Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
03.02.2018 16:29
Need mäslevad aktivistid on mingi arengupeetusega.
See peaks jääma kuhugi algklasside aega, kui laps peab kõiki endast nooremaid mõttetuteks titadeks ja kõiki vanemaid inimesi mõttetuteks fossiilideks. Teismelise-eas tekib juba huvi vastassoo vastu ja veel natuke küpsedes suureneb respekt ka vanemate inimeste suhtes. Veel natuke vanemaks saades hakatakse ka lastesse hoopis teisiti suhtuma.
Aga kõik need feministid, homoaktivistid, kultuuritraditsioonide vastased - need oleks nagu kuhugi 10-aastase lapse arengutasemele pidama jäänud. Olles oma puudest frustreeritud ja tunnetades, et ühiskond neid sellistena ei aktsepteeri, ihkavad nad kõigile ülejäänutele kätte maksta. Kole on seda pealt vaadata, aga veel koledam on, et sellised väjaanded nagu ERR(!) ja Ekspress Grupp nende frustreeritud inimeste sotsiopaatilisi ja inimvihkajalikke tekste tiražeerivad.
03.02.2018 16:31
Ma ei tea, mis feminism kunagi oli või algselt oli. Praegune feminism on lihtsalt vägivalla liik. Tal on üsna tugev analoogia koolikiusamisega. Üritatakse ennast maksma panna, üritatakse mõista anda (enamkasutatav vaimse vägivalla liik). Suudetakse tekitada olukorrad, kus möödakäia peab pigem kiusajat ohvriks. Mõistetakse omakohut. Samamoodi on kaasaminejad, kes ei märka, et lähevad kiusamisega kaasa. Vägivalla eestvedajatel on psüühikahäired või korralik kogum isiksushäireid. Kaasaminejad on tavalised keskmise intellektiga inimesed, kes ei suuda läbi hammustada, milles nad osalevad.
    03.02.2018 16:35
    Nii lihtsat asja võiks siiski teada. Feminism oma algsel kujul oli naiste võitlus oma valimisõiguste eest 19.sajandil. Kui nad oma kodanikuõigused olid kätte võidelnud, algasid kõrvalekalded...
    03.02.2018 18:24
    Aga kas on üldse normaalseid naisi?Olen teadnud mõnda,kes peaksid ikkagi natukene teisest puust olema,ent kuulnud nendegi tegusid,siis samuti kriips peale.Omaette teema on see blond (elu)arhitekt,kes sõidab kõigist ja kõigest üle ja saab varem või hiljem oma varanduse ja fun`i kätte.
    03.02.2018 20:44
    Samamoodi toimivad igasugused õiguste eest võitlemised.
    Algul on probleem, kui see on lahendatud, tõmbuvad tagasi need, keda probleem isiklikult puudutas.
    Kuid võitluse käigus on tekkinud professionaalsed võitlejad ja institutsioonid, mis vajavad raha. Selle saamiseks laiendatakse võitlust lõpmatult.
    Kes mäletaks, et võitlus vangide heaolu ja õiguste eest oli kunagi hoopis võitlus ausa kohtupidamise eest.
    Ajal, mil härrasmees vabastati kuriteokohas ausõna peale, aga töölispoiss mõisteti tõenditeta süüdi see algas.
    Muundus selleks, et paadunud sadistist retsidivistile olgu kindlustatud mugavad tingimused.
03.02.2018 16:32
Jah,seda nad teevad ning seda hämmastavam on peavoolumeedia käitumine selles küsimuses,kes käputäie feministidele ebaproportsionaalselt palju leheruumi pühendab. Kui reaalseid proportsioone arvestada, siis peaks iga päev ilmuma käesoleva artikli autori laadseid kirjutisi ühe feministi poolse kirjutuse vastuseks 1 kord aastas...
Kurvastaval kombel on kõik vastupidi: iga päev mitu feminismivaledest kubisevat ülliist, vastukaaluks parimal juhul üks reaalsust peegeldav artikkel 1 kord kvartalis
03.02.2018 16:34
Feminism on kultuurmarksismi lahutamatu osa.
03.02.2018 16:39
No, mida juttu??? Feministid naeruvääristavad emasid? Kas kõik feministid? Mina olen küll teistmoodi aru saanud, enamus neist ei naeruväärista kedagi, isegi mitte mehi! Ja üldjoontes toetavad nad mõtteviisi, et naisel on õigus ise otsustada, mitu last ta ilmale toob ja see oleneb ikka laste isast ja perekonna võimalikust toest jne jne. Põhiküsimus on, kuidas hakkama saada. Tõsi mõnedele ei meeldi, et riik otsustab nende eest (tegelikult muidugi "keskealine valge heteromees") kui palju lapsi naine peab sünnitama, pakkumata neile erilist tuge! Feministid seisavad eelkõige õiguse eest ise otsustada oma elu üle!
03.02.2018 16:41
No tõesti ülimalt hea artikkel, lisaksin veel, et see pidev peale surutud paine, et kui sa ei ole nõus oma mõnekuust imikut kellegi teise hoolde jätma ja tööle tagasi tormama, siis oled madala vaimse tasemega- oi, ei teegi karjääri, oh issanda, ainult karjäärinaised on niiiiii lugupeetud, see tõesti ajab oksele- mei nii madala sündivusega riigis. Ja tõesti -EI natsifeministidele
03.02.2018 16:50
Lisaks sellele, et alandatakse emasid, on nüüd asutud alavääristama ka mehi.
Vanamees on nende arvates midagi nii jubedat, et selle sõnaga üritatakse alavääristada neid, kes ei lähe hõisates homomultikultismiga kaasa.
03.02.2018 16:51
...Kui varem rääkisid naiste eest mehed, siis nüüd üritavad seda rolli täita äärmuslikud (karjääri)naised. ....

väljendi "karjäärinaine" kasutamine võib isegi üle pingutatud olla.
03.02.2018 17:01
Piisas vaid riigiga vastuollu minna kui hakkas jälle "tõde" tulema :D
03.02.2018 17:02
Vasakäärmuslased (sh feministid) on suurimad vihakurjategijad ühiskonnas, kes ei salli mitte ühtegi ilmavaadet enda oma kõrval. Teisi väärtusi omavad inimesed satuvad automaatselt tagakiusamise alla. Selle ilmavaate vastu tuleks välja astuda ühiskonnas igal tasemel. Hea eeskuju. Järgigem!

Tark ja väärikas naine seisab oma õiguste eest, aga täna ta ennast feministiks küll ei nimeta. Feministiks nimetavad ennast vihast nõretavad kompleksides kesksoolised.
03.02.2018 17:14
"Feministide seltskond, kes on end koondanud facebooki gruppi "Virginia Woolf sind ei karda" ja kuhu kuulub ka eelpool nimetatud artikli autor, näeb end naise huvide ja õiguste eestseisjana. Üks olulisemaid ja loomulikumaid õigusi ja võimalusi naise eneseteostuseks on kahtlemata emadus. Kuid nagu ikka võitleva feminismi puhul kipub olema, on seal grupis kõige kuumemad teemad hoopis karjäär, palgalõhe ja muu taoline."
Naljakas VW-grupi demoniseerimine. Ka siinse loo autor ise kuulub ju sellesse gruppi, kas ta siis ei tasakaalusta seda va paha Karin Burnsi? Otse loomulikult on palgalõhe üks olulisemaid teemasid seal, kuna see on üks tõsisemaid diskrimineerimise avaldumisvorme, kuid mis mõttes on kuum teema karjäär? Keegi ei aruta seal, mis karjääri keegi teeb, küll aga on igati relevantne tööalase diskrimineerimise teema, loomulikult. Mida ta sellest grupist siis ootas?? Selle grupi fookus on ju ebavõrdsuse kaotamine, see ei peagi olema perekool vol 2!
Aga selles osas olen loo autoriga nõus, et ka minu meelest on jutt emaka hinnastamisest loll jutt. Riigi huvides on positiivne iive, riigi huvi on kujundada seda soodustavat keskkonda ja ving teemadel a'la "sund", "laste ostmine" või koguni "rassistlik geneetika" on lihtsalt idiootsus. (Seda viimast nõtrust pole ma lugenud siiski mitte VW grupist, vaid Postimehest. Aga Pärnits on kindlasti võimeline seda kirjutama ja mõni fänn on tal ka VW-s.)
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    03.02.2018 20:29
    Miks peaks ettevõtja sama töö eest maksma meestele rohkem?
    See oleks endale kahjulik.
    Alati makstakse nii vähe kui võimalik.
    Meestele kinga, odavamad naised asemele ja dividende tuleb.

    ITs kipub nii olema, et kui naine on tasemel programmeerija, siis on ta üle keskmise. Paraku on neid vähe.
    Kui ta seda ei ole, siis on pigem nõrgavõitu ja eelistab tegutseda mitte programmeerijana, parem mõnes tugifunktsioonis.
    Keskpärasuste seas domineerivad võimsalt mehed.

    Juhikohal on naisi seepärast vähe, et heal juhil peavad olema omadused, mida tavaliselt mehelikena nähakse.
    Konkreetsus, selgus, loogilisus ja emotsioonidest vaba peab ta ka olema.
    Liina Tõnissoni hinnati alati kõrgelt just nende omaduste tõttu. Konkreetsusega kipub enamusel naistest aga keeruline olema.
    04.02.2018 05:46
    Mitte "miks peaks", vaid "miks maksavad"- kui me eeldame, et statistikaamet ei valeta oma arvudega. Selle kohta on mitmeid teooriaid, kuid domineerivaks on teatud ühiskondlikud eelarvamused, mida feministid peavadki väärateks ja šovinistlikeks, nagu nt et mehed on võimekamad (kuigi ka see on statistiliselt vaieldav, on ju teada, et naiste haridustase on parem). On ka pakutud, et mehi kasvatatakse juhtideks, samas kui naiste vastavaid omadusi surutakse alla sünnist peale- põhjuseks taas ühiskondlik šovinism, eelarvamus, mis toodab ennast ise. Ka see on mehhanism, millele feministid vastanduvad. Mis puutub meestesse kui võimekamatesse juhtidesse, siis see on aegunud seisukoht, praeguseks on keskastmejuhte juba pooleks (või on isegi naisi rohkem- mis olekski loogiline, arvestades naiste paremat haridust) ja tippjuhtide maskuliinsus ei ole kindlasti selle kaaluga, et suudaks valdkonna keskmist palka nii palju meeste kasuks kallutada. Järelikult lihtsalt ettevõtjad on nõus meestele rohkem maksma, kuna arvavad, et munandid tagavad töö parema kvaliteedi. Isegi sel juhul, kui mõõdikuks on lihtsalt mõõdetav käive, nagu ma praktikast kinnitada tean.
    04.02.2018 17:11
    Täielik vale.
    Sama töö eest ei maksta erinevalt.
    Palka ei maksta hariduse ega eelduste eest. Makstakse tulemuse järgi.
    Makstakse ületundide ja puhkepäevadel töötamise eest, makstakse lisaülesannete täitmise eest. Makstakse eriti raskete tingimuste eest.
    ja kui võimalik, siis ei maksta kah.
    Tee silmad lahti ja vaata elu laiemalt kui sinu sulepeast imetud teooria.
03.02.2018 17:21
Feministid on nagu väärastunud usulahk, mis tõlgendab Piiblit, otsides sealt vaid seda, mis neile kasulik.
03.02.2018 17:24
Raske on lõpuni lugeda ja juba kisub sulesepaks! "Lapsi vorpima" on vaieldamatult tulnud NAISTE poolt, ükski, isegi laia joonega tattninast mees seda kunagi ei tee! Seda juba esiteks. Ääretult feministlikku alatooni kandev sisseaste teeb autori tõsiseltvõetavuse kahtlaseks. Olen ise isa ja vanaisa ja seda kolmele tütrele ja vaid kahele tütrepojale (seega on tegu vaieldamatult vaid naissooga ja ärgu keegi hakaku jorisema sugude võrdsusest ja et roosad pitsid on sama, mis kikilips), kuid olen kõige selle puntra üle otsatult uhke! Miks? Sest sealt pudeneb puntrasse lisa ja olgu see või repinskitar, pea-asi, et asjata ei pusi! Ei ole ükski kaunitar ega peletis mingi sugutoote automaat, aga ikka kisub selle poole, et naised on saatanast, nagu tarokaardid, pikad horoskoobid pikkhabemetelt või pesemata sokid. Ei ole, naised on meestele kui kaelasadanud õnnistus (või õnnetus), mehed naistele aga kui diivanileprantsatanud peenisepikendused. Kah ei ole! Enamasti. Mina näiteks ei oskaks, kuigi olen olnud küll...
03.02.2018 17:32
Üle hulga aja on täiesti tore midagi mõistlikku ka lugeda. Muidu tundub, et kui ei sõima valitsust ja normaalseid naisi, siis oled viimane kaabakas.Maskuliinne siga!
03.02.2018 17:36
Varsti korraldan shovinistliku liikumise üle Euroopa et need feministid lõpuks paika panna ( ära kustutada ) !
03.02.2018 17:38
Sellised solvumiskultuuri esindajad, nagu Karen Burns ja Lea Danilson mõlemad on, võiksid oma nägemuse kusagil kohvikus selgeks arutada. Muidu solvub üks mingi raadiosaate peale, siis solvub teine tema artikli peale, hulk oma elu delfis veetjaid solvub nende peale ja vihatase Eesti ühiskonnas on jälle jupp maad kõrgemal. Mitte mingit kasu kogu see diskussioon aga ei anna.
Anonüümne kommentaar
03.02.2018 21:04
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "K" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
03.02.2018 21:16
Liikumist, mille rajasid anarhistist-terrorist Emma Goldman, kommunistidest kurjategijad Clara Zetkin ja Roza Luxemburg, maoist-trotskist Simone de
Beauvoir jt sellised tulebki niisugusena võtta: Nad võitlesid perekonna hävitamise eest, selle eest et lapsed võetaks ära nende-emadelt isadelt ja antaks kroonu kasvatusmajadesse. Tegemist on äärmuslastest kommunistidega,
feministidesse tuleb suhtuda nii, nagu äärmuslastest kommunistidesse ikka on suhtutud.
04.02.2018 07:57
Feminsmi eesmärk pole naiste õigused ja naiste heaolu. Feminism on lihtsalt marksistide vahend traditsioonilise perekonnamudeli lõhkumiseks.

Totalitaarne ideoloogia ei saa lubada riigiga konkureerivat struktuuri või organit. Sealt ka viha kiriku ja religiooni vastu.
USA uusmarkistid näiteks on sellepärast erakoolide vastu, ei saa ju lubada et keegi peale riigi lapsi õpetab :)
Ja naiste tehastesse suunamisega loodi kohe lahendus probleemile. Probleem oli kuidas saada lapsed võimalikult palju riigi kontrolli alla. Saksamaal on koduõpe keelatud näiteks.
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega