Mõnigi uuenduslik pedagoogiline meetod on meie koolides ammu kasutusel, aga mitte peavoolus, vaid pigem pühapäevameetodina, näiteks projektõpe, õppepäevad väljaspool klassiruumi, õpilaste enda lahenduste loomine jne.

Samuti deep learning – süvitsi õpe. See tähendab eelkõige muutusi suhetes ja põhineb õppijate ja õpetaja parterlusel, kus õpetaja tunneb iga õppija huvisid, võimeid ja õpiraskusi. Iga õppija individuaalsust arvestatakse. Selles käsitluses nihkub tähelepanu õpiprotsessile: tähtis on, kuidas toimub õppimine. Õpilasel tuleb aidata mõista oma motivatsiooni – et laps mõistaks, kuidas ta õpib, oskaks seda planeerida, teaks oma tugevusi ja nõrkusi, õpiks koos kaaslastega, jagaks materjale sotsiaalvõrgustikes. Just õpiprot- sessis arendatakse oskusi, mida praegune maailm näha soovib: loovust, koostööoskust, kriitilist mõtlemist ja lahendusele orienteeritust.