Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 ... 5
Anonüümne kommentaar
28.07.2018 18:46
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Aurumasin" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
28.07.2018 18:47
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Ausalt öelda" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
28.07.2018 18:48
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Kolhoosi esimees" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Kommentaar eemaldatud
28.07.2018 18:51
Neile viiele puhktile vastu vaielda ei saa - tõsi ta on!
    Näita vanemaid (19) Laadin kommentaare...
    29.07.2018 09:26
    Jap. Võimujanu teeb ka oravast-sotsist eestluse armastaja, isamaa armastaja.

    (nii 9-ks kuuks umbes, siis hakkab jälle kostma nurga tagant vaikset pininat: lumpen, poolearulne maarahvas, rahvus on obstrutsioon vaid, ärgem takerdugem pisiasja nimega rahvus, moi aadres ne dom i ne uulitsa moi aadress eurosojuuz ....)
    29.07.2018 11:56
    "Kasulik idioot" on inimene, kes viib enesele teadmata ellu vaenlase eesmärke või edendab vastase retoorikat või poliitikat. Nõus.
    Aga Laari toodud 5-st punktist, mille järgi kasulikku idiooti määrata, nõustun 3-ga, 2-ga ei nõustu. Ei nõustu järgmistega:
    3. Kui kellegi tegevus või avaldused eemaldaks Eestit Euroopa liitlastest või lõhuks Euroopa ühtsust, oleks see tegevus kasulik Putini Venemaale.
    EI NÕUSTU, et Le Pen, Wilders, Orban, Morawiecki, Salieri on Putini teenistuses. Nad on oma rahva ja inimsuse teenistuses nii inimsust kui rahvusi hävitava LGBT ja NWO vastu. ja NEIL ON ÕIGUS.
    5. Kui keegi üritaks muuta Eesti sallimatuks ja suletuks, teeks see lõpu Eesti eduloole ning lükkaks seda "ebaõnnestunud riigi" poole, mis vastaks Putini Venemaa huvidele.
    No see "avatuse edulugu" on lolluse ja kurjuse kvintessents. REAALSELT on Eesti jälle pihtide vahel, ohtlikud on mõlemad. VALIDA ON AINULT VIŠEGRADI RIIKIDE TEE. Küsimus on täna ainult: KELLEL ON REAALSET JULGUST OTSUSTADA?? Laaril julgust ei ole, Laar on lalisev allaandja.
    29.07.2018 12:00
    No nüüd läheb küll hästi - EKRE tulistab end padrunitest tühjaks ja nagu paraftraas ühelt EKRE mõttekaaslaselt - pole padruneid pole EKRET!!! Hurraaa!!
28.07.2018 18:52
Pada sõimab katelt ,ühed mardid mõlemad.
    Näita vanemaid (8) Laadin kommentaare...
    29.07.2018 00:51
    PiretBCN 28.07.2018 22:51
    Pornotööstuses teenib kontoritööl täpselt sama palju kui tavalisel kontoritööl.
    ---
    Mulle jääb mulje sm. Ungerni jutust, et lisaks saab imemise eest korraliku lisapapi? Kas sm. Ungern valetab?
    29.07.2018 09:13
    Ardo Teder 28.07.2018 18:52 Pada sõimab katelt ,ühed mardid mõlemad

    Päris nii see siiski pole. Sõimatakse ja laimatakse ikka peamiselt EKRE-t... kuid - huvitav, huvitav - vaatamata igapäevasele koššermeeedia vahendusel toimuvale laimuorgiale EKRE toetus järjest kasvab... erinevalt iierrellist (kes on juba peaaegu ajaloo prügikasti kadumas) ning erinevalt näiteks uusmarksistlikest lilladest brigaadidest, kel ühest solgiämbrist teise kakerdades on tegemist, et end üle valimiskünnise ääre upitada...
    29.07.2018 09:44
    Huvitav, huvitav, et koššetmeedia el
    ole aru saanud, et nende jutt mõjub vastupidiselt.
    Veel parem on ajakirjanik Muuli. Kuula ära, keera kuuldu ringi ja saad teada, kuidas asjad tegelikult on.
28.07.2018 18:53
"sest Moskvas saadikuna Eestile kaela määritud vigast piirilepet ei oskaks küll mingiks teeneks pidada."

Ning Laaril ja tema parteil pole selle piirileppega mingit pistmist?
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    29.07.2018 11:17
    Sanitar, kui nüüd seda asja pisut teise nurga alt vaadata, siis punabolševik saabki seda raamatut kirjutada, kuna talle on avatud NKVD/KGB/FSB arhiivid. Alustada oleks tulnud mujalt - Sinimägede veteranide ja nende võitluse austamisest. NSVL ajal olid ajaloolased just see kõige kontrollitum kaader, ehk tõelised kasulikud idioodid. Ja laar on tõeline "isamaalane" - kelle leiba sööb, selle laulu laulab.
    29.07.2018 11:27
    Suursaadikul on esindusroll ja ta teeb seda, mis talle keskusest ette kirjutakse. Sama moodi vahentab ta asukohariigist tuleva informatsiooni (nb! ka luureinformatsiooni) keskusele. Seega piirilepingu sita teksti eest ei saa Helmet süüdistada. Kuid kui nüüd asja pisut teise nurga alt vaadata, siis võib olla Helmel olla informatsiooni, mis nii mõnelgi mehel jalad värisema võtab. Ja tõde pole kellegile siiani meeldinud. Eriti Laar/Kamale.
    30.07.2018 00:35
    Laalimaldil sai internet täis kui see kaitseminister oli, siis oli tema likviidsuse likvideerimine muiata, no ja mida arukat sealt üleüldse tulnud?
    Oli see NRG, millisele tahtnud laalimalt narva elektrejaamad maha müia. No siis müisid pundiviisi veel Eesti suveräänsuse juudaliidu komisjoonile maha, ja kui kõiki noid hakata ülesse lugema, siis on nigu Kevade köstrel, et enne läeb jummala päike looja enne kui laalimaldi kangelasteod kõik viimseni paberile saaksivad.
28.07.2018 18:55
Krt, Mart, nüüd panid küll latii alt läbi. Euroopa liidu tagumiku limpsimine tähendab ainult paha maitset, kindlasti mitte julgeoleku garantiid. Ajaloolasena peaksid fakte teadma.
    Näita vanemaid (21) Laadin kommentaare...
    28.07.2018 23:58
    PiretBCN 28.07.2018 21:13
    Kaubamajas müüakse pärastlõunal suppi sildiga "Allah". Maksab ca 44 senti.
    ---
    Ehk kirjeldad maitseelamust?
    Arvestades sinu eripära ajada ... jätan siin kohal välja John Gray tsitaadi mis siia sobiks.
    Samuti jätan mainimata Dostojevski raamatu pealkirja mis iseloomustab sind vägagi tabavalt. See raamat mille pealkirja mainimata jätan ei ole kohe kindlasti "Kuritöö ja karistus" vaid raamat mille ta kirjutas aastal 1859.
    29.07.2018 03:48
    Täna on üllatusrohke päev - au esimees mükoloog on oma elus ühe raamatu läbi lugenud. Seda poleks temast küll uskunud. Tuleb välja, et tegu on intelligendiga;P
    29.07.2018 21:53
    Hal Valla 29.07.2018 03:48
    Täna on üllatusrohke päev - au esimees mükoloog on oma elus ühe raamatu läbi lugenud. Seda poleks temast küll uskunud. Tuleb välja, et tegu on intelligendiga;P
    ---
    Sa eksid, ma ei ole Dostojevski Idiooti läbi lugenud ja ei ole läbi lugenud ka ühtegi teist Dostojevski raamatut. Ainult sirvinud.
28.07.2018 18:56
Helmed ja EKRE on poliittehnoloogiline spoilerpartei teatud osa parempoolsete-rahvuslikult meelestatute-konservatiivsete häälte kokku korjamiseks. Savisaare KE ja EKRE koos - see oli esialgne plaan, aga nüüd kus Savisaar on lavalt lahkunud, on asjad pisut sassis. Refid ajavad sarnast rida 200 projektiga, sätivad spoileri vasakule. Aga kas sel kõigel kevadel veel mingi mõte on, see on kahtlane.
28.07.2018 18:57
Piisavalt üldsõnaline plärtsumine, et tõsiselt mitte võtta. IRL (või uue nimega Isamaa) on agoonias, sellest need meeleheitlikud EKRE tõrvamised, kaasa arvatud see.
Rahvas jääb teie parteid mäletama kui kesikute võimuleupitajaid. Kes siis ikkagi on kasulikud idioodid?
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    29.07.2018 00:15
    Noobelsoobel 28.07.2018 22:38
    Nii palju väiteid ja ei ühtki argumenti. Mõttetu tekst.
    ---
    1. Maksusüsteem

    Tulumaksu kehtestas esimesene (ja ajutiselt) Inglismaa selleks, et rahastada sõda Napoleoni Prantsusmaa vastu. Teised tulid hiljem riburada pidi järgi, enamuses riikides kehtestati tulumaks XX sajandi alguses. Astmeliseks muutus tulumaks alles hiljem.

    Euroopas kaotas astmelise tulumaksu esimesena Jersey, Eesti oli Euroopas esimene riik. Täpselt samamoodi kui Inglismaa oli esimene tulumaksu kehtestaja. Ja kui teist on vaevunud uurima maailma asju pisut rohkem kui Britney Spearsi pereelu, siis peaks ta teadma, et astmelisest tulumaksust loobumine on praegu täielik trend. Eesti järel loobusid astmelisest tulumaksust Läti ja Leedu. (Muuseas, Leedu tulumaksumäär on palju kõrgem kui Eesti oma, 33 protsenti ja seda tahetakse nüüd alandada.) Mõnda aega oli vaikus, siis loobus astmelisest tulumaksust Venemaa. Edasi tegid seda sama (riigid ei ole järjekorras) Ukraina, Sloveenia, Gruusia, Serbia ja Montenegro, Slovakkia, Rumeenia. Võibolla unustasin mõne ära. Viimane riik, kus proportsionaaline tulumaks kasutusele võeti on Iraak. Poolas ja T?ehhis on opositsioon lubanud võimule tulles samamoodi kaotada astmelise tulumaksu. Muuseas olgu veel öeldud, et Eesti tulumaksumäär on Leedu järel üks kõrgematest.

    Kõigil neil riikidel on ühine nimetaja: nad on üleminekuriigid. Aga astmelisest tulumaksust loobumist arutatakse lihtsast akadeemilisest huvist tõsisemalt ka Lääne-Euroopa heaoluühiskondades. Saksamaal ja Hispaanias näiteks soovitasid seda mõlema juhul vasakpoolsed peaministri majandusnõunikud. 

    Olen täiesti veendunud, et kui asjad samamoodi edasi lähevad (ja miks nad ei peaks) on umbes viie aasta pärast suurem osa Ida-Euroopast, kus sedavõrd kaalukaid reforme on tunduvalt lihtsam läbi viia ning vähemalt üks vana Euroopa riik on selle kas ära teinud või kohe-kohe tegemas.

    Peamine argument astmelisest tulumaksust loobumiseks on väga lihtne: raha. Täpsemalt rohkem raha. Kõikides riikides, kes loobusid astmelsiest tulumaksust, kasvasid maksutulud pärast seda sammu hüppeliselt. 

    Võrdluseks võiks tuua Eesti. Kui keegi mäletab, siis enne eelmisi riigikogu valimisi jagas Keskerakond rohelisi maksukettakesi, millega sai välja arvutada, palju kõik astmelise tulumaksu kehtestamisel võidavad. Üks rahandusministeeriumi ametnik võttis aga kätte ja arvutas natuke. Selgus, et Keskerakonna maksureformi tulemusena oleksid riigi mkasutulub vähenenud umbes (täpset numbreid ma paraku ei mäleta, aga suurusjärk peaks klappima) 500-600 miljoni krooni võrra. Kui asi ajakirjandusse jõudis, sai toonane keskerakondlasest rahandusminister pisut pahaseks ja laskis korralikud arvutused teha. Selgus, et ametnik oligi pisut pealiskaudne ja tegelikult oleksid tulud vähenenud umbes 750 miljoni võrra. Lohutuseks ütles Liina Tõnisson, et Keskerakonna maksureform on parem, kui kavandatav tulumaksumäära alandamine kuue protsendi võrra, sest riik kaotab vähem:) 

    Loomulikult oli Keskerakonna maksukettake propaganda, kuid mõelge sellele, kui palju oleks tulnud määradega mängida, et kasvõi nulli saada. Ja mänguruum paraku oli ja on väike, sest suuri tulusid saavaid inimesi on Eestis paraku vähe. 

    Inglismaal muuseas on mõned majandusteadlased välja pakkunud, et üldise 20-protsendilise maksumäära kehtestamisel jääksid riigi maksutulud vähemalt samale tasemele praegusega, kuid tõenäoliselt siiski suureneksid, sest paljud maksupõgenikud naaseksid kodumaale.
    29.07.2018 00:19
    Hetkel ei viitsi eurodesse rehkendada aga mõte jääb samaks.
    -----
    Nimetada eelmist kehtivat süsteemi proportsionaalseks on läbinisti vale nii sisuliselt, kui ka matemaatiliselt. Toon väikese näite: 
    3000 kroonise brutopalga juures on tulumaks 5,25% aga 4000 kroonise brutopalga juures juba 9,2 %. 
    5000 - 11,55% 
    6000 - 13,13% 
    7000 - 14,25% 
    jne... 
    12000 - 17,06% 
    25000 - 19,11% 
    Ilmselt ei saa lugupeetud oponent ka aru sellest, et makse ei maksta protsentides vaid ikka reaalse rahaga, antud juhul siis veel kroonides. Ja on tõsiasi see, et näiteks 6000 kroonise brutopalga saaja ei maksa mitte kaks korda rohkem tulumaksu, kui 3000 krooni saaja, nagu mõni lihtsameelne ehk arvata võib, vaid see vahe on, oh imet küll, hoopis viiekordne. 12000 krooni teenija aga maksab juba 13 korda rohkem, kui 3000 krooni teenija, kuigi palk on ainult 4 korda kõrgem. 
    Rääkida siin proportsionaalsusest ja astmete puudumisest on pehmelt öeldes asjatundmatu, et mitte öelda rumal.
    29.07.2018 00:22
    Noobelsoobel 28.07.2018 22:38
    Nii palju väiteid ja ei ühtki argumenti. Mõttetu tekst.
    ---
    Ehk oled ise mõttetu?
28.07.2018 19:00
Seltsimehed, nutkem nüüd taga ka kolhooside hävitamist Laari poolt. Oooh häda ja viletsust!
    29.07.2018 09:30
    Ära valeta lammas. Sina rott ulud siin vaid CCCP järgi. Rohud täna võetud juba? Kuidas Peterburis ka ilm on? Sajab?
    29.07.2018 11:53
    Paraku ei osata siin muud, kui oponendile kaikaga vastu pead virutada. Julgen meelde tuletada, et juba "esimese eesti vabariigi" ajal olid riigimajandid, mis olid loodud vanade mõisasüdamete baasil ja millest said hiljem sovhoosid. (SovHoz e. riigimajand). Talumaade riigistamisest tekkisid kolhoosid ehk ühismajandid. Teise EV ajal aga lisaks kolhoosimaade tagastamisele peksti laiali / ärastati ka sovhooside vara (mis enne okupatsiooni kuulus riigile). Nii et peame faktidest kinni, seltsimehed. Ja riigimajandite ülesanne oli varustada armeed, tervishoidu ja haridust toidupoolisega. HaHa, ei nuteta taga kolhooside, vaid riigimajandite hävitamist.
28.07.2018 19:02
Laar reetis Isamaa (igas mõttes), kõik teavad, mis on reeturi palk!
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    29.07.2018 00:25
    Teeääre Andres 28.07.2018 22:41
    Siis kui ta Interrinde liidri Koganiga linnavalitsuses leivad ühte kappi pani. Prostituut missugune.
    ---
    Kogani käik oli tegelikult geniaalne. Sellega ellimineeriti Gogan ja nulliti linnavaltsuses ühe internatsi hääl. Ehk siis tõmmati Goganile kott pähe. Aga ega ma arvagi, et tovaristsid sellest aru mõistaks.
    29.07.2018 11:26
    Äkki sm. Ungernil tuleb meelde kes pidas väga sütitava kõne ELi astumise referendumi eelsel päeval, kes oli see, kes laulis EList ülistus laulukesi ajal,kui Helmed materdasid Euroopa liitu.
    29.07.2018 15:18
    Koganiga polnud mingit geniaalset käiku.
    Lihtlabane kombineerimine ja äraostmine.
    Savisaare kukutamiseks tehti koalitsioon Kogani omadega. Kuna Kogan oli liialt tuntud ja temaga koos ei tahetud end näidata, siis maksti ta kinni. Koalitsioon toimis, Kogan hoidis varju.
    Jutt oli miljonist kroonist.
    See polnud huvide juhuslik kokkulangevus, see oli koalitsioon
28.07.2018 19:03
Mart Laar, see, et nurusid endale sinekuuri koha Eesti Pangas, toob see su tühisuse esile täies ulatuses. Eeldan, et sa pole enam ammu sellises vaimses vormis, et midagi targutada eesti elu kohta!
28.07.2018 19:03
Ma olen neist punktidest isegi siin kirjutanud ainult, et nii soravalt pole ma sõnus seada osanud ja nii loogilisse ritta pole ma neid punkte ka panna suutnud.
Ja olen selle eest ka товарищ ull-ungernilt ropult sõimata saanud. See ei käi nüüd küll kasulike idiootide kapsaaeda sest
товарищ ull-ungern ei ole kasulik idioot. Tema levitab ekre vihkamist täis valesid täitsa teadlikult. Tema teab, et need on Eestile kahjulikud.
28.07.2018 19:10
Kui Laar soovib lõugu laiutada siis rääkigu Estonia hukust,muidu istugu rukkis.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    28.07.2018 20:43
    Demokraatias on lollidel kui tarkadel üks hääl. Keda rohkem on, seda näitavad valimised ;)
    29.07.2018 11:41
    Jah, lisaks sellele mida Helme juba mainis, on tõesti oluline lõpuks selgeks saada, mis oli nendes veokites, mis viimasel hetkel pardale lubati... Ja kes oli see kes lubas tõenäoliselt tundlikku militaartehnikat reisijatega koos vedada! See kes sanktsioneeris lasigi Estonia põhja, mitmes mõttes.
    29.07.2018 15:23
    Mingeid veokeid ei olnud, kinnitasid mehed, kelle autod laevale ei mahtunud.
    Kui kõik tõendatu arvesse võtta, siis on kõige tõenäolisem variant kõige lihtlabasem.
    Kasuhimu.
    Laev ei olnud algselt avamerel sõitmiseks ehitatud. Hilisemad täiendused ei taganud ohutust, kuid kontrollivad firmad lasksid laeva ülevaatusel läbi.
    Hiljem kartsid kõik, et nende hoolimatus on põhjuseks ja tegid kõik, et neid süüdistada ei saaks. Siit kõik see häma ja vassimised.
    Puhas omakasu probleem.
28.07.2018 19:11
väga nõrk ja mannetu Laali poolt. Puhas demagoogia, parteiline möga.
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    28.07.2018 23:31
    Lausa tühikUD. EPL-Delfi ei salli iseenda artiklite linke.
    29.07.2018 01:08
    Njah ... president-kersti-kaljulaid-meie-front- on-liberaalsed-demokraatlikud-vabadused -arme-hagustame-seda-pilti?id=79742676
    ---
    Kui see, siis tegemist on ilmselt lausega:
    Meil on ainult üks erakond, kes tahab Eesti maailmast ära lõigata, aga kui valija seda ei mõista, siis saame valitsuse, kus EKRE-l on oluline roll.

    Jah, olen nõus, et President EI tohiks sellist lauset lausuda.
    29.07.2018 07:29
    sm mükoloogile:
    laali poolt avaldatud nn 5 punkti on nii sama naeruväärsed, nagu väide, et musta vägistaja rullis kulm ohustaks Eesti julgeolekut. Sa ei ole tõsiseltvõetav ja sinu seiklemised kommentaariumis on lihtsalt rumala meelelahutus targematele.
Kommentaar eemaldatud
    28.07.2018 19:50
    mart on esimene peaminister peale sõda ja on teinud too aeg mis oli ainu õigeid otsuseid kui aru ei saa oled lumpen ja kommude ihaldaja
    28.07.2018 19:54
    Oh, ta valetas mälestustes niisamuti.
    Ikka loob omamüüti, valetades silmagi pilgutamata. Unustas teine, et mõnest juhtumist on videolõigud säilinud.
    Laari ja Lorentsi konflikt videos näitab kaht maruvihast meest, kes tahavad teineteisele äsada. Mõlemal on rusikad rullis, nooruses poksinud Lorents ootamas, et Laar ründaks esimesena. Vihast vabisev Laar tajub enda füüsilist allajäämist ega julge.
    Mälestustes loeme, kuidas Laar säilitas absoluutse rahu ja hoopis Lorents balansseeris enesevalitsuse kaotamise piiril ega julgenud rünnata.
    Selliseid, enesekohaste fantaasiate esitamisi tõe pähe leiame sealt veel.
    Omal ajal sõelusid poisil püksid püüli kui veskikivid.
    Esitab end aga kartmatu kangelasena. See oleks andeksantav, aga et sealjuures näidatakse teda ümbritsenud isikuid, kes ei kartnud või ei hoolinud, argadena, see ei ole enam andestatav.
28.07.2018 19:16
johhaidiii

kuumus on teinud kõva töö
28.07.2018 19:17
Mart Helme süüdistuslaviinile ma siiski vastama ei hakka, sest Helme näol on tegemist patoloogilise valetajaga, kes...

Muidugi sa ei hakka! Kuid mitte sellepärast, et Mart Helme süüdistuste näol oleks tegemist "patoloogilise valetamisega", vaid sellepärast, et sul lihtsalt POLE ausat meelt omaenda poliitilist kapitulantlikkust isegi iseendale tunnistada, avalikust "teatud vigade" möönmisest kõnelemata. Missiis veel sinult (enese)kriitilist analüüsi loota...
    28.07.2018 20:25
    Üks päris asjalik variant mõtestamaks Laari kohta Eesti poliitilises lähiajaloos on võrrelda Laari (sündinud 1960. aastal okupeeritud kommunistlikus Eestis) mõnede teiste sarnastes oludes tegutsenud/tegutsevate poliitiliste liidritega, näiteks ungarlaste Viktor Orbániga (sündinud 1963 Ungari kommunistliku rezhiimi küüsi):

    ka Viktor Orbanil - kes nagu Laargi - 1980ndate lõpul oma kodumaal patriootlik-antikommunistlikeks liidriteks kerkis, olid täpselt samasugused võimalused kui Laarilgi lihtsalt Läänt allakäiguteele juhtinud kultuurimarksismust-sooroslust teenides moraalselt/ideoloogiliselt korrumpeeruda koos kaasneva personaalse majandusliku kasuga. Orban OLI samuti ju üks soorosluse lemmikuid-posteripoisse Ida-Euroopas - kuni ta Sorose stipendiumiga Oxfordis Läänes võimu usurpeerinud globohomo-kultuuramarksismuse olemust ja eesmärke nö "otseallikast" tundma õppis ja sellele Õhtumaad mürgitavale ideoloogiale ja praktilisele poliitikale oma kodumaal, edasi juba nn Euroopa Liidus, kõige resoluutsemalt VASTU HAKKAS.

    Viktor Orbanist - seda erinevalt Mart Laarist - EI saanud vaikivat globohomo-tentsikut, neoliberaalist "sallivat" võltskonservatiivi, kelle ambitsioonide laeks jäänukski "privileeg" Lääne globalistide toitvat kätt limpsides iseend ja teda usaldanud patrioote petta, et taoline poliitika ollagi kodumaale ja omaenda rahvale "kõigist võimalikest parim".
    28.07.2018 22:08
    Aqualung Aqualung 28.07.2018 19:17
    Mart Helme süüdistuslaviinile ma siiski vastama ei hakka, sest Helme näol on tegemist patoloogilise valetajaga, kes...

    Muidugi sa ei hakka! Kuid mitte sellepärast, et Mart Helme süüdistuste näol oleks tegemist "patoloogilise valetamisega", vaid sellepärast, et sul lihtsalt POLE ausat meelt omaenda poliitilist kapitulantlikkust isegi iseendale tunnistada, avalikust "teatud vigade" möönmisest kõnelemata. Missiis veel sinult (enese)kriitilist analüüsi loota...
    ----
    Uskumatu ... Aqualung Aqualung ei vaidlusta fakti, et sm. Helme on patoloogiline valetaja. Respect sedakorda Aqualung Aqualung .
28.07.2018 19:19
Vapiloom üritab rahapesult tähelepanu eemale juhtida :D
1 2 ... 5
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega