15.02.2018, 21:00
Lapsed välja pesuveega: kodutööde hulk pole üldse esmane probleem
Igasugune diskussioon teemal, mis on õppimine ja kuidas see juhtub, on alati kasulik.
FOTO:
Ehkki tavapärane on kodutöödest rääkides peamiselt keerutada teemal, kui palju ühes või teises koolis kodutöid antakse, pole kodutööde mahule keskendumine ehk siiski kõige kasulikum mõtteharjutus.
Hoopis viljakam oleks arutada kodutööde sisu (mida ja milleks tehakse) ning selle üle, kas õpiülesanded vastavad võimalikult hästi õppija omadustele - mis vanuses õppijatest on jutt, millised on õppijate vajadused ja kuidas on õppimist senini toetatud. Koduste tööde kasutegur on tavapäraselt suurem pigem vanemate kui nooremate õpilaste puhul, kuid igal juhul määrab tõhususe pigem koduse töö sisu ja olemus kui mis tahes mahuühik.