Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
Anonüümne kommentaar
12.03.2018 17:23
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "järjekordne jopski" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
12.03.2018 17:30
Aga kui kalarikkused on kadunud Emajõest ja Peipsi järvest, mida te siis peale hakkate?
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    12.03.2018 22:53
    Käi korra ära Ida-Virumaal ja las kohalikud räägivad kuidas kalarikkad jõed kadusid. Või ehk mäletad Kehrat ja selle ümbrust. Või Maardut ja selle järve. Ei usu ma nende rahameeste jutte, sest nagu alati, et tahtsime nagu parem, kuid välja kukkus nagu alati. Emajõgi oma loodusliku kooslusega on unikaalne. Alles ta sai natuke puhtamaks, kui juba jälle püütakse solki sisse lasta. Tänan ei. Mingu Itta ja seal ka on palju metsa ja jõed reostatud. Pole kahju, kui midagi juhtub.
    13.03.2018 07:37
    Kui sõna võtab inimene, kes on sõbra- ja ärisuhetes Rosimannusega, ei saa juttu suhtuda ilma tagamõtet otsimata!
    Isiklikult ei osta seepärast ka autokütet (ega soovita teistelgi) Alekselast ja Euroilist!
    13.03.2018 19:58
    Raha ei haise, aga selle tootmine küll ja mitte ainult keemiliselt, vaid ka eetiliselt.
12.03.2018 17:32
Küllap toitis aga see ilves,kelle nahka ta toas imetleb.
12.03.2018 17:37
Kunagi UK müüs hullu pilguga gaasi ja naftat ja plaksutasid käsi kui hästi läheb,nüüd ostavad ise ja kiruvad
12.03.2018 17:37
Kuna loodusteadlased räägivad, et Emajõe vesikonnas on toitaineterikkus vees juba niigi piiri peal, siis lisatoitaineterikkus mõjub juba loodust hävitavalt - vetikad hakkavad õitsema.

Kui tselluloosikombinaat väidab, et nad teevad oma heitvee palju puhtamaks kui on jõevesi, siis on see TOTAALNE VALE, sest vastasel korral nad kasutaks iseenda väga puhast vett ning mingit suure jõe ääres paiknemist polegi vaja.

Lisaks veel see HAIS 52 päeval aastas, ehk kord nädalas.
12.03.2018 17:37
Selge.
Reformierakonna ja SDE populistid väidavad, et "teadusuuringud ei ole vajalikud, teadlased kõik valetavad ja on kinni makstud "...
Tõenäoliselt on oodata, et Reformierakond ja SDE panevad Tartu Ülikooli kinni - "teadust ei ole ju vaja", samuti likvideerivad populistid Eestis igasugu tööstuse ja majandustegevuse.
Selle asemel tulevad sooneutraalsed vaestemajad, kohustuslikud homoparaadid - nagu 1. mai ja 7. november Nõukogude ajal.
Kuna Eestis enam tööd ei ole, põgenevad eestlased välismaale, asemele toovad populistid aga tuhandeid aafriklasi ja araablasi, kes tööd ei vaja, kuna tööd teha ei kavatse..
Ja ongi
TEHTUD .
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    12.03.2018 20:21
    Olid-olid. Üks põhjuseid, miks ma ei ole EKRE liige.
    Kuid vähemalt jätkus neil mõistust mitte kilgata, et "teadusuuringud ei ole vajalikud" ja "kõik teadlased valetavad ja on kinni makstud".
    12.03.2018 20:35
    Uuringud peab rahastama tehase ehitaja. Kui erapooletu see saaks olla või kui usaldusväärne see oleks? Arvestades, et kõik on nagunii paranoilised ükskõik mida plaanitakse teha. Lisaks on ju uuringuid ka tegelikult tehtud Tartu ülikooli loodusgeograafia ja maastikuökoloogia professori Ülo Mandri ja arendusprorektori keemiatehnika doktori Erik Puura poolt mis annavad halva hinnangu sellele projektile.
    Võta nõksa tagasi vahelduseks. Edasisi uuringuid pole kõigi 33 volikogu liikmne arvates vaja mitte et üldse neid vaja poleks, poleks tehtud või et Klaase "tulistab puusalt".
    12.03.2018 21:11
    Sm. Ungern on sm. Klaasile ja sm. Lauristinile üliväga tänulik nende kenjaalsete esinemiste eest.
    Sm. Ungern kavatseb seda ka edaspidi väljendada.
12.03.2018 17:38
Kas tõesti pole puidul muud väärtust kui tselluloosiks ümbertöötlemine ? Oskad ehk vastata sellele.Kurat,isegi tavalist mööbliplaati tuuakse sisse,samuti kokkupressitud papist laminaadiga kaetud plaati,mille löögikindlus ja niiskuskindlus täiesti olematu,aga hind nagu tammeplangul...
12.03.2018 17:41
Müüme metsad maha :D
12.03.2018 17:41
Pilt on hea muidugi - juhm vahendaja-liigkasuvõtja (ettevõtjaks ekslikult nimetet) tallub metslooma nahal ja lällab midagi muinsus- loodus- ja muude kaitsjate aadressil ilma fakti ja sisuta. Populist! :P
12.03.2018 17:44
Üks asjalik artikkel. Tõepoolest tehakse viimasel ajal isegi ilma tõsiste uuringuteta kõik algatused maha. Mis meil, eestlastel, viga on?
    12.03.2018 18:15
    Ütle sina meile :D
    12.03.2018 18:27
    minu arust poel siin ju uuringutest juttugi.....ühed ajavad udu ja teisalt talupoja algetega emotsioonid aga läbi ajaloo on viimane meid siiani toonud... et kummal siis õigus...ma ei julge küll ei ühele ega teisele poole uskuda...ja kui vaadata kuidas kõikide nende asjadega hämatakse alates rail baltikust siis kuidas neid piruka man olevaid inimesi uskuda ?
    12.03.2018 19:12
    rehepaplik eestlane tarvitab loomulikult kõigi teiste rahvaste rikkused ära (telefonid, autod, kulda-karda), enne kui oma maapõuest midagi võtab!:( Mis siis, et selle pärast näljas ja paljas!
12.03.2018 17:45
H.Hääl unustab ära et inimese ahnusel pole piire.
12.03.2018 17:48
Kas ainult ettevõtjad teavad kuidas EV - s peaks elu olema? Et valimised tulekul ja möllab populism? Et nii lihtne kõik ongi? Ühel pool vastutustundlikud (mis see nimi nüüd oligi) kapitalistid ja teisel pool hull ja omaenda tegudest mitte aru saav vastutustundetu rahvas?
12.03.2018 17:57
Eestis puudub viis ja võimalus mõistlike otsuste tegemiseks, sest puudub rahvuslik tuleviku visioon ja piisav EL sisene otsustamisselgus! Ilma rahvast lollitamata pole võimalik midagi teha.
12.03.2018 18:06
Heiti Häälel on õigus!
    12.03.2018 18:23
    ja mille alusel sa seda väidad? on sul mõni argument või puhas sildistamine...? mina näen ühel pool eestlase talupojamõistuse tunnetest põhjustatud emotsioone ja teisalt suurt häma ja udujuttu..pigem kaldun sedasi ka emotsioonide poole niikaua kui pole mõistlikke selgitusi....ja miks just sinna aga mitte narva jõele? või pärnu jõele? ...
12.03.2018 18:19
money talks...ma ei oska öelda kas seda tehast on vaja või mitte aga kõigepealt tuleks anda asi teadlaste kätte mitte lahmida ei ühelt ega teiselt poolt.... sama lugu on metsaga.... lihtne elementaarne arvutus näitab,et metsa raiutakse 30-40% rohkem kui oleks mõistlik pluss on see veel piiride vähendamine niigi hädas olevate metsloomadele...
jsut see 30-40 % tuleb... RMK metsatagavara on 476 milj tm oletame ,et mets saab raieküpseks 50 aastaga seega tohib raiuda 1/50 sest iga 50 aasta järel see maht taastub
ei kasva kuidagii rohkem peale kui ka teisiti arvutada seega on raiemaht nii,et meil jääb lõpuks ainult 50 aastane mets..aga põlislaaned ja hiied? ..ok kkui isegi neid ei arvesta siiss tuleb aastaseks raiemahuks sedasi arvestades max 8 milj mida aga meie riigiisad teevad? kui arvestada taimekooslusi ja loomi ja muud peaks see olema ca 6 milj ja mitte rohkem...selle kohta on hea väljend filmist õnnekütid.."oponites poke ne pozdna" ....kõik rahaks ja ei mingit südametunnistust...häbi ja need on meie enda inimesed kes on ära unustanud selle kust nad tulevad kes nad on ja mis nende lastelastele jääb....
    12.03.2018 23:01
    Vaata, selle metsaga on see lugu, et suur osa Eestimaast hakkas metsastuma peale sõda. Seega on meil praegu suur küpse metsa osakaal. Ja kui seda õigel ajal ei raiu, siis tema väärtus hakkab hoopis kahanema. Põllumees lõikab ka üks kord aastas oma põllud lagedaks ja siis aasta otsa ainult taastab
12.03.2018 18:21
Ausalt öelda, ega ma aru ei saagi, kelle jaosk seda loodust nii kangesti hoitakse? Kui iive ei parane, siis ei olegi midagi kellelegi jätta. j kui see kliima ikka tõsimeeli soojeneb, siis peaks ju see biomassi juurdekasv ka kiirenema. Soojemas ja niiskemas kliimas hakkab kõik vohama. Ka need seened, kellede pärast siin alles muretseti, et kõdu ei ole. Eks kurta anna kõige ja kõigi üle.
    12.03.2018 19:41
    Ma ei mõista miks sa eestis elad. Mine ela sahara kõrbes või lõunapoolkeral kus elu praktiliselt pole. Ütle seal, mileks meile see loodus. Tee tõesti ei saa aru, et olete osa sellest loodusest? Varsti tabame selles süsteemissellist kohta, et 10 aastõrast on maast ainult kõrb järel. Vot siis tulge rääkima oma börsist ja kasumaist, innovatsioonist ja muust bs.
12.03.2018 18:36
Kui vaadata rahateenimise poole pealt siis on Häälel õigus. Samas looduse kahustamist ei saa enam mõõta rahas.
12.03.2018 18:39
Eks ärikad on rünnakule asunud, vähe on jäänud mida veel rahaks teha. Aga mida siis teha kui paarikümne aastaga on metsadest ainult võsa ja kännupõllud?
    12.03.2018 20:40
    Vaata tarkpea, need Eesti ärikad maksavad kolmandikule Eesti tööjõulistest inimestest palka. Lisaks poliitikutele ja nende poliitilistele abilistele ka politseile, õpetajatele, päästjatele, arstidele ja teistele riigipalgalistele. Mis sa arvad, kui selliseid ärikaid ei oleks, millisest allikast imbuks riigi eelarvesse raha?
12.03.2018 19:04
Olen Heiti Häälega nõus.
Konkreetne ettepanek on valitsusele - lõpetage ära igasuguste kaunishingede MTÜde finantseerimine. Pole vaja nerid parteide toiduahela osi riigi raha eest poputada ja lasta enese õigustamiseks ja rahva ässitamiseks igaqsuguseid lollusi välja mõelda.
Olen nõus austama oma raha eest tegutsevaid puukallistajaid ja muid vabakonna tegelasi.
12.03.2018 19:12
kelle jaox rikkus,kelle jaox väärtus
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega