Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 3
12.08.2018 19:28
võiks miinimumelatisraha olla ikka selline, et ka miinimumpalgaga mehelt oleks võimalik seda kätte saada... :D
    Näita vanemaid (13) Laadin kommentaare...
    12.08.2018 23:54
    Ilmselgelt on see sm Oviiri kaliibriga "majandusasjatundja" jaoks liiga keeruline kontseptsioon. Võtta tuleb ikka nii palju, kui vaja, mitte nii palju kui on!
    13.08.2018 00:16
    ... grafomaani asotsiaal kommentaarid sellele artiklile (16, kuusteist!)
    13.08.2018 09:42
    Reaalsus on see, et normaalsed vanemad kasvatavad oma lapsi ka lahus olles koos. Aga naisel on ikka vaja elatisraha, sest tema ei tule muidu välja- üür, autoliising, suitsuraha, korra nädalas vaja ju hommikuni pidus ka käia, uusi riideid vaja ja uus polt pole nõus tema osa reisist kinni maksma. Et tal on õigus poolele minu sissetulekust, sest ta ei tule muidu välja. Lapsed 2 nädalat issiga, 2 temaga, sellest ajast ka 3-4 lapsed issiga, sest tal on vaja ikka siin ja seal käia.
    Tänane süsteem ei taha sellise koos kasvatamisega üldse arvestada. Sellega võetakse aga isadelt ära aeg lastega tegelemiseks- kuskilt peab see raha tulema ja reeglina tehakse siis rohkem tööd. Kuhu jääb sooline võrdõiguslikus, kui jagatakse lapsi kohtus?
Söör krat
12.08.2018 19:35
Tavalised EKRE joodikud.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    12.08.2018 19:45
    kindlasti kimub see"Eesti söber" "pask" midagi vägevamat. muidu ei oleks siin iga minut kommimas!
    12.08.2018 20:06
    Söör krat on vaimse puudega ja ilmselt purjuspeaga tehtud. Sellised need sotside valijad reeglina on. Võiks kurjustamise asemel talle kaasa tunda pigem.
    12.08.2018 22:34
    Ei ole vaja inimest solvata, sõimata. Kõigil siin elus on õigus oma arvamusele, elule, isegi vaimse ja füüsilise puudega inimesel. Muide puue võib saabuda üleöö, paari tunni pärast. Oleks parem ettevaatlik olla oma sõnavõtuga. Nagu teada tehtu tuleb ringiga tagasi.
12.08.2018 19:38
Kiberstunud frigiid!
    12.08.2018 21:15
    Kuidas motiveerib justiitsminister Urmas Reinsalu ettepanek alandada miinimumelatist kolm korda, 84 eurole, Eesti naisi rohkem sünnitama?

    Vaat selline "kummaline" lugu, et ÜKSKI naine ilma "seemendamata" ei sünnita...

    Praeguse miinimumelatise puhul mõtleb mees aga 10x enne kui tite (eriti aga teise või kolmanda) treib...
    12.08.2018 22:26
    sest tittesid teevad ikka ju ainult isased, emastel pole siin mingit rolli ... Ja kui pere lõhki läheb siis on ikka isane süüdi mitte emane. Naljakas on see, et kui kõik mu on ühiskonnas feministlikust seiskohast võttes "võrdseks muutunud", siis see, et isaseid tuleb ikka korralikult puua, on jätkuvalt sajandivanune traditsioon.
12.08.2018 19:40
Kas see 84 eurot kuus mitte miinimumpalgaliste makstav elatis olema hakka? Pidid ju elatise sissetulekuga siduma, teatav protsent kuupalgast.

Selle üle pole mõtet vaieldagi, loomulikult on last kasvataval vanemal sadu kordi raskem kui mittekasvataval.
    12.08.2018 21:19
    loomulikult on last kasvataval vanemal sadu kordi raskem kui mittekasvataval

    Huvitav, miks nad siis reeglina KATEGOORILISELT vastu on, et lapsed nö. "pooleks" jagada ? Hoopis vastupidi- sageli lausa takistavad isal oma lapsega tegeleda...
    12.08.2018 21:31
    PS. Jääb mulje, et mõned "emased" peavad lapsesaamist oma "Eraprojektiks", mida "isane" on KOHUSTATUD täies ulatuses rahastama...

    Aga teeks õige vastupidi- jätaks kõiksee 4 last issile (ja tema uuele naisele), maksaks talle 310 euri toetust, "emmelt" aga kasseeriks iga kuu 1000 eurot alimente ?

    Kõik OK ? …
    12.08.2018 23:37
    PS. Paradoksaalne- värk tegeltkah on… Kui kõkse "+/-" protsentideks taanda, siis:

    Väitelega "last kasvataval vanemal sadu kordi raskem kui mittekasvataval" nõustub kõigest (11:(58+ 11))x 100% = 16,9% "hääletajatest". Minu ettepanekuga (Lapsed Meestele, Naistele aga Alimendid) kogunisti (18: (18+1): ))x100%= 94,7%...

    Arvestades muidugi Liisa Oviiri (kui lahutatud 2 lapsega "üksikema") staatust, siis on sel EksMinistril muidugi "mure"- peaks ikka (EKRE "Loosungiloopijate" moodi) "Häälekat Protesti" avaldama, mudu võib järgmiste Riigikogu valimiste järel üleüldse KÕIK (eriti just Sissetulekute mõttes) kaduda...

    PS. Seega- "Anname Aga Täiega !". Tegelt stta neist kahest "Värdpojast". Küll nad miskitpidi kah "Tippu" jõuavad ! Peaasi, et "issilt" alimendid õigeaegselt laekuks (siis ei jää Ükski "maniküür" ega "Lõõgastav Massaž" tegemata) ning "valijahääli" piisavalt oleks, et Riigikogulase Palgale ning "Kuluhüvitistele" ligi pääseks...
12.08.2018 19:40
Sellise mõttega iive ei töuse. Peale laste ja naiste on ka meestel õigus normaalsele elule kui kooselu mehe ja naise vahel pole enam võimalik.

Noored mehed näevad statistikat ja see ei ole pereväärtuste kasuks. Pigem sarnanaeb pärisorjusele.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    12.08.2018 21:42
    Ei eesti pereseadus ega pensioniseadus ega isegi põhiseadus eelda, et eestlane peaks üldse pere ja lapsed muretsema

    Eks kirjutame Pereseadusesse, et "Iga EV kodanik on KOHUSTATUD vähemasti 25. eluaastaks abielluma ning 30 aasta vanuseks saamisel AMETLIKULT omama vähemalt 4 last"... IRW

    PS. Pole ammu küsinud- kuda sul siis sinu rohkearvulise "järeltulijate armeega" (mäletamist mööda oli neid tükki 6) lood on ? Ons nad lõpuks "Iibepuudulikusest" (2-) välja rabelenud ? Või ikka "omandavad haridust", "ronivad kärjääriredelit pidi üles", või lihtsalt Naudivad Elu ??? …
    asotsiaal
    12.08.2018 22:11
    Enne seda, kui sõnastati energia jäävuse seadus, pakuti igasuguseid kavalaid igiliikureid. Peale energia jäävuse seaduse sõnastamist, aga polnud nende vastu huvi tunda, sest teati, et ükski neist ei toimi. Edaspidi hoiti kokku tühja töö mittetegemise pealt.
    Et mitte tegeleda pidevalt muudetavate pensioniskeemidega, pensioni-igiliikurite erinevate variantidega, mis põhimõtteliselt ei saa töötada, tuleb formuleerida piisava kestmispanuse tegemise vajadus piisava pensioni saamiseks ja kui mõni järjekordne ülikaval pensioniskeem eirab pere piisava igakuise kestmispanuse 3L+0EURi, 2L+400EURi, 1L+800EURi, 0L+1200EURi tegemise vajalikkust 28 aasta jooksul, siis mitte võtta sellist pensioni-igiliikuri skeemi vaatluse alla.
    12.08.2018 22:38
    Enne seda, kui sõnastati energia jäävuse seadus, pakuti igasuguseid kavalaid igiliikureid

    Enne seda, kui leiutati rasestusvastased vahendid sigisid "arotsiaalid" eksponentsiaaselt, kuid...

    Viilid siiani kõrvale küsimusest: "KAS MÕNI SINU (kui "MEISTERVILJASTAJA") "EJAKULATSIOONI TULEMUS" ON MISKIT PANUST EESTI RAHVA ("hääbuvasse") IIBESSE KAH OMALTPOOLT "PRITSINUD" ("JALGU HARALI AJANUD)" ???
12.08.2018 19:43
Liisa Oviir? Tänan, ei!
12.08.2018 19:44
..ikka üle aisa lööb ja võõrast ihaldab---siis imegu!
12.08.2018 19:51
Miks endine riigikontrolli ülem veel trellide taga pole!
12.08.2018 19:52
Eelmiste Riigikogu valimiste ajal oli sotside lubadus miinimumpalgaks 800.- eurot Liisa Oviir võiks alustuseks selgitada miks ei ole miinimumpalk 800 .- sotsid ju igas valitsuses olnud.

Sotsid peaksid oma parteikassast riigieelarvesse tagasi kandma rahad mis nad on varastanud oma ideoloogiatööks ehk siis eraldised sotsaalministeeriumi kaudu igasugustele LGBT ja teistele pseudokodanikeühiskonna organisatsioonidele.
12.08.2018 19:52
Praegu sünnitavadki naised raha pärast, enamik mehi ei tahagi lapsi ning maksavad peale surutud lastele elatisraha.

Kui naine otsustab lapse sünnitada ilma mehe nõusolekuta, siis kasvatagu ka last üksinda oma rahade eest.
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    12.08.2018 23:41
    Kas nüüd päris raha pärast...
    Minu lapse isa ei tahtnud last tunnistada.Algul oli soov suur ja siis läks nagu üle :D Mina seda last tahtsin,olin terve raseduse üksinda ja lapse isa sünnitunnistusele ei lisanud.
    Ei saa aru mis ime huviringides need "üksikemade" lapsed käivad ja kas iga kuu on tõesti uusi jalanõusid vaja? Võiks ikka arvestada mida rahakott lubab.
    13.08.2018 00:37
    Minu lapse isa ei tahtnud last tunnistada.Algul oli soov suur ja siis läks nagu üle :D Mina seda last tahtsin,olin terve raseduse üksinda ja lapse isa sünnitunnistusele ei lisanud

    Ja siis ??? Minu lapse "emmel" oli jällegi "Hiigelsoov" paljuneda, kuid...
    Alul lõppes tal piim (mina pidin siis last pudelist toitma), siis oli tal "Rong Juba Läinud" (so. kui laps põlve ära lõi, siis puges Issi kaissu, ning naljalt "emmet" ligi ei lasknud). Seepeale leiutas ta "Sünnitusjärgse Depresssioon" tarbeks eestikeelse vaste ("Mammamasendus") ning (lapsega tegelemise asemel) koondas ta omasugused "Hüperkannatajad" e-virtuaalsesse "Mammamasendujate Ühisgruppi (iseenesest "Tänuväärt" algatus- iga "Prsekukuunud Emane" sai sealt hulga "Hingeabi")…

    Aga nüüd (kõiksee vaheastmed vahele jättes) ? Nüüd on Ta solvunud, et tema tütreraas teatas pärast 15 aastaseks saamist, et ta soovib oma issi juures elada, ega taha "emme" joobaritest ega "Poolvendadest" miskit kuulda...

    PS. Ja siis tekkisid "probleemid"- kas 100% last ülalpidav Issi peab oma "last sünnitanud emasele" miskit "elatusraha" maksma, või mitte... IRW
    13.08.2018 13:08
    Seksin palju, aga kasutan kondoomi. Iga naine, kellega suhtlen, teab, et last ma ei taha. Siiani saan kordades rohkem seksi, kui abielus vennad.

    Kõigepealt tuleb mõtelda, mitte teha ja siis halada. Mul on kõrgharidus ja maj. hea seis, ma peaks olema ikka väga rumal, kui ma abiellun ja lapse teen -- absoluutselt iga liigutus on meeste vastu sellises olukorras.

    Riik ise teeb selleks kõik, et eestlased välja sureks.
12.08.2018 19:58
Tundub, et meestel polegi osa laste tulekul :) ja tundub, et ainult emad on võimelised lapsi kasvatama... :) ja ma pakun et katseklaasi lapsed tuleb üldse ära keelata sest siis pole kelleltki midagi nõuda. Jama ju.
12.08.2018 19:59
turist minister ka suu avand...
12.08.2018 20:01
Tegu ahnusega! Õige sõnastus üksikvanem, mitte üksikema.
Selge on see ,et riik ise ei toeta sellise summaga üksikvanemat kui nõuab oma kodanikelt.
Elatisraha saav lastevanem ei toeta tavapäraselt last sama summaga kui ise teiselt vanemalt nõuab ja kätte saanud on.
12.08.2018 20:02
..andke andeks,mis raha see 84€ on,ei ela ega sure laps.Lapsele vaja koolitarbed osta,riided selga,süüa anda,koolilõuna raha maksta,lapse huviring tuleb unustada.Samas nn.lapse isa aga vorbib lapsi teha ja hädas,et ei jõua alimente maksta.
Milleks karistada üksikema?Egas vägisi saagi koos elada,kui on pidevalt tülid jm.jamad ja laps jääb ema kasvatada.Oled mees,voodis kõlbab naisega ollaenam omavahel klappi pole lahkud,siis vastuta ka oma saavutuse üele.Laps on elus olend,kes vajab hoolt ja ka mõlema poolset armastust,hoolt ja kas on kahju oma lapse ema toetada rahaliselt.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    12.08.2018 22:03
    Eks teise 84 Euri pead sa ise ka panustama. Lastetoetus peale. Lahku ise, kui ei meeldi. Lastega võid pühapäeval loomaaias käia, kui huvi on.
    12.08.2018 22:03
    Nii, kujuta ette, et hakkate taas koos selle elama mehega, kes saab miinimumpalka. Kas siis laps saaks isalt suurema panuse? Ei saaks. Täpselt samamoodi isa ei suudaks 250eur iga lapse jaoks panustada. Seega naisele on tänase seadusandluse puhul tulus projekt pere lahku ajada, sest nii saab ta mehelt välja pressida ilmselt rohkem mehe eneseväärika elu arvelt. Ootan juba aastaid, et see absurdsus juba lõpetataks ja et elatis ja suhtluskord ka omavahel seotaks.
    12.08.2018 22:36
    kui on tülid, siis tülitseb mees, kui keegi kondab jumal teab kus ja öösel koju tule, siis on see tingimata mees sest teispidi mõtlemine, et see tegelane on täna juba üha rohkem naine, on kuritegu ja Oviirl suguste poolt selge sõnagahukka mõistetu.
    To No: ma pole kunagi olnud oma laste toetamise, abistamise ja kasvatmise vastu aga selleks on sinusugustes liiga vähe naist, et trallimised kinni maksta. Mine tööle ja kasvata lapsed koos mehega võrdselt ülesse.
12.08.2018 20:03
Ühe inimese peale toiduraha kuus on ca 100 euri. Kommunaalid keskeltläbi 150 euri aasta keskmine.

Ma arvan, et naine oleks nõus sünnitama 3 last, kui riigipoolselt on garanteeritud talle 600 eurot kuus, et saaks lapsi rahulikult kasvatada ka siis, kui mees töötuks jääb või ta maha jätab (mis on meie riigis ülimalt tõenäoline). Omavalitsus plekkigu kõik lasteaiad, huviringid, muusikakoolid, ujulad-spaad jms. ning tehku tähelepanukingitusi (lastele suusad-uisud, jalgrattad, rulad, värvid, pliiatsid, paberiblokid jne.).
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    12.08.2018 23:02
    Räägite lastetusmaksust-ok,kes selle üle otsustab kui naine ei saa lapsi--et maksu maksmisest pääseda peab siis mees küla peale lapsi treiama minema või?Või on olukord vastupidine ja siis teeb mees naisele pai ja ütleb ,et tore musi mul-sa suutsid naabri Jüri ümbersõrme mässida ja nüüd pääseme maksust ning lisaks peab Jüri salaja vaikimise eest maksma--no mida nalja ikka!!1Kui selline maks tuleks ,siis alles tsirkus käima hakkab...
    13.08.2018 01:14
    Kui pere lapsed on tehtud naabrimehe poolt, siis ei lähe nad naabrimehele kirja pensioni määramisel, vaid lapsed pensionimaksjaks kasvatanud pereisale

    Nigut näen, siis on Sul ses suhtes "Mõnigaid Probleeme"...
    Mõni ime siis, kui su pension nii HALETSUSVÄÄRSELT NIRU on...
    13.08.2018 05:16
    Võib-olla, et mees ei jätaks sind maha, kui sa väärt oleksid. Suur osa naistest on lollid, laisad ja ülbed... Ja kui sa valid endale mehe, kes on loll laisk ja ülbe, siis oled sa lammas.
12.08.2018 20:04
Rongaisad otsivad kohatuid vabandusi?Aga küll pannakse maksma ei pääse ka tagant järgi peavad maksma see aeg pole kaugel?
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    12.08.2018 20:44
    Kes tegelikult see "ronk" on jääb teadmata!
    12.08.2018 21:21
    Alimendid on loogilised pensionita ühiskonnas, kus inimest tuleb sundida omale ise vanaduseks hooldajaid kasvatama. Pensioniga riigis on see nonsens.
    Pensioniga riigis peaks olema lastetusmaks. Lastetusmaksust ei oleks siis võimalik ära viilida.
    12.08.2018 23:54
    Pensioniga riigis peaks olema lastetusmaks. Lastetusmaksust ei oleks siis võimalik ära viilida

    Saan igati aru su frustratsioonist- vaatamata kesistele oludele sigitasid (lollist peast ?) 6 "Iibepuudulikku Värdjat", ja nüüd ??! Ei essugi kasu- mängivad raisad "Lumehelbekesi", uusi maksumaksjaid ei soeta, "Lastetusmaksu" kah ei maksa, "Papale" raha üleüldse ei eralda. Aga sina ? Sina vireled oma "InseneR" närusest pinsist… KRT ! Mina küll sellist SIGADUST niisama ei jätaks...
12.08.2018 20:07
lapsi teevad mehed. naised ei tee lapsi ise. kui oled mees tegema. ole ka mees vastutama. neid söön-ja-salgan mehi ilma sinutagi murdu. ja kõik nad tahavad tulevikus pensionile minna. kes maksab neile siis seda ? mahasalatud lapsed ?saage suureks, mehed. siis pole selliseid jamasid vaja üldse korraldadagi .
12.08.2018 20:07
Plaanitava muudatuse mõtteks on, et 84 suurust elatisnõuet tõendama ei pea, suurema summa nõudmisel tuleb aga lähtuda lapse tegelikest vajadustest ning lapse vajadused tuleb elatist nõudva lapse vanemal tõendada. Praegu on nii, et tagaseljaotsuse korral kohus ei saa välja mõista väiksemat summat kui 250 eurot ning elatise nõudja ei pea 250 euro suuruse summa põhjendatust tõendama. Samas, kui uus min elatise 84 eurot on pool sotsiaalhoolekandeseadusega ettenähtud lapse elatusmiinimumist, so 168 eurot (2 x 84 = 168), siis jääb arusaamatuks, miks võitleb Oviir sellele seadusemuudatusele vastu. Planeeritav seadusemuudatus ei pane elatise summale piiri, nõuda võib ükskõik kui palju, kuid kui summa ületab 84 eurot, siis tuleb nõutava elatise summa siduda lapse tegelike vajadustega ning kõikide vajaduste põhjendatus tuleb tõendada vajaduste liikide kaupa! Selline süsteem on igati aus ja paindlik.
    12.08.2018 20:15
    Kuidas keegi mõistab antud muudatust.
    Nagu ennem kirjutasin ,siis tavapäraselt ema ei toeta ,- kuluta sellist summat x2 .

    Isa maksab 245 ja ema peaks seaduse järgi sama summa kulitama! Aga kindlasti mitte just ema seda ei tee.
    Head õhtut emad , kes laste isade kulul, uue mehega elavad ja lapsed unarusse jätnud ;)
    12.08.2018 20:37
    Täpsustan. Kui täpsem olla, siis jutt ei käi mitte elatusmiinimumist, see seondub riigi poolt igaks järgmiseks aastaks kehtestatava toimetuleku piiriga, mis lapse puhul on 120 % täiskasvanud isiku toimetulekupiirist (toimetuleku piir kehtestatakse riigi eelarve seadusega). Seega, kui Riigikogu otsustab järgmisel 2019 aastal kehtima hakkava riigi eelarve seadusega tõsta ka täiskasvanud isiku toimetulekupiiri, siis otseloomulikult suureneb ka sotsiaalhoolekande seadusega kehtestatud lapse toimetulekupiir. 84 eurot on mõtteline elatismiinimum 2018 aastaks, st kui eeldada, et see seadusemuudatus jõustuks juba 2018.a (seega kui jõustub järrgmine aasta, ja riigieelarvega tõstetakse ka toimetuleku piiri, siis suureneb ka elatise miinimum).
    12.08.2018 21:22
    Lastetu inimene pole panustanud omale pensionimaksjate kasvatamisesse. Ühe lapse pensionimaksjaks kasvatamise rahaline ekvivalent on 200kEURi ja kolme oma 600kEURi. Seega jääb lastetul perel tegemata 600kEURi panus pensionimaksjate kasvatamisesse, kuid pensionit tahab ikka saada. Ühelapselisel jääb tegemata 400kEURi ja kahelapselisel perel 200kEURi.
    Kui võrrelda iibepuudeliste võlasummat 100 miljardit EURi alimendivõla summaga 14,5 miljonit EURi, siis on näha, et alimendivõlg pole üldse suur. Põhivõlglased on ikka iibepuudelised vastavalt oma laste puuduse suurusele.
12.08.2018 20:11
Tegelikult ka . Miks on nii palju üksik emasid ? vastus lihtne Palgad ei võimalad peresid mõistlikult majandad rääkimata huviringidest lastel ja perega koos vabaaja veetmisest üldse = Isa peab kahel kohal rabama ,et pere koos püsiks ja saaks lubada endale kord kuuski kuskil väljas käia. See pole aga normaalne ,et EL-is on sotsiaalhartas määratud miinimu tunnipalk 6 eurot põhiharidusega katseajal töötavale isikule ,aga meil sellist palka saab rakendusliku kõrgharidusega spetsialist kui on nn vahetuse vanem või koguni oskaonnajuht !
12.08.2018 20:24
Müün korteri maha ja lähen Tampere elama ja tööle. Keel on piisvalt selge. Kinnisvarahinnad samad ,mis tallinnas, Toiduhinnad isegi mõnes oes odavamad, transport umbes 25 % kallim ,riided kohati odavamad,samuti kodutehnika ja elektroonika on 10-20% odavam . Ainult kommunal kulud on 30% kallimad..aga palk on 250-300% suurem. seega ostujõud on keskmisel Tampere elanikul võrreldes tallinlasega 55 -75 % suurem.
1 2 3
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega