Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
05.08.2018 17:08
Ei kujuta ette, et Soomes soomerootslased vahivad ja passivad Rootsi uudiseid, kuigi seal on rootsi keel teine ametlik keel, ikka Soome uudiseid.

Jurjeva lubas Lasnamäe korda teha, aga tutkit, linnaosa must ja kole.
Majadel akendel trellid ees nagu nöukaaegne vangla, isegi Venemaa ilusam.
    Näita vanemaid (14) Laadin kommentaare...
    05.08.2018 18:45
    Sa peeter jaaniste oled üks huvitav eksemplar- eesti keele ära õppinud ja arvad, et sellega oledki nüüd eestlane.Vat ei ole! Su hing on ikka ti.lastani kammitsais.Ükski eestlane ei toeta neid, kes ennast teisest paremaks peavad.
    05.08.2018 18:45
    eesti venelaste kogukonnale on väga meeltmööda EL negatiivne suhtumine rahvusesse. Eesti rahva hirm Eesti rahvusriigina püsimajäämine on neile natsionalism. Samas kui soovitakse viia koolid üle eesti keelsel õppele on nende jaoks nagu rünnak vene rahva ja vene keele vastu.Et kui Eestis ei saa vene keeles õppida, siis on see rünnak vene rahva vastu.Miks peab venelane saama Eestis säilitada oma identiteeti, aga kui eestlane muretseb oma väikese rahva identideedi ja keele säilimis üle,siis see ei ole probleem.Kõik vene rahvusest poliitikud-Ossinovski, Kaljurand jt muretsevad,et venelased oma identiteeti ei kaotaks.
    05.08.2018 19:34
    aga ainult kölvart jt kesikud ning selle propa maksavad veel talina rahvas kinni.....ei ole jah ajupesu. ei ole mitte.
05.08.2018 17:13
Heast vatnikust on tehtud arvamusliider?
Mis tal seal Randla teel toimub?
    05.08.2018 17:55
    jufereva võtab sõna demagoogia ja populismi teemadel ? See on sama kui alkohoolik noomib inimest , kess joob palaval päeval pudel õlut . Mis imelik riik see Eesti Vabariik on , kui tema peaministri partei ostab eetriaega venemaa telekanalilt ? See tähendab et Eesti Vabariigi vaenlane omab oma telekanali kaudu absoluutset mõju enda poolt okupatsiooni ajal siia toodud ebaseaduslike migrantide-kolonistide hulgas ? Kas keegi on valmis koostama nimekirja Eesti firmadest , kes ostavad reklaamiaega kremli telekanalitelt ? Neid kremli telekanali nuumajaid on vaja hakata boikoteerima , nendelt kauba ja teenuste mitteostmisega .
    05.08.2018 18:53
    sm linnaosavanema arusaamad näitavad selgelt mitme valgusaasta kaugusel on sellised inimesed tegelikust integratsioonist.Rahvast suur osa ei oska eesti keelt ja peavad saama infot oma elukohariigi kohta vaenuliku naaberriigi infokanalitest ja seda peetakse loomulikuks. Lihtsalt naljanumber ja kahjuks näitab see meie valitsuste rumalust ja saamatust.
    05.08.2018 23:12
    Veel kummalisem on see, et seda PBK-d vaatavad ilmselt suures osas vaid linnaametnikud. Valdav enamus jälgib Vene kanaleid otse satelliidilt või üle neti. Seega on mahavisatud raha.
05.08.2018 17:14
Eesti tblunnid ja okupantide järglased ei integreeru Eesti riigiga mitte iialgi, neile on koik eestistunud venelased reeturid. Samas on Venemaa venelastele reeturid kõik Venemaalt jalgalasknud või seal mitteelavad venelased, eriti fashistlikus Baltikumis prsse maha pannud, need on ebausaldusväärne fashismimeelne venekeelne kontingent, kes läheb venemaa agressiooni korral seina äärde esimesena, Putin ei armasta reetureid!
Need on kodumaatud, kes pole omad ei siin ega Venemaal.
    Näita vanemaid (17) Laadin kommentaare...
    05.08.2018 19:29
    Oskad ehk selgitada, mis kutsus esile juutide massilise hävitamise? Ja ära hakka jutlustama juudivihast või muudest muinasjuttudest.
    05.08.2018 19:41
    Kas keegi taiearuline suudab selgitada ajuhalvikute loogikat, leida pohjendust naiste, laste ja vanurite, lihtsalt relvitute brutaalsele havitamisele?
    05.08.2018 19:48
    "Kas keegi taiearuline suudab selgitada ajuhalvikute loogikat, leida pohjendust naiste, laste ja vanurite, lihtsalt relvitute brutaalsele havitamisele?"

    Sina ju Ida-Preisimaast rääkides suutsid. Rääkisid lausa mingist vanast sõjaseadusest. Mina ei suutnud.
05.08.2018 17:14
Dziisas jälle see oma põhimõtteliselt russki mir jutuga. Võiks teada juba millal on viisakas suu lahti teha.
05.08.2018 17:19
Loomulikult Kõlvartit,sest teda ühendab Putiniga ühine spordiala. Kurega lennata ja muisus väärtusi jõuan merest veel välja tuua. Pealegi on eriväljaõppe saanud Vladimiri oblastis,mis võimaldas korteri voodi all hoiustada põllurammu,mida ta Siimu jäljendades,ei mäleta. Juhib kindla käega Reveli venestamist,mis lõpeb kunagi nagu on tänane Viiburi linn.
05.08.2018 17:32
Elan lasnogorskis ja venelastega suheldes on täiesti selge, ``palju`` nad ise mõtlevad!
Mõtlemine ei ole enamusele vene inimestest, kuigi jõukohane tegevus.Nende poliitilised eelistused on täielikult vene telest käsukorras ajulaadsesse ollusesse laetud!
Mingit isemõtlemist ei ole venelastel olemas, see on amorfne biomass, mida kesksaast Eesti rahva raha eest juhib!
05.08.2018 17:33
Metlev ju paras kloun.
05.08.2018 17:33
jufereva küll venelane ei ole
05.08.2018 17:36
Jufereval on õigus, ajupesu ei tehta, kuna see pole enam vajalik.
Alates 1917 aastast, kui kalkarikari eesotsas pruuniaugurüútli Leniniga Talvepalee vallutasid, on Kremli ajupesu nii hästi tehtud, et see on järeltulevatele põlvedele juba sisse programmeeritud.
V piz.u na peredelku ka enam ei aita, ainuke ravi on giljotiin!
05.08.2018 17:37
seda ila ei usu isegi see kirjutaja
05.08.2018 17:44
Kuna Jufereva eesmärk ongi venemeelsus, mitte eestimeelsus, siis räägibki ta tõtt. Lepime siis kokku, et kõik venelased, kes järjekordse rikkumise (näiteks tule kasutamise tuletegemise keelu ajal või vigaste gaasiseadmete ja ventilatsioonipaigaldise) eest saavad trahvi täies määras teiste ja enda ohustamise eest. Mitte ainult poliitilise vaid ka igapäevase info tõttu on hea kui venekeelsed vähegi meie riigis toimuva kohta infot saavad. See poliitiline möga, mida pakub PBK, ei läheks siis ka nii peale kui püütaks aru saada, et siin ongi elu selgem ja lihtsam.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    05.08.2018 19:17
    Ja huvitav, kui paljud teie omadest sel puhul jätavad metsa minemata?
    05.08.2018 19:56
    to huvitav
    Ma pean silmas seda, et enamik niisugustest õnnetustest (gaas!) ja ka igasugune metsas grillimine põua ajal ja ka prügi metsa alla vedamine on ju PBK vaatajate teod. Enamasti kaeveldakse siis, et miks ei ole teavitatud.
    05.08.2018 20:10
    to xxx
    nüüd ma saan aru küll. Aga PBK neid just sellest teavitabki. Eesti valitsuse eraldatud raha eest. Seega sa võid süüdistada PBK vaatajaid , et nad seda kanalit vahivad , aga mitte midagi aru ei saa.....
05.08.2018 17:44
Piisab vaid, kui oma tuttavate venelastega rääkida ja saad aru, et ajupesu on olnud ja väga tõhus selline. Ei tea nad midagi Gruusia Vene sõjast, ei tea nad midagi Ukrainas toimuvast, ei tea nad et venelased lasid Boeingu alla, ei tea nad isegi eestlaste küüditamisest. Ütlevad hoopis, et venelased on eestlaste päästjad ja ukrainlased on kõik üleöö fashistideks muutunud, täpselt see sama jama mida PBK neile pähe ajab, seda nad ka räägivad.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    05.08.2018 18:48
    reegel on õige, kuid vajab täiendamist. Kui tahad teada , mis Abhaasias toimub - suhtle abhaasidega. Kui tahad teada mis Osseetias toimub - suhtle osseetidega. Kui tahad teada , mis Krimmis toimub - suhtle Krimmi elanikega. Mitte nii , et kui tahad teada , mis Kataloonias toimub , siis suhtle hispaanlastega või kui tahad teada , mis Tiibetis toimub , siis suhtle hiinlastega.
    05.08.2018 19:57
    to huvitav
    Ära poe sellise nime taha, sest su jutt EI OLE üldse huvitav, täiesti tavapärane juba 75 aastat.
    05.08.2018 20:12
    to xxx
    no ega sinu jutt ka porno pole - kuigi oled sellise nime võtnud..........
05.08.2018 17:57
jufereva on hakanud eestlaste ajusid puuderdama, ajab sellist lolli iba. eesti keelt ei osata, vahitakse suu ammuli kremli poole. mis on nende jurefate-kõlvartite eesmärk teame me kõik.
05.08.2018 17:57
egas seal olegi enam seda,mida pesta.
05.08.2018 18:00
Kui nyyd Kolvartit ja Metlevit vorrelda, siis viimase eelistamine vajab ikka tunduvalt pohjalikumat ajupesu, olgem ausad.
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    05.08.2018 18:27
    "Kes reetis omi, see silmi pilgutamata reedab ka teid."

    Kogan, SELLEGA olen ma 100% nõus. Metlev on kindlasti ohtlikum kui Kõlvart. Kõlvart on lihtsalt venestatud segavereline, kellele Nõukogude impeerium pakkus mingit vaimset turvatunnet. Ta üritab "nõukogude inimese" kontseptsiooni jätkata. Metlev on reetur ja karikatuur.
    05.08.2018 18:36
    Metlev on rohkem eestlane kui kes iganes keskerakondlane või ekrelane eales olema saab, eriti veel Kõlvart. Oleks kõik eesti venelased ligilähedasedki Metlevile, poleks mingeid probleeme. Kahjuks Metlevi suguseid eesti-venelasi on vaid umbes 5-10%. Ülejäänud suudlevad enne magama minekut Putini pilti magamistoa seina peal pisarsilmil.
    05.08.2018 18:47
    "Metlev on rohkem eestlane"

    SlavaUkraina, Metlev on kagebiitliku lastetoaga. Selliseid saab usaldada täpselt 0 protsenti.
05.08.2018 18:06
Igasugune meediakanal võib tekitada pigem vastureaktsiooni, kui liiga pealetükkivalt üht tõde kuulutab Ja ma ei arva, et venelased lollid on, võtavad infot pigem sama kriitiliselt vastu, kui eestlased oma uudistekanaleid jälgides. Inimesi, kes mõtlematult igasugusest jamast kinni haaravad, leidub igas rahvuses. Murelikuks teebki pigem lihtsameelsete osakaalu kasv üle maailma. Kaduv nähtus on analüüsivõime, hankides teavet erinevatest kohtadest ja seda endast läbi lastes teradel sõkaldest eemaldada.

Muide, paljud vanemad inimesed eelistavad siiani vana-aasta õhtul vene telekanaleid vaadata. Ja seda sugugi mitte mingi venemeelsuse pärast, lihtsalt saated on nii palju paremad. Mina aga mäletan, et ka meie omasaated olid kunagi tasemel! Nüüd ei vaata ammu enam ETV-d, mingi säästuTV ja parimad tegijad on tasapisi kuskile mujale, siia või sinna ilma lahkunud. Nii et ei maksa süüdistada tarbijaid, ikka tootjatel (sponsoritel) tasuks peeglisse vaadata. Kui ma viitsiksin veel vene keeles kaasa mõelda, siis oleks minu valik ka ilmselt venekeelsed telekanalid. Filmid on neil head ja aastavahetuse tuluke põleb siiani ereda leegiga!
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    05.08.2018 19:27
    Aga vot meil Soome TV-d polnud. Oleme siin lõunas nüüd reeturid või? Vastu võin väita, et just siin lõunas toimusid otsustavad lahingud Eesti vabaduse nimel, aga teie seal Tallinnas kinkisite selle ära. Hiljem olite tähtsad, et nägite Soome telekanaleid, ja vaatasite ülejäänud Eestile ülevalt alla. Siiani vaatate ja vaesed liivlased trügivad raha ja edu nimel Tallinna vürstiriiki või Soome... Krt, ma ei või, jummalast tigedaks lähen! Hakkan hoopis läti keelt õppima ja Liivimaa taastamise eest võitlema!:)
    05.08.2018 19:53
    Kommentaator Lõunast, seetõttu mõõdangi lõunaeestlasi teise mõõdupuuga ja ei pane neile vene filmide tundmist sugugi pahaks. Nad peaksid lihtsalt arvestama, et kui nad hakkavad nendest filmidest rääkima, siis saan ma sellest jutust vähem aru kui Itaalia kinost rääkivast jutust.

    Nõustun, et peaks rohkem lätlaste ja ka leedulastega suhtlema. Samuti on Lõuna-Eesti suurem eestluse kants. Nii ajalooliselt kui ka praegu. Ma ei oleks praegu nõus Tallinnas elama. Seega elan Tartus.
    05.08.2018 22:06
    Sina arvad nii sellepärast, et sa ei tee vahet venelastel ja sovjettidel. Nõukogude ajal säilisid imekombel mõned venelastest elusatena ka Venemaal ja said koguni lapsi, aga nende osakaal seal on täiesti marginaalne. Venemaa on üldse lõpuni lagunemata CCCP ja inimesed seal on valdavas enamuses siiani tõelised nõukogude inimesed. Äärmiselt rumalad, agressiivsed, verejanulised,xenofoobsed ja mis peamine – valmis deržaava nimel viima russkij miri sinna, kuhu nende surematu käbliktsaar iganes käseb.
    Kas poleks ükskord ka meil siin aeg neist nõukogude jäänukitest vabaneda!
05.08.2018 18:11
Teksti paranduste käigus sattusid mõned grammatilised ja lauseehituslikud vead sisse, aga mõte jääb samaks. Selgituseks valvekorrektoritele. :)
05.08.2018 18:28
Balti riigid ei ole Venemaa. Kas ja kuidas räägitakse vene koolides nõukogude okupatsioonist? Eesti peab Läti ja Leeduga samaaegselt lõpuks üle minema oma riigikeelsele ühtsele haridussüsteemile, okupatsiooniga maale toodud suurvene mõjust tuleb lõplikult vabaneda ja paljud probleemid kaovad. Vene maailm jäägu idapiiri taha - sinna saab alati kolida või külas käia, kel soovi. Ajaga muutuvad ka riikidevahelised suhted paremaks.
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    05.08.2018 21:23
    Piret on jah maailma vihavabaim inimene, seda on kommentaaridest näha. Aga mustlaseid armastab? Tubli. Siin üks uudis Eesti ajakirjandusest "Kerjavad mustlased on Tallinna südalinnas tavapärane nähtus, oma laagrikese jaoks on nad valinud kõige mugavamad ja magusamad kohad. Õhtulehe piltnik jäädvustas Rumeeniast pärit mustlased, kes olid oma telgid püsti pannud Admiraliteedi basseini juurde muruplatsile. Vanema põlvkonna ja noorukite kõrval oli näha isegi sülelapsi" Ja Piret armastab neid, no siis on ta küll suurepärane sallija, mina pole väga kindel et ma selliseid Eestis tahan. Aga kõiki Eesti venelasi ta vihkab ja tahab kõiki ära küüditada? Selle eest et nad ei ennusta, ei paku krabimääret ja ei telgi muruplatsil?
    05.08.2018 22:08
    Leedus on venelasi praegu juba alla 5%.
    05.08.2018 22:19
    Piret räägib eestimustlastest, sina immigrantmustlastest.
05.08.2018 18:52
Peske vatnikute ajusid selle kanali abil sellel teemal, et naf ei söödaks pidevalt luikesid saiaga lõhki. Rääkige miks ei tohi neod sööta ja eriti saiaga jne....
05.08.2018 18:57
Väga rumal inimene!
1 2
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega