Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
07.09.2017 16:44
sm. burešin ei tohi eestis üldse kandideerida, ta ei tohiks eestiski viibida
07.09.2017 16:47
Edgar Savisaar kandideerib ka Maardu linnas, nii et ta on vist igale poole sisse kirjutatud. Kummaline vana.
    07.09.2017 18:07
    Väga vabandan, sest hetkel tegin küll Edgarile liiga, sest tegelikult ta ise ei kandideerigi Maardus, seda teeb hoopis Nikolai Degtjarenko. Kas saab olla tõsiseltvõetav ja usaldusväärne inimene, kes mitte ise ei räägi, mida ta teeb, vaid kelle eest räägib Edgar Savisaar, mida Nikolai tegema hakkab. Njah
    07.09.2017 18:23
    Ole mureta, Savisaar on omnipotentne ja kandideerib kõikjal üle Eesti, teised kandidaadid on lihtsalt käpikud ta käes. Tähelepanelikul vaatlusel võib ka Edgari enda hõlma all aimata kellegi suurt kätt, aga kuhu see käsi välja viib, seda lihtsurelik ei näe.
    07.09.2017 20:35
    Las kandideerib ja siis peale valimisi on vaja ainult Edgari hääled tühistada, kui ebaseaduslik!
07.09.2017 17:01
Savisaar võiks "Levadia" nime kandvasse klubisse kandideerida.
Anonüümne kommentaar
07.09.2017 17:04
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Teureetik" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
07.09.2017 17:08
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Ivan" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
07.09.2017 17:09
Sama peaks kehtima ka selle Põltsamaa kesiku kohta.
07.09.2017 17:18
Oot aga miks ta ei võiks Haljala vallas olla, kodu olemas jne. Lahe chillida.
07.09.2017 17:22
Lubatakse küll seepärast, et polegi olemas selliseid seadusi millega ei lubaks krimi uurimise all olevaid inimesi kandideerimast.
07.09.2017 17:24
Jah, Mart Luik...sul' ON ÕIGUS ja loomulikult kõik, kes just nii mõtlevad: Savisaar ON kriminaalsüüdistuse all, lisaks kõigele muule seadust eiravale tegevusele on ka tema kandideerimine Tallinnas vastuolus EV seadustega...jne.jne. - kuid kõik taandub meie seaduliku õigusloome JÄRELEVALVE saamatuse, tahtmatuse ja mis peamine julgematuse taha ! Eesti kodanikud EI OLE VÕRDSED - see ongi "asja" kahetsusväärne pool....ja senini ei ole meie poliitmaastikule ilmunud tegelast, kes reaalselt austaks ÕIGUST, SEADUST ja VÕRDÕIGUSLIKKU KOHTLEMIST ning lõpetaks sellise kuritegeliku rahva raha raiskamise kunstlikult venitatud kohtuasjade "veeretamise"....
07.09.2017 17:27
aga kes on Mart Luik, et siin praalida?
07.09.2017 17:27
Jah, Mart Luik...sul' ON ÕIGUS ja loomulikult kõik, kes just nii mõtlevad: Savisaar ON kriminaalsüüdistuse all, lisaks kõigele muule seadust eiravale tegevusele on ka tema kandideerimine Tallinnas vastuolus EV seadustega...jne.jne. - kuid kõik taandub meie seadusliku õigusloome JÄRELEVALVE saamatuse, tahtmatuse ja mis peamine julgematuse taha ! Eesti kodanikud EI OLE VÕRDSED - see ongi "asja" kahetsusväärne pool....ja senini ei ole meie poliitmaastikule ilmunud tegelast, kes reaalselt austaks ÕIGUST, SEADUST ja VÕRDÕIGUSLIKKU KOHTLEMIST ning lõpetaks sellise kuritegeliku rahva raha raiskamise kunstlikult venitatud kohtuasjade "veeretamise" kinnimaksmise....
07.09.2017 17:32
Edgari suurim viga on see, et ta on Edward Wolfeye I, kuid pole tänini suutnud väärilist õukonda komplekteerida. Edgaril on veel teisigi vigu peale füsioloogiliste ja need on nõrk tervis (hoolimata vastupidistest väidetest), tema ebakindel kõnepruuk (viitab teatud haigusele ja ühtede ja samade fraaside korrutamisele "Teate, noormees, mina nii ei ütleks!") ja korvamatu mälukaotus, viimane on eriti ohtlik talle endale! Kuid ega kahetseda pole enam paslik aeg!
07.09.2017 17:40
Seltsimees pürgib Talina,Maardu,Narva,Põlva,K-Järve ja Peterburi linnapeaks.Samuti kandideerib Ida-Viru vangla kõige kuulasma vangi aunimetuse saamiseks.TEHTUD!
Kommentaar eemaldatud
    07.09.2017 21:37
    Mis siia puutub kodanik Luige truudus ühele või teisele nimekirjale. Erinevalt sm Savisaare ebaseaduslikust kandideerimisest on ühe partei või nimekirja teise vastu vahetamine täiesti legaalne tegevus. Ning ka vahetuste kordade arv ei ole kuidagi piiratud, ega tee tema igati asjalikku küsimust sm Savisaare tegevuse seaduslikkuse koha pealt kuidagi vähem tõsiseltvõetavaks.
07.09.2017 18:07
ei saa aru,miks isand Luik siin oma muret kurdab? Selle jaoks on olemas Valimiskomisjon. Kas ta on neile kaebuse esitand?
07.09.2017 18:35
Rakveres näiteks kandideerib kohtus süüdimõistetu ja ei ole kellelgi hambus! kas siin on tegemist kallutatud jõududega?
07.09.2017 18:51
Loomulikult pole sm.Savisaarel Tallinnas valimistel asja, miks ei reageerita ... no kus nad siis saavad kobisema hakata, kui paljud neist, kes peaksid kobisema, kandideerivad seal, kus ei ole nende alaline elukoht. Lihtne põhjus ja taolisi lihtsaid põhjuseid on väga erinevatel teemadel veelgi rohkem, need kõik viivadki selleni, et mitte midagi ei muutu, kõik parteid, ametkonnad, kontrollijad, karistajad ... kõik on omavahel seotud, vähemal või suuremal määral rikuvad seadust kõik ... ka need,. kes ise otseselt nagu ei rikugi, kuid on on sellest teadlikud, teevad suured silmad, keerutavad põidlaid ja nokivad nina, ... toiduahel ju ... .
07.09.2017 18:56
Hundisilma Talu on suvilaks Edgarile. Keegi ei keela haiguse ajal suvilas elamast.
Kuidas Kadri Simsoni Pärnu sissekirjutusega on?
Ja teiste taolistega?
07.09.2017 19:40
Eelmiste valimiste ajaks ta näiteks kirjutas ennast Tallinna sisse, kuigi seadus sellist asja ei tunne, aga mis neile miilitsatele sellest, hea nõukogude seadus oli ja see kehtib ilma eesti seadustesse ülekirjutanatagi veel sada aastat.
07.09.2017 19:54
Ma kujutan ette, et praegune Tallinna raad oleks rahulikult valmis kuulutama Hundisilma Tallinna linnaosaks. Juba Briti Impeeriumi ajal oli võimalik, et territoorium on erinevad suuremad ja väiksemad tükid.
    07.09.2017 21:49
    Seda kindlasti. Ning sealjuures esineks sm Ratas nõretava sõnavõtuga eriliste teenete eest, mis Hundisilma talul Tallinna linna ees ning Eesti taasiseseisvumisel on erinevalt teistest Eesti taludest või siis ka korteritest ikka märkimisväärselt suuremad. Toetava artikli peaksid Delfile kribama kiiresti ka sm Aaviksoo ja sm Ossinevski näitamaks Tallinnast lahkuvatele välismaa onudele (peaministrid või kes nad olidki), kui ühtne on Eesti valitsus. Ja kindlasti ei tohi usaldada siin mitte mingil juhul usaldada elektroonilist vahendit nagu arvuti, vaid kirjad tuleb viia Delfi toimetusse paberkandjal!
    08.09.2017 00:19
    Kas keegi ikka taluomanikult küsis, kas ta üldse tahab Tallinnaga ühineda? Võib-olla ta just sellepärast koliski nii kaugele, et Tallinna linnavalitsuse erapooliku võimu alt ära pääseda?
    08.09.2017 00:35
    Piret , kuidas sel Teie lemmikute (väljaspool EEstit ) ka TIMokraatja toimib ?
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega