Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 3
28.08.2017 21:41
See "kommunismitont" on lihtsalt üks äraütlemata mugav sildistamine. Vastaline - järelikult kommunist. Pole rahul - venemeelne putinoid.
Vaja on oponent võimalikult vägeva malakaga jalust maha lüüa, et enam ei tõuseks, muu ei loe.
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    29.08.2017 08:40
    Putlerlased on marksismist kaugenenud KGB-iidid. Maffiagrupeeringuks ei kvalifitseeru, sest oidu vähevõitu. Oma ideelise issi, tsaariaegse teeröövli jossikese eeskujul ehk röövlisalga tasemeni küünivad välja.
    29.08.2017 11:35
    Ühesõnaga inimesi ei mõrvanud mitte kommunism vaid kommunistid ja komparteisse astumisega kiideti heaks kommunistide kuriteod.
    Muuseas inimeste mõrvamisega tegeles ka NKVD,punaarmee ja punaarmee
    järglane nõukogude armee.
    Meenutaks et koomunistlik ideoloogi nägi ette et rikastelt tuleb vara ära võtta
    ja rikkad maha lüüa.Samas vaesed selleläbi rikkamaks ei saanud.
    02.09.2017 17:03
    Kommunistlik ideoloogia oli ju praktikas täielikult läbi-kukkunud, olles ebardlik ,tige, vägivaldne, lammutav, sügavalt inimvaenulik, orjanduslik ja kunstlikult jõuga kokku klopsitud monstrum, mis ei saanudki olla ei tugev, ega jätkusuutlik.... .... Seetõttu see N-Liidu värdmoodustis kukkus kokku visisedes ja paha haisu välja ajades, nagu tühi kott oma sisemise nõrkuse, korruptsiooni ja vale ideoloogia tõttu, mis ei töötanud praktikas....sest totaalse vägivallaga ei saa luua midagi jätkusuutlikku ega ajas kestvat...Vägivallaga ei saa kunagi rajada stabiilset heaolu ega õnne....
    Värdideoloogia tõestas kogu maailmale täielikku läbikukkumist ja jätkusuutmatust... .
    Ja nüüd leidub veel selle ideoloogia riismeid, kes proovivad reanimeerida sama, totaalselt läbikukkunud mudelit inimkonnale õnnetuseks....??
28.08.2017 21:42
aina targemad ja targemad teevad ennast lolliks ja lollimaks. remsujev võiks küll nüüd noka kinni hoida.
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    29.08.2017 11:38
    Vene okupatsiooni ajal oli venemaalt tulnud jota ka väärtuslikum kui mittekommarist
    eestlane.
    29.08.2017 16:22
    Juhan, ma olen lugenud palju Saksa sõjaväelaste memuaare ja mõtisklusi. Mis mind kõige rohkem ehmatas on see, et nad ei pea sakslasi "kõrgemaks rassiks". Mida see tähendab?
    1. See "kõrgema rassi" jutt on kellegi hilisem väljamõeldis (võimalik).
    2. Sõjaväelased ei ole poliitikud (tõenäolinehk seletus).
    3. Need sõjaväelased on häbitud valevorstid ja valetavad oma memuaarides nii et suu suitseb ja nina kasvab (ei usu).

    Minu lemmikkindral ja avatar Felix Steiner töötas nii multikulti keskkonnas, et kõik tänapäeva "avatud ja sallivad" jäävad talle tugevalt alla. Ma mäletan, kuidas üks Rüütliristi saanud mittesakslane, kes ei osanud saksa keelt (seda ei pannud kindralihärra talle üldse pahaks, vaid kutsus noore kangelase endaga klaasikest jooma) etendas kindral Steinerile pantomiimi. Ta näitas, mille eest ta selle Rüütliristi sai.
    30.08.2017 12:53
    Tont5 :"Meenutaks et kommunistlik ideoloogi nägi ette et rikastelt tuleb vara ära võtta ja rikkad maha lüüa." Sellise ideoloogia mõtles tont ise välja.Proletariaadi diktatuur oli taktika mitte strateegia ja diktatuuri kehtestamise see kujuneski staninimi kuritegevuse allikaks. Mitte kõik euroopa komparteid ei kiitnud heaks sellist taktikat. Tänaseks on Venemaal Lenini_Stalini tekitatud kuriteod hukka mõistetud
28.08.2017 21:42
Kui vaatad, kes on kirjatüki autor ja leiad, et kirjutaja on Remsujev, siis ongi selge, et tehu vana kommunistiga, kes igatseb vanu ja häid aegu taga, kus oli leninlik nõukogude liit ja "rahvaste sõprus"
28.08.2017 21:44
Jah, meelde tulevad kohe meie politrukid ja muud värvi vahetanud kommunistid..
kes hiljem tegid reformipartei ja juhtisid riiki edasi, nagu neile parteikoolis õpetati..
Anonüümne kommentaar
28.08.2017 21:46
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja ":D" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
    28.08.2017 22:43
    Just sellised ongi enda idee nimel nõus tuhandeid ja miljoneid inimesi surma saatma. NII nagu see Loone tädi, kes saatis surma kümneid temaga mittenõustunud Eesti patriootidest õpetajaid ja õpilasi.Nüüd peab keegi ülekohtuseks, et see tädi pidi enda surmaga lunastama tema poolt surma saadetud noorite kaasõpilaste surmad.Surm on patu palk ja teiste tapmine vajas karistust.
    Mida tee mõnitamiseks peate? Kas seda et küsitakse milline on õigustus kommunismiehitamise käigus üle 200 miljoni inimese tapmisel mingi utoopilise idee nimel.Tapmised ei toimunud ju ühes riigis .Need toimusid kõikides 17.kommunismi ehitanud riikides.Ideed , seda kommunismi aga vaatamata suurtele tapatalgutele ei suudetudki valmis ehitada.Inimesed kes seda uuesti tahavad teha on südametunnisuseta inimkonna vaenlased
    Antud kommentaaril on 1 registreeritud vastust ja 8 anonüümset vastust, mis on nähtavad anonüümsete kommentaaride kaustas
28.08.2017 21:48
Remsu tuletab vanu häid aegu meelde ... :)
28.08.2017 21:50
Mis sa sellise maeiteagimille kohta oskad ütelda. Fasismi ja natsismiga on sama lugu. Pole see ideolooga kellegile kätt külge pannud, ikka ainult kurjad ja pahelised inimesed.😉 Kod. Remsu jooma hakanud jälle?
Anonüümne kommentaar
28.08.2017 21:52
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Kuno" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
28.08.2017 21:52
Marx ja Engels ei arvestanud oma ühiskonnateooriat luues Emakese-Looduse evolutsiooni põhireeglit et iga elusolend on nii laisk kui võimalik ja nii ahne kui võimalik.
Anonüümne kommentaar
28.08.2017 21:55
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "rore" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
28.08.2017 22:01
Jaa. Ega Peeter ei tulistanudki ohvrit surnuks, hoopis Peetri vasak käsi tulistas. Ega kuul ise ei tapnudki ohvrit. Pururstused, mis kuul tekitas tapsid.
(sama loogika alusel jätkates)
Moslemid ei tapa inimesi. Üksikud terroristidest usuhullud tapavad.
Nakomaanid ei sure oma sõltuvuse tõttu. Surevad, sest süstlavahetuspunkte on vähe.
Kommunistid ei tapnud inimesi, kommunistide kannupoisid tapsid.
Tsaar oli hea. Lihtsalt tema lähikondlased ei laskun sel headusel esile tõusta.
Rootsi pagulaspoliitika oli hea. Lihtsalt liiga palju murjaneid kasutas seda ülemäära ära.
Kas jätkan?
Vau: üks pluss kaks võrdub neli!
(oli sarkasm, kes sai aru)
    28.08.2017 22:05
    Nii, et vääname tõe ja loogika mingisse X võtmesse ja nõuame tõestust, et see nii ei olnud.
    M-Lauristin tegi ikka hoolsalt tööd omale ideoloogiaosakonna väljatöötamisel ma näen. Ei läinud koolitus aia taha. Kõik tema õpilased kraaksuvad nüüd sama noodivõtme alusel.

    Sama loogika alusel: vähk ei tapa, tapavad halvad arstid, kes vähki ravivad.
    29.08.2017 09:51
    Huvitav ,et vana kommunist-joodik ei tea,et omakohtu otsus " Peldiku taha ja kuul pähe" on just kommunistide väljend nn. rahvavaenlase kohta.
28.08.2017 22:02
Aga misjaoks ajada asja nii keeruliseks. 1920 ndate aastate Ameerikas tarvitses vaid mainida kellegi kohta,et on seotus kommunistidega ja see inimene kadus jäljetult.Mida ka agaralt kasutati,et konkurentidest või lihtsalt tüütutest naabritest lahti saada.Kes ütles,et ajalugu ei kordu ? Täna on sama situatsioon siinsamas Eestis,et enne valimisi võimalikult palju konkurente saaks kõrvaldatud.Peaauhind ju kõigile teada...Tallinna Linna rahakott.Kurat,kas tõesti ülejäänud Eesti on juba maha müüdud,et nüüd juba kõik erakonnad kambaga jooksevad Tallinnale tormi ? Tuletage meelde hiljutist Michali pirni...Tal eesti pensionäridest poogen,tema tahab Tallinna Linna pensionäride rahaasju reguleerima saada..
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    29.08.2017 00:28
    Serks valetab.
    20mdail ei olnud USA's mingit kommumistijahti.
    Kui keegi oleks seda isegi tahtnud korraldada, puudus igasugune bürokraatlik võimekus.
    FBI oli tekkimas, J. E. Hoover. alles karjääri alustav poisike,I organit kes "jälitaks ', lihtsalt ei olnud.
    Enne valetama hakkamist oleks soovitav veidigi ajalugu teada, et mitte debiilse mölaga kohe vahele jääda.
    Meie punasiga pidas silmas ilmselt sm. McCarthy aega. Ainult et see oli veerand sajandit hiljem ...
    Ja tõesti ootaks huviga andmeid makkartismi-ajastu inimohvrite kohta.
    Kus on USA Katõn, millal oli USA GOLODOMOR, kus asus USA GULAG etc
    Punasiga, valgusta rahvast, :D
    29.08.2017 05:28
    Kas see vene pask jutustab sellest ameerikast, kust ta täikotist vanaisa 1941 abi kerjas?
    29.08.2017 14:54
    oot, misasja...kas sm. Ungerni arvates oli makkartism normaalne, sest USAs polnud toimunud massimõrvu? Järelikult oleks tema arvates ka EKP KK VIII pleenum ja kodanlike natsionalistide jaht 1950 olnud normaalne, kui NSV Liidus poleks olnud genotsiidi?
28.08.2017 22:07
Kelle tellimusel ja finantseerimisel püüab remsujev kuritegelikku ideoloogiat puhtaks pesta? moskva? prüsseli? Või mõlema?
28.08.2017 22:09
Kommunismi ajal oli paras hulk nahavedajaid, kes elatasid ennast sellest, et teisi pandi vangi, lasti maha, võeti neilt ära varandust. Neid polnud vähe, aga hea oli see, et paljud lihtrahva seast polnud sellised. Nad tahtsid lihtsalt elada.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    29.08.2017 00:15
    Ja milles väljendub "kommunismi utoopilisus?
    ;)
    29.08.2017 07:52
    sm. Ungern, kuidas saab võidelda millegi vastu, teadmata mis see on?
    Pisut sksisofreeniline.
    Mõned põhiteesid mis on meelde jäänud 70-80 ndaist.
    "Inimesed on võrdsed" - juhid on kõige võrdsemad
    "Igaühele vajaduse järgi" - oh seda inimlikku ahnust
    "Igaühe panus vastavalt võimetele" - ilma nuudi vileta turja kohal ei liiguta keegi ennast.
    29.08.2017 08:16
    Ja kuidas me teame, et "see on utoopiline", kui me ei suuda "seda" isegi mitte defineerida, :D
    Vat sm. remsu väidab, et "kommunism ei ole kedagi taga kiusanud" ....
    Mis iseenesest on õige, ainult et kehtib kõikide "ismide" kohta.
    Taga kiusavad ikka inimesed, mitte "ismid".
    Elik, oma piiritus rumaluses rehabiliteerib sm. remsu oma debiilse "argumendiga" kõik kõige kuritegelikumad "ismid". No vat ei rajanud koonduslaagreid natsionaalsotsialism, inimesed tegid seda.
    Edasi läheb veel 'uvitavamaks.
    Väites, et "mingit kommunismi pole kunagi olnud", teatab sm. remsu meile, et talle kuulub Tõe monopol.
    Sm. remsu väidab end teadvat, milline siis on see tõeline kommunism.
    Elik, sajad miljonid kommunistid üle ilma ei tea - sm. remsu "teab", :D

    Kokkuvõttes:
    võrdleme sm. Lobjakse artikleid "Postimehes" ja sm. remsu abitut lalinat EPL-s.
    Ühelt poolt argumendid - küll vaieldavad, aga siiski - teiselt aga Tõemonopol, valetamine, oponentidele iseenda seisukohtade omistamine, (peldiku taga kuul pähe on iseloomulik just KÕIGILE kommunistlikele riikidele) etc
    Rumala inimese haletsusväärne katse "vilosoohhviat teha".
    Suvaline külajoodik on võimeline paremini argumenteerima kui sm. remsu.
28.08.2017 22:09
Ma ei mõista absoluutselt kodanik Remsu "loogikat". Ideoloogia ja ideoloogia elluviiad tuleb siis lahus hoida. Miks küll? Mida p.ska ma nüüd küll lugesin. Lugege Maalehest hr Lotmani kirjutist. Selle Remsu asjandusega käige hommikusel number 2. Ei, ärge hommikut ära rikkuge
    28.08.2017 22:16
    Täna ma lugesin, et hr.Lotman soovitas kommunismi süüpinki panna. hr.Lotman oleks siis prokurör, ja näe, ei läinud kaua aega kui leidsime advokaadi. Loodan, et advokaat ei kasuta venitustaktikat ning ei soovi kahtlusalust vanaduse pärast lõpetada. haige on kohtualune nagunii.
Anonüümne kommentaar
28.08.2017 22:13
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "xiil" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
28.08.2017 22:13
Jääb siinkohal taaskord nõustuda Urmas Otiga, kes määratles seltsimees Remzujevit korrektselt.
28.08.2017 22:14
"kommunism ei ole kedagi kiusanud."

Sama loogikat kasutades võiks ka öelda, et "fašism ja natsionaalsotsialism ei ole kedagi kiusanud." Kui asi suhtarvudesse panna, ning arvesse võtta, et pea kõik fašismi ohvrid hukkusid sõja ajal, kommunism on aga kogu oma eksistentsi jooksul surma ja kannatust külvanud. Ahjaa, neid viimaseid, i.e kommunismiohvreid, on ka nii umbes-täpselt 20 korda rohkem.

Aga nii nagu vanale koerale uusi trikke ei õpeta, siis ega kümnekordsele sotsiaalteaduste doktorile mõistust pähe ei pane.
28.08.2017 22:18
Peldiku taha ja kuul pähe on ju hoopis pigem kommarite stiil. Eesti fashismi klassikaks jääb ikka vist rohkem see va rukkilillepuru. Ma ei tea kus mu vanavanaisa kuuli pähe sai, kas peldikus või peldiku taga, igatahes Venemaal ja sedagi on võrreldud peldikuga mis s!ta ära määrib.
    28.08.2017 23:12
    Täpselt nii, imestasin ise. ka, et mida see vanur nüüd sonib- peldiku taga maha laskmine on ju selge russism, õigemini sealsest vanglažargoonist pärit ja mõned aastad tagasi sai just Putin selle lubadusega üle uudiskünnise. See, et Remsu selles natse süüdistab, sobib kommunistide taktikasse- umbes nagu Katõni veresaunas süüdisdati aastakümneid natse.
    29.08.2017 07:33
    vabandust, süüdistati ikka, mitte süüdisdati...
28.08.2017 22:22
Milline kommunistlik riik on olnud inimsõbralik?! Jabur ju.
    Näita vanemaid (13) Laadin kommentaare...
    30.08.2017 17:04
    Paljude juutide puhul on häiriv see, et nad alluvad alati sellele, kes on võimul.

    Siin eksid sa ilmselt teadmatusest. Juudid lähtuvad oma tegemistes alati ja ainult enda juudihuvidest. See kes arvab, et on näiliselt "taltsutatud" juudid ja pannud nad kuidagi oma teenistusse eksib vägagi rängalt ja hiljem tuleb selle eest maksta, vahel ka eluga.
    Huvitav oleks teada nendest SS-i juutidest. Siiani olen lugenud selliseid jutte a'la "Hitler oli juut ja kõik natsiolaasotsialistid samuti" põhiliselt krõlovi ja teiste "tõeliste patriootide" kirjatükkidest. Loe parem Postimeest:) http://dea.digar.ee/cgi-bin/dea?a=d&d=postim...
    30.08.2017 17:23
    Thule, guugelda "Telegraph The Jews who fought for Hitler". See oleks siis see lugu Soome juutidest (algselt Vene impeeriumi juutidest), kes teenisid juutidena (ehk siis oma päritolu varjamata) Saksa mundris.
    30.08.2017 17:24
    Thule, Postimees on muutunud!!! ;)
    Uus juhtkond?
1 2 3
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega