Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
07.09.2018 16:08
Et sibulad ei võtaks Helmet oma sibulate punti?? JA TORE ON.
Kommentaar eemaldatud
07.09.2018 16:20
Arnold Rüütel ka ei läbiks.
07.09.2018 16:20
Kui päris aus olla siis, noorsotsidest ei läbiks mitte keegi kodumaa ustavuse kontrolli, sest nad on lihtsalt sotsid ja nad ei ole suutelised vastutust ei kodumaa ei rahvuse ega ka omaenda perekonna eest.... Ja nii lihtne see ongi!!!!!!!!
07.09.2018 16:21
Muidugi see Zimarjevi geeniga Mart ei läbiks.
Ma ei saa aru kuidas Helme ise omaenese reha peale kahe jalaga hüppab - on kloun
Ise on veel Riigikaitsekomisjoni aseesimees - kohe esimesena lendaks KAPO-sse oma soovide järgi profileerimist läbi tegema ja oi sealt ikka leiaks Kahtlaseid asju alates kauaaegsest Moskvas töötamisest kuini Lenini ordenikandja Ekre auesimehena pidamiseni.
Mart omeenese jutu järgi paneks sellise Kahtlase tüübi kohe kinni. Igaks Juhuks :)
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    07.09.2018 18:15
    Räägi midagi kuidas Eesti vene kolonistid Narva jõel kui üks mees Putinile vastu seisavad ja neid juhib major Metsavas.
    07.09.2018 18:50
    Kas sa Vapra ekrekesena tahad ühe Eesti Reeturi seljas ratsutada?
    Ma poon kogu su Ekre sellega ülesse: Kus Simmiga ekre oli? Onaneeris kuskil või?
    Pagana lasteaed. Te ei tea EestiVenelastest ja Venelastest üldse midagi. Armastavad nemad ka Eestit ja ma millegipärast olen suht kindel, et vantide pardjankasi , ahjaa - neil on ka nüüd sokid - Eestisse oma kodusid tallama ei lase. Erinevalt paljudest eestlastest, kes lihtsalt jõllavad siis diislit väljaajava T-72 peale mokk tölli..
    Võtame või Hvostovi, ajakirjanik ja reservOhvitser. Hullem maruEestlane kui kogu Ekre kamp kokku oma kummides odini päkapikkudega. Temasugused Putini tankide eest Rootsi ei aeruta. Mida teab sellest Moskva saatkonnas tagumikku laiaks istunud Mart? Näiteks. .. Kui Ekre ei taha minu silmis lasteaed edasi olla siis mingu Valitsusse ja Tõestagu ennast: Piir, Riigikaitse prioriteedid jne.
    Mingu ja tehku. Muidu tõmbab minusugune nad Halastamatult üles. Ja ma tõmban nad ekre liikmete ette, kes on tavalised sinisilmsed Eesti Kodanikud, enesed Laiali.
    Ärgu tahtku siis. SuperEestlased.. VõltsEestlust, kes häda korral Pärnus Rootsi suutvaid paate ostma kappavad .. no minul vaja pole
    07.09.2018 18:50
    heh, kas ikka ekre tahab varaste , korrumtantide ja valetajatega koos koalitsiooni minna? arvan, et mitte. reff haiseb.
07.09.2018 16:23
Huvitav kas vana Helme ise läbiks sellise kontrolli
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    07.09.2018 18:32
    täpsustan, suure Eesti patrioodina
    07.09.2018 20:20
    veikkoveikko 07.09.2018 16:23
    Huvitav kas vana Helme ise läbiks sellise kontrolli


    Nagu naksub läbib:

    et Mart Helme on läbi-ja-lõhki natsionalist, st rahvuslane, on selge ainuüksi sellest, et mõeldes rahvusliku prisma läbi, suudab ta orgaaniliselt MÕISTA, et ka teistest rahvustest inimesed on võimelised omaenda rahvusprisma läbi elule vaatama - nii ka siinsed venelased. Ja et teatud tingimustes valivad siinsed inimesed, olgu eesti rahvuslased või vene rahvuslased või juudi rahvuslased - OMAENDA rahvuskuuluvuse alusel selle või teise käitumisviisi, mis mitte-eestlaste puhul võib väga vabalt VASTU käia eestlaste (Eesti riigi) rahvuslikele huvidele.

    Rahvuslane võtab rahvust - nii iseenese kui kõigi teiste oma - REAALSUSENA (mis see ka ON), sestap on tema empaatiavõime, st võime tajuda mistahes rahvusest inimese rahvuslikke käitumisviise NORMAALNE - seda erinevalt end "Lihtsalt Inimesteks" nimetavatest jobudest, kel taolised sotsiaalsed tunded nagu seda rahvustunne (rahvusKUULUVUS, rahvuslik LOJAALSUS) on, lihtsalt puuduvad.
    07.09.2018 21:36
    Valdur Vägi 07.09.2018 18:32
    kuule antitiib, see Deniss määratles end suure patrioodina nagu õed Helmedki ju :)


    Seda Denissi määratlesid "suure patrioodina" esmalt eestikeelsed sooroslased/valitsusideoloogid, kes Denissist "lõimumise" posteripoisi tegid (kõik need kallase-naisteraffad ja raulrebased ja propastopid ja juudas-teab-kes-veel), mööda riigitelestuudioid vedasid ja eestlastele positiivse eeskujuna nina alla hõõrusid.

    Ausalt, ma imestaks, et Deniss selle palaganiga kaasa mängides justnimelt veelgi selgemalt mõistis, et Eesti võimud ja ametlik propagandaaparaat üks üdini bluffil ja veesogamisele panustav antipatriootlik aparaat on, kes vaid ETENDAB "Eesti Vabariiki" - ja et seesama tülgastus sihukse tsirkuse vastu motiveeris teda VEELGI ENAM oma esivanemate rahvale/maale pühenduma. Mis antud juhul ja talle "lõimisideoloogiliselt" pakutud positsioonilt tähendas Eesti Vabariigi reetmist Denissi ajaloolis-etnilise kodumaa kasuks.
07.09.2018 16:25
Noorsotsid on kõvasti lenini ja stalini teoseid lugenud või jaana toomiga nõu pidanud.
07.09.2018 16:30
ja seda kirjutavad siin noorsotsid: Pavel Propopenko ja Mark Gerassimenko. Nimejärgi ütleks et puhast tõugu Eesti matsirahvas :D
07.09.2018 16:33
Mis te siin Helmest räägite, aga kas president läbiks? Enamus parteilasi ei läbiks, sest nad tegutsevad Eesti Põhiseaduse vastu ja ei tegutse eesti rahvusriigi loomise nimel. EKRE on parim rahvuslikult meelestatud partei!
07.09.2018 16:33
#Imselge,et inimese päritolu ei ennusta truudust riigile#
Kahju küll,noorsotsid,aga elu näitab muud.
    07.09.2018 18:08
    Mida sa öelda tahad? Muide, see Metsavas põlvneb täieverelistest eestlastest vähemalt 4 põlve tagasi. Kuskil keegi on vene verd sisse toonud suguvõssa lihtsalt. Aga kas sa ise oled 100% kindel, et sinus tilkagi nn võõrast verd ei voola?
    07.09.2018 18:17
    Selge, täisvereline eestlane kelle esivanem kandis nime oktjaberskaja revoluutsia:)
    08.09.2018 15:54
    Hal Valla, õpi lugema. Metsavas PÕLVNEB täisverelistest eestlastest, kelle perekonnanimeks kinnitati kirikuraamatutes Metsavas. Mingil hetkel Metsavase nimi muutus vene nimeks, seega on üks Metsavase mingi põlvkonna tütardest abiellunud venelasega. Ja seda ma just oma kommentaaris ütlesingi. Mis siin valet on? Millega nõus ei olda? Mina nimetan ennast ka eestlaseks, kuigi põlvnen hoopis rootslase ja sakslase abielust (5 põlve tagasi). Ja nende viie põlvkonna jooksul on sekka sattunud rohkelt eestlasi ja isegi kreeklane. Aga ennast pean ikka eestlaseks, sest mu ema-isa ja vanaema-vanaisa olid eestlased. Või ma ei ole eestlane?
    Muide, sellisel juhul ei ole eestlased ka ei Lydia Koidula ega Johann Köhler.
07.09.2018 16:34
Noorsotsid võiks otse välja öelda,et Denissile tuleks armu anda ja viia madalemale
positsioonile või siis suunata Aafrikasse missioonile, kui väljaõppinud sõjaväelane.
Aga miks ka mitte...
07.09.2018 16:38
Lp Pavel Prokopenko ja Mark Gerassimenko.
Mart Helme rääkis sõjaväeluure taastamise vajalikkusest.
Juhtivatel kohtadel sõjaväelased, kellel on ligipääs riigisaladustele, peavadki rangema kontrolli all olema.
Mida siin praegu üritatakse? Õigustada reformikaid, et nad sõjaväeluure ära kaotasid?
    07.09.2018 16:45
    Ma loodan kasutaja Põrgupõhja Jürka ei pahanda, et ma tema kommentaari siia copypeistin.

    Virkko Lepassalu
    22. detsember 2014

    Kapos pikalt Eesti riiki reetnud Uno Puusepa ja mitmed teised reetmisjuhtumid panevad küsima, kelle huve teenis Reformierakond, kui lammutas 2007-2008. a kapoga «konkureeriva» eriteenistuse, sõjaväeluure. Igal juhul teenis selline Eesti kaitsevõime hävitamine selgelt Venemaa huve.
    Erubrigaadikindral Urmas Roosimägi sõnul oli kaitsejõudude luureosakonna kui täieõigusliku, sh siseriiklikku agentuuri omanud eriteenistuse ärakohitsemine 2007-2008 poliitiline tellimus.

    Võimupoliitikud ja nn tsiviilkontrolli esindavad ametnikud kartsid endi pattude avalikuks tulekut, sest kahe eriteenistuse puhul on risk suurem, kui ühe puhul.

    Siin langesid Eesti võimurite ja Venemaa huvid paraku kokku. Kui muude vahenditega "küünt taha ei saadud", siis meie "omade" ehk võimupoliitikute abil see õnnestus.

    Ka ütles Roosimägi, et tema arvates peituvad äraandjad praegugi palju kõrgemal, kui on kapo tase.

    Teine moment, mida sõjaväeluurele kuluaarides ette heideti, kasutades käibefraase "tsiviilkontrolli vajadusest", et tegemist olevat liialt Eesti huvides töötava seltskonnaga.

    Kapo kui võimurite silmis alati "hea poisi" üheks prioriteediks on teatavasti aga olnud nn lääneliitlaste "teenindamine" Eestis ja nende luurehuvide rahuldamine.

    "Erinevalt kapost, kus kasutati KGB-st pärit spetsialiste, mis nüüd on viinud mitmete reetmisskandaalideni, õpetati sõjaväeluures noored poisid nullist välja," rääkis Roosimägi. "Seal lihtsalt poleks olnud võimalik selline reetmismoment, nagu nüüd on neid kapos järjest aset leidnud."
    07.09.2018 16:54
    Veel: sõjaväeluure hoiatas ette nii 2007. aasta rahutuste kui ka Hermann Simmi eest.
    Mitte kapo, vais just sõjaväeluure.
    07.09.2018 17:31
    Nagu EKRE kommentaatorid rõhutada armastavad, et iga instants kuulub mingile vastava valdkonna erakonna ministrile, siis 2007 oli kaitseminister IRList Aaviksoo. Siseminister Jüri Pihl, Sotsid.
07.09.2018 16:40
Noorsotsid=vasakäârmuslased jälle lollusi rääkimas ja jah, noorsotsid ei läbiks mingi ime läbi meie Eesti isamaa lojaalsuse testi...
07.09.2018 16:42
Mulle tundub, et enamik eestis elavaid inimesi on lojaalsed riigile harjumusest, sest nii tundub turvalisem. Väheste eestlase lojaalsust põhjustavad rahvuslikud aated. Öelge, kui mul pole õigus!
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    07.09.2018 17:18
    See on lihtne, sa määrad ise mida see sinu jaoks tähendab. Enamasti ei tähenda see midagi.
    07.09.2018 17:32
    Minu jaoks on suur vahe, kas olen lojaalne Eestimaale ja eestlastele või nn riigile. Polnud minu jaoks tähtis NSVL, pole tähtis ka €uroliit ja selle poolt koloniseeritud riigilaadne moodustis.
    Inimese üks eesmärkidest on elada ja areneda väljaspool kunstlikke moodustisi.
    07.09.2018 19:41
    Mulle tundub, et enamik eestis elavaid inimesi on lojaalsed riigile harjumusest, sest nii tundub turvalisem. Väheste eestlase lojaalsust põhjustavad rahvuslikud aated. Öelge, kui mul pole õigus!

    KUI vastata selle küsimusele Delfi jt lehesabakommentaarides avaldatu põhjal, siis - JAH, nii ON.

    Eriti kontrsastselt paistab see silma nn immigratsioonivastaste/nn venavastaste kommentaatorite puhul - pandagu tähele, KUI "ideoloogilis-õigeusklikult" (domineeriva uusmarksistliku doktriini suhtes) nad EI seisa mitte eestlaste õiguste eest omaenda esivanemate, eestlaste maal, vaid kuidas nad nihverdavad - olgu Euroopat uputava megamassimmigratsiooni või Venemaale vastuseisu teemadel - olla "Lihtsalt Inimesed, keda häirib nii mitte-eurooplaste Euroopasse sisseveo kui Venemaa puhul, neegrite/muhameedlate/venelaste puhul, mitte niivõrd see, et Euroopasse sissetungivad mitte-eurooplased eurooplust lämmatavad, ja Venemaa Ida- ja Kesk-Euroopale põhjendamatuid pretensioone esitab, vaid see, et Euroopasse sissetulvavad miteeurooplased, samuti venelased, ohustavat nende meelest "meie ühiseid väärtusi"(!!!) - st ohustajad olla "rassistid, homofoobid, naisteõiguste rikkujad ja usuhullud".

    Nad kobisevad uusmarksistlike poliitikate vastu õigeuskilik-uusmarksistlikelt positsioonidelt - sest see ON neile mugav ja turvaline kobin. Sest vastasel korral - oy-vey! - saaksid nad endile otsaette kultuurimarksistliku komissariaadi poolt põletet häbimärgi "rassist" "fashist", "natsist", "ksenofoob", "homofoob" jmt. Ja SEE idiootlik silt äratab neist paaaaaaalju suuremat hirmu kui seda viha eestlasest natsionalisti südames, kui eestlasest "nats" näeb, kuidas eestikeelne valitsus tema esivanemate maad, rahvast ja elulaadi juudas-teab-kellele maha parseldab.

    Verdikt: hr Meomaal - otsustades vähemalt delfi jt kommentaariumide põhjal - ON õigus.
07.09.2018 17:00
Ilmselge on see et nõukogude inimesed, kellest valdav enamik ei ole etnilised eestlased, reedavad Eesti riiki oluliselt suurema tõenäosusega kui eestlased. 75% viimase kümne aasta jooksul süüdi mõistetud riigireeturitest ei olnud eestlased. Sovjett olemine on tõsine riskifaktor ja just sellele Sinine Äratus viiitaski.
07.09.2018 17:27
Nii Eesti moodi, selle asemel, et tundlikes riigiametites olevad vandid tasapisi kuhugile arhiivilaua taha "edutada" ja uusi mitte lasta saladuste ligi, hakkavad parteid lolle ettepanekuid tegema ja üksteist sõnnikuga üle valama.
Nende, nii ekre kui sotside jaoks ei eksisteeri sellist asja nagu Eesti Vabariigi julgeolek. Neile on tähtis vaid partei reiting.
Товарищ ull-ungerni moodi räusata ja superrahvuslane olla on lihtne, lihtsameelsed kiidavad aga Eesti vajab ajudega tasapisi, kuid järjekindlalt tegutsejaid.
    Näita vanemaid (8) Laadin kommentaare...
    07.09.2018 18:35
    Sa hal oled vist ikka noor mees kes ajab segamini venelased ja J......?
    Loe ajalugu aga, mitte seda, mis tänapäeval väänatud.
    07.09.2018 18:37
    haige tsensor
    07.09.2018 16:30
    ja seda kirjutavad siin noorsotsid: Pavel Propopenko ja Mark Gerassimenko. Nimejärgi ütleks et puhast tõugu Eesti matsirahvas :D

    Hal Valla, järsku see Mark on ka venelane?
    08.09.2018 15:58
    Kuule Free Estonia (jätkuvalt ei saa ma aru, mis seos on sul selle nimega), loe seda kommentaari, mille kirjutasin eelpool: Metsavas PÕLVNEB täisverelistest eestlastest, kelle perekonnanimeks kinnitati kirikuraamatutes Metsavas. Mingil hetkel Metsavase nimi muutus vene nimeks, seega on üks Metsavase mingi põlvkonna tütardest abiellunud venelasega. Ja seda ma just oma kommentaaris ütlesingi. Mis siin valet on? Millega nõus ei olda? Mina nimetan ennast ka eestlaseks, kuigi põlvnen hoopis rootslase ja sakslase abielust (5 põlve tagasi). Ja nende viie põlvkonna jooksul on sekka sattunud rohkelt eestlasi ja isegi kreeklane. Aga ennast pean ikka eestlaseks, sest mu ema-isa ja vanaema-vanaisa olid eestlased. Või ma ei ole eestlane?
    Muide, sellisel juhul ei ole eestlased ka ei Lydia Koidula ega Johann Köhler.
07.09.2018 17:33
Noorsotsid!?? Neile võiks pelgalt nime pärast siiralt kaasa tunda!
Need on need globalismi lipukandjad,kes meie maa meeleldi ja kiiresti Lähis-Ida ja Aafrika immigrantidega asustsaksid!
Mart Helme ei rääkinud mitte venelaskontrollist, vaid LOJAALSUSKONTROLLIST! Need 2 asja pange tähele ei ole by default üks ja seesama! Riik peab ennast ja oma saladusi kaitsma!
Lojaalsuskontrolli oma riigi ees läbiks Mart Helme iga kell. Noorsotsid aga mitte iialgi!
07.09.2018 17:46
Misasja, patriootlikumad? Prokopenko ja Gerassimenko, kuidas te aru ei saa ja ideoloogilisest pealiinist kõrvale kaldusite. Sellist asja nagu patriotism, ei saa kuidagi maailmariigis olla. Ja mis hoolivust te siin võrdlete. Hoolivus ja patriotism on natslikud ja Vene impeeriumi igandid. Globaalne sotsialistlik maailmariik peab tegema inimesed just veel ükskõiksemaks. Kohe röötsakile ja parteikomiteesse, vabandama, ja pealiiniga kooskõlastada artiklid ja kohvreid kandma.
07.09.2018 17:48
Sossonovski ja tema järeltulijate gäng ...
07.09.2018 17:49
Kas see sõna noorsotsid on mingi sõimusõna või roppsõna?
Või on need vaimust vaevatud noorperverdid?
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega