Näeme, et päevast päeva kasvab internetireklaami maht.

Kasvab, aga suhteliselt aeglaselt.

Kas sellepärast, et reklaamijad ei usu säärase reklaamikanali efektiivsusesse?

Tihti kohtab juttu, et internetireklaamil puudub absoluutselt igasugune mõte. Tunduvalt efektiivsem on

firma kaupu reklaamida lehes, TV-s ja raadios.

Allan Martinson vaidleks täis rinnaga sellisele ketserlikule seisukohale vastu: "Kas väljaspool

intenetti on võimalik täpsemalt määratleda sihtrühma ja mõõta reklaamibannerite efektiivsust?"

Internetikasutajad on samuti reklaamijatega nõus:

Esimene näide: ”No ja klikin bannerile ja ette tuleb lehekülg teatega FILE NOT FOUND."

Teine näide: ”Mul on väljakujunenud banneripimedus, ma veedan internetis iga päev 3-4 tundi, aga ma ei suuda

meelde tuletada ühtegi reklaami."

Kolmas näide: "Ma näen bannereid küll, aga ma ei kliki neile iialgi."

Internetireklaamivahendajad pakuvad reklaamijatele imerohtusid reklaamiefektiivsuse kasvatamiseks

Jääb mulje, et internetireklaamil pole mingit tulevikku, klassikalised reklaamikanalid on tunduvalt

mõjusamad!

Kas olete nõus?