Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
03.09.2017 09:15
Sm. Niineste on kuidagi imelik.
Kirjutada oskab, lugeda mitte
Kes küll on sm. Marxi MÕJU eitanud?
    03.09.2017 11:36
    Miks DELFI seda jama avaldab???
    03.09.2017 12:09
    Delfi/Eesti Päevaleht avaldab selliseid asju meelsasti, sest on läbi-lõhki vasakpopulistlik päevaleht, milline toetab oma kirjutajaskonna ning toimetajatega kogu hingest globalismi, sotsialismi (sotsiaaldemokraatiat) ning Euroliidu teerullipoliitikat, nagu ka selle liidu solidaarsust välistavaid meetmeid üksikute riikide ja rahvaste vastu.
03.09.2017 09:30
Loed ja mõttes tekib kohe paraleel meie viimaste pikkade aastate Reformierakonna-IRL-i ja SDE juhtimistiiliga .... Ainult nemad seal "Üleval" mägedel-orgudes on kõige targemad , jumala poolt väljavalitud jupijumalatest jumala-asemikud kes on pandud "Edulist Eestit" juhtima ning õilsate loosungite varjus rahva poolt kokkutassitud riigikassat enese hüvanguks laristama.... Realiseerides oma vääraklikke plaane ja haiglaslikke unelmaid . Kes tahab ennast ajalukku kirjutada küll Estonian Air-iga, kes Pronksööga, kes EE maailmavallutuslike megaplaanidega, kes Rail Baltikuga, kes klaasist Vabadussambaga, kes Tallinna Sadamaga, kes Eesti Haige ja Töötukasse puusse pandud eduloodega ja sadade muude taolistega....
03.09.2017 09:35
Kommunism on nagu tappev nakkushaigus.Pika ja ohvriterohke võitlusega saab kontrolli alla.Aga nagu Niineste tõestab,siis uus epideemiaoht on jälle suur.
    03.09.2017 09:56
    Jah tõepoolest , alus selleks on olemas . Rääkigem ka algpõhjustest. Miks see nii on et jällekord tuleb tõdeda et ukse ees on järjekordselt anti-perestroika? Kas mitte sellepärast et tollane-tänane eliit läks mugavusest juba nõuka- ja Pätsiajal sissetallatud rada pidi ? Praegast toimub Pätsiaja viimase lõpu vaatemäng kui panna see tänasesse konteksti. Tollal ignoreeris eliit rahva tahtmisi , täna samamoodi. Ise olete tekitanud selle suure rahulolematu massi , revolutsioonilise situatsiooni ja igatsuse vana-uue visuaalse ning kohati ka reaalselt toiminud õigusriigijärgi. Mida ka te ei teeks - Teid ei võeta tõsiselt ega usuta enne kui saadakse nn.käega katsuda Teie tegemiste tulemit-kogumit. Ühekordsete aktsioonidega Te ei päästa situatsiooni. Vaja on süsteemset lähenemist , vaja on see Eesti kukil pralletav libaeliit Eesti ühiskonnast minema lüüa, jõuga kui vaja . Vajadusel kasutades ka selleks tarbetult suurt jõudu selleks kui heaga aru ei saada. Oli mis oli, aga isegi nõukaajal kohalik eliiti nii avalikult ja süüdimatult ei pralletanud , irvitades otse näkku meie puuduses ja kitsikuses vaevlavale Eesti 90% elanikkonnale .
    03.09.2017 11:51
    See epiteemia on juba võtnud suure haarde.
03.09.2017 09:40
Imestada pole miskit , ajalugu kordub , järjekordselt lolli järjekindlusega kordub … Riigikorrad on suht sarnased kõik , lihtsalt mõnikord on meid hoidvad lõad/ohelikud veits lõdvemad , siis jälle kord pingumas olekus …. Lihtsalt mõnikord on nendel ühtedel ja samadel jutimis- ehk valitsemissüsteemidel veits uuemad dekoratsioonid ja kaasaegsemad nimetused . Noh tuleb homme diktatuur ja seda siis nimetatakse see kas Liberaalseks või Demokraatiliseks diktatuuriks . Ühtemoodi kottisid ühed , ühtemoodi kotivad teised. Ehk siis üks pealetulev eliidikiht vahetab välja teise . Jätmata eelmise poolt kivi kivi pealegi…. Koristades ka suurema osa vana eliidi eest minema …. Fundamentaalselt, eriti silmas pidades ENSV ja Eesti Vabariiki peale Taasiseseisvumist pole muutunud midagi….. See oli ränk viga et lasti Taasiseseisvunud Eesti kommunistlik butafooria üle võõbata sini-must-valgeks, jättes selle pehkinud sisu samaks....
Kõik need Allikud, Lauristinid, Saared , Anveldid ja Reformikad nii nagu õõnestasid riiki kas tahtlikult või siis tahtmatult vereliini pidi , nii õõnestavad ka edaspidi....
03.09.2017 09:42
Huvitav,kuidas algas punafašistlik poleemika meie punavalitsuse ajal.Olen varemgi kommunismi praktikat punafašismiks nimetanud,eristamaks seda natslikust pruunfašismist.Muuseas,fašistlik partei ja riigikord oli ainult Itaalias,juute hakati taga kiusama ainult Hitleri nõudmisel.Aga kuna kommunistid on hakanud natsionaalSOTSIALISMI fašismiks nimetama,siis olgu.
Niisiis: 1.Eesti Peaminister,keskkommunist,sõitis Kreeka kommunistist Peaministrile erakordselt külla,tervitama kamraadi2.Saadeti kutse ka Kreekasse Talinas toimuval kommunismivastasel üritusel osalema,kommunistist mingi minister ei tulnud.Ja läks lahti:3.Arutlus kas marksismist tulenev puna- ja pruunfašism on hea või paha.Paistab,et kaldub sinna poole,et meie punavalitsus tahab sadu miljoneid süütuid ohvreid nõudnud režiime rehabiliteerida.Ja täiesti avalikult,häbenemata kiidetakse sadade tuhandete hävitamine heaks (mis see marksismi õigustamine muud on).Muuseas,Stalin hävitas valimatult inimesi ka seetõttu,et toitu ei jätkunud,et näljaseid suid oleks vähem.
Niipalju siis punafašismist,pruunist on pea 70 aastat jahutud.
Valige kommuniste ja keskkommuniste,stalinlasi!Valige sotsialiste,leninlasi!
    03.09.2017 10:03
    Huvitav,kuidas algas punafašistlik poleemika meie punavalitsuse ajal.Olen varemgi kommunismi praktikat punafašismiks nimetanud,eristamaks seda natslikust pruunfašismist. /.../ Aga kuna kommunistid on hakanud natsionaalSOTSIALISMI fašismiks nimetama,siis olgu.

    Aga kui mina hakkaksin OVI-t nimetama KOLLAKOMMUNISTIKS (noh, kasvõi Rehvormierakonna lipuvärvidest inspireerituna), siis auline OVI minu autoriteediga ei arvestaks, tõenäoliselt saadaks ta mu sinnasamma kuhu sots Mikser EKRE asemehe hr Põlluaasa saatis.

    A' näe, kommunistide autoriteet - mistahes kräppi see kommunistide autoriteet ka külvand poleks ja edasi külib - istub sm OVIs sees nigu miska... istub ja istub ning är' ei lää.

    Kommunistid valitsevad mitte ainult sm OVI keelt (seeläbi ka ühiskondlist mõtlemist), vaid kogu eestikeelset nn avalikku keelt ja ühiskondlikku mõtlemist tänini. Ja just see teebki eestlastele võimetuks omaenda Eesti riigi ja ühiskonna adekvaatse kirjeldamise. Sestap kakerdatakse takkudes, end järjest lootusetumalt umbe mässides. Kuni eneselämmatamiseni välja.

    Ametlik-tähtpäevaliselt olla Eesti juba veerand sajandit kommunismusest prii - ja ometi lällutatakse "Eesti asja" kommunismuse keeli...
    03.09.2017 10:24
    Ah,et härra Aqualung jne. on reformilane,arvasin esmasel lugemisel,et kesik.No,hoidke seda lippu kõrgel!
    "Eks see kutsa ikka niuksatab,kelle pihta kivi lendab!"
    Vana vanasõna.
03.09.2017 09:46
Aga ometigi oli pisike lootus et ehk just nüüd , nüüd nende Jääkeldrite ja Rahvakogude raames saab toimuma nn.ajalooline paleepööre kommunismist tegelikku demokraatiasse. Aga võta näpust - nii see meie jupijumalate kommunistidest ja nende kaasaja lehma lellepoegadest libaeliit ellimineeris selle praktiliselt juba eos . Nii et see võimalik demokraatia "laps" sündis juba idee tasandil surnuna .... Rahva asi on seemneid närida , makse maksa ning ringi käia Eesti(lääne) libaeliidi poolt pähe pandud fooliumämbritega nagu ühes "Käsnakalle Kantpüks" multikas kus õel plankton võttis üle veealuse maailma valitsemise.....
03.09.2017 09:52
no peab ikka rumal olema, et maailma ühe kuritegelikuma ideoloogia väljamõtlejad ja selle teostajad jumaluse staatusesse panna, kommunism kui utoopia ja sotsialism kui viis sinna pürgida on maaiilmas kõige kuritegelikum ilming läbi aegade ,haige inimmõistuse värdjalik sünnitis
03.09.2017 09:58
Vaadake , kõik Eestis liigub tagasi sinna kust alustasime , jäänud on veel viimane Balti kett ja Loomeliitude Pleenum ning võime välja kuulutada Taasiseseisvunud ENSV ….
03.09.2017 10:05
millal seltsimees niineste kribab genosse Adolf Schickelgruberir, suure kunstniku ja kirjaniku positsioonist tema teiste jumaluste kõrval Euroopa panteonil. Ega eurosotside ja natsionaalsotside vaated ja teod suurt ei erine.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    03.09.2017 11:42
    ülekuumenemist seltsimees otsi rohkem omast peast. Tore ka, et mingi komissari juhtimisel oskad guugeldada ja oled leidnud seltsimees kalergi. Minu kommi mõte siin telhvinaariumis oli selles, et natsionaalsotsialism vaenas eelkõige mitteaarialasi, elik põhiliselt mitte valge rassi esindajaid, eurosotsialim vaenab eelkõige valget rassi kuid olemuselt on nad sarnased, kommunism kui kõige kuritegelikum ideoloogia ja kõige rohkem inimesi mõrvanud valitsemisvorm, on nende kahe sümbioos. Aga tuua siia tualetiseinale mingit intellektuaalset poleemikat, oleks juba absurd. Kuid aqualangidele ja pedersonidele täiesti omane ja õige keskkond ``tarka panna``.
    03.09.2017 17:04
    veerandvarrele

    Kui tunned end personaalselt peldikuseina määrijane, on see sinu personaalne tundmus. Aga kui juba näpu mustakse tegid, miks siis korraga seda ei kirjutand, mida takkajärgi seletad? Alustasid "genosse Adolf Schickelgruberir, suure kunstniku ja kirjaniku" esile manamisest ja sinna peale kohe oma luitunud loosungi? Mis juhtus, värv sai korraks otsa?

    Ja ilmselgelt eelistab su progressiivne kuntsimaitse Hitleri headele akvarellidele tänapäevast purgis'tta.

    -

    Mis krdi obsessioon see neil küll nende peldikute ja s'taga on, aru ma'saa. Peab guuglist perra kaema.
    03.09.2017 18:22
    Nii. Öeldud - tehtud. Guugeldasin väljendeid 'cultural marxism' + 'obsession' + 'shit'. And you know what? Their shit-obsession is real! Nii ongi. Mu varasemad kahtlused, inspireerit lugematutest hollivuudi "komöödiatest", sarah silvermanide ja lugematute temataoliste sõudest, antitrumpistikest antifa meelavaldustest jne jne jne, osutusid põhjendatuks: peldiklus on neile tõepoolest südamelähedane keskkond ja s*tt jmt kräpp materjal, millest nad mõnuga oma poliitiskultuuralist sõnumit vorbivad.

    Kaks ülemist tulemust, mille guugel välja pakkus ja millele mõlemale pilgu peale viskasin, olid:

    1. The Fecal Fixation of the Chosen Ones

    2. The Left's Obsession With Obscenity / Frontpage Magazine

    S'tt ON üks kummardatav ebajumal moodsa uuspolüteistliku pseudoreligiooni panteonis, siin pole enam kahtlusekübet.

    Kusjuures siinkohal tungiv soovitus Niinestele kui (minuteada) punkrokkarile (punki siivsalt kräpiks nimetada on teenimatu kompliment punkile): järgmises kolumnis tasuks teha tõsine pilguheit mitte enam marxismi, vaid sellest (?) välja kasvanud ja üle kogu kunagise Õhtumaa kehtestunud s'takultusse ja selle progressiiv-ideoloogilisse seletusse.
03.09.2017 10:51
Kas sellise rõveda pildi, siia üles riputamine ei peaks mitte keelatud olema? Vähemalt hoiatus enne avamist peaks olema.
03.09.2017 11:12
Mart Niineste: kes kardab Karl Marxi? Ta on vaid üks jumalatest Euroopa panteonil... Põhjus on lihtne - euroopalik mõtteruum on olnud alati polüteistlik, Marx on selles panteonis üks paljudest, kuid mitte kõige tähtsam. Meie aga tuleme monoteistlikust ühiskonnast, kus temast tehti ainujumal.

Olen kategooriliselt nõus Niinestega selles, et tänaba (globalistlik ja evro-)liberalismus ON sekulaarselt, ent ometi termini täpses tähenduses justnimelt polüteistlik, st mitme-jumaluse-kummardamine, väääga paljude puuslike kummardamine.

Väide, et "euroopalik mõtteruum on ALATI olnud polüteistlik, st Euroopat väääääga fundamentaalselt ja pikka aega defineerinud kristluse "polüteismina" käsitlemine saab "tõele" vastata vaid spetsiifiliselt judaistlikust JA islamistlikust vinklist, kuivõrd Isa, Poja ja Püha Vaimu kontseptsioon KolmAINUNA juutidele ja muhameedlastele teoloogiliselt arusaamatu ja kategooriliselt vastuvõetamatu on. Kristliku Euroopa enesekirjeldusele see Niineste lora muidugi ei vasta.

Ent millega ma mitte mingist aspektist, ka kõrvaltvaatest, kategooriliselt nõus pole, on Niineste väide, et "me tuleme monoteistlikust" ühiskonnast, milles Marx "ainujumal". Vaat see on küll täielik bullshit ja nartsissistlik ignorants, mida Niineste siin litutab. Noormees lihtsalt ei tea, et kommunistliku CCCPi võimu- ja ideoloogiapanteon on algusest peale pseudopaganlikult polüteistlik olnud.
03.09.2017 11:25
Võimalik, et globaalne kapitalism sellisel kujul, nagu me seda tunneme, on oma aja ära elanud ühiskondlik formatsioon ning tupiktee- põhiline probleem seisneb selles, et kapital ja tootmisvahendid koonduvad järjest väiksema kildkonna otsustajate kätte ning mida enam eliit ennast oma absoluutses jumalikus "ettenägelikkuses" otsustajate laiemast massist eemaldab, seda tõenäolisemalt ootavad meid tulevikus suured majanduslikud ning sõjalised vapustused. Piisab kui vaadata selle teooria võtmes migratsioonikriisi- ilmselgelt on see kunstlikult tekitatud ning kontrollimatute tagajärgedega protsess! Ja otseselt puudutab tulemasolev- isamaa ja rahvustunde kaotamine(!) paraku Marxi utoopiate hämaramaid ning kurjuse absoluutset olemust esile manavaid tahke, lisaks tuleks veel mainida neid millest kodanik kolumnist targu mainimata jättis- eraomandi kaotamine&perekonna olemuse juurteni mahalõhkumine ning loll oletus, et omandi kaotamine ei kutsu esile üleüldist ühiskondlikkku seanahavedamist&minnalaskmismeeleo lu on paar kujundlikku näidet marxistlikust minevikupagasist, mis muudavad ka selle teooria helgemad osised mitte kõrgharitud indiviiidi mõttetegevust soodustavaks hariduse osaks, vaid pigem tumedamaid tunge esile kutsuva ajugimnastika käivitavaks jõuks- tuletame meelde, et viimaste aastate vasak-paremäärmuste tänavakonfliktide ANTIFA ja muu säärane "helge tuleviku" nimel märatsev seltskond lähtub oma "ühiskonda ümberkorraldavas" tegevuses justnimelt sellesama marxismuse olemusest...
03.09.2017 11:47
Ühesõnaga: Al-Niineste kinnitab, et Euroopa on oma loomult polüteistlik (tõsi), samas pidevalt promodest teatud rahureligiooni (monoteistlik) importimist nii Eestisse kui Euroopasse tervikuna.

Olgu, viimase aastatuhande jooksul on kristlik kultuurruum Euroopa hõivanud, kuid seoses inimkonna, teaduse ja ühiskonna ja kultuuri arenguga, ning ratsionaalse mõtlemise kasvuga on Euroopa mitte ainult tulnud välja pimedast keskajast, vaid ehitanud üles tsivilisatsiooni, mis küündib pronksiaja ning antiikaja tsivilisatsioonide tasemele.

Nüüd aga soovib Al-Niineste koos teiste kümnekordsete sotsiaalteaduste doktoritega seda kõik hävitada, kuid mitte ainult ühel, vaid lausa mitmel rindel: Esiteks seada au sisse mittefunktsioneeriv maailmavaade, mida rakendades on hukkunud üle 100 miljoni inimese, ning teiseks, importides Europasse keskaegset kultuuri, mis viib Euroopa tagasi pimedasse keskaega.

Olgu, Al-Niineste kaitseks - ta oskab vähemalt sõnu õiges järjekorras kirjutada ning teeb seda grammatiliselt korrektselt. Paraku autasustamisel seda arvesse ei võeta.
    03.09.2017 12:27
    Rootsi Kunn on Niinestest täiesti valesti aru saand, Niineste apsull kindlasti mitte EI taha Euroopat "tagasi pimedasse keskaega" viia, sootumaks VASTUPIDI! Niineste (ja tema esindatava polüteistliku Jevroopa) ideoloogia ja praktiline poliitika on üles ehitatud Globalistliku Poliitbüroo pinnnnngsale lootusele, et importides Euroopasse võimalikult palju mitte-eurooplasi, sh muhameedlasi kui monoteiste, siis kinnistub Euroopas seesama pseudopaganlik pseudoreligioosne multikultus, mis praegu valget Euroopat kõikuva kindlusega valitseb, VEELGI kindlamalt! Sissetoodav materjal ühelt poolt suurendab "pühitsetud ERINEVUSI" puhtstatistuliselt veeelgi, teisalt muudab nn "ERINEVUSE Euroopa" ka megamassidena sisseveetavad muhameedlased praeguste valgete eurooplaste sarnaselt neidsamu "pühitsetud erinevusi" EMBAVATEKS hulkpuuslikukummardajateks, st uuspolüteistlik Evroopa moondab ka siiamaile veetavate muhameedlaste siseilma.

    Justnimelt SELLELE on Euroopa ümberrahvastamine oma lootuse rajanud. Millest edasi loodetakse, et kord juba Euroopas sandaali kindlalt maha pannud ja järjest "euroopalikumalt" uuspolüteismi embav muhameedlus mõjutab tagasi Universumi Pealinna, nn Iisraeli ümber sigivaid-sagivaid muhameedlaste masse embama "uuseuroopalist polüteismust" - ja sellega kaasnevalt võtma omaks samasugune uusreligioosselt käpuli poos loodetavalt Universumi Päälinnaks kerkiva nn Iisraeli ees kui see juba valgetel uuspolüteistlikel eurooplastel on.

    Ei mingit "pimedat keskaega", Rootsi Kunn ei pea selle tühja asja pärast küll muretsema, projekt on nii antipimekeskaeg ja nii progressiivselt valgustusline kui aga olla annab - Iisraeli legendaarne peaminister Ben-Gurion kirjeldas projekti USA ajakirjas Look juba 1962. aastal, kusjuures tema projekt pidi valimima aastaks 1987 - aga noh, tölplasest goi nüüd millegagi õigeks ajaks hakkama saab...

    “In Jerusalem, the United Nations (a truly United Nations) will build a Shrine of the Prophets to serve the federated union of all continents; this will be the seat of the Supreme Court of Mankind, to settle all controversies among the federated continents, as prophesied by Isaiah. Higher education will be the right of every person in the world. A pill to prevent pregnancy will slow down the explosive natural increase in China and India, And by 1987, the average life-span of man will reach 100 years.”

    Kui tahad iga hinna eest "pimedat keskaega" vältida, siis asu aga julgeste Niinestele sappa selles pühas uuspolüteistlikus ususõjas, Kunn.
    03.09.2017 14:14
    Antud ajamomendilt antud kontekstis hinnates võib öelda, et nn "valgustuslik polüteism", mis tõepoolest Euroopat ja eurooplaste teadvust domineerib (- seega ka kõige selle põhjustajaks, mis Euroopaga tänaseks juhtunud ON), omab juurt otse nn valgustusaja kulminatsioonina võitnud Prantsuse revolutsioonis, puhkes Lääne-Euroopas täide õide alles Teise ilmasõja järgselt, 1960ndatel, mil institutsioneerus laiahaardeline kultuurirevolutsioon ka traditsioonilisse, senist Euroopa teadvust määranud
    kristlikku Kirikusse (Vatikan II ), mil leidis aset võimas ja senist euroopalikku akadeemilist ja kultuurielu pea peale pöörav uusmarksistlik kultuurarevolutsioon - ja mil formeeris end eurooplaste teadvusse see, mida nimetatakse "holokaustiteadlikkuseks" (Holocaust-awareness), mis kohe ka (sekulaarse) uususundina end kehtestama asus.

    Üks uuspolüteistliku "jevroopa teadvuse" paljudest tahkudest, samas ilmselt ka mõjuvõimsam, on see uuspolüteistlik ollus, mida on halastamatu teravusega kirjeldand Gilad Atzmon juba aastat kümme tagasi:

    Instead of a history text, Jews have the Holocaust, an event that matured into a religion.

    The holocaust religion is obviously Judeo-centric to the bone. It defines the Jewish Raison d'être. For the Jews it signifies a total fatigue of the Diaspora, it regards the Goy as a potential ‘irrational’ murderer. The new Jewish religion preaches revenge. It even establishes a new Jewish God. Instead of old Yehova, the new Jewish God is ‘the Jew’ himself: the brave and witty being, the one who survived the ultimate and most sinister genocide, the one who came out of the ashes and stepped forward into a new beginning.

    To a certain extent the Holocaust religion signals the Jewish departure from monotheism, for every Jew is a potential little God or Goddess. Gilad Shalit is the God ‘innocence’, Abe Foxman is the God anti Semitism, Maddof is the God of swindling, Greenspan is the God of ‘good economy’, Lord Goldsmith is the God of the ‘green light’, Lord Levy is the God of fundraising, Wolfowitz is the God of new American expansionism and AIPAC is the American Olympus where American elected human beings come to ask for mercy and forgiveness for being Goyim and for daring to occasionally tell the truth about Israel.

    The holocaust religion is the conclusive stage in the Jewish dialectic; it is the end of Jewish history for it is the deepest and most sincere form of ‘self love’. Rather than inventing an abstract God who prefers the Jews to be the chosen people, in the holocaust religion the Jews cut out the divine middle substance. The Jew just chooses oneself. This is why Jewish identity politics transcends itself beyond the notion of history. God is the master of ceremony. And the new Jewish God cannot be subject to humanly contingent occurrences. The new Jewish God, i.e. ‘the Jew’, just re-writes fables that serve the tribe at any given time. This may explain why the Holocaust religion is protected by laws, while every other historical chapter and narrative is debated openly by historians, intellectuals and ordinary people.

    Eurooplöaste häda pole mitte selles, et moodsa aja juudi ise usuvad (või näivad uskuvat), et "IGA juut või naisjuut on jumalus või jumalanna" ja vastavalt sellele ebausule ka organiseeritult käituvad (minu poolest uskugu aga pääle, pole minu asi neile öelda, kuidas nad end SEESMISELT defineerivad),

    Euroopa groteskne häda seisneb tegelt selles, et KA põliseurooplased, valged eurooplased - ja vahest veelgi enam kui enamus juutidest - sellesse sõgedusse uskuda on võtt, ja KUMMARDAVAD seda tragikoomilist polüteismivormi hardalt, tihtipeale fanaatiliselt, organiseeritult ja "üksikisikute kaupa", ilma vähimagi kriitilise meeleta. Ja ka argusest. HIRMUST "kõigi nende jumaluste" ees.
03.09.2017 12:12
Norm arutelu, milles puudub hüsteeriline propaganda. On tunda, et inimene on vähemalt sama laia silmaringiga nagu mina, kes vaatas ViaSat History poolt esitatud fimi Karl Marxist ja tema uurimustööst. Kusjuures on rõhutatud, et Marx ei uskunud kapitalimi kadumisse.
07.05.2018 00:12
Milleks siinkohal jesuiite mõnitada! See on igasuguse eesmärgieetika maksiim, et vahel tuleb head eesmärki järgides teha ka kurje tegusid. Küsimuseks niisiis, kas eesmärk on hea ja kui kurjad on teod, mis veel lubatavad.
Marxi puhul on ju keskne, et ta ülendas arvamuse, et aegajalt tuleb õigussuhted revolutsiooniga puruks lüüa, paratamatu loodusseaduse seisundisse ja teda jäädi uskuma.
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega