähh teile liberaalsust!!! pdefashistid krt!
    24.12.2017 07:12
    Autor õnnetu ajupestud laps ei tea vihast midagi. Ta ei ole kogenud taasiseseisvumist ja vabadusvõitlust. Ta on vasakäärmuslik fanatt. Sellised hakkasid 1940 teisitimõtlejaid ehk valdavat enamust represserima, küüditama ja mõrvama.
23.12.2017 19:02
hea artikkel. meeldib, kuidas Ekrerastid närvi lähevad
23.12.2017 19:03
Kuule kristel, mis demagoogitsed?
täielikku halastamatust inimeste suhtes, kelle kodumaal on sõda Kallikene, 20-30 aastased mehed kelle kodumaal on sõda põgenevad euroopasse, kus sisuliselt käib samamoodi sõda, kus hukkuvad inimesed just tänu nendele samadele "põgenikele".
Tead ma mõtlen seda, et kui kristeli arvates on normaalne, et mees paneb meest, kuna just nagu on mõlemad sündinud vales kehas siis järelikult on normaalne kui ka mina ütlen, et sündisin vales kehas ja tegelikult tunnen ma hinges, et olen hoopis ev peaminister ja tahan kohe saada peaministri palka.
Krt, no see on absurd ju. kui sa oled mees siis pane naist! Sa oled selleks loodud looduse poolt ja kui ma ei tohi oma arvamust väljendada, a la solvan kedagi siis kas see kedagi nagu selle loo avaldamisega kedagi ei solvanud? Ei saa olla ühepolaarset sallimist!
    24.12.2017 07:17
    Oleks eestlased ka Vabadussõja ajal hakanud Lähis-idasse põgenema, ei oleks meil täna mingit oma riiki. Tulebki võidelda, kannatada, ka surra, siis võib ka võita. Kui me aina põgeneme, siis kurjus saab üha rohkem laiutada.
23.12.2017 19:06
"Sisuliselt tähendab see näilise eestluse säilitamise sildi all täielikku halastamatust inimeste suhtes, kelle kodumaal on sõda. Eeldust, et inimene peab tingimata sinna jääma, lootes, et nii tal endal kui ka tema lastel veab ja neil õnnestub ellu jääda. Tõepoolest, võiks ju arvata, et ajalooline mälu pole nii lühike."

Tuletaks autorile tagasihoidlikult meelde, et tõde ei maksa väänata. Keegi ei pea sõjale jalgu jääma, ent enamik Aafrika riike ei sõdi - nii et kohta on kuhu suunduda - ja lõppkokkuvõttes omaenda kultuuriruumi. Ent Euroopa ei ole kahjuks siiski kummist - kogu maailma "põgenikke" ta ära mahutada ei suuda...
    23.12.2017 22:17
    Loomulikult sellistele kristelrannaääredele see pähe ei mahu, aga absoluutne kurjus on just see, mille need nn põgenikud on oma kodumaadel valla päästnud ja mida nad jõudumööda ka siia kaasa toovad - oma naiste põletamine, veoaotodega rahva hulka sõitmine, pommivööd jmt.
    24.12.2017 08:39
    Su jutt ei jõua neile kohale sest kui tõde neile ei meeldi panevad nad käed kõrvadele ja karjuvad lalalalalalalalalalalala kuni sa vait jääd.
23.12.2017 19:17
Kas on?
Kas Eestil ja eestlastel on sõpru? Eestil ei ole, sest ei saa pidada sõbraks Venet või USA-d, poolpruuni Rootsit ja Brüsseli piirkonna riike. Muidugi on sõbralikumaid, kuid lihtsalt nende riigikorralduse tase ja kultuur ei võimalda olla võrdväärne Eesti kõrgtasemega. Eestlastel on raske, sest pisikese rahvusena on neid mõjutamas vähemused mis ei mahu rahva ja selle arusaamiste sekka ära. Loomakaitsjate näljased hoolealused laksutavad lõugu et süüa ära tõelised eestlased, kirikumehed võtavad eelviimase ja reform viimase lõpu. Ja täiesti viimase otsa võtavad viimsedki vähemused. Kust saada abi?
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    23.12.2017 20:34
    Jänespüks võik teha enne kodutööd ja uurida milline valitsus on Eestis võimul.Ilma selleta kukub tema kommentaar halenaljakas välja.Venemaa peaks oma propaganda töötajaid enne, kui neid kommenteerima lasta, minimaalsetegi teadmistega varustama.Muidu on eestastel seda väga veider lugeda ja päris kindlasti naerdakse nende üle ja see ei täida Venemaa püstitatud eesmärki.Üldiselt aga pole venelastel vaja muretsege,oleme tulest veest ja vasktorudest läbi käinud ja ka pool sajandit vene kommunismi, suurte inimkaotustega küll, aga siiski üle elanud.Meie saame hakkama.
    23.12.2017 22:18
    Tõepoolest Milvi Trael!
    Kui Jänes püüdis esineda kavala naljatusega ja Milvi Trael sellest aru ei saanud siis on Jänes oma kommentaariga end naeruvääristanud! Meil metsas pole üleüldse ettekujutust Eesti võimustruktuuridest ja oleme seetõttu eriliselt tänulikud kellegi Milvi Traeli tähelepanujuhtimisest sellele asjaolule, samas oleme kriitilised et Milvi Trael ei anna meile teada kes siiski on tegelikult Eestis võimul!
    24.12.2017 02:21
    Lootsin,et Jänespüks uurib ise, kes on Eestis võimul.Endauuring kinnitub teadmistesse tugevamalt.Aga mis sa teed kui viitsimist ei ole aga juttu jätkub pikemalt.Eestis on võimul Keskerakondlik valitsus Sotsidega.Peaminister on keskerakondlane Jüri Ratas aga rahvale on hakanud tunduma,et valitsus toimin hoopis Sotside pesekretäri Jevgeni Ossinovski taktikepi all.Reformierakond on juba üle aasta opositsioonis.Sellel roosakirjul valitsusel on õnnetunud aastaga viia Eesti hinnatõusult Euroopa Liidus esikohale.Nii,et Teil ei ole mõtet Reformierakonda süüdistada.Nemad suutsid hinnad 10 aastat tasakaalus hoida ja Keskerakond ei suutnud aastatki.
23.12.2017 19:18
Ainus lootus selle inimese kirjutise lugemise järel peitub täheühendis LGBT - on toredalt suur tõenäosus, et tema mürgine geneetika jääb paljunemata.

Häid jõule!
    23.12.2017 20:08
    Guugeldasin seda kirjaneitsit ja nägin, et tema poliitiline agenda koosneb vaid isikliku seksuaalkalduvuse afišeerimisest ja priotiseerimisest.

    Asendasin ühe ta ainsa abrieviauuri LGBT sõnaga hetero ja sain tulemuseks sellise vihakõne:

    "Aeg on küps, et Eesti ühiskonna täisväärtuslike liikmetena oleks poliitikasse kaasatud ka heteroseksuaalne kogukond ja nende lähedased. Kogukonna esindaja ja hetero+​​ ​ühingu pikaaegse töötajana tunnen hästi meie inimeste pärismuresid ja tean nende tegelikke ootusi," rääkis Rannaääre, kes on nõustanud hetero+ ​inimesi õiguslikes küsimustes ning aidanud lahendada nende igapäevaprobleeme.

    Tema peamine eesmär​k​​​ ​nii igapäev​a​​t​öös kui ka​ linnavolikogu võimaliku liikmena on​​ ​seista turvalisema linnaruumi eest ja vähendada koolikiusamist.

    "Hetero+ kogukond, ka mina ise ja mu tuttavad on korduvalt kogenud oma kodulinnas erinevaid vägivalla vorme, näiteks tänaval verbaalset solvamist, aga ka füüsilist vägivalda. Tahan, et see muutuks ning soovin sellesse muutusesse panustada enda ja hetero+ kogukonna teadmiste-kogemustega," ütles Rannaääre. "Samuti tuleb tegeleda koolikiusamisega, nii et see käsitleks hetero+ noorte ja nende perede perspektiivi. Oluline on, et kõik Eesti noored tunneksid end turvaliselt ja teaksid, et neist hoolitakse ja neid väärtustatakse," lisas ta."

    Tõsine valimisprogramm! Jätkusuutlik.
    23.12.2017 22:23
    Kas võib?
    Kas täheühendites NLKP, EKP, NSVL, BAM, ALMAVÜ, ÜLKNÜ jne. võib peituda ajalugu ja ajaloolist tõde?
    24.12.2017 00:58
    NLKP, EKP, NSVL, BAM, ALMAVÜ, ÜLKNÜ, EKRE
23.12.2017 19:18
Lumehelbeke on ju tore olla,ent alati tuleb kevad ja siis hakkab lumi paratamatult sulama.
23.12.2017 19:19
Ah et see on see sotsiaaldemukraatide saadikukandidaat, milline 160-st saadud häälest 41 saanud võltsimatult paberil ja siis tervelt 119 elektroonilist? Ja selline on siis see Pääwalehe arvamustega liiderdaja?
Ma enese arvamust ei hakka välja ütlema- see niikuinii trükimusta ei kannata.
1 2 ... 5
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega