Nähtavasti olid paljud selle suurusjärgu diilerid mõistnud, et äritegevuse edukuse tagamiseks on kasulik, et mitte öelda hädavajalik, vahetevahel uimastipolitseile oma kolleegide ja konkurentide kohta teavet jagada. Selline hoiak tegi lihtsamaks ka uimastipolitseinike elu — enamasti piisas mõne vana tuttava-kaastöölise pitsitamisest, et niimoodi hangitud usaldusväärse info alusel jälle keegi „maha joosta“ ning jääda ootama uusi kuppe pagunitele ja palgatõusu. 

Tänavatel aga olukord sellest suurt ei muutunud, kuna olulist osa kaubast liigutasid needsamad kaastöölised. Mõistagi pandi ka neid aeg-ajalt vangi, kui neil enam kedagi maha müüa polnud, kuid mitte kunagi kauaks, ja välja lasti nad reeglina ennetähtaegselt, et nad saaksid taas müügitööle suunduda ja vanglas loodud kontaktide toel oma „nukujuhtidele“ jälle tulemusi toota. Teised, kes oskasid pidevalt kasulikud olla, said tingimistele muudkui tingimisi otsa ja jätkasid informeerimise kõrvalt segamatult äritegevust. Rõhutan, et jutt käib just neist „fitjulka-“ ehk ühe-doosi-diileritest, kes varustavad 10–20 eurot maksvate annustega sõltlaste kõige probleemsemat kontingenti ja on ka ise tõsises sõltuvuses.