Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
02.06.2018 17:10
Neegrid ei paista küll kuskil ära kuivama, pigem teevad valged neile ruumi.
02.06.2018 17:20
Juba pealkiri on jabur ja vaimuvaene.
Lõunamaalased on nagu umbrohi, mis lämmatab põhjamaise kultuuri. Juured jäävad ilusti alles ja toovad usinasti omasuguseid järgi.
Täiesti arusaamatu, miks "valge multikulti" vihkab valget rassi ja põhjamaist kultuuri.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    03.06.2018 09:52
    Lõunamaalane toob oma rändega ka oma juured kaasa erinevalt valgest. See kolib mujale ja raiub kõik läbi, siit ka nende hääbumine. Peapeale pööratud kristlus on üks neid juurte raiujaid, pane siia juurde veel väärastunud maailmavaade ja igasugu väärastunud vähemuste normaalsuseks pidamine ja lastes neil igal sammul pähe istuda jne...jne, see ei saa hästi lõppeda. Loodus ei salli tühja kohta, kui mingi liik muutub nõrgaks, siis teised võtavad selle koha üle ja haiged liigid hävivad kui omale nö ravi ei leia.
    Kahjuks on selle vähktõve üks põhjustest just igasugu väikerahvaste loomine, kes iseseisvalt pole suutelised end kaitsma ega oma huvide eest seisma. Need saavad eksisteerida vaid teiste suuremate sees kus neid paljudel juhtudel tuleb kunstlikult üleval hoida, millega raiutakse läbi tegelikult juured ja asendatakse need väljamõeldistega, sest muidu kaoks need väikerahvad kiirelt minevikku.
    03.06.2018 10:09
    "Kahjuks on selle vähktõve üks põhjustest just igasugu väikerahvaste loomine, kes iseseisvalt pole suutelised end kaitsma ega oma huvide eest seisma. Need saavad eksisteerida vaid teiste suuremate sees kus neid paljudel juhtudel tuleb kunstlikult üleval hoida, millega raiutakse läbi tegelikult juured ja asendatakse need väljamõeldistega, sest muidu kaoks need väikerahvad kiirelt minevikku."

    Vat see on huvitav mõttekäik.
    Milline on ettepanek eestlaste saatuse kohta? Venestamine? Või mõni muu kadaklus? Eesti rahvus on ju "loodud väikerahvas", mis pole iseseisvalt elujõuline.
    03.06.2018 23:35
    Sm. Merkel (Garlieb, mitte Angela) ei jaganud sm. Zamonastõrski arvamust. Sm. Merkel arvas, et need germaanlased, kes võitlesid sm. Caesari vastu, olid madalamal arenguastmel kui maarahvas, kes alistus ristisõdijatele. Seega ei saa saksa keelt pidada kuidagi kultuursemaks kui eesti keelt. Keskajal õppisid sakslased ülikoolis ladina keeles ja sm. Napoleoni sõdade ajal kasutasid baltisakslased palju prantsuspäraseid sõnu. Kas tänapäeva saksa keeles on "haavatud" "blessiert"? Seda sõna kasutas sm. Barclay de Tolly.

    Mis puutub vene keelde, siis 19. sajandil oli linnalegend, et sm. Aleksander I ei surnudki ära. Seda legendi süvendas üks vana prükkar, kes suhtles kõikidega prantsuse keeles.

    Prantsuse keelele andis gaasi muidugi sm. Louis XIV.

    Ah jah, isegi ladina keelel oli väike kamm. Rooma eliit pidi oskama kreeka keelt. Oli nagu üllam ja haritum värk.

    Minu kommi tuum: kõikidel keeltel on olnud oma metslase tasand. Ka "üllastel kultuurkeeltel"
02.06.2018 17:20
Sellest ei räägita!
Kõigi inimeste esivanem on mitokondriaalne Eeva, aafriklanna. Kuna see teadmine ei mahu tunnetatavasse ajalukku nagu seegi, et kõik oleme tulnud ookeanist ja inimene on sisemuses väga sarnane seaga, on see väga ebamugav teadmine. Meie, eestlased, ei saa ju olla sellised!
02.06.2018 17:30
Meenub Ameerika naarits, kes Euroopas ei pidanud suutma ellu jääda. Mis tegelikult toimus - Euroopa naarits on punases raamatus ja valge rass varsti ka.
02.06.2018 17:30
Aga hingelt väga Jaagu moodi
02.06.2018 18:04
Euroopasse siiski tulid mustanahalised inimesed, kuid siin muutus nahavärv aastatuhandete jooksul aina heledamaks.
    02.06.2018 18:23
    Vat, need kunagised tumedanahalised tulid siia väga kaua ja väga pikka teed, niiet kohale jõudis juba VALGE inimene. Tõsi on ka see, et lõunaeuroopas on toimunud korduvaid tagasirändeid ja uuesti tulemisi. Aga ikkagi heledamanahalistena.
    03.06.2018 07:10
    Eel-eestlased ja muud ugrilased tulid siia kogunisti ida poolt, mõõda elamiskõlbuliku territooriumi põhjapiiri, ees asustamata maa. Kõige kaugemad "sugulased" ainud elavad Ohhoota mere ääres Jaapani saartel.
    Lõunasuunas on ainult ungarlased, kuidas nad sinna sattusid on omaette mõistatus.
02.06.2018 18:29
Malle Pärn: kui lõunamaalased migreeruvad Põhjamaadesse, siis lõikavad nad oma juured katki
--------------------
Lõikavad katki küll aga nii sügavalt, et võtavad jäerelejäänud osa juurtest kaasa ja superjuurdujatena istutavad end meie mulda, kus hakkavad oma juuri ajama ja paljunema seni, kuni meil ei ole oma kodumaal enam kohta, sest selle on kiirestipaljunejad hõivanud.
    02.06.2018 20:37
    Malle.
    Umbrohi levib ka juurteta, piisab, kui visata tükk mulda ja varsti on peremeestaimed hävitatud ja umbrohi vohab , mis mühiseb. Nii on ka võõrliikidega- unimudil hävitab kohalike kalade, selgrootute ja kahepaiksete liigirikkust ning arvukust, ameerika naarits hävitab euroopa naaritsa, aafrika meemesilane annab aga l euroopa meemesilasega ristumisel üliagressiivse hübriidi, keda ajakirjanduse kaudu tuntakse ka “ tapjamesilaste “ nimetuse all.

    Seega agressiivset umbrohtu külvates ( oma riiki lubades), hävitame me iseend ja loll on, kes seda ei mõika.
02.06.2018 18:51
Nad lõikavad oma juured läbi. Sest nad ei ole enam täisväärtuslikud inimesed, nad on nagu mingid zombid, sellepärast nad käituvad nagu zombid. Kui ei saa tekstist aru, siis ei maksa ka kommenteerida. Lõunamaalane, kes trügib põhjamaale, on ebanormaalne inimene. Vastupidi võiks veel hakkama saada. Võõral maal elamiseks on vaja intelligentsi, teadmisi, austust kohalike vastu, võimet ära õppida kohalikud eluviisid, keel, ja nii edasi. See, et nad paljunevad, ja kohalikud elanikud ära hävitavad, näitab justnimelt seda, et neil endil ei ole enam juuri, nad ei ole täisväärtuslikud inimesed. Inimene ei saa teha kurja nii, et talle ei saaks osaks karistus selle kurja eest. Igaüks muidugi ei saa sellest aru…
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    03.06.2018 22:41
    Aqualung, kui juudid kohanevad ülihästi oma uue kodumaaga, siis kuidas seletada (pool)umbkeelsete vene juutide olemasolu Eestis? Kõik juudid ei kohane?
    04.06.2018 07:14
    Ehh Piret, Piret... Anna andeks, aga su küsimus on pehmelt öeldes lepatriinulik. Seda just sellepärast, et sa pead oma küsimuses "kohanemiseks" seda, mida SINA paikse rahva patriootliku tütrena kohanemiseks/mittekohanemiseks pead. Ja see kitsas vaatenurk lihtsalt ei saa hõlmata rändhõimulikku edukat kohanemisstrateegiat. Enam empaatiat (selle mõiste sügavas, mitte sentimentaalitsevas tähenduses) juutide kui rändhõimu suhtes, Piret! Tõsiselt. Sea end ise juudiks, jah, antud kontekstis justnimelt venejuudiks ja sa näed, et sul lihtsalt EI OLE TARVIS siinmail edukalt juudina hakkamasaamiseks/läbilöömiseks eesti keelele erilist tähelepanu pöörata: sinu suguharukaaslased, kes ON end eestlaste mentaalsusse sisse söönud, teevad oma suguharu jaoks kasuliku kohandumistöö ära - "liberaliseerivad" eestlaste ühiskonna just selliseks, nagu nende rändhõimule mugav: holokaustiseerivad, et juutluse privileegid siinmail betoneeritud oleks, homoseksualiseerivad, et eestlastel oleks millegi "tähtsamaga" tegelda kui omaenese ühiskondliku elujõu kindlustamisega omaenda maal, õpetavad eestlastele "meie ühiseid väärtusi" jne jne. Ja paikse rahva mentaliteediga naiivne eestlane, kelle oma kognitiivne eliit juba ON end "juudi vaimuaristokraatia" lummusse heitnud, hakkabki käituma talle sisendatud, paraku enesehävitusliku maatriksi kohaselt.

    Juutide edukas grupistrateegia ei seisne mitte selles, et nad võtavad omaks nende rahvaste mentaliteedi, kelle sisse nad rändavad ja kuhu mõneks ajaks pesa punuvad, vaid selles, et tänu rändrahva edukaks eksistentsiks hädavajalike evolutsioonilipsühholoogilistele omadustele on nad võimelised "peremeesrahva" (host nation) mentaliteeti OMAkasuliselt, st juutidele sobivas suunas kallutama. Ja selles grupistrateegias teevad töö ära justnimelt suguharu võimekamad liikmed, luues nii "peremeesühiskonna" sisse soodsad tingimused oma rändrahva-hõimule kui tervikule. Kognitiivselt võimekamad juudid hoolitsevad (ajalooliselt nimetati neid "õukonnajuutideks"), et ka nende vähemvõimekad suguvennad-õed nende poolt vaadates "vaenulikus" keskkonnas end mõnusalt sisse seada saaks.

    Piret, anna enesele aru, et tegelt oled justnimelt SINA siinse juutlusega edukalt kohanenud, nendega lõimunud - ja ei mitte vastupidi.
    04.06.2018 08:01
    Piret, minu poolt ülal viidatud Yuri Slezkine'i The Jewish Century avapeatükk on Princetoni ülikooli poolt (Princetonile kuulub cobiright) veebis täies mahus avaldet, pdf-formaadis. Guugelda' yuri slezkine mercury's sandals' ja loe see läbi. Loe kohe kaks korda läbi: esmalt "juudina", Slezkini globalistlik-nomadistliku triumfalismiga end samastades, teine kord paikse rahva patriootliku tütrena.

    Nagu ülal ütlesin, on Slezkine'i The Jewish Century oma sisuliste väärtuste pärast Ühendriikide juutluse poolt ülikõrgelt hinnatud - ainsaks etteheiteks, mida juudi arvustajatelt lugenud olen, see, et Slezkine olla "goide ees liiiiiiga avameelne" ja taoline avameelsus ei pruugi tulla Juudi Asja ajamisel juutlusele kasuks tulla. Juudi vinklist kaedes küllap nii ka on - ent sajandi algul, raamatu kirjutamise ajal, tundus Slezkinile tulevik niiii helge-helge (USA ja UK ja nende väiksemad goiriigid-liitlased olid just Iisraeli huvides Lähis-Ida sõjakäiku sisenenud, ka kõik teised trendid rääkisid justkui üleilmse globalismi Lõpliku Võidu kasuks), et Slezkine lihtsalt ei pidanud tarvilikuks tavapärast peitemängu mängida, liiati kui läheneva Lõpliku Võidu ootus adrenaliini lakke küttis...
02.06.2018 19:33
Mina aevan,et sellel rändel on abistajaid.Kuhu kaob see raha 3000-6000 € nägu.Kui migrantide arv kõikides riikides kokku liita,ütleme,et Euroopasse on tulnud umbes 5 miljonit migranti,üksinda Saksamaale üle 1 miljoni, peaks see olema kolossaalne summa.Kuhu panka see raha siirdub ja kes seda liigutavad ja milleks seda kasutatakse?Räägitakse mingist mustast rahast mis liigub kõikide Euroopa riikide pankades,nende hulgas ka Eestis.
03.06.2018 00:43
Võõrliigid tapavad kohaliku.
03.06.2018 12:14
Ajuvaba jutt. Ma ei viitsi seletama hakata, kui marginaalne ja tähtsusetu on nahavärv inimese bioloogilises klassifikatsioonis, teoloog kobigu kooli mingit päris haridust omandama, kui tahab antropoloogiks, bioloogiks või zooloogiks saada. Eriline nali on muidugi ekreiidi "siiras mure" lõunamaalaste juurte pärast ja selle üle, kui külalislahked ma suudame ikka olla. Aga noh, üldiselt ju klapib- variserlikkus ja silmakirjalikkus ongi ju usu ja teoloogide pärisosa.
Tülgastav ikkagi.
    03.06.2018 19:27
    Kuidas on võimalik nii valesti mingist tekstist aru saada??? Ajuvaba? See, et me teeme KA neile kahju, kui me neid vastu võtame? Mina ei tunne neile kaasa, mina püüan selgitade nendele, kes siin hõistavad, et nad kangesti neid Euroopasse trügivaid migrante armastavad ja aidata tahavad (õigemini, keda Euroopasse küüditatakse, sest Aafrika tahab lahti saada oma põhjakihist). Nad EI AITA neid, nad hävitavad nad, ja koos sellega ka iseenda ja OMA RAHVA, kes loomulikult jääb alla tunduvalt jõulisemale ja hoolimatumale VÕÕRLIIGILE. Küll on ikka rumalaid kommentaare siin… Lihtsalt kurb, ma hakkan lootust kaotama, et kõik eestlased veel kunagi oma keele selgeks saavad…
03.06.2018 19:31
Kõigile tervemõistuslikele, kes loevad endastmõistetavalt peamiselt Objektiivi, olen ma juba kümnetes artiklites seda kõike selgitanud, nüüd püüan vahel avaldada ka ametlikus meedias, kes on nõus mind avaldama, ja Delfi nüüd ON NÕUS, mille eest olen talle tänulik. Kurb, et mõned Delfi lugejad (või kommenteerijad, ma ju ei tea, kas nad ka lugejad on) minust aru ei saa. Siin ei saa kõike nii avalikult välja öelda nagu Objektiivis. Nõukogude ajal oskasime ka ridade vahelt lugeda, kuhu on see haridus kadunud???
03.06.2018 19:34
Näib, et põhiline mõnede kommentaatorite jaoks on autorit võimalikult maha teha, isegi siis, kui temaga tegelikult ollakse ühel arvamusel. Mina ei taha migrante, teie ei taha migrante, aga teie meelest on minu kirjutis "ajuvaba"??? Mis teil viga on?
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega