Link kopeeritud!
NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
Kommentaar eemaldatud
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    06.06.2017 08:40
    Tõe ja rahva vahel valides tuleb valida rahvas, kuna ilmselgelt on tõde väga pehme väärtus, mis on iga ühe jaoks erinev.
    06.06.2017 08:43
    Aga rahvuslus ei ole keskaeg. Rahvusriigid, kui sellised kujunesid välja esimese maailmasõja ajal, ehk siis 100 aastat vana teema.
    Keskajal olid sultaniriigid ja ordud ja keisrisriigid, mis ei omanud palju seost rahvuslusega.
    06.06.2017 09:00
    Seega meenutavad pigem praegu võimulolijad keskaega on "keelan, käsen, poon ja lasen (juurde tuleks lisada sildistan ilma faktideta!)" poliitiika ja altkäemaksudega...sm. Remzujev kuulub ka nende hulka
06.06.2017 00:29
Seltsimees Remzujev on ilmutab oma paskvillide avaldamisega suisa erakordset usinust, sedapuhku siis paralleelselt mõlemas meediakontsernis.
    06.06.2017 09:36
    Sm. Remsujevi kategooriates-teooriates paigutuvad siis näiteks Tõnis Mägi, kadunud Veljo Tormis... jppt. ilma vähimagi kahtluseta ülimalt "rukkilillepurused" tuntud inimesed, kes korduvalt oma rahvuslust avalikult rõhutanud- "vähese intellektiga inimeste hulka"... Tore teada...
Kommentaar eemaldatud
Anonüümne kommentaar
06.06.2017 01:24
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "OR" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
06.06.2017 01:51
Sm. Remsu väidab, et palju rahvuslust on keskaeg? Kas seltsimehed keskajast nõustuksid sm. Remsuga? Vist mitte.

Kas sm. Anselm, sm. Gaunilo, sm. Aquino Thomas, sm. William Vallutaja, sm. Richard Lõvisüda ja paljud teised olid natsionalistid? Ma arvan, et nad kindlasti härdusid oma emakeelt kuuldes, aga minu moodi natsionalistid nad vast ei olnud.
06.06.2017 02:11
Sm. Remsu ei ole kursis, et mõiste "rahvus" meie tänapäevases arusaamises on pärit 19. sajandist? Et pole kuulnud?
Sm. Remsu, Te ikka põhikoolis käisite?
06.06.2017 07:27
Kommunistist närakas. Kui saaks siis küüditaks.Sobilik paik oleks Podmoskovie.
06.06.2017 07:30
Keda uskuda rohkem, kas Urmas Otti, või Remsujevit? Esimese hooga põrutaks: Otti usun!
Aga tegelikult ei usu ma kumbagi.
Kusjuures rahvusluse ja intelligentsuse võrdluse, võiks esitada ju otse perekond Helmele. Milleks kirjutada? Tuleb võtta telefon ja helistada.
    06.06.2017 08:00
    "Kusjuures rahvusluse ja intelligentsuse võrdluse, võiks esitada ju otse perekond Helmele."

    Eesmärk pühitseb abinõu. Helmed pole sugugi "rumalad" , "rahvuslus" tagab päris rammusa leeme ja tüseda leivakääru sinna kõrvale. Tänapäeval on päris raske leida kedagi usaldusväärset.
    Või siis RE ja IRL igikestev võitlus "venemeelse" Keskerakonnaga. Samal ajal tuuakse sisse odavaid "oskustöölisi" just slaavikeelsetest kolmandatest riikidest.
06.06.2017 08:00
Elementaarne.
Populism (rahvuslus, sotsialism jms, jne jne) kuidas seda ka ei nimetata elab rumalate inimeste kulul kes usuvad, et ega ise ei olegi midagi vaja teha - tuleb liider, füürer jms ja teeb kõik, annab kõik ja siis on kõik happy.
Ja seda inimeste naiivsust ekspluateeritakse halastamatult.
Kellel saaksi olla midagi selle vastu, et siia ei ole vaja vedada mingeid murjameid?
Ja, et kogu Eesti metsa ei tohiks maha saagida?
Ja need lihsad üldmõistetavad arusaamad kaaperdatakse populistide poolt ja esitletakse neid siis enda omadena.
Kogu nõks on selles, et opositsiooniline populist ei pea valima sõnu, väljenduma poliitkorrektselt, ja oma sõnade eest vastutama.
Võib sõimata, räusata, hirmutada jne.
Ja pööblile meeldib tsirkus, pööbel ihkab verd
06.06.2017 08:22
Möistetav on Dostojevski arusaam töe ja usu asjus, just sedasama öpivad Soome keskkoolide öpilased ( vabatahtlikult) religiooniöpetuse öpikust... selles asi ongi, et töe ja usu kriteeriumid on erinevad...
Dostojevski ei eelistanud materjalistliku maailma teadmistel pöhinevat töepärasust / ega kyllap töepärasuse järgsustki... Vaid vastupidi, kuna usu alus ei ole teadmine/...eelistades usu töestamist mittevajavat olemust...Lihtne ju tema valikut möista! ;))
Ehk töesti ka rahvuslikkuse usk on sarnane...ei vaja töestusi vöi nii! Z;()
06.06.2017 08:26
Rahvuslasi pole olemas, vähemalt eestis. Muidu väärtuste seas oleks majandus ja iseseisvus.
06.06.2017 08:55
sm. Remzujev oma tuntud "headuses"
06.06.2017 09:02
"Mida vähem intelligentsust, seda rohkem rahvuslust. Mida vähem kriitilisust, seda rohkem eelarvamusi ja käibetõdesid."

kui esimeses kahes lauses on kohe eneseviitavalt vähe intelligentsust ja kaks käibetõde ning siis pannakse joonelt samasse patta vastuseis RB-le ja geidele, siis ... siis.. vaimselt oli keskaeg kõrgem küll.
    06.06.2017 09:23
    pannakse joonelt samasse patta vastuseis RB-le ja geidele, siis...

    ... siis siinkohal tabas staarkoluminist Remsu tänu oma arvamusliidri-instinktile (intellektist pole antud juhul vist eriti kohane kõneleda, kuivõrd Remsu staarkolumnid
    06.06.2017 09:41
    ... Remsu staarkolumnid ongi nö ametliku arvamusliiderduse "väljakutse intellektile"):

    kahtlemata ON reilbooltiklus väegade geisensibiilne värk - "f*ck like there is no tomorrow". Nn "geilisel" maailmatajul puudub ajaline mõõde üle gei enese üürikeste elupäevade. Sestap igati loogiline, et võitlus reilbooltikluse ja geilise võimu- ja (anti-)ühiskonnakorralduse vastu igati ühilduvad.

    Ses mõttes viis Remsu arvamusliiderlik instinkt ta hetkeks reaalsusega täiesti adekvaatsesse kontankti.
    06.06.2017 11:18
    Labiilsevõitu Remsu lapsesuu purtsatas ühes lauses välja kõik, mida tema kui progressi ja "euroopalikkuse" pooldaja kaitseb ja pahad rahvuslased vastustavad: RB, geid ja Vorbuse puiduvabrik. Konformist Remsu jaoks on need kõik 3 ju nagu omaaegses Hando Runneli nõukogudevastases pilaluuletuses:
    "...sest kõik, mis antakse ülevalt,
    on paratamatu ja püha."
06.06.2017 09:13
Ja mis on kogu selle möla mõte?
06.06.2017 09:46
Üldiselt on remsuga küll nii, et ta paistab seda arukam, mida enam ta vait on. Tema arvamusi lugedes hakkab lausa häbi.
06.06.2017 10:09
Kõik tahavad ilusat Elu, ning on selleks nõus kõike tegema, samuti kasvõi kirikusse minema.
Kuid mis toimub kirikutes, kui preestrite arvates "kahtlane isik" tahaks ka SÜDAMEST kurjusest välja tulla.
Omast kogemusest ütlen, et mind peeti ka "kahtlaseks isikuks", kui hakkasin Piiblit tõlgendama oma arusaamise järgi.
Siin on PÕHJUS, miks Jumal hülgab sellised preestrid ja samamoodi mõtlejad:
.....Nl 1 : ....10 - Vaenlane sirutab käe
kõigi ta kalliste asjade järele;
sest ta sai näha,
et ta pühamusse tulid paganad,
need, keda sa (Jumala sulane) olid keelanud,
et nad ei tuleks su kogudusse. ......

Praegu on igas inimeses mõlemad peidus - nii hea kui kuri.
Ning Jumal näeb seda, kuidas iga inimest VASTAVALT korrale kutsuda.
Minul tekkis see kulminatsioon u.37 aastaselt, kui hakkasin väsima ümbritsevast kurjusest, ning 44 aastaselt tegin lõpliku otsuse olla ainult koos Heaga, ehk koos meie Looja Jumalaga ja Tema Poja Jeesusega, et siis koos aidata kaasa kogu Loodu Päästmisele. .....
06.06.2017 11:58
Vana rauk remsuajev jälle mulisemas v? Miks remsuajev ei rända tagasi Venemaale?
06.06.2017 12:15
Võid küll nime vahetada ja selle eestindada, aga nagu näha siis ainult nimevahetusega tblast inimest ei tee. Kristus ehk võiks veel sellest stast saia teha, aga maitse jääb ikka stt.
06.06.2017 12:40
Remsu ei olnud liiga hea kirjanik ega hiilanud ta ka millegi muuga. Nüüd on temast aga saanud arvamusliider, keda trükivad üksteise võidu nii Postimees kui EPL. Ja teate, see polegi TÄNAPÄEVAL keeruline - vaadatake Lobjakat, Loonet, Toom on pisut teine number. Ka Remsu - kirjutage seda, mis saab kommentaariumis saja miinuse kohta ühe plussi ja te olete progressiivsete silmis õige mees/naine. Nii lihtne see tõejärgses maailmas ongi.
06.06.2017 12:43
Olev Remsu: kas tõesti kibeletakse tagasi keskaega?
--------------
Remsu oma dostojevskilembuses ja ajalootundmatuses on jätnud kahe silma vahele , et just vastupidi, rahvuslik ärkamiseaeg tõi meid keskajast välja.
Kuhu siis Remsu tagasi igatseb, unustades rahvusliku - keskaega?
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    06.06.2017 16:39
    Meie Aeg, Vene Tsaaririik oli märgatavalt mahajäänum kui Lääne-Euroopa. Kas mahajäänud ja kohutav on sünonüümid, on iseküsimus.

    Üks "tõde", mis on natuke ebameeldiv on 17. sajandi Madalmaade kuldaeg. Loomulikult on see kuldaeg õige, aga selle kuldaja taustal "unustatakse ära" kui brutaalsed ja julmad olid Hollandi kolonistid ning demoniseeritakse seega räigel kombel (mõnikord implitsiitselt) Hispaaniat.
    17. sajandi Madalmaade kuldaeg imponeerib, sest ta oli tolerantsem kui Hispaania. Samas imponeerivad jälle mulle jesuiidid, sest nemad suutsid päriselt (!!!) lõimuda. Nad saavutasid isegi ligipääsu Hiina keisritele. Nad tegid seda õppides ära hiina keele. Jesuiidid ei vingunud teemal, et pole metoodikat ja nad on juba kauemat aega Hiina "Meie inimesed" MTÜ-s järjekorras. Õudsalt tahaks hiina keelt õppida, aga ei saa. Ei, nad õppisid selle ära ning vahendasid isegi Hiina piiriläbirääkimisi Venemaaga.
    Noorena meeldis mulle kindlasti rohkem Madalmaade kuldaeg, aga mida vanemaks ma saan, seda rohkem tundub EHTNE sallivus mulle see, mida praktiseerisid jesuiidid. Miks demoniseerivad siis Eesti ajalooõpikud Hispaaniat?
    Leidsin isegi kuskilt lause, mis väitis, et hollandlased tegelesid vabadusvõitlusega (!!!) hispaanlaste vastu ka väljaspool Euroopat. Olen nõus, et see, mis toimus Euroopas oli vabadusvõitlus, aga väljaspool Euroopat toimus lihtsalt kolonism, mis muidugi toetas rahaliselt hollandlaste püüdlusi Euroopas. Väljaspool Euroopat ei tegelenud hollandlased vabadusvõitlusega!!!

    Jah, nende "tõdedega" on mõnikord kehvasti ja asi kisub paratamatult poliitiliseks.
    06.06.2017 19:34
    Miks demoniseeritakse keskaega, Hispaaniat, üleüldse valget "goide" tsivilisatsiooni kõige selle ajaloo, religiooni ja omakultuuriga?

    Cherchez le Juif, Piret. Cherchez le Juif. Hispaania "deemonlikkuse" ja Madalmaade nn kuldaja näide on selles kontekstis ju lausa õpikumaterjal (tänapäeva maruproressivistlikus-sõgevagatsevpoli itkorrektses koolisüsteemis kuuluks taoline õpik muidugi kremeerimisele).
    07.06.2017 10:50
    Aqualung, tolleaegses Hispaanias oli täiesti võimalik olla juudi soost. Kõik pidid olema aga katoliiklased. Madalmaades võisid juudi soost inimesed olla ka juudi usku. See ei tähenda, et Madalmaad oleksid olnud sallivad. Nad olid selles suhtes sallivamad.
    Hea ühenduslüli on José de la Vega. Tema oli Hollandis elav Hispaania juut (ta isa küll hakkas vastumeelselt katoliiklaseks, aga vandus, et võtab oma vana usu tagasi; seetõttu tuli perel riigist lahkuda). José de la Vega kirjutas esimese börsialase raamatu. Ta tegi seda oma emakeeles ehk hispaania keeles. Raamatu pealkiri on "Confusión de confusiones" (Segaduste segadus). Seal antud näpunäiteid tarvitatakse siiani.
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega